6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
τι να πω.αν αρχισαν κι αλλοι τοσο συντομα να βαδιζουν στα χναρια του πρωτου διδαξαντος της προετοιμασιας,δεν πανε καλα τα πραγματα.
αγωνιστικα,κατ'εμε προτιμοτερο θα'ταν να μεινει αυτος αντι γκαρσια.τωρα τι ειδε ο δερμιτζακης και προτιμησε τον συνονοματο δεν ειμαι εις θεση να το κρινω.απλα εξεπλαγην .......
αγωνιστικα,κατ'εμε προτιμοτερο θα'ταν να μεινει αυτος αντι γκαρσια.τωρα τι ειδε ο δερμιτζακης και προτιμησε τον συνονοματο δεν ειμαι εις θεση να το κρινω.απλα εξεπλαγην .......
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
πιστευω τον εβγαλε γιατι δεν εχει μακρινη μεταβιβαση..ο γκαρσι σε 2 3 φασεις μας εβγαλε στην κοντρα καλα με βιερι....Προστιμο πριν να ναι αργα.......
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 639
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Εκ του αποτελεσματος, ο Δερμιτζακης δικαιωθηκε. Με την αλλαγη του Βιτολο η ομαδα πετυχε 2 γκολ και πιεσε μεχρι εκει που δεν επαιρνε αλλο. Εν πασει περιπτωσει ολοι απορησαμε με την αλλαγη αλλα αν οντως αντεδρασε καλο ειναι ΤΩΡΑ να επιβληθει προστιμο και σε αυτον αλλα και στο Γκαρσια για οτι εγινε με Μπερετα. Δεν μπορει να γινουμε μπουρδελο. Κανενας πανω απο την ομαδα
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
εντάξει παιδιά, αυτά συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες! Ο Βίκτορας έπαιζε σαν σκυλί χθες. Η αλλαγή έγινε όχι λόγω απόδοσης, αλλά λόγω τακτικής. Πιστεύω πως ήταν μία αντίδραση της στιγμής, ανάλογη του κλίματος που επικρατούσε στο γήπεδο.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
βλεπω εισαι ο μονος που επισημαινεις και τη συμπεριφορα του γκαρσια κατα την προετοιμασια.καποιοι ομως που θεωρησαν μαγκια τη συμπεριφορα του τοτε τωρα ξινιστηκαν απο τη συμπεριφορα του ισπανου.η διοικηση αργησε χαρακτηριστικα να επιληφθει.και δεν καταλαβαινω το γιατι.δεν εχουν συνηθισει ακομα στην ιδεα οτι δεν ειναι πλεον ποδοσφαιριστες?trelopaoki444 έγραψε:Εκ του αποτελεσματος, ο Δερμιτζακης δικαιωθηκε. Με την αλλαγη του Βιτολο η ομαδα πετυχε 2 γκολ και πιεσε μεχρι εκει που δεν επαιρνε αλλο. Εν πασει περιπτωσει ολοι απορησαμε με την αλλαγη αλλα αν οντως αντεδρασε καλο ειναι ΤΩΡΑ να επιβληθει προστιμο και σε αυτον αλλα και στο Γκαρσια για οτι εγινε με Μπερετα. Δεν μπορει να γινουμε μπουρδελο. Κανενας πανω απο την ομαδα
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
ο βρυζας ειπε για γκαρσια οτι θα υπαρξει αναλογη τιμωρια...δεν αργησε κανεις...
- Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
- Δημοσιεύσεις: 637
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
sera4, αυτό γνωρίζω κι εγώ.sera4 έγραψε:ο βρυζας ειπε για γκαρσια οτι θα υπαρξει αναλογη τιμωρια...δεν αργησε κανεις...navigator11 έγραψε:βλεπω εισαι ο μονος που επισημαινεις και τη συμπεριφορα του γκαρσια κατα την προετοιμασια.καποιοι ομως που θεωρησαν μαγκια τη συμπεριφορα του τοτε τωρα ξινιστηκαν απο τη συμπεριφορα του ισπανου.η διοικηση αργησε χαρακτηριστικα να επιληφθει.και δεν καταλαβαινω το γιατι.δεν εχουν συνηθισει ακομα στην ιδεα οτι δεν ειναι πλεον ποδοσφαιριστες?trelopaoki444 έγραψε:Εκ του αποτελεσματος, ο Δερμιτζακης δικαιωθηκε. Με την αλλαγη του Βιτολο η ομαδα πετυχε 2 γκολ και πιεσε μεχρι εκει που δεν επαιρνε αλλο. Εν πασει περιπτωσει ολοι απορησαμε με την αλλαγη αλλα αν οντως αντεδρασε καλο ειναι ΤΩΡΑ να επιβληθει προστιμο και σε αυτον αλλα και στο Γκαρσια για οτι εγινε με Μπερετα. Δεν μπορει να γινουμε μπουρδελο. Κανενας πανω απο την ομαδα
Θέλω να σταθώ όμως στην ευκολία και πως έτσι αβασάνιστα βγαίνουμε και λέμε μια άποψη, χωρίς προηγουμένως να γνωρίζουμε τα πραγματικά γεγονότα. Αυτό γενκότερα περί απόψεων που καταγράφονται εδώ μέσα.
Ειδικότερα τώρα για τις περιπτώσεις της απειθαρχείας όποτε και από όποιον ποδοσφαιριστή το διαπράτει. Δηλαδή πως το αντιλαμβανόμαστε; πρέπει η ΠΑΕ να βγάζει "ανκοίνωση τύπου" για τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται αυτές τις περιπτώσεις; Όχι βέβαια!
Άρα πως βγαίνουμε και λέμε δεν τιμώρησε, δεν επιλήφθηκε για την "τάδε ή δείνα" περίπτωση;
Εκτός πια και αν το μόνο που τελικά μας ενδιαφέρει είναι να κάνουμε την δική μας ψυχοθεραπεία, γράφοντας ότι μας κατέβει. Τότε οκ πάσο.
Επειδή όμως θεωρώ, οτι μας ενδιαφέρει τόσο η αντικειμενικότητα, όσο και η βασιμότητα των γραφομένων, επιβάλεται να είμαστε προσεκτικοί στις απόψεις μας.
Για να μην θεωρούμαστε, οτι κάνουμε καφενειακές συζητήσεις κάκιστου είδους.
Εντελώς φιλικά και καλοπροαίρετα, πάντα.
Για τον ΠΑΟΚ ρε ΓΑΜ@Τ@ !
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
αν κρινω παντως κι απο το κρουσμα βιτολο χθες δεν ξερω κατα ποσο αποδοτικη υπηρξε η παρεμβαση της διοικησης,αν υπηρξε,που ορθως λες δεν το ξερουμε.αυτο πιστευω ακη τουλαχιστον μου επιτρεπεις να το καταθεσω σαν επισημανση ......
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ο Βίκτορ Βιτόλο φιλοξενήθηκε στο «Αθλητικό Metropolis» αναφερόμενος στο χθεσινό παιχνίδι της Τούμπας με αντίπαλο τον Άγιαξ και υπογράμμισε την ανωτερότητα του ΠΑΟΚ καθ’ όλη τη διάρκεια της αναμέτρησης.
Στην αρχή των δηλώσεων του ανέφερε: «Πρόκειται για μια πολύ δύσκολη μέρα για την οικογένεια του ΠΑΟΚ, όλοι είμαστε στεναχωρημένοι με τον αποκλεισμό από τον Άγιαξ. Είναι γεγονός ότι είχαμε πάρα πολύ καλή απόδοση, αλλά αυτή είναι βέβαιο ότι επισκιάζεται από τον αποκλεισμό μας. Πράγματι ο ΠΑΟΚ πατούσε πολύ καλύτερα στο πρώτο ημίχρονο, αλλά δυστυχώς δεν μπορέσαμε να πάρουμε την πρόκριση. Το ζητούμενο ήταν αυτό, αλλά δεν τα καταφέραμε».
Αναφερόμενος στο «μπλακ-άουτ» του δευτέρου ημιχρόνου σημείωσε: «Κανείς δεν περίμενε ότι ο Άγιαξ θα πετύχαινε ένα τόσο γρήγορο γκολ στην επανάληψη, κάτι που είναι γεγονός ότι ίσως επηρέασε την ψυχολογία μας. Μέχρι τότε νιώθαμε ότι ελέγχαμε απόλυτα την αναμέτρηση, είναι σίγουρο ότι όλες οι ομάδες έχουν στιγμές που υπάρχει αποδιοργάνωση στο παιχνίδι τους, αλλά όταν αυτό συμβαίνει με αντίπαλο τον Άγιαξ, τότε συμβαίνει ότι και χθες».
Για τη στήριξη του κόσμου ανέφερε: «Θέλω να σταθώ ιδιαίτερα στη στήριξη από τον κόσμο που μας στήριξε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ο κόσμος προσπάθησε να μας εμψυχώσει και αυτή είναι η μεγάλη διαφορά σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες, ότι δηλαδή μας συμπαραστέκεται απίστευτα στα δύσκολα».
Για το στόχο από εδώ και στο εξής: «Ο στόχος τώρα είναι η είσοδος στους ομίλους του Europa League. Όλοι στην ομάδα γνωρίζουμε πόσο σημαντική είναι η πρόκριση στην Ευρώπη κι εμείς θα κάνουμε το παν για να μπούμε στους ομίλους».
Στο τι του έμεινε από τον Άγιαξ: «Το μόνο που ξεχώρισα ήταν η υπεροχή μας επάνω τους. Το γεγονός ότι ο Άγιαξ πήρε την πρόκριση οφείλεται καθαρά στον παράγοντα τύχη, όμως στο σύνολο του αγώνα φανήκαμε μεγαλύτερη ομάδα από τον αντίπαλο μας».
Τέλος υπογράμμισε: «Ο κόσμος του ΠΑΟΚ πρέπει να είναι υπερήφανος για την ομάδα του, γιατί δείξαμε ότι είμαστε ανώτεροι από μια ομάδα με μουντιαλικούς ποδοσφαιριστές. Η μόνη υπόσχεση που μπορώ να δώσω είναι ότι θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για να πετύχουμε τους στόχους μας».
http://www.metrosport.gr/vitolo-o-kosmo ... a-ton-paok
ρε .....μετρουλακη τον βγάζεις που τον βγάζεις γιατί δεν τον ρωτάς γιατί έφυγε για τα αποδυτήρια?αυτά για τον κόσμο και τις υπερηφάνιες κλπ κλπ.....βαρέθηκα τους υπερήφανουν αποκλεισμούς.είσαι και ντεμέκ δημοσιογράφος.
Στην αρχή των δηλώσεων του ανέφερε: «Πρόκειται για μια πολύ δύσκολη μέρα για την οικογένεια του ΠΑΟΚ, όλοι είμαστε στεναχωρημένοι με τον αποκλεισμό από τον Άγιαξ. Είναι γεγονός ότι είχαμε πάρα πολύ καλή απόδοση, αλλά αυτή είναι βέβαιο ότι επισκιάζεται από τον αποκλεισμό μας. Πράγματι ο ΠΑΟΚ πατούσε πολύ καλύτερα στο πρώτο ημίχρονο, αλλά δυστυχώς δεν μπορέσαμε να πάρουμε την πρόκριση. Το ζητούμενο ήταν αυτό, αλλά δεν τα καταφέραμε».
Αναφερόμενος στο «μπλακ-άουτ» του δευτέρου ημιχρόνου σημείωσε: «Κανείς δεν περίμενε ότι ο Άγιαξ θα πετύχαινε ένα τόσο γρήγορο γκολ στην επανάληψη, κάτι που είναι γεγονός ότι ίσως επηρέασε την ψυχολογία μας. Μέχρι τότε νιώθαμε ότι ελέγχαμε απόλυτα την αναμέτρηση, είναι σίγουρο ότι όλες οι ομάδες έχουν στιγμές που υπάρχει αποδιοργάνωση στο παιχνίδι τους, αλλά όταν αυτό συμβαίνει με αντίπαλο τον Άγιαξ, τότε συμβαίνει ότι και χθες».
Για τη στήριξη του κόσμου ανέφερε: «Θέλω να σταθώ ιδιαίτερα στη στήριξη από τον κόσμο που μας στήριξε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ο κόσμος προσπάθησε να μας εμψυχώσει και αυτή είναι η μεγάλη διαφορά σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες, ότι δηλαδή μας συμπαραστέκεται απίστευτα στα δύσκολα».
Για το στόχο από εδώ και στο εξής: «Ο στόχος τώρα είναι η είσοδος στους ομίλους του Europa League. Όλοι στην ομάδα γνωρίζουμε πόσο σημαντική είναι η πρόκριση στην Ευρώπη κι εμείς θα κάνουμε το παν για να μπούμε στους ομίλους».
Στο τι του έμεινε από τον Άγιαξ: «Το μόνο που ξεχώρισα ήταν η υπεροχή μας επάνω τους. Το γεγονός ότι ο Άγιαξ πήρε την πρόκριση οφείλεται καθαρά στον παράγοντα τύχη, όμως στο σύνολο του αγώνα φανήκαμε μεγαλύτερη ομάδα από τον αντίπαλο μας».
Τέλος υπογράμμισε: «Ο κόσμος του ΠΑΟΚ πρέπει να είναι υπερήφανος για την ομάδα του, γιατί δείξαμε ότι είμαστε ανώτεροι από μια ομάδα με μουντιαλικούς ποδοσφαιριστές. Η μόνη υπόσχεση που μπορώ να δώσω είναι ότι θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για να πετύχουμε τους στόχους μας».
http://www.metrosport.gr/vitolo-o-kosmo ... a-ton-paok
ρε .....μετρουλακη τον βγάζεις που τον βγάζεις γιατί δεν τον ρωτάς γιατί έφυγε για τα αποδυτήρια?αυτά για τον κόσμο και τις υπερηφάνιες κλπ κλπ.....βαρέθηκα τους υπερήφανουν αποκλεισμούς.είσαι και ντεμέκ δημοσιογράφος.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
έλα ντε! copy paste δηλώσεις παιχτών. Διάβασες μία, είναι σαν να τις διάβασες όλες! Καλά περίμενες από τον μετρουλάκη να ρωτήσει για το τι έγινε στα αποδυτήρια live? Και βέβαια ρώτησε, εκτός μικροφώνου, και ξέρει, αλλά το κρατάει για μετά, για τα παρασκήνια!
Αλήτες - Ρουφιάνοι - Δημοσιογράφοι μια ζωή.
Αλήτες - Ρουφιάνοι - Δημοσιογράφοι μια ζωή.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Θεωρω οτι σε μια ΠΑΕ που πειθει τους οπαδους της να μην αναψουν ουτε 2 πυρσους οι πειθαρχικες παραβασεις τιμωρουνται αυτοματα.