+ άπειρο αδελφέ...navigator11 έγραψε:
οπαδος ομαδας του ΠΟΚ μεν,δε διαπιστωνω να λεει κατι ψευδες δε.αν δε μας αρεσουν αυτα που γραφει βεβαια ειναι αλλο ζητημα!παντως,οπως ουτε απο τα αρθρα που εγραφε για τον ΠΑΟΚ επι σαντος τον χαρακτηρισα φιλοπαοκτση ουτε τωρα βασει αυτων που γραφει θα τον χαρακτηρισω αντιπαοκτση!
Δεν μπορεί τον ίδιο και μερικούς άλλους να τους υμνούμε όταν έγραφαν κάτι καλό για την ομάδα και τώρα που τα βλέπει λίγο διαφορετικά να τον βρίζουμε και να τον κατηγορούμε...
Έλεος πια... τουλάχιστον ο συγκεκριμένος, σε όλη τη χρονιά, δεν είχε βγάλει καθόλου εμπάθεια για τον ΠΑΟΚ...