FC Nürnberg – Π.A.O.K. 20/7 20:00
- sunnyblack
- Δημοσιεύσεις: 460
- Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 17:38
- Τοποθεσία: Η χώρα του ποτέ
Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00
Ώρα είναι να έχουμε & ιστορίες με τον Πάμπλο... Τι γίνεται ρε γμτ;;; 
Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00
Ας μην φυγει μονος του ομως ας παρει και κανα ιταλακι ακομα μαζι τουPhotis έγραψε:O Ιταλός θα φύγει νύχτα...!!!!![]()
![]()
![]()
Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00
Δες ποιος είμαι και μετά λέγε αν τα ίδια έλεγα.Μάλλον με σύγχυσες με άλλον.Από τους φανατικότερους του Σάντος ήμουνα...και στα καλά και στα κακά...

Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00
Καλά καλά..Καλού κακού πάρε ένα καλό στρώμα γυμναστικής για τις κωλοτούμπες..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00
Παίζουμε χωρίς χαφ. Από την άμυνα η μπάλα με τη μία στην επίθεση. Πλάκα στου Ολλανδούς κάνουμε μάλλον...
Οι νεαροί της επίθεσης (Κουτσια, Σάκης και Κλάους) πολύ πιο κινητικοί και φρέσκιοι.
Οι νεαροί της επίθεσης (Κουτσια, Σάκης και Κλάους) πολύ πιο κινητικοί και φρέσκιοι.
Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00
Σωστή πάσα-ασσίστ από Κουτσιανικούλη μετά από τρίπλα. Άντε αγορίνα μου, πάρε επιτέλους τα πάνω σου.
Συμφωνώ ότι οι νεαροί μπήκαν ορεξάτοι.
Συμφωνώ ότι οι νεαροί μπήκαν ορεξάτοι.
- sunnyblack
- Δημοσιεύσεις: 460
- Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 17:38
- Τοποθεσία: Η χώρα του ποτέ
Re: FC Nürnberg – ΠAOK 20/7 20:00
Aν μου πέφτει λόγος, απ'το να αρχίσουμε το παναίρ με βολές επι προσωπικού, ας ελπίσουμε οτι σε 8 μέρες και σε εντελώς διαφορετικό ambient θα υπερισχύσει η ανετοιμότητά μας έναντι της ολλανδικής