World Cup 2010
Re: World Cup 2010
Α ρε παιχτούρα τεράστια... Ποδοσφαιρικέ μου έρωτα.. Έλα στην ΠΑΟΚΑΡΑ ρε Ρομπεν. Έστω και στα 40
Re: World Cup 2010
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΛΑΙΜΑΙ:
ΤΕΛΙΚΟΣ ΜΟΥΝΤΙΑΛ 2010: Γερμανία- Βραζιλία.
Και η ρεβάνς του 2002 για τους ασπρόμαυρους θα είναι γεγονός...
Μετά την γιουροβίζιον ένα ακόμα τρόπαιο θα μπει στην τροπαιοθήκη της Μέρκελ..
ΤΕΛΙΚΟΣ ΜΟΥΝΤΙΑΛ 2010: Γερμανία- Βραζιλία.
Και η ρεβάνς του 2002 για τους ασπρόμαυρους θα είναι γεγονός...
Μετά την γιουροβίζιον ένα ακόμα τρόπαιο θα μπει στην τροπαιοθήκη της Μέρκελ..
Re: World Cup 2010
Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΣΤΟ ΟΛΛΑΝΔΙΑ - ΣΛΟΒΑΚΙΑ
...
είναι ο ίδιος ανεκδιήγητος που έσφαξε την Γερμανία με την Σερβία.
ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΟΥ.
είναι ο ίδιος ανεκδιήγητος που έσφαξε την Γερμανία με την Σερβία.
ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΟΥ.
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: World Cup 2010
ε τότε χίλιες φορές να τον κάνει γιογιο ο Φαμπιάνο και ο Ρομπίνιοgeo_athens4 έγραψε:Ελα ρε stelyk τρελανε μας ολους!!!![]()
VAMOS!!!
Κερκυραιε να ευχεσαι να μην τον κανουν γιογιο σημερα τον παμπλο γιατι η ομαδα χρειαζεται ρευστο..Εξαφανιζει τον φαμπιανο σημερα και αυριο πρωι εχουμε οχταψηφια προταση στα γραφεια..![]()
Re: World Cup 2010
Δεν θυμάμαι αν είναι ο ίδιος αλλά όλα φάουλ τα βλέπει. Εκνευριστικός...Zorro4 έγραψε:Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΣΤΟ ΟΛΛΑΝΔΙΑ - ΣΛΟΒΑΚΙΑ![]()
...
είναι ο ίδιος ανεκδιήγητος που έσφαξε την Γερμανία με την Σερβία.![]()
ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΟΥ.
Re: World Cup 2010
Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΝΑΙ BILLY4 ... ΤΟΝ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΑΜΕΣΩΣ ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΕΙΔΑ.
Μετά από την πρώτη κίτρινη στον Ρομπεν ... το είπαν και οι σχολιαστές του BBC.
To βλέπω εδώ το ματσάκι.
http://www.livegoal.tk/channels/silverlight/hd/03.html
Μετά από την πρώτη κίτρινη στον Ρομπεν ... το είπαν και οι σχολιαστές του BBC.
To βλέπω εδώ το ματσάκι.
http://www.livegoal.tk/channels/silverlight/hd/03.html
Re: World Cup 2010
Θα χάσουμε το οβεράκι από μ@λακίες...
Zorro δίκιο έχεις. Το ξαναναφέρανε στο δεύτερο.
Zorro δίκιο έχεις. Το ξαναναφέρανε στο δεύτερο.
Re: World Cup 2010
ΣΚΑΤΟΠΑΙΧΝΙΔΟ ... ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΜΟΥΝΤΙΑΛ.
(Και όσο δεν βάζει το 2ο η Ολλανδία
)
(Και όσο δεν βάζει το 2ο η Ολλανδία
Re: World Cup 2010
Πωπω περιπετειώδες over αν και το πόνταρα σαν το εύκολο από τα 2. Να βγει και το δύσκολο της Βραζιλίας και πάμε ταμείο.
Έτσι όπως μας είδα σήμερα δεν βλέπω να περνάμε από Βραζιλία..
Έτσι όπως μας είδα σήμερα δεν βλέπω να περνάμε από Βραζιλία..
Re: World Cup 2010
Θα αστειεύεσαι βέβαιαPegasus έγραψε:2-0 χωρίς πολλά πολλά. Έρχεται η πορτοκαλί αρμάδα
Μέχρι και η χθεσινή Αγγλία, τους είχε για πλάκα.
Ένα από τα χειρότερα παιχνίδια του Μουντιάλ.
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: World Cup 2010
φέρτε μου τα πτώματα τις Ολλανδίας ο Κακά και η παρέα του έχουν άγριες διαθέσεις ειναι η ώρα να παίξουν μπάλα!!