Ajax - Π.A.O.K. 28/7 21:45 nova1
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
ναι ναι, ο σκουλήκης! μπήκε βραδυάτικα να μας μπριζώσει. Μιλάμε για την πλήρη εξάρτηση τα ερπετά.
ε πως να κρατηθώ!
http://english.ajax.nl/News/Archive/Art ... loniki.htm
20 July 2010
Ajax and PAOK will meet eachother in thirth qualification round of the UEFA Champions League. The first game is in Amsterdam and will be played on wednesday 28th of July. PAOK-fans can only buy tickets at their own club in Greece.
It's not possible for PAOK-fans to buy tickets in Holland.
Λέτε? Και εγώ πως νομίζω ότι θα βρούμε εισιτήρια και στην Ολλανδία?
ε πως να κρατηθώ!
http://english.ajax.nl/News/Archive/Art ... loniki.htm
20 July 2010
Ajax and PAOK will meet eachother in thirth qualification round of the UEFA Champions League. The first game is in Amsterdam and will be played on wednesday 28th of July. PAOK-fans can only buy tickets at their own club in Greece.
It's not possible for PAOK-fans to buy tickets in Holland.
Λέτε? Και εγώ πως νομίζω ότι θα βρούμε εισιτήρια και στην Ολλανδία?
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Μακάρι ο Παύλος (Δερμιτζάκης) να εμφυσήσει στους παίκτες λίγη από την Ελληνική, την ΠΑΟΚτσήδικη τρέλλα!
Παυλάρες του ΠΑΟΚ ΕΝΩΘΕΙΤΕ!!
Παυλάρες του ΠΑΟΚ ΕΝΩΘΕΙΤΕ!!
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Πρόβλημα δηλητηρίασης
23 Ιουλ 2010 10:54, Από Δημήτρης Τσορμπατζόγλου
Όλα τα είχε ο ΠΑΟΚ η δηλητηρίαση του έλειπε… Τέσσερις τουλάχιστον παίκτες της ομάδας ταλαιπωρήθηκαν μετά την επιστροφή από την Γερμανία και όλα δείχνουν ότι η ζημιά έγινε μέσα στο αεροπλάνο.
Από χθες ο Ζήσης Βρύζας ήταν ο πρώτος που εμφάνισε τα πιο σοβαρά συμπτώματα. Ο αντιπρόεδρος του Δικεφάλου ανέβασε και υψηλό πυρετό κάτι που αναφέρθηκε στο PAOK24.
Δεν ήταν ο μόνος όμως. Ανάλογο πρόβλημα αντιμετώπισαν και οι Γκαρσία, Βιτόλο, Σορλέν, Σνάουτσνερ. Οι δύο πρώτοι απουσιάζουν από την πρωϊνή προπόνηση της ομάδας. Ο Γάλλος βρίσκονταν στην χειρότερη κατάσταση από όλους.
Βιτόλο και Σνάουτσνερ βρίσκονται στην Σουρωτή και προπονούνται ατομικά σε πολύ πιο χαλαρούς ρυθμούς. Εκτιμάται ότι όλοι από αύριο θα είναι σε κανονικούς ρυθμούς. Σε κάθε περίπτωση αυτή ήταν μία πτήση που άρχισε και τελείωσε με φοβερά προβλήματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάλογα προβλήματα έχει και ο Μπερέτα.
Από εκεί και πέρα τα προβλήματα δεν περιορίζονται εκεί. Μουσλίμοβιτς και Βιερίνια λόγω μυϊκών ενοχλήσεων παρέμειναν εκτός προγράμματος και έκαναν θεραπεία
Παναγια βοηθα τι στο διαολο με το μητσοτακη καναμε προετοιμασια????

23 Ιουλ 2010 10:54, Από Δημήτρης Τσορμπατζόγλου
Όλα τα είχε ο ΠΑΟΚ η δηλητηρίαση του έλειπε… Τέσσερις τουλάχιστον παίκτες της ομάδας ταλαιπωρήθηκαν μετά την επιστροφή από την Γερμανία και όλα δείχνουν ότι η ζημιά έγινε μέσα στο αεροπλάνο.
Από χθες ο Ζήσης Βρύζας ήταν ο πρώτος που εμφάνισε τα πιο σοβαρά συμπτώματα. Ο αντιπρόεδρος του Δικεφάλου ανέβασε και υψηλό πυρετό κάτι που αναφέρθηκε στο PAOK24.
Δεν ήταν ο μόνος όμως. Ανάλογο πρόβλημα αντιμετώπισαν και οι Γκαρσία, Βιτόλο, Σορλέν, Σνάουτσνερ. Οι δύο πρώτοι απουσιάζουν από την πρωϊνή προπόνηση της ομάδας. Ο Γάλλος βρίσκονταν στην χειρότερη κατάσταση από όλους.
Βιτόλο και Σνάουτσνερ βρίσκονται στην Σουρωτή και προπονούνται ατομικά σε πολύ πιο χαλαρούς ρυθμούς. Εκτιμάται ότι όλοι από αύριο θα είναι σε κανονικούς ρυθμούς. Σε κάθε περίπτωση αυτή ήταν μία πτήση που άρχισε και τελείωσε με φοβερά προβλήματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάλογα προβλήματα έχει και ο Μπερέτα.
Από εκεί και πέρα τα προβλήματα δεν περιορίζονται εκεί. Μουσλίμοβιτς και Βιερίνια λόγω μυϊκών ενοχλήσεων παρέμειναν εκτός προγράμματος και έκαναν θεραπεία
Παναγια βοηθα τι στο διαολο με το μητσοτακη καναμε προετοιμασια????
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Ναι ρε π@ύστη μου. Δεν μας πήγε αυτή η Γερμανία φέτος καθόλου. ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ!!
Φτάνει!!!!

Φτάνει!!!!
Δεν μπορώ να βρω τα ίχνη του.free4 έγραψε:Ειχαμε ένα τι έγινε?Billy4 έγραψε: Ήρθε η ώρα να ανοίξουμε σύνδεσμο στο π@υστρονήσι εδώ πέρα...
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 639
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Ρε και με Μπαλαφα στοπερ και με Μιλιεβιτς βασικο θα σε μαμησουμε Ολλανδε καργιολη λαιμαι

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Μποϊκοτάζ στο ΝΟΥΝΟΥ και στα προϊόντα της ολλανδικής εταιρίας...
βρε ουστ ταγάρια τουλίπες με τις παχιές αγελάδες...ζώα...
ΠΑΟΚ ρε!!!
βρε ουστ ταγάρια τουλίπες με τις παχιές αγελάδες...ζώα...
ΠΑΟΚ ρε!!!
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 639
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Και τι να λεει αυτο ρε sera? Ο μπαλαφινιο ειναι μοναδικη παστα ποδοσφαιριστη. Να σου θυμησω καρτες που εχει παρει χωρις να αγωνιζεται?

- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
1,2,3 γ@μιέται ο εστιάτορας εκεί στη Γερμανία!
Ρουφιάνοι μπρουκενάκηδες, με ολλανδικό δάκτυλο στο λωκό, σας είχαν, και μας δηλητηριάσατε?
Ρουφιάνοι μπρουκενάκηδες, με ολλανδικό δάκτυλο στο λωκό, σας είχαν, και μας δηλητηριάσατε?
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
AN πάρει κάρτα ο Μπαλάφας και στην τουαλέτα από τη δηλητηρίαση θα είναι ισόβια στον ΠΑΟΚ....
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 639
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Kolokotronis_4 έγραψε:1,2,3 γ@μιέται ο εστιάτορας εκεί στη Γερμανία!
Ρουφιάνοι μπρουκενάκηδες, με ολλανδικό δάκτυλο στο λωκό, σας είχαν, και μας δηλητηριάσατε?
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
στο αεροπλανο την παθανε ρε οπλαρχηγε αλλα δε μαμιεται???Kolokotronis_4 έγραψε:1,2,3 γ@μιέται ο εστιάτορας εκεί στη Γερμανία!
Ρουφιάνοι μπρουκενάκηδες, με ολλανδικό δάκτυλο στο λωκό, σας είχαν, και μας δηλητηριάσατε?
κατι ακουσα οτι εκει στο αμστερνταμ παραγγελνουν μαζικα βαζελινες....ΡΕ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΛΑΙΜΑΙ