ΠΑΟΚ - Fenerbahçe 19/8 21:30 nova1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ - Fenerbahçe 19/8 Τούμπα

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Σε αυτό δεν έχεις και άδικο!!! :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ - Fenerbahçe 19/8 Τούμπα

Δημοσίευση από teod1980 »

Πάλι δεν είμαστε φαβορί και αυτό θα μας δώσει αβαντάζ απέναντι σε μία κατεστραμμένη ψυχολογικά ομάδα....Βέβαια όλα αλλάζουν αλλά δεν υπάρχει παίκτης που να με φοβίζει όπως ο Σουαρέζ του Άγιαξ....Άλλωστε μη ξεχνάμε ττην επιστροφή του Λίνο και την μεσοεπιθετική εικόνα της ομάδας που έχει αναίβει πάρα πολύ, όπως και τις πολύ καλε΄ς σέντρες του Τυνήσιου...Πολλά θετικά βλέπω και δε μασάμε...

ΠΑΟΚ γερά ρε...

υγ. Το θέμα της Ευρωπαϊκης πορείας με την υπόσταση του συλλ΄γου οικονομικά πρέπει να σταματήσει να είναι τόσο άρρηκτα συνδεδεμένο..Πρέπει να παίζουμε Ευρώπη για καταξίωση και να αλλάζουμε επίπεδο κι όχι για να μπορούμε να υπάρχουμε ως σύλλογος...Δύσκολο αλλά δε γίνεται να είμαστε και πληρωτές και ταμείες......
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ - Fenerbahçe 19/8 Τούμπα

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Καλό είναι να μην υπολογίζουμε και πολύ στη κακή ψυχολογία της φενέρ γιατί αυτό μπορεί να γυρίσει και μπουμεραγκ. Για μπανανόφλουδα το κόβω.

Όσο για το υστερόγραφό σου, και εγώ σκέπτομαι κάτι ανάλογο. έχουμε κολήσει στη ευρώπη και αυτό μας κάνει κακό. Καλή η Ευρώπη αλλά όχι ότι ο ΠΑΟΚ εξαρτά την ύπαρξή του από αυτήν. Και φτάνει πια οι λογιστές.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ - Fenerbahçe 19/8 Τούμπα

Δημοσίευση από navigator11 »

kos έγραψε:
bL4cK_religion έγραψε: Για μένα παίζεται η ποιο μεγάλη ΗΘΙΚΗ πρόκριση στην ιστορία του συλλόγου....
οσο και να μην αρεσει σε ορισμενους ετυχε να κλεισουμε ενα ραντεβου με την ιστορια.
αυτες οι ψευτοκυριλε, ψευτοκουλτουριαρικες, ψευτοπολιτισμενες υποδειξεις αλλου.

γουσταρουμε και να τους πεταξουμε εξω, και γουσταρουμε ολα οσα λεμε και γραφουμε μεχρι να ερθει εκεινη η ωρα.
και για την πολη, και για την αγια σοφια και οτι αλλο θελει ο καθενας.

εαν θελετε να διδαξετε πολιτισμο να το κανετε αλλου.

να πατε στην σκοτια να τους εξηγησετε οτι ο αθλητισμος δεν εχει καμια σχεση με θρησκευτικες εχθρες.
να πατε στην βορεια ιρλανδια να τους εξηγησετε οτι το ποδοσφαιρο ειναι απλα ενα αθλημα και οτι ετσι πρεπει να το βλεπουν οταν παιζουν με τους αγγλους.
να πατε στην ιταλια να εξηγησετε στους οπαδους της λιβορνο και της λατσιο οτι το ποδοσφαιρο δεν πρεπει να εχει σχεση με πολιτικη.

οταν κατεφερετε ολα τα παραπανω ελατε να μας κανετε μαθημα για το πως θα αντιμετωπισουμε τον αγωνα του ΠΑΟΚ με μια τουρκικη ομαδα.




καλα ρε μαν,χαλαρωσε.εσυ μπορεις να κατασκηνωσεις απο τωρα εξω απο το τουρκικο προξενειο και να λες τα δικα σου μεχρι την ωρα του αγωνα.δε θα σε κρινει κανεις γι'αυτο.εγω,που φερω ΠΟΝΤΙΑΚΗ ΑΜΙΓΩΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗ,δεν επιθυμω να προσδοθουν μυστηριες προεκτασεις σε 2 ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.χρηματα για να ταξιδεψω εκει που γραφεις δικην ιεραποστολου και να αρχισω τις διδαχες τυγχανω μη διαθετων.εκφραζω απλα μια επιθυμια να μην ξεφυγει το ολο πραγμα περαν του λογικα επιτρεπτου.αλλωστε νομιζω οτι θα προνοηθει να ληφθουν τα αναγκαια μετρα προς αποφυγη καθε προκλησης και στους 2 αγωνες απο τη διοργανωτρια αρχη.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: ΠΑΟΚ - Fenerbahçe 19/8 Τούμπα

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Να σας πω.. αφού άκρη δε θα βγάλουμε ποτέ, ούτε οι ακροδεξιοφασίστες, ούτε τα ακροαριστεροαναρχοκουμούνια, δεν το αφήνουμε για μια άλλη φορά? Για ένα άλλο τόπικ, λέω εγω τώρα..

Μην στραβώσετε με τους χαρακτηρισμούς.. εμένα με αφήνουν αδιάφορο και οι μεν και οι δε, είμαι με τον Βασίλη Λεβέντη και την Ενωση Κεντρωων. :mrgreen:

ΠΑΟΚ ρε μα^άκες (συγγνώμη για τα μικρά παιδιά). Τι ελλάδα και τουρκία?

Π Α Ο Κ

Στα ριπαπα και οι τουρκοι, και οι γαλλοι, και οι πορτογαλλοι με πρωτο-πρωτο τον προδότη ( :shock: ) τον Δον, και οι ιταλοί, και οι αθηνέζοι και όλοι. ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ.

Δεν λέω να γίνουμε κολλητοί με τους τουρκαλάδες, οκ, κατανοητό και όλοι ξέρουμε ποιοι είναι, αλλά με το ίδιο σκεπτικό να τα βάλουμε και με τους ιταλούς και τους γερμανούς, και με όλους τους καθολικόυς γιατί αυτοί φταίνε που έπεσε η Πόλη στους τουρκους. Να διώξουμε όλους τους καθολικούς παίκτες μας, δηλαδή το 85% της ομάδας...

Ήρεμα, ούτε αγάπες κι αγκαλιές, ούτε μπουνιές και κλωτσές.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ - Fenerbahçe 19/8 Τούμπα

Δημοσίευση από teod1980 »

Ρε φίλε kolokotronis στο ημίχρονο του αγώνα με τον αζαξ εγώ μέσα μου μετρούσα εκ. ευρώ :D και πως θα γλυτώσουμε τις απεργίες :evil: ..ε δε πάει έτσι..πως έγινα έτσι δε το κατάλαβα....
Θετικότατο που δεν έχουν ξένο προπονητή...Ο Γιολ κατάλαβε ότι με χαμηλές μπαλιές δε πάει πουθενά και το γύρισε σε ψιλο γεμίσματα αμέσως στο 2 ημιχρόνιο που λέει και ο Σούλης...
Κοτσαμάν μ@λ@κ@ς να αποδειχτεί ο δικός τους ο τουρκος...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ - Fenerbahçe 19/8 Τούμπα

Δημοσίευση από navigator11 »

Trikaliotis έγραψε:Όπως και στάνταρ θα βγάλουν κανένα πανό με τον Μωάμεθ τον Πορθητή, καμιά Κύπρο κτλ κτλ..Αν δε, βγάλουμε κι εμείς με Αγιά Σοφιά, Κωνσταντινούπολη-Πρωτεύουσα Ελλάδος, Καραϊσκάκη, Κολοκοτρώνη κτλ, βλέπω να έχουμε διπλωματικό επεισόδιο. Δυο αγώνες είναι μη γεμίζουν τα μυαλά μας με πολιτικό κατευθυνόμενο φανατισμό, γιατί οι Τούρκοι στην προπαγάνδα και στη δημιουργία κλίματος είναι πρώτοι. Και εννοώ τους από πάνω, γιατί οι απλοί άνθρωποι όταν πας στην Πόλη μια χαρά σου φέρονται..

Μη ξεχνάμε ότι είχαμε και τον Φατίχ Ακιέλ και τον Κουτλουάι στην ομάδα μας και όλα μια χαρά ήταν. Μη μπερδεύουμε τις μαλακίες των πολιτικών και της ιστορίας με τους αθλητές και τον αθλητισμό γενικότερα..


ε μα ναι ρε φιλε.ελεος δλδ.σωνει και καλα να φτιαξουμε,εστω και πιθανα να εκτυλιχθουν,σεναρια στο μυαλο μας απο τωρα για να παμε στους αγωνες ...... "μπαρουτοκαπνισμενοι".οπως πολυ σωστα επισημανε κι ενας φιλος,ας αφησουμε τους μπαχτσεβανους να χασουν την ουσια και να εθνικισουν .....
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ - Fenerbahçe 19/8 Τούμπα

Δημοσίευση από navigator11 »

geo_athens4 έγραψε:Ναι νιωθω δεος για αυτο, αλλα παλι δεν μου εξηγεις γιατι να μισησω τον οπαδο της φενερ..

Ιστορικη ανακριβεια ειναι να λες οτι σε ενα πολεμο εγιναν αγριοτητες και σφαγες μονο απο τη μια πλευρα.. Ποσο μαλλον οτι πρεπει να ζητησουμε και ευθυνες απο εναν λαο 100 χρονια μετα.. Με την ιδια λογικη πρεπει να μισω καθε γερμανο για τα εγκληματα των ναζι, καθε αμερικανο για τα εγκληματα των κυβερνησεων του, γενικοτερα καθε ανθρωπο για τα εγκληματα των ηγετων του ανα τους αιωνες και πρεπει να ντρεπομαι κ εγω για καθε εγκλημα των ελληνων ηγετων..

ουτε εγω τους γουσταρω αυτους που αναφερεις,μη σου πω τους αποστρεφομαι.αλλα τουτο δεν αναιρει το δικαιο που εχεις.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ - Fenerbahçe 19/8 Τούμπα

Δημοσίευση από navigator11 »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Να σας πω.. αφού άκρη δε θα βγάλουμε ποτέ, ούτε οι ακροδεξιοφασίστες, ούτε τα ακροαριστεροαναρχοκουμούνια, δεν το αφήνουμε για μια άλλη φορά? Για ένα άλλο τόπικ, λέω εγω τώρα..

Μην στραβώσετε με τους χαρακτηρισμούς.. εμένα με αφήνουν αδιάφορο και οι μεν και οι δε, είμαι με τον Βασίλη Λεβέντη και την Ενωση Κεντρωων. :mrgreen:

ΠΑΟΚ ρε μα^άκες (συγγνώμη για τα μικρά παιδιά). Τι ελλάδα και τουρκία?

Π Α Ο Κ

Στα ριπαπα και οι τουρκοι, και οι γαλλοι, και οι πορτογαλλοι με πρωτο-πρωτο τον προδότη ( :shock: ) τον Δον, και οι ιταλοί, και οι αθηνέζοι και όλοι. ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ.

Δεν λέω να γίνουμε κολλητοί με τους τουρκαλάδες, οκ, κατανοητό και όλοι ξέρουμε ποιοι είναι, αλλά με το ίδιο σκεπτικό να τα βάλουμε και με τους ιταλούς και τους γερμανούς, και με όλους τους καθολικόυς γιατί αυτοί φταίνε που έπεσε η Πόλη στους τουρκους. Να διώξουμε όλους τους καθολικούς παίκτες μας, δηλαδή το 85% της ομάδας...

Ήρεμα, ούτε αγάπες κι αγκαλιές, ούτε μπουνιές και κλωτσές.



πρωτον,πιστος ψηφοφορος του εν λογω κι εγω επι συναπτες εκλογικες μαχες.

δευτερον,παρε πισω τον ..... "επαισχυντο" χαρακτηρισμο για τον πορτογαλο.

τριτον,ενα 2-0 στο ναο και ειμαστε ζαχαρη.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: ΠΑΟΚ - Fenerbahçe 19/8 Τούμπα

Δημοσίευση από Doomlord4 »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Μην στραβώσετε με τους χαρακτηρισμούς.. εμένα με αφήνουν αδιάφορο και οι μεν και οι δε, είμαι με τον Βασίλη Λεβέντη και την Ενωση Κεντρωων. :mrgreen:
A...δικός μας είσαι κι εσύ; :mrgreen: :opaokara:
breakdown88
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: Τετ 10 Δεκ 2008, 15:34
Τοποθεσία: Stockholm

Re: ΠΑΟΚ - Fenerbahçe 19/8 Τούμπα

Δημοσίευση από breakdown88 »

Ο καθένας μπορεί να έχει διαφορετική άποψη για το θέμα, αρκεί αυτή να εκφράζεται σε forum και συζητήσεις και ΟΧΙ στο γήπεδο. Εκεί πρέπει να εκφράζονται ιδέες οι οποίες βρίσκουν σύμφωνο όλο το λαό του ΠΑΟΚ. Και η μόνη ιδέα που μας αντιπροσωπεύει ΟΛΟΥΣ ανεξαιρέτως είναι μια: ο ίδιος ο ΠΑΟΚ.

Εμένα προσωπικά (και πιστεύω πολλούς άλλους) με προσβάλλει σαν άνθρωπο και Παοκτσή να χρησιμοποιεί ο οποιοσδήποτε τον ΠΑΟΚ σαν μέσο για να προβάλλει το μίσος του για τους Τούρκους ή όποια άλλη πολιτική ή εθνικιστική/πατριωτική ιδέα. Είτε διαφωνώ, είτε συμφωνώ (επειδή τότε θα διαφωνούν κάποιοι άλλοι συνοπαδοί μου).

Άλλο η νοσταλγία για τις χαμένες πατρίδες (η οποία είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ίδρυσης και ιστορίας του ΠΑΟΚ και εκφράζει, πιστεύω, όλους), και άλλο το μίσος,η πολεμοχαρεία,ο εθνικισμός κλπ κλπ.

Όσο για το ματς πιστεύω πως οι πιθανότητες για πρόκριση είναι πολλές. Ο τρόπος που παίζουμε είναι ιδανικός απέναντι σε ομάδες που αντιμετωπίζουν εσωτερικά προβλήματα (όπως ο γαύρος πέρσι) και εκνευρίζονται εύκολα (2 κόκκινες στα προηγούμενα 2 ματς η Φενέρ). Επίσης 2 από τα 3 μεγάλα ονόματά τους είναι παροπλισμένα προς το παρόν (Γκουίθα,Λουγκάνο).

ΥΓ. Ελπίζω όσοι εκφράζουν cowboyλίκια του τύπου "θα υψώσουμε την ελληνική σημαία στην Αγια Σοφιά" κλπ να αναλογιστούν πρώτα τη σωματική τους ακεραιότητα.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: ΠΑΟΚ - Fenerbahçe 19/8 Τούμπα

Δημοσίευση από niko70 »

navigator11 έγραψε:....τριτον,ενα 2-0 στο ναο και ειμαστε ζαχαρη.
3-0 είναι το σκορ φέτος στην Τούμπα....τίποτα λιγότερο... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: ΠΑΟΚ - Fenerbahçe 19/8 Τούμπα

Δημοσίευση από Pegasus »

Πάρα πολλοί αθλητικοί αγώνες ανά την υφήλιο έχουν κοινωνικές ή εθνικές προεκτάσεις. Θυμηθείτε λίγο τους χαρακτηρισμούς που ανταλλάσσουμε με τον Άρη για παράδειγμα ή πώς προέκυψε το "Βούλγαροι". Για να μη μιλήσω για ντέρμπι καθολικών - προτεσταντών ή φτωχών - πλούσιων κτλ κτλ κτλ . Στο γήπεδο οι άνθρωποι ξεσπάνε και μάλιστα τις περισσότερες φορές με "πολιτικώς μη ορθό" τρόπο (βρίζοντας μάνες, σπίτια, συμπατριώτες, λέγοντας ρατσιστικές βρισιές καμιά φορά), εκφράζουν παράπονα και μίση της πραγματικής ζωής ή απλά θέλουν να προσβάλουν τους "απέναντι".

Μόνο που το ποδόσφαιρο ΔΕΝ είναι η πραγματική ζωή. Μπορεί κάπου κάποτε από ένα γήπεδο να δόθηκε αφορμή και να ξεκίνησε μια διαμαρτυρία, μια επανάσταση ή κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο, αυτό όμως είναι η εξαίρεση. Το ξαναγράφω: ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ. Στην πραγματική ζωή υπάρχουν ιδεολογίες και πολιτικές θεωρίες και κόμματα. Στο γήπεδο δεν υπάρχουν ή δε θα έπρεπε να υπάρχουν: ακόμα και κάποιες ακραίες πολιτικές ομάδες που καπηλεύονται το χώρο γι' αυτό το σκοπό θα πρέπει να μάθουν να το βουλώνουν ή να πάρουν δρόμο.

Δε μας βολεύει να πάει το παιχνίδι σε αντιπαράθεση Ελλάδος Τουρκίας. Ας προκαλέσουν στο δεύτερο παιχνίδι, δικό τους πρόβλημα. Εμείς πρέπει να πάμε στο γήπεδο για να στηρίξουμε την ομάδα όπως κάθε φορά και να δούμε τον αντίπαλο στην πραγματική του διάσταση, ως ένα εμπόδιο για τους ομίλους του ΓουΛου που θα ξεπεραστεί και τίποτα περισσότερο.

Δε γράφω κάτι παραπάνω, όποιος θέλει να καταλάβει θα καταλάβει...
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: ΠΑΟΚ - Fenerbahçe 19/8 Τούμπα

Δημοσίευση από Bono »

Για όλα αυτά που αντιπροσωπεύει η Τουρκία σαν κράτος και όχι κατ' ανάγκη ο καθένας Τούρκος πολίτης και γω θα έλεγα ότι τους αποστρέφομαι,πόσο μάλλον επειδή προσφυγικής καταγωγής και γω και απ' τους 2 παππούδες που ξεριζώθηκαν από κει και με προ-παππού που τον κρέμασαν.
Σίγουρα η κλήρωση με μιά Τούρκικη ομάδα και μάλιστα της Πόλης δημιουργεί συνειρμούς και φορτίζει τα συναισθήματα κάθε Ελληνα πόσο μάλλον εμάς που η ομάδα μας έχει σαν σύβολο τον δικέφαλο βυζαντινό αετό και το πένθος που αυτός δείχνει για τις χαμένες μας πατρίδες.

Ακόμα πιό σίγουρο είναι όμως ότι όλα αυτά πρέπει να τα κρατήσουμε όλοι μέσα μας καθώς σε τίποτα δεν αφορούν τα παιχνίδια με τους Τούρκους και αυτό για πολλούς λόγους.
Πρόκριση μας δεν θα απελευθερώσει την Πόλη...όπως δεν την απελευθέρωσε η νίκη του βάζελου και της Εθνικής εκεί μέσα,ούτε ξανασκλαβωθήκαμε απ' αυτούς όταν νίκησαν εδώ μέσα την Εθνική.Ενα παιχνίδι ποδοσφαίρου είναι και τίποτε παραπάνω είναι και θα αναμετρηθούν 2 ομάδες που οτιδήποτε και αν συμβολίζουν πλέον αποτελούνται και οι δύο από ένα τσούρμο μισθοφόρων απ' όλα τα μήκη και πλάτη της γης που δεν έχουν ιδέα για όλα αυτά.
Τυχόν προσπάθεια μετατροπής του ματς σε Ελληνοτουρκικό πόλεμο και σαν προσπάθεια να πάρουμε εκδίκηση απ' τους Τούρκους θα αποσυντονίσει την ομάδα και αγωνιστικά και εξω-αγωνιστικά.
Αγωνιστικά θα είναι ανοησία να φορτωθεί η ομάδα με ένα επιπλέον άγχος...το ότι παίζουμε την οικονομική μας επιβίωση είναι υπερ-αρκετό και δεν χρειάζεται άλλο.
Εξω-αγωνιστικά τρέμω και μόνο στην ιδέα κάποιοι ανεγκέφαλοι να προσπαθήσουν να πάρουν εκδίκηση δημιουργώντας επεισόδια ή προσπαθώντας να χτυπήσουν τους Τούρκους....παρόλα τα τεράστια βήματα προόδου που κάναμε σαν λαός δεν είμαι καθόλου βέβαιος ότι δεν υπάρχουν κάποιοι που δεν θα μπορέσουν να το διαχειριστούν όλο αυτό με αποτέλεσμα να βλάψουν τον ΠΑΟΚ.

Αυτό που παίζεται στα παιχίδια με την Φενέρ είναι πρωτίστως το οικονομικό και κατά δεύτερο μιά Ευρωπαική πορεία του ΠΑΟΚ που όλοι μας έχουμε τόσο ανάγκη να ξαναζήσουμε και τίποτε πέραν τούτου...ακριβώς το ίδιο που θα συνέβαινε αν στη θέση της Φενέρ ήταν μιά ομάδα από οποιαδήποτε άλλη χώρα.
Τα όποια αρνητικά συναισθήματα που μπορεί να έχει ο καθένας μας ας τα κρατήσει μέσα του ή ας τα εξωτερικεύσει μέχρι του σημείου που να μην βλάψει την προσπάθεια της ομάδας.
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: ΠΑΟΚ - Fenerbahçe 19/8 Τούμπα

Δημοσίευση από Makis4444 »

«Θα σηκώσουμε ξανά το πανό»

Στο άκουσμα της κλήρωσης ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τη Φενέρ… άρχισαν τα όργανα. «Πόλεμος» μηνυμάτων στο διαδίκτυο από τους οπαδούς των δύο ομάδων. Προκαλούν και απειλούν, ασυστόλως οι Τούρκοι.

Με το που… το μπαλάκια της κλήρωσης έβγαλαν το ζευγάρι ΠΑΟΚ-Φενερμπαχτσέ ξεκίνησε ένας καταιγισμός μηνυμάτων. Σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το TWITTER και το FACEBOOK, αλλά και σε διάφορα φόρουμ αναρτήθηκαν πάρα πολλά μηνύματα και μάλιστα… εμετικά αναφορικά με την πατρίδα μας και τον ΠΑΟΚ.

«Θα σηκώσουμε ξανά το πανό»

Συγκεκριμένα, στην ιστοσελίδα «SPORX.COM» οι Τούρκοι οπαδοί αλλά και οι αντίστοιχοι του ΠΑΟΚ, εκτόξευαν εκατέρωθεν ανακοινώσεις και απόψεις με την εκάστοτε πλευρά να καλεί την άλλην να μην πάρει εισιτήρια για το παιχνίδι.

Οι Τούρκοι όμως… ξέφυγαν εντελώς, μιας και σε μηνύματα τους γνωστοποιούν πως σε περίπτωση παρουσίας οπαδών του ΠΑΟΚ, στην Κωνσταντινούπολη, θα σηκώσουν για μία ακόμη φορά το «εμετικό» πανό που είχε σηκωθεί και στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό για το Κύπελλο ΟΥΕΦΑ του 2002 το οποίο απεικονίζει τον Μωάμεθ τον Πορθητή τον Δεύτερο, πάνω σε άλογο να ηγείται των οθωμανικών στρατευμάτων και να φωνάζει:

«Σκοτώνω εγώ για εσάς» αλλά και την αναγραφή του «Ινσταμπούλ από το 1453».

Σαφέστατα, η απόφαση θα παρθεί από τα υπουργεία εξωτερικών των δύο χωρών και ευχή όλων είναι η πρόληψη αλλά και η εξάλειψη τέτοιων κινδύνων που ελλοχεύουν με σκοπό την ομαλή μετάβαση των οπαδών του ΠΑΟΚ στην ιστορική Κωνσταντινούπολη.

http://www.gazzetta.gr/football/europe/ ... νά-το-πανό

Αρχισαν τα οργανα..........
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”