World Cup 2010

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

όπως και να το κάνουμε, είναι απαράδεκτο να λέγεσαι Ιταλία και να τρως τρίμπαλο από τους σλοβάκους και να μην στεριώνεις ούτε νίκη σε 3 παιχνίδια. δίκαια αποκλείστηκε.
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από paok nafplio »

ειναι τραγικο να εχεις μεσα αυτο το γατακι το μοντολιβο κ στον παγκο τον πιρλο..να εχεις μεσα το παλτο τον ιακουιντα το τραγικο κρισιτο κ αυτον το τερματοφυλακα που 3 πηγαν μεσα στο τερμα τα εφαγε ολα..
Άβαταρ μέλους
elgrego83
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2008, 22:19

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από elgrego83 »

Η ομάδα πάντως με τα ασπρόμαυρα οι Μαορί κατάφεραν και έφυγαν απο το Μουντιάλ αήττητοι εκεί που τους είχαν όλοι για 5άρες ....... Τελικά οταν έχεις ασπρόμαυρα σε επηρεάζει το Παοκτσήδικο DNA ...... Εαν είχαν και λίγο καλύτερους παίκτες μπορεί και να κάνανε την έκπληξη και να περνούσαν .......
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από shark4 »

Συνηθως οταν γινονται Μουντιαλ σε χωρες " αμπαλες " ( βλ. Ιαπωνια -Κορεα ) το σηκωνει η βραζιλια /Μastercard ..
Δεν αποκλειεται και φετος ... ;)
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από brigate4 »

Άντε ρε τουμπεκιαστείτε με τη μεγάλη Γερμανία.Μια χαρά ομάδα είναι και από πίσω έρχονται οι νέες γενιές.Τα χει σαρώσει όλα σε νέων κλπ.Όσο για τη καραμέλα πως δεν είναι Γερμανοί σας απάντησε ο Ζορό.Και οι μαύροι μας Γερμαναράδες είναι ρε κι ας τρίζουν τα κόκκαλα του Χίτλερ!
Η Γαλλία,η Πορτογαλία,η Ολλανδία κ.ά. είναι καθαρόαιμοι?
Περνάω το αγγλάκι στα πέναλτι για να γουστάρω όπως μέσα στο Γουέμπλει το 96 και στην Ιταλία το 90 και συνεχίζω μετά.Καλύτερα που δεν παίζουμε με USA.
Ενώ απ τη Βραζιλία βλέπετε μπάλα ε? για να πάρει το κύπελλο το 94 το γύρισε στην άμυνα και το 2002 αν δεν έφευγε η πόρνη απ τον Καν ακόμα θα παίζανε.
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από brigate4 »

Zorro4 έγραψε:Moican ΔΕΝ ΠΈΦΤΕΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΜΟΥ ... :lol: :lol: :lol: :lol:

Ετοιμάζομαι για ψώνια λέμε ...
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΕΜΦΑΝΗΣΕΙΣ


Εικόνα
40euro


:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Tην πήρα κιόλας.Απίστευτη αν τη δεις κι από κοντά...
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ΣΑΡΩΤΙΚΟΣ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ Φον brigateΝ4
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από paok nafplio »

Κ γω θα παρω αυτη τη φανελα!!
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

brigate4 έγραψε:
Zorro4 έγραψε:Moican ΔΕΝ ΠΈΦΤΕΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΜΟΥ ... :lol: :lol: :lol: :lol:

Ετοιμάζομαι για ψώνια λέμε ...
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΕΜΦΑΝΗΣΕΙΣ


Εικόνα
40euro


:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Tην πήρα κιόλας.Απίστευτη αν τη δεις κι από κοντά...
Είχα δει την άσπρη στην Γερμανία τον Γενάρη που είχα πάει στον αδελφό μου, ... και έπαθα πλάκα.
Από καθαρή λ@λ@κια δεν την αγόρασα. (Την είχα αφήσει για το τέλος ... και στο τέλος δεν προλάβαινα να παω στο μαγαζί.)
Τώρα θα παραγγείλω και την άσπρη και την μαύρη.
ΑΛΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ Η "ADIDAS" ΑΔΕΛΦΙΑ ... ΜΑΚΡΑΝ Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ... αλλά αυτή η εμφάνιση της Γερμανίας είναι και από τις καλύτερες που έχει βγάλει ποτέ.
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΗ ΦΟΝ BRIGATEN :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

αντε ολοι μαζι... :D :D τελικα εχουμε μεγαλο φαν κλαμπ :D :D :D

υγ η γερμανια εχει μακραν της καλυτερες φανελες τυ μουντιαλ..λογικο η αντιντας να δινει εκει μεγαλη εμφαση 8-) 8-)
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

PANZERόσκυλα έχω μπερδευτεί λίγο.

Η μαύρη φανέλα της φωτογραφίας (των 40euro) δεν είναι η δεύτερη εμφάνιση της ομάδας.
Η μαύρη επίσημη (δεύτερη εμφάνιση) έχει 70euro επίσης ... και με τύπωμα (όνομα παίκτη & αριθμό) 85euro.

Αυτή των 40euro ... δεν μπορώ να ξεχωρίσω τι διαφορές έχει από αυτή των 70euro.
ΕΣΥ ΦΟΝ BRIGATEN ΠΟΙΑ ΠΗΡΕΣ?
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από free4 »

E για λίγο σεβασμό στους οράνιε..
Για ηρεμήστε λίγο, εσείς εκεί στη Βαυαρία που αρχίσατε τις μπύρες και τα λουκάνικα!!!

http://www.onsoranjeshop.nl/nl/nederlan ... rt-1012-jr
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Billy4 »

Έτσι ρε free!!

Ολλανδία δεν γίναμε για τους τίτλους! Γίναμε για τη φανέλα κύριοι :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από free4 »

Ετσι..
Εμπρός οι μεγάλοι Οράνιε!!!!

Η πιο αδικημένη ομάδα έβερ κύριοι!
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: World Cup 2010

Δημοσίευση από Zorro4 »

FREE ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΎΣΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΦΑΝΕΛΑ ΤΗΣ "ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΟΡΕΑΣ"
(με τύπωμα το όνομα του δικτάτορα τους) ... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
... ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΕΜΕΤΙΚΗ ΦΑΝΕΛΑ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ΥΓ
Ο ΦΕΛΕΡ ΑΚΟΜΑ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΗ ΡΟΧΑΛΑ ΤΟΥ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΥ (πρώην μουστακοφόρου) ...
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”