World Cup 2010

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Fantomas »

Κακό πρώτο ημίχρονο για την Χιλή που έριξε τις μετοχές του Κοντρέρας.

Αλλά εντάξει με Βραζιλία έπαιζες.

Έφαγε πολύ ξύλο η Βραζιλία.

Είχε κάποιες γρήγορες εναλλαγές η Χιλή.

Στην αρχή σκόνταψε ο Κοντρέρας και έχασε τον Φαμπιανο αλλά ευτυχώς τον κάλυψε ο Φουεντες.

Μπήκε δυναμικά μετά ο Κοντρέρας σε ένα στημένο να διεκδικήσει μία κεφαλιά.

Μετά ο Κοντρέρας έκανε πέναλτι καρατιά που δεν δόθηκε στον Λουσιο.

Μετά σε κόρνερ ούτε που πήδηξε έστω και ένας Χιλιανός και ανενόχλητος ο Χουαν της Ρομα την κάρφωσε στα δίχτυα.

Μετά τρεις Βραζιλιάνοι άνοιξαν με τριγωνάκι την άμυνα της Χιλής σαν Ελβετικό τυρί και σκόραρε ο Φαμπιανο.

Στιγμές πανικού στην Χιλιανή άμυνα.

Πάμε για δεύτερο ημίχρονο μπας και ανεβάσουμε τις μετοχές του Κοντρέρας. :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9120
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Photis »

Η Βραζιλία δεν άξιζε αυτό το 2-0.Αλλά έτσι είναι η μπάλα...Θέλω να δω την Βραζιλία τι θα κάνει όταν παίξει με την ομάδα με τους καλύτερους ποδοσφαιριστές στον κόσμο,την ισπανία..

:pano:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Photis την Δευ 28 Ιουν 2010, 21:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
lion
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Παρ 29 Ιαν 2010, 15:24

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από lion »

Ο Contreras έγινε αλλαγή!!
PaokArxis
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: Κυρ 27 Δεκ 2009, 11:51

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από PaokArxis »

δεν πουλιέται ο κοντρέρας ωραία :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

έτσι απλά η μεγάλη Σελεσάο, χωρίς τυμπανοκρουσίες και χωρίς τη βοήθεια της διαιτητικής παράγκας της φίφα.
Neeeeeeeeeeeext!
Άβαταρ μέλους
thegame4
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Παρ 23 Μάιος 2008, 17:18
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από thegame4 »

Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us

Ζαγοράκης και Βρύζας μετά την εμφάνιση του Contreras και την αλλαγή στο ημίχρονο.... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33753
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ποιος απ τους δυο καραφλιασε? :opaokara:
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από nikos123 »

ο Ζησης...Πρεπει να μας κοροιδευε τοσο καιρο περουκα φορουσε :opaokara: :opaokara: :opaokara: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από paok kerkyra »

Mεγάλη Βραζιλία δύναμη σου έμεις οι χιλιάδες οπαδοί σου το Μαρακανά θα'ναι καζάνι γ@μώ το σύνταγμα και το πασαλιμάνι :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Fantomas »

Ρε paok kerkyra μήπως είσαι ο Γκουστάβο? :lol:

Υ.Γ.: Στην Τούμπα θα κρεμάσει τα παπούτσια του ο Κοντρέρας.
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από paok kerkyra »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: οχι ρε συ αλλα απο το πρώτο μουντιάλ που είδα το 97 μέχρι σήμερα ειμαι ένθερμος οπαδός της Βραζιλίας
Άβαταρ μέλους
elgrego83
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2008, 22:19

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από elgrego83 »

Εμένα πάλι αυτή η Βραζιλία δεν με ενθουσιάζει σαν θεατή γιατί πολύ απλά δεν συγκρίνεται με την ομαδάρα της Βραζιλίας στο Μουντιάλ του 2002. Παραδέχομαι Μαϊκόν και Λούσιο που πραγματικά είναι πολύ μεγάλοι παίκτες αλλά απο κει και πέρα δεν μου προξενεί ιδιαίτερη εντύπωση. Ο Κακά και ο Ρομπίνιο είναι όπως λέει ο Γεωργίου " πολύ χλο χλο κι απο αυγό τίποτα ". Ο Μπάστος μου φαίνεται πολύ soft για αριστερό μπακ ενώ δε χωράνε στην ίδια ενδεκάδα Μαϊκόν και Ντάνι Άλβες. Πάντως δεν περίμενα με τίποτα οτι θα αναστηθεί ο Λουίς Φαμπιάνο.
Άβαταρ μέλους
Guitarman
Δημοσιεύσεις: 1822
Εγγραφή: Δευ 31 Αύγ 2009, 18:12

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Guitarman »

Νταξ....οφ τοπικ...αλλα δειτε το....

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zA803thhgA0&hl=el_GR&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zA803thhgA0&hl=el_GR&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

:opaokara: :opaokara: :opaokara:

Πηγη: contra.γρ
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Fantomas »

elgrego83 έγραψε:Εμένα πάλι αυτή η Βραζιλία δεν με ενθουσιάζει σαν θεατή γιατί πολύ απλά δεν συγκρίνεται με την ομαδάρα της Βραζιλίας στο Μουντιάλ του 2002. Παραδέχομαι Μαϊκόν και Λούσιο που πραγματικά είναι πολύ μεγάλοι παίκτες αλλά απο κει και πέρα δεν μου προξενεί ιδιαίτερη εντύπωση. Ο Κακά και ο Ρομπίνιο είναι όπως λέει ο Γεωργίου " πολύ χλο χλο κι απο αυγό τίποτα ". Ο Μπάστος μου φαίνεται πολύ soft για αριστερό μπακ ενώ δε χωράνε στην ίδια ενδεκάδα Μαϊκόν και Ντάνι Άλβες. Πάντως δεν περίμενα με τίποτα οτι θα αναστηθεί ο Λουίς Φαμπιάνο.
Ούτε εγώ το περίμενα με το Φαμπιάνο. Και αυτός ο Κακά ρε μάγκες όλοι την ώρα με ένα χαμόγελο ως τα αυτιά είναι. Μου θυμίζει κάτι εφτάχρονα που τα προσφέρανε παγωτό.

Y.Γ.: Πω πω θα ξεράσω με το video :lol:
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από nikos123 »

Guitarman έγραψε:Νταξ....οφ τοπικ...αλλα δειτε το....

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zA803thhgA0&hl=el_GR&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zA803thhgA0&hl=el_GR&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

:opaokara: :opaokara: :opaokara:

Πηγη: contra.γρ

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ελεοςςςς :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”