Ξέρω γω, κάπως τραβηγμένο μου φάινεται..karlat85 έγραψε:Μηπως λεω γω,φοβουντε να τον δειλώσουν στα προκριματικα?μηπως μειωθούν οι αγοραστες?Aureliano Buendia έγραψε:Ο Σουάρεζ μάλλον θα παίξει, λένε οι πληροφορίες.
Ο Σουάρεζ που ήταν στο σάουθ άφρικα μέχρι τις 10 Ιουλίου και έπαιξε 7 γεμάτα παιχνίδια.
Ο Κοντρέρας μάλλον δεν θα παίξει, λένε οι πληροφορίες.
Που γύρισε στη μαμά πατρίδα του κανά δεκαήμερο νωρίτερα και είχει περίπου 60' συμμετοχής στη διοργάνωση.
Λογικότατο.
Πότε γίνεται η δήλωση των παικτών μπάι δε γουέι?