World Cup 2010
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: World Cup 2010
όπως και να το κάνουμε, είναι απαράδεκτο να λέγεσαι Ιταλία και να τρως τρίμπαλο από τους σλοβάκους και να μην στεριώνεις ούτε νίκη σε 3 παιχνίδια. δίκαια αποκλείστηκε.
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: World Cup 2010
ειναι τραγικο να εχεις μεσα αυτο το γατακι το μοντολιβο κ στον παγκο τον πιρλο..να εχεις μεσα το παλτο τον ιακουιντα το τραγικο κρισιτο κ αυτον το τερματοφυλακα που 3 πηγαν μεσα στο τερμα τα εφαγε ολα..
Re: World Cup 2010
Η ομάδα πάντως με τα ασπρόμαυρα οι Μαορί κατάφεραν και έφυγαν απο το Μουντιάλ αήττητοι εκεί που τους είχαν όλοι για 5άρες ....... Τελικά οταν έχεις ασπρόμαυρα σε επηρεάζει το Παοκτσήδικο DNA ...... Εαν είχαν και λίγο καλύτερους παίκτες μπορεί και να κάνανε την έκπληξη και να περνούσαν .......
Re: World Cup 2010
Συνηθως οταν γινονται Μουντιαλ σε χωρες " αμπαλες " ( βλ. Ιαπωνια -Κορεα ) το σηκωνει η βραζιλια /Μastercard ..
Δεν αποκλειεται και φετος ...
Δεν αποκλειεται και φετος ...
Re: World Cup 2010
Άντε ρε τουμπεκιαστείτε με τη μεγάλη Γερμανία.Μια χαρά ομάδα είναι και από πίσω έρχονται οι νέες γενιές.Τα χει σαρώσει όλα σε νέων κλπ.Όσο για τη καραμέλα πως δεν είναι Γερμανοί σας απάντησε ο Ζορό.Και οι μαύροι μας Γερμαναράδες είναι ρε κι ας τρίζουν τα κόκκαλα του Χίτλερ!
Η Γαλλία,η Πορτογαλία,η Ολλανδία κ.ά. είναι καθαρόαιμοι?
Περνάω το αγγλάκι στα πέναλτι για να γουστάρω όπως μέσα στο Γουέμπλει το 96 και στην Ιταλία το 90 και συνεχίζω μετά.Καλύτερα που δεν παίζουμε με USA.
Ενώ απ τη Βραζιλία βλέπετε μπάλα ε? για να πάρει το κύπελλο το 94 το γύρισε στην άμυνα και το 2002 αν δεν έφευγε η πόρνη απ τον Καν ακόμα θα παίζανε.
Η Γαλλία,η Πορτογαλία,η Ολλανδία κ.ά. είναι καθαρόαιμοι?
Περνάω το αγγλάκι στα πέναλτι για να γουστάρω όπως μέσα στο Γουέμπλει το 96 και στην Ιταλία το 90 και συνεχίζω μετά.Καλύτερα που δεν παίζουμε με USA.
Ενώ απ τη Βραζιλία βλέπετε μπάλα ε? για να πάρει το κύπελλο το 94 το γύρισε στην άμυνα και το 2002 αν δεν έφευγε η πόρνη απ τον Καν ακόμα θα παίζανε.
Re: World Cup 2010
Tην πήρα κιόλας.Απίστευτη αν τη δεις κι από κοντά...Zorro4 έγραψε:Moican ΔΕΝ ΠΈΦΤΕΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΜΟΥ ...![]()
![]()
![]()
![]()
Ετοιμάζομαι για ψώνια λέμε ...
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΕΜΦΑΝΗΣΕΙΣ
40euro
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: World Cup 2010
Είχα δει την άσπρη στην Γερμανία τον Γενάρη που είχα πάει στον αδελφό μου, ... και έπαθα πλάκα.brigate4 έγραψε:Tην πήρα κιόλας.Απίστευτη αν τη δεις κι από κοντά...Zorro4 έγραψε:Moican ΔΕΝ ΠΈΦΤΕΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΜΟΥ ...![]()
![]()
![]()
![]()
Ετοιμάζομαι για ψώνια λέμε ...
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΕΜΦΑΝΗΣΕΙΣ
40euro
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Από καθαρή λ@λ@κια δεν την αγόρασα. (Την είχα αφήσει για το τέλος ... και στο τέλος δεν προλάβαινα να παω στο μαγαζί.)
Τώρα θα παραγγείλω και την άσπρη και την μαύρη.
ΑΛΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ Η "ADIDAS" ΑΔΕΛΦΙΑ ... ΜΑΚΡΑΝ Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ... αλλά αυτή η εμφάνιση της Γερμανίας είναι και από τις καλύτερες που έχει βγάλει ποτέ.
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΗ ΦΟΝ BRIGATEN
Re: World Cup 2010
αντε ολοι μαζι...
τελικα εχουμε μεγαλο φαν κλαμπ

υγ η γερμανια εχει μακραν της καλυτερες φανελες τυ μουντιαλ..λογικο η αντιντας να δινει εκει μεγαλη εμφαση

υγ η γερμανια εχει μακραν της καλυτερες φανελες τυ μουντιαλ..λογικο η αντιντας να δινει εκει μεγαλη εμφαση
Re: World Cup 2010
PANZERόσκυλα έχω μπερδευτεί λίγο.
Η μαύρη φανέλα της φωτογραφίας (των 40euro) δεν είναι η δεύτερη εμφάνιση της ομάδας.
Η μαύρη επίσημη (δεύτερη εμφάνιση) έχει 70euro επίσης ... και με τύπωμα (όνομα παίκτη & αριθμό) 85euro.
Αυτή των 40euro ... δεν μπορώ να ξεχωρίσω τι διαφορές έχει από αυτή των 70euro.
ΕΣΥ ΦΟΝ BRIGATEN ΠΟΙΑ ΠΗΡΕΣ?
Η μαύρη φανέλα της φωτογραφίας (των 40euro) δεν είναι η δεύτερη εμφάνιση της ομάδας.
Η μαύρη επίσημη (δεύτερη εμφάνιση) έχει 70euro επίσης ... και με τύπωμα (όνομα παίκτη & αριθμό) 85euro.
Αυτή των 40euro ... δεν μπορώ να ξεχωρίσω τι διαφορές έχει από αυτή των 70euro.
ΕΣΥ ΦΟΝ BRIGATEN ΠΟΙΑ ΠΗΡΕΣ?
Re: World Cup 2010
E για λίγο σεβασμό στους οράνιε..
Για ηρεμήστε λίγο, εσείς εκεί στη Βαυαρία που αρχίσατε τις μπύρες και τα λουκάνικα!!!
http://www.onsoranjeshop.nl/nl/nederlan ... rt-1012-jr
Για ηρεμήστε λίγο, εσείς εκεί στη Βαυαρία που αρχίσατε τις μπύρες και τα λουκάνικα!!!
http://www.onsoranjeshop.nl/nl/nederlan ... rt-1012-jr
Re: World Cup 2010
FREE ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΎΣΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΦΑΝΕΛΑ ΤΗΣ "ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΟΡΕΑΣ"
(με τύπωμα το όνομα του δικτάτορα τους) ...
... ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΕΜΕΤΙΚΗ ΦΑΝΕΛΑ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ...
ΥΓ
Ο ΦΕΛΕΡ ΑΚΟΜΑ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΗ ΡΟΧΑΛΑ ΤΟΥ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΥ (πρώην μουστακοφόρου) ...

(με τύπωμα το όνομα του δικτάτορα τους) ...
... ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΕΜΕΤΙΚΗ ΦΑΝΕΛΑ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ...
ΥΓ
Ο ΦΕΛΕΡ ΑΚΟΜΑ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΗ ΡΟΧΑΛΑ ΤΟΥ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΥ (πρώην μουστακοφόρου) ...
