14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
"Βρίσκουμε τον εαυτό μας"
Ο Θανάσης Παπάζογλου, και με την βοήθεια της τύχης, χρίστηκε σκόρερ χθες (20/7) στον φιλικό αγώνα με την Νυρεμβέργη και ισοφάρισε το ματς σε 1-1, βοηθώντας την ομάδα του να πάρει ψυχολογική ανάσα μετά τις όχι καλές εμφανίσεις και τα αρνητικά αποτελέσματα στα παιχνίδια προετοιμασίας στην Γερμανία.
Ο επιθετικός του ΠΑΟΚ όταν ρωτήθηκε μετά την αναμέτρηση με την Νυρεμβέργη σχετικά με κάποια στοιχεία που εμφάνισε ο "Δικέφαλος" στη διάρκεια του παιχνιδιού, ξεχώρισε δύο: Την ασυνεννοησίας μεταξύ των γραμμών, αλλά και το γεγονός ότι σε κάποια σημεία οι "ασπρόμαυροι" έδειχναν να θυμούνται τον καλό τους εαυτό της περασμένης σεζόν.
"Υπήρχε μια ασυνεννοησία μεταξύ αμυντικών και αμυντικών μέσων με αποτέλεσμα να μην μεταφέρεται σωστά η μπάλα στην επίθεση. Στην πορεία του ματς, όμως, βελτιωθήκαμε. Στο παιχνίδι με την Νυρεμβέργη (σ.σ. 20/7) είχαμε στοιχεία από την περσινή μας πορεία, περιμέναμε τον αντίπαλο, ελέγξαμε τον ρυθμό και κάναμε περισσότερες φάσεις για γκολ".
Ο νεαρός σέντερ φορ σε άλλο σημείο των δηλώσεών του αναφέρθηκε στον γκολ που πέτυχε:
"Έκανα αυτό που σκέφτεται κάθε σέντερ φορ, ειδικά όταν η ομάδα του είναι πίσω στο σκορ και πρέπει να πιέσεις τον αντίπαλο. Αυτό έκανα και εγώ απέναντι στον τερματοφύλακα. Στάθηκα τυχερός και έβαλα το γκολ. Το λιγότερο που μπορούσαμε να πάρουμε στο παιχνίδι με την Νυρεμβέργη ήταν η ισοπαλία, γιατί είχαμε περισσότερες ευκαιρίες σε σύγκριση με τον αντίπαλό μας. Ήμασταν αποφασισμένοι να κάνουμε μια καλύτερη εμφάνιση".
olapaok
Ο Θανάσης Παπάζογλου, και με την βοήθεια της τύχης, χρίστηκε σκόρερ χθες (20/7) στον φιλικό αγώνα με την Νυρεμβέργη και ισοφάρισε το ματς σε 1-1, βοηθώντας την ομάδα του να πάρει ψυχολογική ανάσα μετά τις όχι καλές εμφανίσεις και τα αρνητικά αποτελέσματα στα παιχνίδια προετοιμασίας στην Γερμανία.
Ο επιθετικός του ΠΑΟΚ όταν ρωτήθηκε μετά την αναμέτρηση με την Νυρεμβέργη σχετικά με κάποια στοιχεία που εμφάνισε ο "Δικέφαλος" στη διάρκεια του παιχνιδιού, ξεχώρισε δύο: Την ασυνεννοησίας μεταξύ των γραμμών, αλλά και το γεγονός ότι σε κάποια σημεία οι "ασπρόμαυροι" έδειχναν να θυμούνται τον καλό τους εαυτό της περασμένης σεζόν.
"Υπήρχε μια ασυνεννοησία μεταξύ αμυντικών και αμυντικών μέσων με αποτέλεσμα να μην μεταφέρεται σωστά η μπάλα στην επίθεση. Στην πορεία του ματς, όμως, βελτιωθήκαμε. Στο παιχνίδι με την Νυρεμβέργη (σ.σ. 20/7) είχαμε στοιχεία από την περσινή μας πορεία, περιμέναμε τον αντίπαλο, ελέγξαμε τον ρυθμό και κάναμε περισσότερες φάσεις για γκολ".
Ο νεαρός σέντερ φορ σε άλλο σημείο των δηλώσεών του αναφέρθηκε στον γκολ που πέτυχε:
"Έκανα αυτό που σκέφτεται κάθε σέντερ φορ, ειδικά όταν η ομάδα του είναι πίσω στο σκορ και πρέπει να πιέσεις τον αντίπαλο. Αυτό έκανα και εγώ απέναντι στον τερματοφύλακα. Στάθηκα τυχερός και έβαλα το γκολ. Το λιγότερο που μπορούσαμε να πάρουμε στο παιχνίδι με την Νυρεμβέργη ήταν η ισοπαλία, γιατί είχαμε περισσότερες ευκαιρίες σε σύγκριση με τον αντίπαλό μας. Ήμασταν αποφασισμένοι να κάνουμε μια καλύτερη εμφάνιση".
olapaok
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
ταβανι σου ο ουρανος θανασακη ...οταν το καταλαβεις θα κανεις και τα ονειρα σου πραξη....
ΔΟΥΛΕΙα ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ...σε εσενα φαινεται οτι δουλευεις και οτι το θέλεις...
ΔΟΥΛΕΙα ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ...σε εσενα φαινεται οτι δουλευεις και οτι το θέλεις...
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Ακριβώς!
Ο Σάκης δείχνει θεαματική πρόοδο. Μακάρι να συνεχίσει έτσι το παληκάρι!
Λεβέντης 2 μέτρα, τον αισθάνεται για τα καλά η αντίπαλη άμυνα.
Ο Σάκης δείχνει θεαματική πρόοδο. Μακάρι να συνεχίσει έτσι το παληκάρι!
Λεβέντης 2 μέτρα, τον αισθάνεται για τα καλά η αντίπαλη άμυνα.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Μου έκανε εντύπωση ο Σάκης. Με πλάτη τον αμυντικό κέρδισε σχεδόν όλες τις μονομαχίες, κέρδισε φάουλ, κράτησε και μοίρασε μπάλα. Ένα μεγάλο μπράβο σε αυτό το παιδί που είδε την καριέρα του να τελειώνει πριν καν αρχίσει και δεν το έβαλε κάτω. Συνέχεια με δουλειά και θα ανέβει πολύ περισσότερο...(μου φάνηκε πιο καλός και από Μούσλι σε αυτόν τον τομέα ή.......μεγένθυνα τα πράγματα ??
)
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
εγω νικο σε αυτο το παιδι βλεπω πολυ μελλον απο την πρωτη στιγμη για αυτο και εχω ριξει ασχημους ''καβγαδες'' εδω μεσα για το πουλεν μου...ενα παιδι που τη σωματοδομη του δεν την εχει κανεις στην ελλαδα και που πηγαν να του κοψουν τη μπαλα...ο σακης εκτος απο το οτι φιανεται οτι δουλευει παρα πολυ στις προπονησεις εχει και το χαρακτηρα και τα @@ για να σταθει σε υψηλο επιπεδο...και σιγουρα εχει και το ταλεντο...αυτη ηταν ανεκαθεν η γνωμη μου...ουτε συνεχεια συνεντευξεις δεξια και αριστερα ουτε ακουγεται το ονομα του πουθενα απλα εχει σκυμμενο το κεφαλι και δουλευει σαν σκυλι...ακομα και οταν καποιοι τον βαφτιζαν πορτιερη και μοντελο...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τετ 21 Ιούλ 2010, 09:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Ο Μουσλι είναι το καλούτσικο φορ με τις καλές και λιγότερο καλές του στιγμές, αλλά χωρίς - πλέον - καμία ελπίδα βελτίωσης. Ο Σάκης για 3-4 χρόνια ακόμη θα βελτιώνεται (αρκεί βέβαια να ιδρώνει στις προπονήσεις). Τον Μουσλι δεν τον έχω δει ποτέ να απειλεί με κεφαλιά.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Kolokotronis_4 έγραψε:Ακριβώς!
Ο Σάκης δείχνει θεαματική πρόοδο. Μακάρι να συνεχίσει έτσι το παληκάρι!
Λεβέντης 2 μέτρα, τον αισθάνεται για τα καλά η αντίπαλη άμυνα.
γαμωτο,προλαβε και παντρευτηκε η αδερφη μου!
δικαιως τον εχρισα περυσι τετοια εποχη πουλεν μου.χθες ξεχωρισε.μακαρι να παρει ευκαιριες,φαινεται οτι εχει τη διαθεση να τις αξιοποιησει.ηδη απο το τελος της περσινης σαιζον δειχνει να'χει παρει τα πανω του και συνεχιζει .......
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
ανεβάστε τη ρήτρα του Σάκη γιατί, μετά τη φετινή χρονιά, θα είναι περιζήτητος στις μεγάλες ομάδες της Ευρώπης...
Το γράφω χωρίς ίχνος ειρωνίας
Το γράφω χωρίς ίχνος ειρωνίας
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Καλη η εμφανιση του.......Μεσα στις φασεις,κερδισε μονομαχιες..........Πολυ καλη η αντιδραση του στη φαση του γκολ........
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
H βελτίωση που παρουσίασε προς το τέλος της περσινής χρονιάς ήταν ευχάριστη.
Μακάρι να συνεχίσει έτσι και καλύτερα.
Θα του δοθούν ευκαιρίες, δεν υπάρχει περίπτωση.
Ιδιαίτερα σε μία γεμάτη (όπως θέλουμε να ελπίζουμε) χρονιά.
Μακάρι να συνεχίσει έτσι και καλύτερα.
Θα του δοθούν ευκαιρίες, δεν υπάρχει περίπτωση.
Ιδιαίτερα σε μία γεμάτη (όπως θέλουμε να ελπίζουμε) χρονιά.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Θύμησες το γκολ του Μούσλι απο εκεί τα μαθαίνεις αυτά?
Πιστεύεις μπορείς να γίνεις ΤΙΜΩΡΟΣ?
Πιστεύεις μπορείς να γίνεις ΤΙΜΩΡΟΣ?
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)