Sera4 έγραψε:ΤΟ ΜΑΘΑΜΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ???

2-1 ο ΠΑΟΚ δεν βρίσκει λύσεις στην κυκλοφορία της μπάλας και δυσκολεύεται απέναντι στον σπουδαίο αντίπαλο του
Όλα κρέμονται απο μια κλωστή στην ταραγμένη προσωπικότητα του βιολογικά τερατουργήματος δικέφαλου πτηνού.
Ή θα πρέπει να μάθει να πετάει μόνο του ή θα τσακιστεί με πάταγο στον γκρεμό!
Η μόνη ελπίδα για τον απεγνωσμένο και για πολλά χρόνια τραυματισμένο αετό που φοβισμένο ακόμα ψάχνει τα βήματα του είναι ο
ΛΑΟΣ ΤΟΥ!
Το ίδιο του το αίμα που όταν θα χυθεί στις φλέβες του θα ενεργοποιήσει κάτι μαγικό και θα απλώσει τα φτερά του!
Το ένστικτο κάθε οργανισμού να επιβιώσει...
Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ θα πρέπει να δοκιμαστεί αυτή την φορά αν θα είναι άξιος για αυτή την ομάδα.
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ κάθε φορά.
ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ.
Αλήθεια πόσο Ροκ εντ Ρολ είναι σήμερα ο ΠΑΟΚτσής?
Πόσο μπορεί να αντεπεξέλθει σήμερα μπροστά στα παλικάρια του 80?
Και ο σημερινός 30ρης τι μπορεί να υποστεί για να ωθήσει την ομάδα?
Μπορεί να ανοίξει τα φτερά του ή θα σκέφτεται το πέσιμο στον γκρεμό?
Ποιες οι αντοχές του???
[youtube]J_cNhuK4dXA&feature=related[/youtube]
Άραγε θα καταφέρει το δικέφαλο αρπαχτικό να απλώσει τις φτερούγες του?
Ή θα φοβηθεί την ύστατη ώρα?
Πόσο εύκολο όμως είναι ο σοφός Αετός να μάθει να σέβεται το παρελθόν?
Πόσο αλήθεια εύκολα μπορεί να διδαχθεί απο αυτό?
[youtube]nPvVU0vfcwo[/youtube]
Πόσο θάρρος χρειάζεται για να αντικρίσει το μέλλον?
Πως θα ξεπεράσει την σημερινή φοβία του να πέσει στο κενό?
Η φύση του έχει δείξει ότι θα ζήσει ΜΟΝΟ στους αιθέρες.
Έτσι έμαθε εκ γενετής!
[youtube]PMJvW8QIDzg[/youtube]
Δειλιάζει όμως ο Αετός?
Δεν έχουν γίνει επιστημονικές έρευνες μέχρι σήμερα.
Αξιωματικά δεν ισχύει.
ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ
Όλα αυτά μέχρι την στιγμή που θα νοιώσει το κάθε κύτταρο
Ότι ο οργανισμός είναι ΥΓΙΕΙΣ.
Τότε κιόλας με ορμή θα τιναχτεί απότομα απο το χώμα.
Είναι κάτι που το ένστικτο του γνωρίζει ακόμα και το πότε...
http://www.interad.gr/timoros/
Άραγε να υπάρχει ακόμα ελπίδα με τέτοιο τραυματισμό?
Αλήθεια πως είναι εφικτό το άσπρο και το μαύρο να μην υπερισχύσει το ένα χρώμα στο άλλο?
Πως θα ήταν δυνατόν αυτά τα δυο χρώματα να δουλέψουν όπως τα ερυθρόλευκα αιμοσφαίρια στον οργανισμό?
Άλλο ένα λάθος της ζωής είναι ότι τα αιμοσφαίρια δεν είναι ασπρόμαυρα (ότι ποιο σιχαμερό όπως είναι σήμερα)!
[youtube]qqFce8cBC0k&feature=PMJvW8QIDzg[/youtube]
Υπάρχει άραγε ελπίδα για αυτά?
Μπορούν να την αισθανθούν απο την αδρεναλίνη που ρέει στον
ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΑΕΤΟ?