Προσκυνώ.Pepermint έγραψε:...Πολλές Καλημέρες
σε όλες και όλους
ΠΑΟΚ ΓΕΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ
αυτό είναι το μοναδικό σύνθημα για εφέτος
Και σε εμένα, έχει βιδωθεί αυτή η ιδέα,
ανεξήγητο μου φαίνεται
με όλη αυτή τη μπερετολογία των ημερών.
Ημουνα νιος και γέρασα,
γ@μώ την Εύα μου.
ΠΑΟΚ ΓΕΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ, λοιπόν.