World Cup 2010

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21300
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από navigator11 »

σχετικα με το ματς με την αγγλια των γερμανων,αν οι αγγλοι ειχαν ΣΑΝΤΟΣ στον παγκο,δε θα εχαναν το παιχνιδι.ποτε των ποτων!μιλαμε για αμυντικη λειτουργια για ΓΕΛΙΑ!
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από paok nafplio »

Τι λεει ο ανθρωπας?????

Το ξαναλεω η μονη ομαδα που παιζει μπαλα ειναι η ΓΕΡΜΑΝΙΑ!!!
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΩΡΑΙΟΣ Ο evans4 ... :opaokara:

Μα καλά ρε παιδιά, είδατε κάποια άλλη ομάδα να παίζει...
τοσο ωραίο, στρωτό και μαγικό ποδόσφαιρο?

ΜΗ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΑΤΥΧΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ,..
ΕΚΕΙ Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΕΣΦΑΞΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΜΕ 10 ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΖΑΝ ΜΟΝΟΤΕΡΜΑ
ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΚΟΤΥΧΙΑ ΧΑΘΗΚΕ ΤΟ ΜΑΤΣ.
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Η ΜΟΝΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΩΡΑΙΑ ΜΠΑΛΙΤΣΑ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΠΑΝΙΑ. 8-)
ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ.
ΑΝ ΤΟΥΣ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙΣ ΤΑ ΑΤΟΥ ΤΟΥΣ "ΤΕΛΟΣ"

(Ειδικά η Αργεντινή αν περάσει ... θα την κανουν τα ΠΑΝΤΣΕΡ "γιογιο" την ανύπαρκτη άμυνά της)

ΥΓ
Μακάρι να βλέπουμε στη συνέχεια τόσο θεαματικά ματσάκια, όπως αυτά χθες και σήμερα.
ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ, ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ, ΤΗΝ ΜΑΓΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

πρεπει να αναφερουμε κιολας μακραν το καλυτερο και πιο συναρπαστικο ματσακι το σημερινο πανω κατω η μπαλα πολλες φασεις πολλα γκολ μια φαση που θα μειεν στην ιστορια και ΦΥΣΙΚΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ... 8-) 8-) 8-)


υγ πιστευω ο σβαινι ειναι καλυτερη παρουσια παιχτη μεχρι στιγμης στο μουντιαλ...αυτη ειναι η αποψη μου το α και το ω των παντσερ...
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

Sera4 (PANZERόσκυλε αδελφέ μου) ... :lol:
Ο Σβάινι είναι όλα τα λεφτά.

ΨΑΧΝΩ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΝΑ ΒΡΩ ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ... ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΑΡΤΙΔΑ.
ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΦΑΝΕΛΕΣ ΤΗΣ "Deutscher Fußball-Bund" :opaokara:
Ειδικά η μαύρη με τα χρυσά γράμματα, μεγάλη καψούρα. 8-)
Αν δεν την βρω, θα συμβιβαστώ και με άλλες. :(
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

ασε -συνοπαδε σε ολα ζορρο :lol: :lol: - σε νιωθω αδερφε οι φανελες εχουν κανει μεγαλη θραυση... :cry: :cry: μην καταληξεις με καμια φανελα μπαντστουμπερ μονο :twisted: :twisted:

τελικα ειμαστε πολλα παντσεροσκυλα εδω μεσα καποιοι αργησταε να φανειτε... :D :D για μια ομαδα τοσο απειρη οσο αυτη της γερμανιας ειναι τεραστια επιτυχια η σημερινη με τους πισωγλεντηδες..ηδη η πορεια της ομαδας ειναι πετυχημενη και τα παιδια θα πρεπει να πανε να παιξουν με την αργεντινη χωρις κανενα αγχος..η αργεντινη που λογικα θα περασει ειναι μια πολυ υπουλη και σκληρη ομαδα που αν δεν ειχε τον μαραντονα προπονητη θα ηταν φαβορι...ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ...επισης κατι που πρεπει να αναφερουμε ειναι οτι τα παντσερ εχουν μακραν τον πιο δυσκολο δρομο για τον τελικο και αυτο δινει μεγαλυτερη αξια στην πορεια τους...

υγ1 τελικα δεν ηταν η αυστραλια ο καφενες εεε???
υγ2 ποδοσφαιρικη και ακρως παντσερικη αναλυση αυριο που θα σταματησουν τα πανηγυρια... 8-) 8-)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Κυρ 27 Ιουν 2010, 19:31, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από moican4 »

Ποσα γκολακια εφαγε η Γερμανια..? :mrgreen: :mrgreen:

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

ΥΓ. Ζορρο εχεις πμ..
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

βρε καλως τα παιδιααααααααααααααα :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από moican4 »

Καλα ρε ,δεν ντρεπεστε λιγο ..Δεν το ειδα το παιχνιδι επειδη ημουν εξω αλλα εμαθα πως τους σφαξατε τους Αγγλους... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Αισχος...Τελος παντων...Μεχρι εδω καλα ηταν ...Εχει Αργεντινη το μενου τωρα και κανει Τσιζζζζζζζ... :lol: :lol: :lol:


:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟ ... ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙ-PANZER "Μικρό γατούλη" Moican
TO hotdog ... ΣΚΕΤΟ, ΜΕ ΜΟΥΣΤΑΡΔΑ, ΜΕ ΚΕΤΣΑΠ... Ή ΜΕ ΌΛΑ ΜΕΣΑ? :mrgreen:

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Sera4 ... ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΓΥΡΟ? :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από moican4 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Με ποιον....? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: Ειστε τυχεροι που πεσατε σε ασχημη μερα των Αγγλων αλλιως δεν σας εσωζε ουτε το κορακι που βαλατε... :redcard:

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΛΕΣ ΠΟΥ ΣΒΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ PANZER ΣΤΟ 70' ...
... ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ FAIR PLAY. "7 GOAL" ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΑΣ ΡΙΞΟΥΜΕ.
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

Zorro4 έγραψε:ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟ ... ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙ-PANZER "Μικρό γατούλη" Moican
TO hotdog ... ΣΚΕΤΟ, ΜΕ ΜΟΥΣΤΑΡΔΑ, ΜΕ ΚΕΤΣΑΠ... Ή ΜΕ ΌΛΑ ΜΕΣΑ? :mrgreen:

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Sera4 ... ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΓΥΡΟ? :mrgreen:
μακαρι ολοι με το μεξικο ειμαστε παμε να τα φαμε τα γατακια του μεσσι... :D :D
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΚΕΡΝΑΜΕ "ΤΑΚΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΙΤΟΣ" ΑΠΟΨΕ ΛΕΜΕΕΕΕ... :mrgreen:
και με μπόλικο φασόλι, για να κλανουν οι αργεντινοί μεχρι να επιστρέψουν Μπουένος Άϊρες :lol:
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
elgrego83
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2008, 22:19

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από elgrego83 »

2 Μουντιάλ, 3 Κόπα Αμέρικα και 14 πρωταθλήματα Νοτίου Αμερικής .........

Η " ουράνια ομάδα ", η θρυλική celeste ξυπνάει επιτέλους απο το λήθαργο και είναι έτοιμη να κάνει επιτέλους τη μεγάλη επιστροφή ........ ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΙ ...... Η Ουρουγουάη επέστρεψε ......

VAMOS URUGUAY, VAMOS LOS CHARRUAS .........
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”