Ajax - Π.A.O.K. 28/7 21:45 nova1
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Ωραία φανέλα η Τσέλσι...Τη φαντάζομαι με ασπρόμαυρη μικρή ρίγα...Τέλεια...

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Αυτός αστεία αστεία ο Ανίτα είναι ο αδύναμος κρίκος τους. Ο Βιερίνια οφείλει να του διδάξει καλαματιανό. Κανένα NOVA, CONN-X TV δεν το έχει το φιλικό Άγιαξ Τσέλσι;
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Αυτά τα είδα και πιο πάνω και σ' ευχαριστώ απλά μέλος της οικογένειας το ψάχνει για τηλεόραση. Πώς παίζει ο Άγιαξ, τούς έχουμε μωρέ; Σε λίγο θα βάλω να το δω κι εγώ 
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Τους έχουμε ρε...
ΑΝ εξαιρέσεις ότι πιέζουν σα σκυλιά και τρέχουν οι περισσότεροι σαν τον Βιτόλο.
ΑΝ εξαιρέσεις ότι πιέζουν σα σκυλιά και τρέχουν οι περισσότεροι σαν τον Βιτόλο.