Μario Beretta

Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από plato6 »

petros1994 έγραψε:
plato6 έγραψε:από την στιγμή που το πείραμα Μπερέτα δεν πέτυχε γιατί πάμε να κάνουμε νέο πείραμα με Δερμιτζάκη και δεν παίρνουμε έναν έμπειρο προπονητή με παραστάσεις μεγάλες... το ξέρω δεν υπάρχει χρήμα αλλά δεν υπάρχει και χρόνος για άλλα λάθη... εύχομαι με καθαρό μυαλό να πάρουν την σωστή απόφαση στην ΠΑΕ. το ένα λάθος έγινε με τον Μπερέτα. άλλο λάθος δεν σηκώνει η υπόθεση.
αφου το λες και ο ιδιος δεν υπαρχει χρημα.Και ο μπερετα εμπειρος ηταν με την τορινο φετος εκανε το μεγαλυτερο επιτευγμα του.Μισο χρονο ηταν εκει και δεν εχασε σχεδον ουτε 1 παιχνιδι.και δεν λες οτι δεν εχει παραστασεις εχει περασει και απο αλλες μεγαλες ομαδες της ιταλιας.
Λέγοντας μεγάλες ομάδες ποιες δηλαδή έχει προπονήσει και δεν τις ξέρω? και όπως λες και εσύ με την τορίνο ομάδα που ανέλαβε για να την σώσει να μην πέσει κατηγορία.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Μαζι σου. Πρεπει να πληρωσουμε. Αν και η ιδεα να κανουμε τραμπα με τον πανθραξ δε με χαλαει. Αυτοι να πληρωνουν το Δερμι και να προπονει εμας, εμεις να πληρωνουμε τον Μπερετα κ να προπονει αυτους.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από shark4 »

Μου αρεσει που λεγαμε οτι φευγει ο Γιολ απο τον Αγιαξ ... Αυτα ειναι .. :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Βαλβέρδε είναι ακόμη διαθέσιμος;
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Αχ ρε σαντος δεν ξηγηθηκες ωραια :evil:
dimitris1988
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Τετ 20 Ιαν 2010, 00:31

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από dimitris1988 »

εχουμε ονειρο ολοι να δουμε τον ΠΑΟΚ να πρωταγωνιστησει στο τσου λου,γιατι η ιστορια μας το επιτρεπει....και οι ΖΖ το ειδαν σαν σκαλοπατι για γιουροπα.γιατι?επρεπε να φτυσει αιμα για να ετοιμασει την ομαδα για να γραψει ιστορια!για αυτο ειναι σε αυτη τη θεση.μοναδικη ευκαρια χαμενη,χαμενα λεφτα,κακη ψυχολογια..και τωρα δερμιτζακης,????ζητω ο ζακορακης ο θεος,ο παντογνωστης...και λαθη γινονται αλλα οχι τοσα πολλα,οχι ολα μαζι ,και οχι ολα τωρα...τωρα κραξτε ελευθερα
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από plato6 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Ο Βαλβέρδε είναι ακόμη διαθέσιμος;
αυτός και να είναι διαθέσιμος το ταμείο της ΠΑΕ αποκλείεται να είναι διαθέσιμο να δώσει εναμιση μύριο :)

ένας φίλος της ομάδας δεν υπάρχει να πάει στον Ζαγορ και να του πει ...Θώδορα πάρε ένα μύριο και πάρε μία προπονητάρα για την ομάδα μας... που σκατά είναι όλοι κρυμμένοι... δεν υπάρχουν 10-20 πλούσιοι να βάλουν το βρομοχέρι τους στην τσέπη και να κάνουν ένα δώρο στην ομάδα???????? μόνο ο απλός κοσμάκης ματώνει κάθε χρόνο γαμώ τα λεφτά τους.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15056
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από Sera4 »

αντε καρντασια αφιερωμενο στο τοπικ

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/cEQ9N5f1NXo&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/cEQ9N5f1NXo&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

:pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από shark4 »

Δυστυχως το ταμειο της ΠΑΕ καλειται να πληρωσει αποζημιωσεις στους Ιταλους στην παρουσα φαση .
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Εικόνα

Παρελθόν αποτελεί από σήμερα ο Μάριο Μπερέτα. Σε 6 ημέρες από σήμερα η ομάδα ξεκινάει τις ευρωπαϊκές της υποχρεώσεις και το ποδοσφαιρικό τμήμα πάει προς το άγνωστο με βάρκα την ελπίδα. Δεν ξέρουμε ποιος θα είναι ο νέος προπονητής, αλλά σίγουρα ξέρουμε ότι μόνο έτσι δεν φανταζόμασταν τα πράγματα στην δεύτερη φορά που ο ΠΑΟΚ έχει τη δυνατότητα να παίξει στα προκριματικά του Champions League. Ακόμα και τώρα εμείς δηλώνουμε παρών και δίνουμε το σύνθημα πως θα πάμε πωρωμένοι για την πρόκριση. Δεν την ξαναπατάμε όπως το 2004 και δεν πρόκειται να δώσουμε συγχωροχάρτι σε κανένα που θα μας στερήσει το δικαίωμα στο όνειρο.

http://www.paokgate4.gr/homepage.asp?mode=1
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

φέρνω στο μυαλό μου τις φάτσες των τελευταίων τριών επιτυχημένων προπονητών του ΠΑΟΚ

Σάντος - Μπάγιεβιτς - Αναστασιάδης

ύφος βλοσυρό, σκεφτικό, σκοτεινό, .....οι κουβέντες με το τσιγκέλι

έβαλα σε αυτούς τον Μπερέτα δίπλα. Κάτι δεν μου ταίριαζε και μου ξύνιζε.

.....και βάζω και τους Ντουμιτρέσκου - Παράσχο - Φρίνγκερ....

α χα! εδώ είμαστε!
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από niko70 »

:lol: :lol: :lol: :lol: ...Θάπρεπε να ντρέπεσαι................... :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
riegel
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Τετ 18 Ιουν 2008, 23:19
Τοποθεσία: Athens

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από riegel »

Ήμουν από αυτούς που όταν είχε ακουστεί το όνομα του Δερμιτζάκη ήμουν αντίθετος γιατί πίστευα ότι δεν έχει τις παραστάσεις να ανταποκριθεί στο ΠΑΟΚ και επίσης δεν έχω και σε μεγάλη εκτίμηση τους έλληνες προπονητές.
Πίστεψα στην επιλογή Μπερέτα όχι γιατί τον ήξερα και ήταν κανένας φτασμένος προπονητής αλλά γιατί θεωρούσα ότι προερχόμενος από την ιταλική σχολή και έχοντας παραστάσεις από ομάδες του Καμπιονάτο θα ήταν ένα σκαλί πάνω από τους δικούς μας....

Τελικά μετά τη τροπή που πήραν τα πράγματα κατάλαβα ότι ο προπονητής του ΠΑΟΚ δε θα πρέπει να είναι απλά καλός προπονητής (δε θα εξετάσω αν ο Μπερέτα ήταν τελικά τέτοιος η όχι) αλλά και ισχυρή και φτασμένη προσωπικότητα ώστε να μπορεί να επιβληθεί και να διδάξει όχι μόνο τους παίκτες αλλά και τους Ζαγοράκη-Βρύζα.
Γιατί κατά την άποψη μου η τροπή των γεγονώτων δίχνει ότι αυτά τα 3 χρόνια ο Σάντος δεν ήταν μόνο προπονητής του ΠΑΟΚ αλλά και παιδαγωγός που κράταγε τα χαλινάρια σε Ζ-Ζ σε θέματα διοίκησης οι οποίοι παρά τις αγνές τους προθέσεις δε παύει να είναι νεόκοποι παράγοντες παρασυρόμενοι πολλές φορές από τα πάθη τους.

Οπότε αν και μέχρι τώρα δεν ήμουν ιδιαίτερα ζεστός σε πωλήσεις παικτών τώρα θα πω πως προτιμώ να πουληθούν όποιοι είναι να πουληθούν και μέρος των χρημάτων να πάει σε έναν προπονητή προσωπικότητα που θα μπορεί να επιβληθεί σε παίκτες-διοίκηση παρά να ψάξουμε να βρούμε πάλι ένα μαθητευόμενο μάγο που η απαίτηση μας από αυτόν θα είναι να εφαρμόσει καρμπόν το σύστημα Σάντος, γιατί αυτό μάθαμε αυτό εμπιστευόμαστε...
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από shark4 »

Ελπιζω μονο ο Δερμιτζακης μην μπει στην ομαδα των Κοκοτοβιτς -Μπλαχιν -Αλεφαντου ... 8-)
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από Bono »

Το όλο σκηνικό με τον Μπερέτα σίγουρα δεν είναι καθόλου ευχάριστο για μας.
Προφανώς δεν τον διώχνουν για τα αποτελέσματα των φιλικών.....προφανώς είδαν κάτι που δεν τους άρεσε και που μπορεί να δει μόνο κάποιος που είναι κοντά στην ομάδα και τη ζει από μέσα.
Δεν ξέρω τι σόι προπονητής είναι ο Μπερέτα και τι θα κάναμε μ' αυτόν αλλά δεν με απασχολεί κιόλας απ' τη στιγμή που πάρθηκε η απόφαση....κάτι θα είδαν, κάτι θα αξιολόγησαν που εμείς οι απ' έξω δεν μπορούσαμε να δούμε.
Ούτε είμαι τόσο αφελής για να πιστεύω ότι τον έδιωξε ο Γκαρσία...προφανώς αυτά που βλέπανε αυτοί τους τα επιβεβαίωσε και ο Πάμπλο.
Λάθος λοιπόν όχι ο μπούλος του Μάριο αλλά ο ερχομός του και κυρίως λάθος η μη χρησιμοποίηση του χρόνου που είχαν απ' τον Φλεβάρη Μάρτη(όταν τους είχε ενημερώσει ο Σάντος κατά πως λέει ότι φεύγει) για να ψάξουν και να βρούν κάποιον με άνεση χρόνου και όχι άρον-άρον όπως έγινε(και φάνηκε ότι έγινε) με τον Ιταλό.
Ο ΠΑΟΚ βγαίνει ζημιωμένος απ' όλη αυτή την ιστορία με το ποσό που θα αναγκαστεί να αποζημιώσει τον Ιταλό και που ελπίζω να είναι μικρό...αυτή είναι η σίγουρη ζημία για την ώρα.
Και χρησιμοποιώ τόση ώρα πληθυντικό γιατί ελπίζω ότι η απόφαση αποπομπής είναι από κοινού των ΖΖ.Σε αντίθετη περίπτωση θα είναι ανοιχτή πληγή και επιπλέον ζημιά για μας.
Το ματς με τον Αγιαξ ούτως ή άλλως θα ήταν δύσκολο με όποιον κι αν είχαμε στον πάγκο,οπότε αυτό που προέχει την ώρα αυτή είναι να γίνει μιά σωστή επιλογή για τον επόμενο που θα οδηγήσει και την ομάδα στα Play-off του Ουέφα που είναι και ο μεγάλος στόχος.
Δεν βλέπω πως αυτός μπορείο να είναι ο Δερμιτζάκης και πως θα μπορέσει να κάνει κουμάντο στα αποδυτήρια...ειλικρινά δεν το βλέπω και αν το λάθος αντικατασταθεί με άλλο λάθος τότε θα είναι ότι χειρότερο.
Θα ήθελα Αγγελο αν και ξέρω πως και αυτός έχει τα μείον του και πως δεν τον πολυγουστάρουν οι ΖΖ.
Οπως και να χει οι επιλογές είναι μετρημένες απ' τη στιγμή που ο επόμενος θα πρέπει να είναι γνώστης του Ελ. πρωταθλήματος.

Πιστεύω ότι με μιά σωστή επιλογή το κακό θα είναι μικρό.

υ.γ. βρήκαν την ώρα οι καραγκιοζάκοι(ούτε καν καραγκιόζηδες) του ίντερνετ να μιλήσουν για τη Λίλη και την οικογένεια του Ζαγοράκη και να πουν ότι λένε τα σκουληκοερπετά και ο Σκόρδας...σίχαμα και αηδία.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”