Νταξ', Canavaro είναι για το τσίρκο, τον είδαμε και στο Παγκόσμιο. Όσα γκολ έφαγε η Ιταλία, εκτός από ένα, ήταν από δικές του παπαριές. Aρχηγος.navigator11 έγραψε:yiannisPAOKitalia έγραψε:Επίθεση δυνατή, άμυνα για τα πανηγύρια.
Σε όποια κατάσταση και να είναι, όμως, DAM δεν έχει πλέον...
σωστο μεν,αλλα κι η δικη μας η αμυνα την περιοδο αυτη δεν εμπνεει και ιδιαιτερη εμιστοσυνη εδω που τα λεμε ....
Santacroce έχει να δώσει. Μιρκός μεν, δυνατός δε.
Ζuniga, τον πήραν πέρσυ από την Siena που έβγαζε μάτια ως δεξι μπακ, αλλά... στην Napoli παίζει μονίμως αριστερο μπακ.
Dossena δυνατός, έμπειρος.
Για την επίθεση..? Lavezzi, Hamsik, Quagliarella, Denis