Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Και αν σκάσει βόμβα κάνας KEZMAN ?
η φέτος η ποτε έστω kaI τον χειμώνα!
η φέτος η ποτε έστω kaI τον χειμώνα!
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Αν σκασει βομβα Κεζμαν παει ο Σαλπι δεξια και ειμαστε και γαμω με 2 παρτιζανακια αλλα θα πρεπει να φυγει ο τρελο-βοσνιος εκτος αν μεινει με 50% μειωση οποτε θα γεμισουμε βαλκανοτρελα!
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Θυμηθηκα και ενα παλιο πουλεν που θα ηθελα...Τον Καρλος Μερινο!Επαιζε Ατρομητο...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Κι εγώ θυμήθηκα τώρα έναν Κάρλος....αχαχαχαχαχα....

- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Καρλος το τσακαλι?
Νομιζω ναι αδερφε γαυρογαμια(ελευθερη μεταφραση)
Νομιζω ναι αδερφε γαυρογαμια(ελευθερη μεταφραση)
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Άσε τον προδότη στα πετροδόλλαρα..Platon έγραψε:Κι εγώ θυμήθηκα τώρα έναν Κάρλος....αχαχαχαχαχα....![]()
Λουίς λαίμαι...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ρε θηρίο...πάλι εδώ είσαι???? Πάμε δυνατά για Λουίς και ποιός τον γαργαλάει τον Κάρλος... 
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Μετά από πολυήμερη απουσία λόγω έλλειψης Ίντερνετ επιστρέφω δριμύτερος και πανέτοιμος να υποδεχθώ τον Λουίς!!
Φέρτε Χιμένες χθες..
ΥΓ Πουτ@ν@ φτώχεια..
Φέρτε Χιμένες χθες..
ΥΓ Πουτ@ν@ φτώχεια..
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Τωρα που ο βαζελος διωχνει Σειταριδη γιατι δεν φωναζουμε να τον παρουμε;;;;;; 
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Πλάκα, πλάκα, φαντάσου πόσα κοριτσάκια θα πάρουν διαρκείας για να τον βλέπουν στις κερκίδες της Τούμπας (εκτός αποστολής)...Τα λεφτά του θα τα βγάλει σίγουρα...

- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ειναι μια ακομη περιπτωση οπου η διοικηση μας εβαλε τα γυαλια παντως...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Ουσάμα Νταράγκι.
Wikipedia
Transfermarkt
Τα συν:
23χρονος, καλύτερος παίκτης στη χώρα του πέρσι, έχει μέλλον
διεθνής με την Τυνησία, έχει αγωνιστεί μαζί με τον Μπουσαϊντι
παίζει σε θέση επιτελικού χαφ, μεγάλος πόθος των ΠΑΟΚτσήδων τα τελευταία χρόνια
ψηλός, 1,90, ιδανικός αντικαταστάτης του Ίβιτς, σκοράρει με το κεφάλι
λογικά φθηνός, παίζει ακόμη στη χώρα του, για να μην υπερ-χρεωθούμε και υπο-χρεωθούμε σε πωλήσεις...
έχει τον μάνατζερ του Χοσέμι...
Τα μείον:
Αργός, τουλάχιστον όσο και ο Ίβιτς (είπαμε, αντικαταστάτης σε όλα)
επιρρεπής μέχρι τώρα σε τραυματισμούς (αλλιώς θα ήταν ήδη στην Παρί...)
λογικά έχει ως πρώτη προτίμηση το Σαμπιονά (αλλά εδώ έχουμε ήλιο, θάλασσα κλπ)
Πάρτε και εικόνα:
[youtube]TzMY8tWPSaA[/youtube]
Η κλασική περίπτωση ποδοσφαιριστή που βγαίνει λαβράκι (ή σαρδέλα...)