Εθνική Ελλάδος- Σας πορώνει ή σας αφήνει αδιάφορους??

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Εθνική Ελλάδος- Σας πορώνει ή σας αφήνει αδιάφορους??

Δημοσίευση από DimisK »

ΑποστόληςΑ έγραψε: Δεν έχω ξαναδεί τερματοφύλακα να κάνει βουτιά για να ...αποφύγει τη μπάλα!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Έλεος ρε Αποστόλη....
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Εθνική Ελλάδος- Σας πορώνει ή σας αφήνει αδιάφορους??

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Και από πάνω είπε χρεώστε το σε μένα, λες και ήταν κανένα ποτό στο μπαρ του ξενοδοχείου.

Χαλκιάαας ρεεεεε!
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Εθνική Ελλάδος- Σας πορώνει ή σας αφήνει αδιάφορους??

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

λένε για καλό κλίμα στην εθνική και παπαριές. αν είσασταν στην θέση του Χαλκιά, τελευταίο μουντιάλ γαρ, τι φάτσα θα πέρνατε, βλέποντας αυτό το μ@υνόπανο τον τζόρβα?

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Εθνική Ελλάδος- Σας πορώνει ή σας αφήνει αδιάφορους??

Δημοσίευση από gash04 »

DimisK έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε: Δεν έχω ξαναδεί τερματοφύλακα να κάνει βουτιά για να ...αποφύγει τη μπάλα!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Έλεος ρε Αποστόλη....

Ούτε και εγώ έχω δει παρόμοιο φαινόμενο. :ugeek:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15148
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Εθνική Ελλάδος- Σας πορώνει ή σας αφήνει αδιάφορους??

Δημοσίευση από free4 »

Κι όμως ο Καν τον δικαιολόγησε!
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Εθνική Ελλάδος- Σας πορώνει ή σας αφήνει αδιάφορους??

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Kolokotronis_4 έγραψε:λένε για καλό κλίμα στην εθνική και παπαριές. αν είσασταν στην θέση του Χαλκιά, τελευταίο μουντιάλ γαρ, τι φάτσα θα πέρνατε, βλέποντας αυτό το μ@υνόπανο τον τζόρβα?

Εικόνα
Συμφωνώ απόλυτα, ειλικρινά είναι απαράδεκτος ο συνταξιούχος Γερμαναράς.

Δεν λέω είναι κρίμα, διότι θα πρόσβαλα το Χαλκιά. Πάντως είναι μεγάλη η αδικία!
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Εθνική Ελλάδος- Σας πορώνει ή σας αφήνει αδιάφορους??

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Αν ημουν ο Χαλκιας και μαθαινα οτι δε θα παιξω στο τριτο παιχνιδι θα εφευγα να παω διακοπες!
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Εθνική Ελλάδος- Σας πορώνει ή σας αφήνει αδιάφορους??

Δημοσίευση από ronaldo »

τι κατεβασε ρε ο ανθρωπας 6 αμυντικους 2 αμυντικα χαφ δεν εχω ξαναδει τετοιο πραμα
και στο δευτερο βγαζει καραγκουνη και βαζει σπυροπουλο
7 αμυντικοι 2 αμυντικα χαφ
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Εθνική Ελλάδος- Σας πορώνει ή σας αφήνει αδιάφορους??

Δημοσίευση από Lord »

Ρονάλντο μάλλον θα είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που θα δούμε ομάδα να κατεβαίνει έτσι σε αγώνα.. :pano:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Εθνική Ελλάδος- Σας πορώνει ή σας αφήνει αδιάφορους??

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Γκοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ

άντε ρε με 9 αμυντικούς και χωρίς τον σαλπιγγίδη που πας ρε?
ως πότε θα παιρνεις χαρτάκια?

ως σήμερα ε. αφού τελειώνεις από την εθνική.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Εθνική Ελλάδος- Σας πορώνει ή σας αφήνει αδιάφορους??

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

είπαμε να σεβαστείς την αργεντινή, αλλά αυτό ξεπερνάει τα όρια του αντι-ποδόσφαιρου!
και επίσης για να παίξει παίκτης εκτός ποκ στην εθνική, τι πρέπει να κάνει?
τους κοοντούς και ταχύτατους αργεντίνους πήγες να τους σταματήσεις με 10 τσολιάδες και έναμ ζουμπά τερματοφύλακα!
πάρε το δίμπαλο και λίγα ήταν!
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Εθνική Ελλάδος- Σας πορώνει ή σας αφήνει αδιάφορους??

Δημοσίευση από ronaldo »

παλι καλα που δεν παιζει και ο μαλεζας στο ποκ θα τον εβαζε και αυτον μεσα
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Εθνική Ελλάδος- Σας πορώνει ή σας αφήνει αδιάφορους??

Δημοσίευση από moican4 »

Τους λεει να ανεβουν αλλα που.!!!!
Βρε ζωο αφου ολοι αμυτνικοι ειναι, που να ανεβουν.?
Αντε στο διαολο γλυφτες παρτε δρομο...
Με 8 αμυντικους και σεντερ φορ τον Σαμαρα.!!!!

Το σκορ παντως μας αδικει.... Για 0-4 ημασταν...

Απο Σεπτεμβριο Φερναντο για στρωσει λιγο αυτο το συνοθυλευμα....
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Εθνική Ελλάδος- Σας πορώνει ή σας αφήνει αδιάφορους??

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Μακάρι...
Άβαταρ μέλους
Swordfire
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 18:07

Re: Εθνική Ελλάδος- Σας πορώνει ή σας αφήνει αδιάφορους??

Δημοσίευση από Swordfire »

Νομιζω οτι ειστε λιγο αδικοι και με τον Ρεχαγκελ και με την εθνικη.
Η ομαδα εχει αυτη την ταυτοτητα 9 χρονια τωρα, και με αυτη την μπαλα πηραμε γιουρο.
Ο ρεχαγκελ ειναι 80φευγα τωρα θα αλλαξει?
Αλλονα τον κραζεις σε επιπεδο παιχτων και αλλο σε επιπεδο τακτικης
Στο επιπεδο των παικτων δεν βλεπω πλην της αδικαιολογητης ενδεκαδας στον πρωτο αγωνα που κατεβασε για πιο λογο ειναι κακες οι ενδεκαδες και με νιγηρια και με αργεντινη.
Ουτε με το οτι θα μπορουσε να ειναι το σκορ 4-0...
Θα μπορουσε καλλιστα να ληξει και 1-0 αν το εβαζε ο σαμαρας και ταμπουρονομασταν πισω , παρεκτος και πιστευετε οτι ο μαλεζας εγινα ξαφνικα χαιντσε και ο κοντος αγκουερο, η ο νινης μεσι και δεν συμαζευετε...
Τα αλματα που εγιναν με τον ρεχαγκελ στην εθνικη ειναι ιστορικα, ο ανθρωπος καθιερωσε στο παγκοσμιο στερεωμα μια χωρα με μηδενικη ποδοσφαιρικη προιστορια σε εθνικο επιπεδο .
Οτι τερματισαμε 3 στον ομιλο , κατι που επαθε μεχρι τωρα η Γαλλια και ειναι πιθανον να παθουν η ισπανια και η Αγγλια οπως και η παγγοσμια πρωταθλητρια Ιταλια , για εμενα δεν ειναι αποτυχια , φυσηκη εξελιξη ειναι και με πολυ καλη παρουσια (αν εξερεσεις το ματσ με την Κορεα) στο γηπεδο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”