ΑποστόληςΑ έγραψε: Δεν έχω ξαναδεί τερματοφύλακα να κάνει βουτιά για να ...αποφύγει τη μπάλα!
Έλεος ρε Αποστόλη....
ΑποστόληςΑ έγραψε: Δεν έχω ξαναδεί τερματοφύλακα να κάνει βουτιά για να ...αποφύγει τη μπάλα!

DimisK έγραψε:ΑποστόληςΑ έγραψε: Δεν έχω ξαναδεί τερματοφύλακα να κάνει βουτιά για να ...αποφύγει τη μπάλα!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Έλεος ρε Αποστόλη....
Συμφωνώ απόλυτα, ειλικρινά είναι απαράδεκτος ο συνταξιούχος Γερμαναράς.Kolokotronis_4 έγραψε:λένε για καλό κλίμα στην εθνική και παπαριές. αν είσασταν στην θέση του Χαλκιά, τελευταίο μουντιάλ γαρ, τι φάτσα θα πέρνατε, βλέποντας αυτό το μ@υνόπανο τον τζόρβα?