World Cup 2010
Re: World Cup 2010
απολαυση
χωρίς σχολιασμό
ούτε Θεοφιλόπουλος,ούτε πρππ,ούτε τίποτα
και οι βουβουζέλες σε σχέση μ'αυτούς υποφέρονται
(ελπίζω να μην έχει ούτε εκπομπή με ηλίθια σχόλια μετά)
χωρίς σχολιασμό
ούτε Θεοφιλόπουλος,ούτε πρππ,ούτε τίποτα
και οι βουβουζέλες σε σχέση μ'αυτούς υποφέρονται
(ελπίζω να μην έχει ούτε εκπομπή με ηλίθια σχόλια μετά)
Re: World Cup 2010
Πραγματικά είναι η πρώτη φορά που δίνω 70 ευρώ για φανέλα και δεν τα κλαίω. Να την η φανελάρα!!! Η φωτογραφία της φανέλας ήταν καλύτερη αλλά πετσοκόφτηκε λόγω μεγέθους. Α και τι ωραίο είναι το μάτς χωρίς τους φελλούς της κρατικής !!!!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Elessar την Δευ 28 Ιουν 2010, 20:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: World Cup 2010
http://www.youtube.com/watch?v=qWOH9nx1 ... re=related
[youtube]qWOH9nx1-1A[/youtube]
EDITED BY Zorro4
(βαζεις μονο αυτό ... -> qWOH9nx1-1A ... και μετα το μαρκάρεις με το youtube
[youtube]qWOH9nx1-1A[/youtube]
EDITED BY Zorro4
(βαζεις μονο αυτό ... -> qWOH9nx1-1A ... και μετα το μαρκάρεις με το youtube
- DaFFy_NaSH
- Δημοσιεύσεις: 656
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
- Τοποθεσία: N. Σερρών
Re: World Cup 2010
Στο δευτερο αν το καταλάβατε κάνει κίνηση να τον βγάλει οφσάιντ και τον πούλησε ο παρτενέρ του...

Μη γράφεις κεφαλαία!!! Θα σου ρίξω BAN...Zorro4 έγραψε:ΦΤΗΝΟ ΓΚΟΛ![]()
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: World Cup 2010
στο πολύ χαλαρό η μεγάλη Brazil.
γατάκια βλέπετε να μαθαίνετε πως παίζεται η μπαλίτσα.
γατάκια βλέπετε να μαθαίνετε πως παίζεται η μπαλίτσα.
Re: World Cup 2010
Τεράστια celecao μία κλάση πάνω απ όλους κλασικά.Γατάκια τύπου Αργεντινής,Γερμανίας και τουλίπας τα έχει στο πολύ χαλαρό.Είναι γεννημένοι για μπάλα οι άνθρωποι,τέλος.
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: World Cup 2010
ETΣΙ ειναι οι μεγάλες ομάδες απλά όμορφα 2-0 αλλα ρε ντούνκα αυτόν τον μ@λ@κ@ τον Σίλβα τι τον έχεις μέσα ειναι ΕΛΕΟΣ ο άνθρωπας βάλε μέσα Ελάνο να δούμε μπαλίτσα και πέρνα αμ. χαφ τον Ραμίρες