Kolokotronis_4 έγραψε:Κρίμα γ@μώ την ολλανδέζα την π@υτάνα! Είχαμε την ευκαιρία να περάσουμε!
Δεν είμαι από αυτούς που θα κράξουν παίχτες και ειδικά τον τσιρίλο.
Για αυτόν έχω γράψει και δεν πρόκειται να ξανασχοληθώ μαζί του.
Εκείνο που έδειξε ο ΠΑΟΚ χθες, ήταν το μέταλλο. Εκεί που φαινόταν ότι πάμε για διάλυση με το 1-3, καταφέραμε και ορθοποδήσαμε, μειώσαμε στα γρήγορα και χτυπήσαμε το παιχνίδι στα ίσα. Αυτό είναι τεράστιο κατόρθωμα για τον ΠΑΟΚ. Μία ομάδα που έχει χαρακτήρα, δεν είναι τέλεια και θέλει δουλειά πολλή ακόμα, αλλά ξέρει να μάχεται μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο. Αυτό μάγκες είναι η ουσία. Έτσι φτιάχνονται οι Μεγάλες Ομάδες.
Πάμε στον αγώνα τώρα. Οι ολλανδοί όσο και να μην ήθελαν να το παραδεχτούν, για ψυχολογικούς λόγους και ας το ήξεραν, επηρεάστηκαν κατά πολύ από την ατμόσφαιρα της Τούμπας στο 1ο ημίχρονο. Είχε τόσο θόρυβο και παλμό η κερκίδα που τους λύγισε. Ηταν ανούσιοι και φλύαροι. Ο ΠΑΟΚ έπαιξε το παιχνίδι που ξέρει καλά με αλληλοκάλυψη και βοήθειες στην άμυνα τα πήγαμε εξαιρετικά, βάλαμε και το καλά δουλεμένο στις προπονήσεις γκολ και γενικά ελέγχαμε το παιχνίδι. Στο 2ο ημίχρονο ο εφησυχασμός και η χαλάρωση εμφανίστηκαν τόσο στο χορτάρι όσο και στη κερκίδα. Αντί να είμαστε ακόμα πιο προσεχτικοί, ειδικά στο πάντα κρίσιμο πρώτο δεκάλεπτο του Β' ημιχρόνου, εκεί πιαστήκαμε μπούφοι και μας κάρφωσαν τρία απανωτά γκολάκια. Η κεντροδεξιά πλευρά της άμυνας έκανε παιδαριώδη προσωπικά λάθη και δεν είχε καθόλου βοήθειες από τους μεσοεπιθετικούς. Το μαρκάρισμα του Σουάρες δεν βγήκε με τίποτα. Έκανε ότι ήθελε. Αλλά και εμείς στην κερκίδα ξεκινήσαμε πολύ νωθρά το Β' ημίχρονο. Σαν να επαναπαυτήκαμε από την μεγάλη προσπάθεια στο Α' ημίχρονο. Ξεκινήσαμε με κάτι ασθενικά συνθήματα. Κακώς. Εκεί ήθελε την δύναμη και τη ζωντάνια του Α' ημιχρόνου. Και παρόλα αυτά καταφέρνουμε να μειώσουμε σε 2-3 σε πολύ καλό σημείο. Από κει και μέτα πρωταγωνιστήσαμε σε ένα θρίλερ που το γράφαμε εκείνη τη στιγμή! Το παιχνίδι έγινε ρουλέτα. ο αγιαξ θα μπορούσε να κάνει το 2-4, αλλά δεν τόκανε. Ξέραμε όλοι μας ότι θα ισοφαρήσουμε. Το διάβαζες στο παιχνίδι αυτό. Ελπίζαμε να γίνει νωρίς η ισοφάριση για να έχουμε χρόνο. Δυστυχώς έγινε στο 91. Εστω όμως για 2 λεπτά, οι ολλανδοί έκλασαν μέντες, μπας και γίνει η ολική ανατροπή.....
Οσο αφορα ζητήματα τακτικής θα μπορούσαμε να πιέζουμε πιο ψηλά και να έχουμε περισσότερη ώρα κατοχή την μπάλα. Επίσης και οι γιόμες δώρο στον αντίπαλο. Είναι θέματα που χρειάζεται δουλειά η ομάδα. Οι αλλαγές που έγιναν, βοήθησαν και το ανακάτεμα της τράπουλας βοήθησε. Γ@μώ τον μπελά μου...!!!!
Μεγάλο παιχνίδι, τα είχε όλα, επιπέδου ομίλων CL. Η ολλανδία δεν μας πάει. το σκορ έγινε 1-4-5. Πάντως αν το δούμε μισογεμάτο το ποτήρι, έχεις να χάσεις από ολλανδούς 4 συνεχόμενα ματς, και ο αγιαξ δεν σε έχει νικήσει ποτέ είτε σε φιλικό, είτε σε επίσημο παιχνίδι. Κρίμα, πάλι κρίμα......
Η ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε χθες στην Τούμπα ήταν συγκλονιστική. Το γήπεδο σειόταν από τον παλμό και τη δύναμη της φωνής. Δεν χαραμίσαμε δυνάμεις πριν την έναρξη του παιχνιδιού. Κάναμε μόνο συντήρηση ανά τακτά χρονικά διαστήματα και για να παρουν μία γεύση οι αντίπαλοι. Σε όλο το παιχνίδι καταθέσαμε τα λαρύγγια μας εκεί κάτω στα μπετά. Μοναδική εξαίρεση το πρώτο 10λεπτο του Β' ημιχρόνου που πιαστήκαμε όλοι στον ύπνο. Για αυτό λέμε σε τέτοια παιχνίδια δεν πρέπει να χαλαρώσουμε ούτε λεπτό!!!
Forza ΠΑΟΚΑΡΑ μου, μαζί για μια ζωή!
++++++++++++ οπλαρχηγε