πιστευεις οτι μπορει να γινει τετοιο πραγμα..? Αφου απο εκει βγαζει το ψωμι του...kos έγραψε:εαν δεχτει να μην εχει καμια σχεση με εκπροσωπιση παικτων καλως να ορισει.Fantomas έγραψε:Το ότι είναι και μάνατζερ δεν σε ενδιαφέρει....αυτά που κοροϊδεύουμε να τα λουστούμε δηλαδή....![]()
Άμα έρθει μετά θα πρέπει να το βουλώσω... γιατί μετά θα ισχύει ο νόμος της σιωπής.
μανατζερ παικτων και ταυτοχρονα τεχνικος διευθυντης στον ΠΑΟΚ ειναι τεραστιο ασυμβιβαστο.
πιο τεραστιο δεν μπορει να υπαρξει. και βεβαια δηθεν παραχωρησεις μετοχων απο το γραφειο μανατζερ που εχει με τον ντεμη δεν περνανε. πρεπει με καποιον τροπο να ξεκαθαρισει τα πραγματα εαν θελει να δουλεψει στον ΠΑΟΚ.
Και στο κατω κατω πες οτι λεει οκ δεν θα εχει καμια σχεση η εταιρια με την θεση του τεχνικου διευθυντη, θα μαθουμε ποτε αν ενας παικτης που ηρθε ,ηρθε απο μονος του η απο την εταιρια με τον βανδη?
τι λεμε τωρα...