World Cup 2010

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

πιστευω δεν ειμαι ο μονος που χαρηκε χθες με την αποδοση κοντρερας και την ηττα της χιλης αν και ειμαι αντιφαν της βραζιλιας... 8-) 8-) αντε κονδορα μου γρηγορα πισω λιγη ξεκουραση και μετα μαζι με τους αλλους γερμανια... 8-) 8-)

η βραζιλια δεν με πειθει δεν ξερω γιατι..πολυ σοφτ με φαινονται...η χιλη της στοιχησαν οι πολλες απουσιες και καποιες κακες επιλογες ο βαλντιβια δεν καταλαβα γιατι δεν ξεκινησε....στο κεντρο ηταν τραγικοι οποτε επομενο να τα φανε μετα..
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Makis4444 »

Πολυ σοβαρη ειναι η Βραζιλια αμυντικα και με προβληματιζει λιγο..........Επιθετικα,εχει τους παικτες για να βγαλει φασεις........Πιστευω οτι δε θα το παρει παντως..........Καλα τα πηγε και η δευτερη συμπαθεια μου μετα τη Γερμανια,η Ολλανδια.........
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

νταξ ολλανδια με ρομπεν στα καλα του(χθες δεν ειδαμε τπτ ουσιαστικα) ειναι 2 κλασεις πανω απο αυτη που βλεπουμε μεχρι στιγμης... 8-) 8-)
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΡΕΕΕΕΕΕ ΤΙ PANZERόσκυλα είστε εσείς που γουστάρετε Ολλανδία? :o :shock:
ΤΗΝ ΡΟΧΑΛΑ ΤΟΥ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΥ ΜΟΥΣΤΑΚΙΟΦΟΡΟΥ ΣΤΟΝ ΦΕΛΕΡ ΤΗΝ ΞΕΧΑΣΑΤΕ? :o :shock:
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ (ΜΠΟΡΟΥΝ ΛΕΤΕ ? ... ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ).
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΒΡΑΖΙΛΙΑ.

Εμένα προσωπικά δεν με έπεισε η Βραζιλία, ούτε χθες.
Με έκανε εντύπωση η Χιλή που έτρεχαν σαν σκυλιά να σκοράρουν ακόμα και μετά το 3-0 ...
ΑΛΛΑ ΡΕ ΑΓΟΡΙΝΕΣ ΜΟΥ ... ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΝΑ ΣΟΥΤΑΡΕΤΕ? ... ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ? :o :shock:


ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΜΑΤΣΑΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ...
ΙΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΘΑ ΜΑΤΩΣΟΥΝ ΛΕΜΕΕΕΕ ...
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Σήμερα ο κασίγιας, θα καραφλιάσει από τα γκολάκια που θα φάει και θα γίνει κασίδας! :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

φυσικα ρε παντσεροσκυλε δε γουσταρω τους δηλωμενους μπαισεξουαλ μια διαπιστωση εκανα... :lol: τωρα με το μακη κατι πρεπει να κανουμε :opaokara: :opaokara:

ολλανδοι ως εδω καλα ηταν δεν βλεπω να εχουν συνεχεια πισω ειναι τραγικοι και ο ρομπεν δεν ειναι ακομα 100%
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Makis4444 »

Α,εγω ειμαι μικρος και δε θυμαμαι το περιστατικο στο οποιο αναφερεται ο Ζορρο :lol: ........
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

το θυμαται αυτος...πο@στη ακατανομαστε :evil: :evil: :evil:

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qXmXpDfWUlM&hl=el_GR&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qXmXpDfWUlM&hl=el_GR&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jfpaPIVO69Y&hl=el_GR&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jfpaPIVO69Y&hl=el_GR&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ... :lol: :lol: :lol: :lol:
[youtube]jfpaPIVO69Y[/youtube]
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ... :lol: :lol: :lol: :lol:
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stefa667
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ 2009, 23:52

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από stefa667 »

Δεν είδατε τπτ ακόμα από Ολλανδία!Ξεχνάτε την μπαλάρα που έπαιζε στο Euro του 08??Ή τις 6άρες που έριχνε φέτος στα φιλικά πριν το μουντιάλ?Ή οτι ειναι αητηττη εδω και 20 κατι αγώνες?Ή ακόμα ακόμα οτι χρωστάει στη Βραζιλια για κατι αποκλεισμους σε πεναλντυ ή παρατάσεις το '94 κ '98??Και αυτή η Βραζιλία του 2010 ακόμα να με πείσει οπώς εκεινες οι ομαδες τοθ Romario-Bebeto και Ronaldo!Πάμε ρε Οranje!Mας χρωστάτε μια κουπα!
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Makis4444 »

Νομιζα οτι ο Ραικαρντ ειναι απλως ενας προπονητης στο επιπεδο του Φρινγκερ.........Τελικα,ειναι και μεγαλος μ@λ@κ@ς.........
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Makis4444 την Τρί 29 Ιουν 2010, 19:00, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
MALEF
Δημοσιεύσεις: 858
Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2008, 14:24
Τοποθεσία: Γαλλικος Κιλκις!

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από MALEF »

ΑΚΡΩΣ ΓΕΛΟΙΟ! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
stefa667
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ 2009, 23:52

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από stefa667 »

[youtube]xV-H4288yNk[/youtube]
Aυτό το πέναλντυ είναι γελοίο!Ούτε εμείς ξεχνάμε! :mrgreen: :mrgreen:

Edited By Zorro4
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

καθαρο πεναλτυ αφου τον βρισκει ξεκαθαρα φαινεται μετα το 0:40.. 8-) 8-)
Άβαταρ μέλους
stefa667
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ 2009, 23:52

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από stefa667 »

Δεν 8α 'λεγα οτί είναι και τόσο καθαρό..Ούτε πρόθεση υπήρχε ούτε κάποια προσπάθεια του επιθετικού να αποφύγει τον Jansen.Πιο πολύ το κέρδισε, αλλά όπως και να 'χει σε τελικό Mundial δεν ξέρω αν έπρεπε να δοθεί τέτοιο πεναλντυ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”