Ajax - Π.A.O.K. 28/7 21:45 nova1
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
το καλο ειναι οτι αυτος ο de Zeeuw που μπηκε αλλαγη δεν μπορει να οχι να τρεξει αλλα ουτε να περπατησει.
το ιδιο νομιζω οτι θα συμβαινει και με ολους τους αλλους διεθνεις τους. και τον ουρουγουανο.
δεν νομιζω να τους βαλει καν.
το ιδιο νομιζω οτι θα συμβαινει και με ολους τους αλλους διεθνεις τους. και τον ουρουγουανο.
δεν νομιζω να τους βαλει καν.
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Από το στόμα σου και στου Γιολ το αυτί. Αν και άμα δεν μπορούν ούτε να περπατήσουν ας τους βάλει!!
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Γι' αυτό ακριβώς παρακαλάω να τους βάλει... Ευτυχώς ο Κοντρέρας δεν έπαιξε πολύ και στους 16 αποκλείστηκαν οπότε λογικά θα είναι καλύτερα. Γατί Σουάρεζ ετοιμάσου 
ΒΟΥΝΤΟΥ ΒΟΥΝΤΟΥ
ΒΟΥΝΤΟΥ ΒΟΥΝΤΟΥ
ΚΑΙ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΜΑΓΕΙ ΕΙ Α
Ο Ο Ο Ο
ΤΟΝ ΑΓΙΑΞ ΘΑ ΓΥΑΛΙΣΟΥΜΕ
ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ Ο ΛΛΑΝΔΙ Ι Α
ΒΟΥΝΤΟΥ ΒΟΥΝΤΟΥ
ΒΟΥΝΤΟΥ ΒΟΥΝΤΟΥ
ΚΑΙ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΜΑΓΕΙ ΕΙ Α
Ο Ο Ο Ο
ΤΟΝ ΑΓΙΑΞ ΘΑ ΓΥΑΛΙΣΟΥΜΕ
ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ Ο ΛΛΑΝΔΙ Ι Α
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Θετικά στοιχεία έδειξε ο Άγιαξ στην πρόβα τζενεράλε ενόψει ΠΑΟΚ, κερδίζοντας με 3-1 τα…δεύτερα της Τσέλσι. Ο «Αίαντας» είχε διάθεση στο παιχνίδι του, αλλά απέναντι του και αρκετούς νεαρούς της ομάδας του Αντσελότι. Είναι χαρακτηριστικό πως τα 2 από τα 3 γκολ ήταν δώρα των «μπλε». Στο 6΄ο Άγιαξ άνοιξε το σκορ με αυτογκόλ του Μπρούμα. Στο 25΄ η Τσέλσι έφερε το παιχνίδι στα ίσα με σουτ του Στάριτζ έξω από την περιοχή. Δύο λεπτά αργότερα, μετά από τραγικό λάθος του γκολκίπερ της Τσέλσι, Τέρνμπουλ, ο Ντε Γιονγκ πέτυχε το 2-1 σε κενή εστία. Το τελικό 3-1 διαμόρφωσε στο 89΄ο Σουκ, μετά από ωραία ομαδική προσπάθεια. Αξίζει να σημειωθεί πως δεν αγωνίστηκαν οι Σουάρες, Φαν ντερ Βιλ και Σουλεϊμάνι.
ΑΓΙΑΞ: Στεκέλεμπουργκ, Ολεγέρ (65΄ Μπλιντ), Άλντερβαϊρελντ, Βερτόγκεν, Ανίτα (65΄ Εμάνουελσον), Ενό (74΄ Μπονεβάτσια), Έρικσεν (71΄ Ντε Ζέου), Λίντγκρεν, Σάρπονγκ, Ντε Γιονγκ (85΄ Σουκ), Ζέεγκελαρρ
ΤΣΕΛΣΙ: Τέρνμπουλ (46΄ Ιλαριο), Κλίφορντ (48΄ Τσαλόμπα), Μπρούμα, Φαν Άανχολτ, Μπερτράν, Όμπι Μίκελ, Εσιέν (74΄ Τζακ Κορκ), Μάτιτς, Μακ Ίχραν (48΄ Σίνκλερ), Ντι Σάντο (65΄ Λάλκοβιτς), Στάριτζ.
Μετρουλάκης
ΑΓΙΑΞ: Στεκέλεμπουργκ, Ολεγέρ (65΄ Μπλιντ), Άλντερβαϊρελντ, Βερτόγκεν, Ανίτα (65΄ Εμάνουελσον), Ενό (74΄ Μπονεβάτσια), Έρικσεν (71΄ Ντε Ζέου), Λίντγκρεν, Σάρπονγκ, Ντε Γιονγκ (85΄ Σουκ), Ζέεγκελαρρ
ΤΣΕΛΣΙ: Τέρνμπουλ (46΄ Ιλαριο), Κλίφορντ (48΄ Τσαλόμπα), Μπρούμα, Φαν Άανχολτ, Μπερτράν, Όμπι Μίκελ, Εσιέν (74΄ Τζακ Κορκ), Μάτιτς, Μακ Ίχραν (48΄ Σίνκλερ), Ντι Σάντο (65΄ Λάλκοβιτς), Στάριτζ.
Μετρουλάκης
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Παρακαλούνται οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ που επιθυμούν να διαπιστευθούν για τον αγώνα PAOK FC - AFC AJAX να αποστείλουν τα αιτήματά τους στο γραφείο τύπου της ΠΑΕ με email στο pressoffice@paokfc.gr μέχρι την Δευτέρα 02 Αυγούστου 2010.
Οι διαπιστεύσεις που δικαιούται κάθε μέσον έχουν ως εξής:
Αθλητικές Εφημερίδες: έως 3
Πολιτικές Εφημερίδες: έως 2
Τηλεοπτικά κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας: 1
Ραδιοφωνικοί σταθμοί που μεταδίδουν τον αγώνα: έως 2
Ραδιοφωνικοί σταθμοί που ΔΕΝ μεταδίδουν τον αγώνα: 1
Site: 1
Διευκρινήσεις:
1. Μετά από υποδείξεις της UEFA εφεξής στους ευρωπαϊκούς αγώνες επιτρέπεται η διαπίστευση συγκεκριμένου αριθμού δημοσιογράφων, Ελλήνων και ξένων, οι οποίοι θα μπορούν να εισέρχονται στο γήπεδο επιδεικνύοντας τη διαπίστευσή τους αλλά ΚΑΙ τη δημοσιογραφική τους ταυτότητα.
2. Οι διαπιστεύσεις των δημοσιογράφων θα είναι αριθμημένες και κατά τη διάρκεια των αγώνων θα γίνεται αυστηρός έλεγχος των δημοσιογραφικών ταυτοτήτων. Όποιος δεν έχει δημοσιογραφική ταυτότητα θα απομακρύνεται ΑΜΕΣΩΣ από το γήπεδο και το μέσον από το οποίο έλαβε τη διαπίστευση δεν θα ξαναδιαπιστευθεί για κανένα ευρωπαϊκό αγώνα του ΠΑΟΚ.
3. Δεν ισχύει για τους ευρωπαϊκούς αγώνες του ΠΑΟΚ καμία άλλη κάρτα ελευθέρας εισόδου στα ελληνικά γήπεδα.
4. Αιτήματα μετά από την προκαθορισμένη ημερομηνία δεν θα γίνονται δεκτά σε καμία περίπτωση.
http://www.paokfc.gr/swift.jsp?CMRCode= ... D&extLang=
Οι διαπιστεύσεις που δικαιούται κάθε μέσον έχουν ως εξής:
Αθλητικές Εφημερίδες: έως 3
Πολιτικές Εφημερίδες: έως 2
Τηλεοπτικά κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας: 1
Ραδιοφωνικοί σταθμοί που μεταδίδουν τον αγώνα: έως 2
Ραδιοφωνικοί σταθμοί που ΔΕΝ μεταδίδουν τον αγώνα: 1
Site: 1
Διευκρινήσεις:
1. Μετά από υποδείξεις της UEFA εφεξής στους ευρωπαϊκούς αγώνες επιτρέπεται η διαπίστευση συγκεκριμένου αριθμού δημοσιογράφων, Ελλήνων και ξένων, οι οποίοι θα μπορούν να εισέρχονται στο γήπεδο επιδεικνύοντας τη διαπίστευσή τους αλλά ΚΑΙ τη δημοσιογραφική τους ταυτότητα.
2. Οι διαπιστεύσεις των δημοσιογράφων θα είναι αριθμημένες και κατά τη διάρκεια των αγώνων θα γίνεται αυστηρός έλεγχος των δημοσιογραφικών ταυτοτήτων. Όποιος δεν έχει δημοσιογραφική ταυτότητα θα απομακρύνεται ΑΜΕΣΩΣ από το γήπεδο και το μέσον από το οποίο έλαβε τη διαπίστευση δεν θα ξαναδιαπιστευθεί για κανένα ευρωπαϊκό αγώνα του ΠΑΟΚ.
3. Δεν ισχύει για τους ευρωπαϊκούς αγώνες του ΠΑΟΚ καμία άλλη κάρτα ελευθέρας εισόδου στα ελληνικά γήπεδα.
4. Αιτήματα μετά από την προκαθορισμένη ημερομηνία δεν θα γίνονται δεκτά σε καμία περίπτωση.
http://www.paokfc.gr/swift.jsp?CMRCode= ... D&extLang=
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ενόψει του εκτός έδρας αγώνα με τον AFC AJAX, υπενθυμίζει για μια ακόμα φορά στους φιλάθλους μας, οι οποίοι θα βρεθούν στο Amsterdam και θα παρακολουθήσουν την αναμέτρηση, ότι μετά από τον περσινό αγώνα της ομάδας και πάλι στην Ολλανδία με την SC Heerenveen , της έχει επιβληθεί, από την UEFA, βαρύτατο χρηματικό πρόστιμο.
Προκειμένου να μην υπάρξουν περαιτέρω προβλήματα με τιμωρίες του Συλλόγου μας στους επόμενους ευρωπαϊκούς αγώνες της θα θέλαμε να εφιστούσαμε την προσοχή στους φιλάθλους μας, καθώς σύμφωνα με τους κανονισμούς και της οδηγίες της UEFA η χρήση συσκευών laser, πυροτεχνημάτων και καπνογόνων επιφέρει τιμωρία για όλες τις ομάδες.
Προτρέπουμε τον κόσμο του ΠΑΟΚ να διατηρήσει την συμπεριφορά του σε φίλαθλα πλαίσια εντός και εκτός του γηπέδου και να προστατεύσει την ομάδα μας.
Τέλος, έχει καταστεί σαφές τόσο από την γηπεδούχο ομάδα όσο και από την τοπική αστυνομία, ότι απαγορεύεται η πώληση εισιτηρίων σε μεμονωμένους φιλάθλους του ΠΑΟΚ, πέρα των όσων επισήμως έχει παραλάβει η ομάδα μας από τη διοίκηση του AFC AJAX. Προκειμένου να αποφευχθεί η ταλαιπωρία παρακαλούνται οι φίλοι της ομάδας να μην ταξιδέψουν στο Amsterdam, αν δεν έχουν εξασφαλισμένο εισιτήριο του αγώνα.
http://www.paokfc.gr/swift.jsp?CMRCode= ... A&extLang=
Προκειμένου να μην υπάρξουν περαιτέρω προβλήματα με τιμωρίες του Συλλόγου μας στους επόμενους ευρωπαϊκούς αγώνες της θα θέλαμε να εφιστούσαμε την προσοχή στους φιλάθλους μας, καθώς σύμφωνα με τους κανονισμούς και της οδηγίες της UEFA η χρήση συσκευών laser, πυροτεχνημάτων και καπνογόνων επιφέρει τιμωρία για όλες τις ομάδες.
Προτρέπουμε τον κόσμο του ΠΑΟΚ να διατηρήσει την συμπεριφορά του σε φίλαθλα πλαίσια εντός και εκτός του γηπέδου και να προστατεύσει την ομάδα μας.
Τέλος, έχει καταστεί σαφές τόσο από την γηπεδούχο ομάδα όσο και από την τοπική αστυνομία, ότι απαγορεύεται η πώληση εισιτηρίων σε μεμονωμένους φιλάθλους του ΠΑΟΚ, πέρα των όσων επισήμως έχει παραλάβει η ομάδα μας από τη διοίκηση του AFC AJAX. Προκειμένου να αποφευχθεί η ταλαιπωρία παρακαλούνται οι φίλοι της ομάδας να μην ταξιδέψουν στο Amsterdam, αν δεν έχουν εξασφαλισμένο εισιτήριο του αγώνα.
http://www.paokfc.gr/swift.jsp?CMRCode= ... A&extLang=
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Ά ρε κατεστημένο
επιτρέπεις τα ναρκωτικά και δεν επιτρέπεις τα ΠΑΟΚΙΑ να δείξουν πώς γεμίζουν τα γήπεδα. :ugeek:
επιτρέπεις τα ναρκωτικά και δεν επιτρέπεις τα ΠΑΟΚΙΑ να δείξουν πώς γεμίζουν τα γήπεδα. :ugeek:
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Με αφορμή την ανακοίνωση της ΠΑΕ ενόψει του εκτός έδρας αγώνα με τον AJAX:
[youtube]ChjuOerjYyY[/youtube]
[youtube]ChjuOerjYyY[/youtube]
-
breakdown88
- Δημοσιεύσεις: 234
- Εγγραφή: Τετ 10 Δεκ 2008, 15:34
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Πλάκα πλάκα το 3-1 σήμερα μάλλον ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα για μας γιατί αυξάνει (αν και φιλικό) τις πιθανότητες για εφησυχασμό των Ολλανδών. Αυτή πιστεύω είναι κ η μεγαλύτερή μας ελπίδα, να δουν το ματς σαν αγγαρεία μήπως και μπορέσουμε να κλέψουμε κάτι καλό εκεί μέσα (όπως και η Κοπενχάγη αν θυμάμαι καλά, σε ίδιο ακριβώς ματς πριν 2 χρόνια).
Επίσης το καλό με το πρώτο ματς εκτός είναι ότι στην περίπτωση που κάνουμε καμιά βαρία ήττα ο καινούργιος κόουτς θα έχει τα περιθώρια να ξεκινήσει ΑΜΕΣΑ μια νέα μίνι προετοιμασία για να στρώσει την ομάδα με χρονικό ορίζοντα πλέον τα play off του Europa League.
ΥΓ Πού πας με Ολεγκέρ μπρε Άγιαξ;; Γελάνε τα τσιμέντα...
Επίσης το καλό με το πρώτο ματς εκτός είναι ότι στην περίπτωση που κάνουμε καμιά βαρία ήττα ο καινούργιος κόουτς θα έχει τα περιθώρια να ξεκινήσει ΑΜΕΣΑ μια νέα μίνι προετοιμασία για να στρώσει την ομάδα με χρονικό ορίζοντα πλέον τα play off του Europa League.
ΥΓ Πού πας με Ολεγκέρ μπρε Άγιαξ;; Γελάνε τα τσιμέντα...
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
συμφωνω καλυτερα να ειναι ετσι να μας δουν με υπεροψια...δε με νοιαζει ποιοι θα παιξουν θελω μεσα 11 μαχητες που να τα δωσουν ολα οπως αρμοζει στη φανελα που φορανε...
ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ ΛΑΙΜΑΙ

ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ ΛΑΙΜΑΙ
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Κλείνει Ελ Χαμντάουϊ ο Άγιαξ
24 Ιουλ 2010 12:47, Από Γιώργος Κουβεντίδης
Πολύ κοντά στην απόκτηση του Μούνιρ Ελ Χαμντάουϊ βρίσκεται ο Άγιαξ και είναι πολύ πιθανό μέχρι τη Δευτέρα να έχει ολοκληρωθεί η μετακίνησή του από το Αλκμάαρ στο Άμστερνταμ.
Ο 26χρονος Μαροκινός (με ολλανδικό διαβατήριο) επιθετικός, είναι ο εκλεκτός του Μάρτιν Γιολ για την επίθεση του Άγιαξ, που έχει προβλήματα μετά την αποχώρηση του Πάντελιτς, αλλά και την ενδεχόμενη μη συμμετοχή του Σουάρεζ στο παιχνίδι της Τετάρτης. Μάλιστα, ελλείψει αυτών των δύο, ο Γιολ χρησιμοποίησε στα φιλικά σε ρόλο σέντερ φορ τον Ντε Γιόνκ, χωρίς να είναι αυτή η φυσική του θέση.
Σύμφωνα με τον σημερινό ολλανδικό τύπο, ο Άγιαξ έχει ήδη συμφωνήσει με την Αλκμάαρ, κάτι που επιβεβαίωσε ο υπεύθυνος τύπου της ΑΖ, λέγοντας πως «η υπόθεση είναι ανοιχτή, αλλά οι δύο ομάδες δεν έχουν να συζητήσουν κάτι περισσότερο μεταξύ τους».
Αυτό, που απομένει είναι η οριστική συμφωνία του Μαροκινού επιθετικού με τον Άγιαξ, ώστε να κλείσει η μεταγραφή. Στην Ολλανδία γράφτηκε σήμερα, ότι ο Μάρτιν Γιολ συζήτησε με τον Ελ Χαμντάουϊ χθες το βράδυ, μετά το φιλικό με την Τσέλσι και δεν είναι δύσκολο να τα βρουν. Άλλωστε, ο Γιολ ήταν αυτός, που είχε αγοράσει τον Μαροκινό για λογαριασμό της Τότεναμ, όταν δούλευε στην Αγγλία, έστω κι αν ο 20χρονος τότε, ο Ελ Χαμντάουϊ δεν μπόρεσε να κάνει καριέρα στους λονδρέζους.
Εφόσον η μεταγραφή του Ελ Χαμπντάουϊ στον Άγιαξ ολοκληρωθεί μέχρι το μεσημέρι της Τρίτης, ο Μαροκινός θα μπορέσει να παίξει εναντίον του ΠΑΟΚ την επόμενη μέρα. Οι λίστες των ποδοσφαιριστών έχουν ήδη δοθεί στην ΟΥΕΦΑ, ωστόσο κάθε ομάδα έχει δικαίωμα να κάνει μία αλλαγή, μέχρι και 24 ώρες πριν το πρώτο παιχνίδι.
Προκειμένου να μην εμποδίσει την ευρωπαϊκή συμμετοχή του Ελ Χαμντάουϊ με τον Άγιαξ, η Αλκμάαρ δεν τον έχει δηλώσει στη δική της λίστα στην ΟΥΕΦΑ, για τα προκριματικά του Γιουρόπα Λιγκ (την Πέμπτη παίζει με τη Γκέτεμποργκ). Αν δεν κλείσει η μεταγραφή στον Άγιαξ, τότε θα την δηλώσει αυτή την Τετάρτη.
Σύμφωνα με τα ολλανδικά ρεπορτάζ των προηγούμενων ημερών, για την απόκτηση του 26χρονου επιθετικού, ο Άγιαξ θα πληρώσει στην Αλκμάαρ 5.000.000 ευρώ.
Ο Ελ Χαμντάουϊ είναι ο πρώτος σκόρερ της Αλκμάαρ τα τελευταία δύο χρόνια. Τη σεζόν 2008-09 πέτυχε 23 γκολ σε 31 παιχνίδια της Ερεντιβίζιε, ενώ πέρσι σκόραρε 20 φορές σε 27 παιχνίδια.
http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=1234
Καλά είναι δυνατόν να πάρουν παίκτη την τρίτη και να σκέφτονται να τον βάλλουν να παίξει την τετάρτη???
Με ούτε μια προπόνηση με τους νέους του συμπαίκτες?? Χλωμό...
24 Ιουλ 2010 12:47, Από Γιώργος Κουβεντίδης
Πολύ κοντά στην απόκτηση του Μούνιρ Ελ Χαμντάουϊ βρίσκεται ο Άγιαξ και είναι πολύ πιθανό μέχρι τη Δευτέρα να έχει ολοκληρωθεί η μετακίνησή του από το Αλκμάαρ στο Άμστερνταμ.
Ο 26χρονος Μαροκινός (με ολλανδικό διαβατήριο) επιθετικός, είναι ο εκλεκτός του Μάρτιν Γιολ για την επίθεση του Άγιαξ, που έχει προβλήματα μετά την αποχώρηση του Πάντελιτς, αλλά και την ενδεχόμενη μη συμμετοχή του Σουάρεζ στο παιχνίδι της Τετάρτης. Μάλιστα, ελλείψει αυτών των δύο, ο Γιολ χρησιμοποίησε στα φιλικά σε ρόλο σέντερ φορ τον Ντε Γιόνκ, χωρίς να είναι αυτή η φυσική του θέση.
Σύμφωνα με τον σημερινό ολλανδικό τύπο, ο Άγιαξ έχει ήδη συμφωνήσει με την Αλκμάαρ, κάτι που επιβεβαίωσε ο υπεύθυνος τύπου της ΑΖ, λέγοντας πως «η υπόθεση είναι ανοιχτή, αλλά οι δύο ομάδες δεν έχουν να συζητήσουν κάτι περισσότερο μεταξύ τους».
Αυτό, που απομένει είναι η οριστική συμφωνία του Μαροκινού επιθετικού με τον Άγιαξ, ώστε να κλείσει η μεταγραφή. Στην Ολλανδία γράφτηκε σήμερα, ότι ο Μάρτιν Γιολ συζήτησε με τον Ελ Χαμντάουϊ χθες το βράδυ, μετά το φιλικό με την Τσέλσι και δεν είναι δύσκολο να τα βρουν. Άλλωστε, ο Γιολ ήταν αυτός, που είχε αγοράσει τον Μαροκινό για λογαριασμό της Τότεναμ, όταν δούλευε στην Αγγλία, έστω κι αν ο 20χρονος τότε, ο Ελ Χαμντάουϊ δεν μπόρεσε να κάνει καριέρα στους λονδρέζους.
Εφόσον η μεταγραφή του Ελ Χαμπντάουϊ στον Άγιαξ ολοκληρωθεί μέχρι το μεσημέρι της Τρίτης, ο Μαροκινός θα μπορέσει να παίξει εναντίον του ΠΑΟΚ την επόμενη μέρα. Οι λίστες των ποδοσφαιριστών έχουν ήδη δοθεί στην ΟΥΕΦΑ, ωστόσο κάθε ομάδα έχει δικαίωμα να κάνει μία αλλαγή, μέχρι και 24 ώρες πριν το πρώτο παιχνίδι.
Προκειμένου να μην εμποδίσει την ευρωπαϊκή συμμετοχή του Ελ Χαμντάουϊ με τον Άγιαξ, η Αλκμάαρ δεν τον έχει δηλώσει στη δική της λίστα στην ΟΥΕΦΑ, για τα προκριματικά του Γιουρόπα Λιγκ (την Πέμπτη παίζει με τη Γκέτεμποργκ). Αν δεν κλείσει η μεταγραφή στον Άγιαξ, τότε θα την δηλώσει αυτή την Τετάρτη.
Σύμφωνα με τα ολλανδικά ρεπορτάζ των προηγούμενων ημερών, για την απόκτηση του 26χρονου επιθετικού, ο Άγιαξ θα πληρώσει στην Αλκμάαρ 5.000.000 ευρώ.
Ο Ελ Χαμντάουϊ είναι ο πρώτος σκόρερ της Αλκμάαρ τα τελευταία δύο χρόνια. Τη σεζόν 2008-09 πέτυχε 23 γκολ σε 31 παιχνίδια της Ερεντιβίζιε, ενώ πέρσι σκόραρε 20 φορές σε 27 παιχνίδια.
http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=1234
Καλά είναι δυνατόν να πάρουν παίκτη την τρίτη και να σκέφτονται να τον βάλλουν να παίξει την τετάρτη???
Με ούτε μια προπόνηση με τους νέους του συμπαίκτες?? Χλωμό...
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Όοοοοοοοοοοοοχι δοκιμές. Θέλω να βάλει τους ψόφιους μουντιαλικούς. Να κάνουμε και το 0-1 στη μισή μας ευκαιρία στο πρώτο εικοσάλεπτο και μετά τρέχα Αίαντα 
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Αυτοί δεν είναι που έχουν οικονομικά προβλήματα;;; και δίνουν 5 μύρια για έναν παίκτη;;; δηλαδή αν δεν είχαν πόσα θα ξόδευαν;;;lion έγραψε:
Σύμφωνα με τα ολλανδικά ρεπορτάζ των προηγούμενων ημερών, για την απόκτηση του 26χρονου επιθετικού, ο Άγιαξ θα πληρώσει στην Αλκμάαρ 5.000.000 ευρώ.
Ο Ελ Χαμντάουϊ είναι ο πρώτος σκόρερ της Αλκμάαρ τα τελευταία δύο χρόνια. Τη σεζόν 2008-09 πέτυχε 23 γκολ σε 31 παιχνίδια της Ερεντιβίζιε, ενώ πέρσι σκόραρε 20 φορές σε 27 παιχνίδια.
Πάντως είναι παικτάρα ο συγκεκριμένος...