ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Dimg4

Re: ΠΑΟΚ - ajax 3-3 σχόλια αγώνα και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Dimg4 »

obanebane έγραψε:ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ

Υ.Γ Η μεγαλυτερη απογοητευση της ζωης μου, ειχα να στεναχωρηθω τοσο απο τον χαμελο τελικο με την ρεαλ και τη μαλακια του δημαρχου των γαυρων, δεν εχω λογια κριμα τιποτα δεν μας παει.


ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΗΤΕ ΑΗΤΕ ΔΙΚΕΦΑΛΕΕΕΕΕΕΕ

αδερφε 12.30 η ωρα μπορεσα να σηκωθω απο το καρεκλακι...
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Bono »

Αστα να πάνε ρε vanroy...άστα...αυτό το καλοκαίρι δεν μας πάει τίποτα
Και να μην το ξεχάσω..ευτύχησα να δω κάμποσα ονόματα στην Τούμπα live ή που να έπαιξαν με τον ΠΑΟΚ τέσπα.
Μαραντόνα,Καρέκα,Αλεμάο,Ελκιερ,Μπέργκαμπ,Ανελκά,Οφερμαρς και άλλους που πιθανόν τώρα ξεχνάω.
Σαν τον τσόγλανο αυτόν τον Σουάρες(και σε τέτοια ηλικία) δεν θυμάμαι κανένας να μου έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση.
Τρομερή ποδοσφαιρική σκέψη, και απίστευτη η γρηγοράδα με την οποία ενεργεί.
Άβαταρ μέλους
Bougatsas
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: Τετ 20 Φεβ 2008, 22:30

Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Bougatsas »

Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από moican4 »

Ιδια γευση με περσι σχεδον..Αν αναλογιστουμε οτι απο τον περσινο αποκλεισμο πηγαμε στην αρχη κατα διαολου ,τοτε δεν ειμαι και ιδιαιτερα αισιοδοξος ...
Θα φανει, υπαρχουν ευθυνες ,υπαρχουν και υπευθυνοι γι αυτο ας αναλαβουν εγκαιρως γιατι θα ακουστει κανενα μπαμ...
Για ατυχια εγω δεν θα μιλησω ,γιατι οπως ειχαμε την τυχη στο πρωτο παιχνιδι, ετσι ειχαμε ατυχια σε αυτο..
Δεν μπορεις μια ζωη να εισαι κωλοφαρδος ,ουτε να κανεις παιχνιδι με την τυχη..
Ναι, η τυχη παιζει ρολο αλλα οχι τον βασικο...

ΥΓ. Ελπιζω οι γκρινιαριδες της εποχης Σαντος και του 1-0 .που ηθελαν φασεις γκολ ,δραση να ειναι ικανοποιημενοι σημερα..Γεματο παιχνιδι ειδαμε, με πολυ ενταση, πολυ ωραια ηταν.Απλα την προκριση δεν πηραμε ,.Πειραζει.? :roll: :roll:
Εχει να πεσει νοσταλγια..!!!!!
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Bono »

Ειδικά εκείνη την περυσινή πρόκριση με το Ολλανδικό χωριό που ήταν καμμιά 20αριά κλάσεις κατώτερο απ' τον Αγιαξ την έχω νοσταλγήσει πολύ....
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από plato6 »

Κρίμα κρίμα κρίμα κρίμα κρίμα κρίμα κρίμα .
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από moican4 »

Μπονο, οτι να ναι για αλλη μια φορα...γουσταρες ομως θεαμα και γκολ...οχι οπως περσι..για την μη προκριση μην διαμαρτυρεσαι..Αυτα εχει το θεαματικο -επιθετικο ποδοσφαιρο που επιθυμεις..
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Olorin »

Οταν θες να λεγεσαι μεγαλη ομαδα δεν δεχεσαι τρια γκολ σε 8 λεπτα. Απαραδεκτη αμυνα. Η απουσια του Σαντος φανηκε ξεκαθαρα για αλλη μια φορα.

Ναι παιξαμε καλα στο μεγαλυτερο διαστημα, αλλα τι να το κανουμε? Να χαρουμε? ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΑΜΕ!!!
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Bono »

Οταν η πρώτη σου σκέψη μετά από τέτοια πίκρα ειναι να την "πείς" σε κάποιους υποτίθεται συνοπαδούς σου και να λες ειρωνίες,είναι φανερό ποιός λέει ότι να ναι....
Οσο για τη χολή για τον νέο προπονητή,που δεν έχει κάτσει καλά-καλά στον πάγκο και έχει τεράστιες ευθύνες που βάζει τον Τσιρίλο ο οποίος πέρυσι έπαιξε σε πάρα πολλά ματς και τον οποίον τον βρήκε ο Δερμιτζάκης στον ΠΑΟΚ και δεν τον έφερε,αναρωτιέμαι ποιανού εισήγηση ήταν...
Αντε γιατί με τις θεοποιήσεις διαφόρων έχουμε χορτάσει...
Άβαταρ μέλους
Bougatsas
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: Τετ 20 Φεβ 2008, 22:30

Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Bougatsas »

2 βιντεάκια ενδεικτικά από τον αγώνα που τράβηξα από την 4. Είναι συνολικά 15, μπορείτε να μπείτε στο προφίλ μου και να τα δείτε όλα.

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BWDgkHUj9Wo&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BWDgkHUj9Wo&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/toWMhrwDmtk&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/toWMhrwDmtk&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από moican4 »

Ασε μας ρε κριτη των παντων..Το ποιος θα την πει σε ποιον να το πεις σε αλλους...Οχι εδω μεσα...Οι δικες σου ειρωνειες ηταν πολλες και συνεχεις...Γι αυτο αστο...
Και τον Κουτσια ,τον βρηκε , και τον Σαβινι ,δεν τους εφερε ο Δερμιτζακης..αλλα δεν τους εβαλε...Σε ενοχλει που ο Δερμιτζακης ακολουθει πιστα οτι εκανε ο Σαντος.?
Τι θελεις να μας πεις τωρα..?
Μαθε πρωτα ποσα παιχνιδια επαιξε ο Μαλεζας περσι και ποσα ο Τσιριλο και μετα πες μας...
Αξεπεραστο κομπλεξ τελικα...ημαρτον..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Πέμ 05 Αύγ 2010, 07:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Με αφορμή και τα βιντεάκια παραπάνω,

Την δική μας κριτική παιδιά ξεχάσαμε να την κάνουμε. Απο ηχητική βία, λαρύγγια στα τσιμέντα κτλ. πώς τα πήγαμε; Απο την δική μας απόδοση είμαστε ικανοποιημένοι; Πώς αντιδράσαμε μετά τις 3 αναπάντεχες σφαλιάρες; Αν και σχημάτισα μια εικόνα, ο τηλεοπτικός δέκτης δεν προσφέρεται για ασφαλή συμπεράσματα. Ας μας πούν τα παιδιά που το έζησαν απο κοντά.
Άβαταρ μέλους
Bougatsas
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: Τετ 20 Φεβ 2008, 22:30

Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Bougatsas »

Πριν τα 3 απανωτά ήταν κόλαση, στα 5 λεπτά μετά τα 3 απανωτά ήταν καλά, μετά για λίγο τζίφος αλλά σε κάποια φάση ανασυγκροτηθήκαμε, δεν ήταν κόλαση αλλά ήταν για ντέρμπι σούπερ λίγδας. Τουλάχιστον εγώ έτσι το είδα.
Άβαταρ μέλους
toursounidis
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: Τετ 22 Ιούλ 2009, 19:15

Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από toursounidis »

Mεγαλο κριμα.....
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: ΠΑΟΚ - Αjax 3-3 Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Bono »

Moican είσαι το λιγότερο τραγικός όταν πετάς την εύκολη παπαριά σου χωρίς καν να σκέφτεσαι ότι η ομάδα υπό τον αγαπημένο σου πέρυσι βρέθηκε εκτός Ευρώπης από μιά ομάδα 20 κλάσεις κατώτερης του Αγιαξ και δε νομίζω να αμφιβάλλει κανείς γι' αυτό.
Οσο για τον Μαλεζά, πάντα όποιος δεν παίζει είναι ο καλύτερος,μόνο που ο Μαλεζάς έπαιξε στην Ολλανδία και θυμόμαστε όλοι καλά πως πήγε η άμυνα εκεί.
Ο οποίος Μαλεζάς αν δεν με απατάει η μνήμη μου στα play-off τον πάγκο γυάλιζε και έπαιζε ο Τσιρίλο με τον Σαβίνι.
Οι παίκτες είναι συγκεκριμένοι είτε το θέλουμε,είτε όχι....αυτοί είναι και εκτός του Κοντρέρας όποιον άλλον βάλεις πλάι του παίρνεις ρίσκο.Είναι όλοι το λιγότερο μέτριοι.

Εγώ θα είχα μιά δικαιολογία να μην μου αρέσει κάποιος που ακολουθεί το πλάνο Σάντος...εσύ είσαι μάλλον διαχασμένη προσωπικότητα όταν κράζεις τον Δερμιτζάκη επειδή ακολουθεί το πλάνο του αγαπημένου σου προπονητή...άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου ή μάλλον αυτά παθαίνεις όταν είσαι σε σύγχυση....
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”