6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
ΜΗΧΑΝΑΚΙ φετος θελω να ανεβεις μερικα κυβικα ακομα(πχ ανεβα ελαχιστα επιθετικα!)
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Κόντρα στον Αγιαξ που θα έχει κέντρο με ΝτεΖεου κι Εμανουέλσον, θα χρειαστεί πολύ τρέξιμο!
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1342
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
...πληροφοριες αναφερουν οτι ενω η αποστολη του ΠΑΟΚ γυρισε αεροπορικος, ο Βιτολο ζητησε να ερθει τρεχοντας... ζεσταμα για την Τεταρτη ηθελε να κανει... ο Δερμιτζακης δεν αποδεχτηκε την "απαιτηση" του ποδοσφαιριστη, γιατι δεν ηταν 100% σιγουρος οτι θα προλαβει τον αγωνα την αλλη Τεταρτη στην Τουμπα...
τα ευσημα μου σε εναν αθορυβο ποδοσφαιριστη με ουσια...

τα ευσημα μου σε εναν αθορυβο ποδοσφαιριστη με ουσια...
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
στο 2ο ανεβηκε μαζο με γκαρσι και πηραμε λιγο τα πανω μας στο κεντρο...δε νομιζω οτι ο ενο ειναι κτ καλυτερο...
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
στο πρωτο ημιχρονο ηταν πολυ κακος...στο δευτερο εξαιρετικος...βεβαι η καρτα αχρεισατη ρε βικτωρα..
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Με ένα χαλαρό ρεκτιφιέ της κυλινδροκεφαλής θα πάρει τα κυβικά που θέλουμε.Mario Jardel έγραψε:ΜΗΧΑΝΑΚΙ φετος θελω να ανεβεις μερικα κυβικα ακομα(πχ ανεβα ελαχιστα επιθετικα!)
2-3 χιλιοστά το πολύ ...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Σταθερή αξία. Δεν έχει εξάρσεις, ούτε σοβαρές πτώσεις. Ό,τι χρειαζόμαστε. Πρέπει να βελτιωθει στα φάουλ και τις κάρτες (να ωριμάσει δηλαδή...)
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Η κατακόρυφη άνοδός του στο Β' ημίχρονο ήταν το εφαλτήριο της αντεπίθεσης.
Κάλυπτε και κατέστρεφε υποδειγματικά το παιχνίδι του αντιπάλου.
Όπως είπε και ο Sera βέβαια, αχρείαστη η κάρτα, από εκείνες που παίρνει συχνά δυστυχώς.
Κάλυπτε και κατέστρεφε υποδειγματικά το παιχνίδι του αντιπάλου.
Όπως είπε και ο Sera βέβαια, αχρείαστη η κάρτα, από εκείνες που παίρνει συχνά δυστυχώς.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Δεν το πρόσεξα. Αρχίσαμε τις μ@λακίες? Ελπίζω να μην είναι για το ότι έγινε αλλαγή.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Mην ελπίζεις, εκεί έγινε, ψάχνω link..
Ο Βιτόλο αποχώρησε και την θέση παίρνει ο Μουσλίμοβιτς. Ο Ισπανός δεν πήγε στον πάγκο ως όφειλε, αλλά στα αποδυτήρια. Η διάταξη του Δικεφάλου δεν άλλαξε απλά ο Μούσλι πήγε στην κορυφή της επίθεσης, ο Σαλπιγγίδης δεξιά και ο Σορλέν δίπλα στον Γκαρσία. Ο ΠΑΟΚ ανοίχτηκε με αποτέλεσμα η άμυνα να μπάζει από παντού.
http://www.gazzetta.gr/championsleaguep ... E%B1%CF%82
Ο Βιτόλο αποχώρησε και την θέση παίρνει ο Μουσλίμοβιτς. Ο Ισπανός δεν πήγε στον πάγκο ως όφειλε, αλλά στα αποδυτήρια. Η διάταξη του Δικεφάλου δεν άλλαξε απλά ο Μούσλι πήγε στην κορυφή της επίθεσης, ο Σαλπιγγίδης δεξιά και ο Σορλέν δίπλα στον Γκαρσία. Ο ΠΑΟΚ ανοίχτηκε με αποτέλεσμα η άμυνα να μπάζει από παντού.
http://www.gazzetta.gr/championsleaguep ... E%B1%CF%82
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
προστιμο..οι μλκς να κοπουν επιτελους....κατα τα αλλα πολυ τρεξιμο τα συνηθυσμενα αλλα φανερη η αδυναμια να βγαλε την ομαδα μπροστα....
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Θα πρέπει να καταλάβει ότι η ομάδα κυνηγούσε το γκολ και δεν είχε νόημα να παίζει με δύο αμυντικά χαφ. Και φυσικά πρόστιμο.