World Cup 2010

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1514
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

Τι λετε ρε γατακια,μεξικανακια?!3 θα φατε και θα 'σαστε και ευχαριστημενοι! :twisted: :opaokara:

Θα σας παρουμε και τα σοπρερο! :opaokara:
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από paok87 »

Έξω ήταν τελικά..

Εικόνα

:lol:

Αν και ΟΠΑΔΟΣ του αγγλικού ποδοσφαίρου και γενικότερα της κουλτούρας των άγγλων πάνω στο ποδόσφαιρο, φαίνεται πιο πιθανό η Ελλάδα να ξαναπάρει το EURO παρά η εθνική Αγγλίας κάποιο τίτλο.. :? :?

Οι γερμανόφιλοι πρέπει να είναι πολύ ενθουσιασμένοι...μακραν η κορυφαία ευρωπαική ομάδα...ποια ισπανια και ποια ολλανδία...
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ΦΟΒΕΡΟΣ ... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

elgrego83 έγραψε:2 Μουντιάλ, 3 Κόπα Αμέρικα και 14 πρωταθλήματα Νοτίου Αμερικής .........

Η " ουράνια ομάδα ", η θρυλική celeste ξυπνάει επιτέλους απο το λήθαργο και είναι έτοιμη να κάνει επιτέλους τη μεγάλη επιστροφή ........ ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΙ ...... Η Ουρουγουάη επέστρεψε ......

VAMOS URUGUAY, VAMOS LOS CHARRUAS .........
ΜΑΚΑΡΙ ... ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 4. :(
Άβαταρ μέλους
elgrego83
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2008, 22:19

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από elgrego83 »

Το Μουντιάλ είναι φέτος Λατινοαμερικάνικη υπόθεση και καλά θα κάνουν ο Ζορρούχτεν και τα υπόλοιπα παντσερόσκυλα να το συνειδητοποιήσουν από τώρα πριν να είναι αργά ..........

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Λογικά Αργεντίνα ή Μπραζιλέϊρο θα είναι η νικήτρια ...... Πολύ όμως θα ' θελα να ξαναδώ την " ουράνια " ομάδα Uruguay να κάνει επιτέλους την υπέρβαση ........ Πάμε όπως το θρυλικό 1950 τότε που κλείσαμε το σπιτάκι των Βραζιλιάνων στο Μαρακανά και τους αναγκάζαμε να αυτοκτονούν μέσα στο ίδιο τους το σπίτι ......


VAMOS URUGUAY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAMOS LOS CHARRUAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από karlat85 »

Forza μεξικαρα,γιατι δεν αντέχω αυτον τον καραγκιόζάκο στον παγκο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος karlat85 την Κυρ 27 Ιουν 2010, 20:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από brigate4 »

:lol: :lol: :lol: To γκολ-φάντασμα

GOD SAVE THE QUEEN...from Germans

Kρίμα μόνο για τους οπαδούς της Αγγλίας αλλά ο Διακογιάννης φταίει.
Το πάντα υποτιμημένο Γερμανικό ποδόσφαιρο πάλι δίνει απαντήσεις.
Η φάτσα και προσπάθεια του Κλόσε στο πρώτο γκολ τα λέει όλα.Πως να μη τους λατρέψεις?
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από paok87 »

ο κλοζε εφτασε τον πελε.... http://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_World ... oalscorers
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από karlat85 »

Εντάξει ρε παιδια ηρεμηστε με το κομπλεξικο αγγλακι παίζαν,πισω ηταν πιο κουτουρο απο τον Αλμωπό αριδαιας,μην τρελένεστε,ο upson με τον terry σαν μεθυσμενοι κουτουλουσαν,και πιο γερμανικο ποδόσφαιρο,klose podolski gomez trohowski ozil boateng aogo khedira cacau

Σαν κοκορέτσι θα γυρνα ο Χιτλερ αν τα βλεπει αυτα
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ .. 2 ΤΑ ΚΑΜΠΑΝΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Billy4 »

Προβλέπεται ματσάρα!
Άβαταρ μέλους
aggmet
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: Πέμ 22 Μάιος 2008, 18:32
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από aggmet »

παντως η αγγλοι δεν υπηρχανε στο ματς
η γερμανια αν ηταν ποιο ευστοχη θα μπορουσε να ειχε καθαρηση το ματς ποιο νωρις
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από brigate4 »

Ρε Ζορό στο είπαν κι άλλοι μη βιάζεσαι να πάρεις φανέλα, μπορεί να βάλουμε και τέταρτο αστέρι ;)
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ ΟΜΩΣ. :lol:

ΧΑΧΑΧΑΧΧΑ ... ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ...
ΦΕΡΤΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΝΑ ΤΗΝ ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ.
:mrgreen:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από gash04 »

karlat85 έγραψε:Forza μεξικαρα,γιατι δεν αντέχω αυτον τον καραγκιόζάκο στον παγκο
+4


και νέα ντροπή γκολ απο το χέρι του Θεού
:twisted:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”