το Ιαπωνία σχετικό είναι.... για τα εργοστάσια τουλάχιστον... εξού και οι αποσύρσεις...free4 έγραψε:Τουλάχιστον εκεί είναι Ιαπωνία κι αναγνωρίζουν τα λάθη τους..
Δεν τα κρύβουν όπως άλλοι!
Cars&Moto
Re: Cars&Moto
Re: Cars&Moto
Εκεί είναι όμως τα μεγάλα κεφάλια κι από παίρνονται οι αποφάσεις!
Τα αντανακλαστικά τους πάντως ήταν γρήγορα!
Τα αντανακλαστικά τους πάντως ήταν γρήγορα!
Re: Cars&Moto
ε, όχι και τόσο γρήγορα.....novito έγραψε:...
Η Toyota διευκρίνισε ότι από την αμερικανική αγορά θα αποσυρθούν τα μοντέλα του έτους 2009-2010 RAV4, η Corolla 2009-2010, το αυτοκίνητο Matrix, όλα τα μοντέλα Avalon που κυκλοφόρησαν από το 2005 έως το 2010, τα Camry από το 2007 και μετά, το Highlander του 2010, όλα τα Tundra της περιόδου 2007 έως 2010 και το Sequioia του διαστήματος 2008 έως 2010.
...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 102907
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Σε σεμινάριο που παρακολούθησα το τρίμηνο Οκτώβριος - Δεκέμβριος 2007, σχετικά με το project management, ειπώθηκε από τον εισηγητή, στο κομάτι του quality management, ότι η Toyota ήταν μία από τις ελάχιστες βιομηχανίες που είχαν προσεγγίσει το όριο του six Sigma, δηλαδή 3,4 λάθη ανά εκατομμύριο προϊόντων (defects per million), και η ΜΟΝΗ αυτοκινητοβιομηχανία.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 102907
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Οι νέοι κινητήρες V6 και V8 της Mercedes θέτουν νέα στάνταρντ!
(απόσπασμα από το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ, τεύχος Ιουνίου 2010)
Τα καλά νέα αφορούν τη νέα γενιά κινητήρων που θα κινούν τις E, S, και CL Class, αλλά δεν παύουν να είναι κι ένα μήνυμα στο καταναλωτικό κοινό αναφορικά με το μέλλον.
Οι τεχνικοί της Γερμανικής φίρμας σχεδόν κατάφεραν το ανέφικτο. Παραποιώντας τη λαϊκή ρήση: «φτηνό, καλό και μπόλικο», έδωσαν στην αγορά δύο κινητήρες με μπόλικη έως περίσσεια ιπποδύναμη, χαμηλή (χαμηλότατη) κατανάλωση καυσίμου και ελάχιστες (ακόμα και με υβριδικά δεδομένα) εκπομπές ρύπων. Συγκεκριμένα, στο νέο V8 (με δύο τούρμπο), παρά το ότι μειώθηκε κατά 15% ο κυβισμός (4.663 κ.εκ.) η απόδοση φθάνει τους 435 ίππους, δηλαδή ποσοστό 12% καλύτερο από τον προκάτοχό του. την ίδια ώρα η ροπή αυξήθηκε κατά 32%, στα 71,4 χλγμ., ενώ η μέση κατανάλωση μειώθηκε κατά 22%!
Η διαφορά είναι συγκλονιστική αρκεί να σκεφτούμε ότι η κατανάλωση της μέχρι τώρα CL500 ήταν 12,3 λίτρα/100χλμ (τιμή εργοστασίου), ενώ με τον νέο κινητήρα αυτή θα μειωθεί μόλις στα 9,5 λίτρα. Ανάλογη είναι και η μείωση στις εκπομπές ρύπων, που φτάνει το 22%, μόλις στα 224 γρ/χλμ, τιμή που από μόνη της δεν λέει ίσως τίποτα, αλλά αν δούμε τις εκπομπές ρύπων του νέου (ατμοσφαιρικού) V6 των 3,5 λίτρων, μένουμε με ανοικτό το στόμα.
Ο λόγος είναι απλός. Οι εκπομπές ρύπων στην S400 Hybrid με τον V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων και των 299 ίππων είναι 186 γρ/χλμ την ώρα που ο νέος V6 χωρίς υβριδική τεχνολογία αποδίδει 306 ίππους και εκπέμπει μόλις 177 γρ/χλμ! Επιπλέον έχει μικρότερη γωνία (60, αντί 90) στον V και με άμεσο ψεκασμό τρίτης γενιάς αποδίδει μεγαλύτερη ροπή (37,7 χλγμ, αντί 35,7 χλγμ) από τον ίδιου κυβισμού προκάτοχό του, αλλά καταναλώνει 24%λιγότερο καύσιμο, ήτοι 7,6 λίτρα/100 χλμ!
Και οι δύο κινητήρες έχουν αλουμινένιους στροφάλους, πιστόνια και κυλινδροκεφαλές, ενώ οι εκκεντροφόροι και οι βαλβίδες κατασκευάζονται από ειδικό ενισχυμένο ατσάλι. Τελικά η πίεση (από τους υβριδικούς) και η κρίση (οικονομίας) οδηγούν στην πρόοδο.
(απόσπασμα από το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ, τεύχος Ιουνίου 2010)
Τα καλά νέα αφορούν τη νέα γενιά κινητήρων που θα κινούν τις E, S, και CL Class, αλλά δεν παύουν να είναι κι ένα μήνυμα στο καταναλωτικό κοινό αναφορικά με το μέλλον.
Οι τεχνικοί της Γερμανικής φίρμας σχεδόν κατάφεραν το ανέφικτο. Παραποιώντας τη λαϊκή ρήση: «φτηνό, καλό και μπόλικο», έδωσαν στην αγορά δύο κινητήρες με μπόλικη έως περίσσεια ιπποδύναμη, χαμηλή (χαμηλότατη) κατανάλωση καυσίμου και ελάχιστες (ακόμα και με υβριδικά δεδομένα) εκπομπές ρύπων. Συγκεκριμένα, στο νέο V8 (με δύο τούρμπο), παρά το ότι μειώθηκε κατά 15% ο κυβισμός (4.663 κ.εκ.) η απόδοση φθάνει τους 435 ίππους, δηλαδή ποσοστό 12% καλύτερο από τον προκάτοχό του. την ίδια ώρα η ροπή αυξήθηκε κατά 32%, στα 71,4 χλγμ., ενώ η μέση κατανάλωση μειώθηκε κατά 22%!
Η διαφορά είναι συγκλονιστική αρκεί να σκεφτούμε ότι η κατανάλωση της μέχρι τώρα CL500 ήταν 12,3 λίτρα/100χλμ (τιμή εργοστασίου), ενώ με τον νέο κινητήρα αυτή θα μειωθεί μόλις στα 9,5 λίτρα. Ανάλογη είναι και η μείωση στις εκπομπές ρύπων, που φτάνει το 22%, μόλις στα 224 γρ/χλμ, τιμή που από μόνη της δεν λέει ίσως τίποτα, αλλά αν δούμε τις εκπομπές ρύπων του νέου (ατμοσφαιρικού) V6 των 3,5 λίτρων, μένουμε με ανοικτό το στόμα.
Ο λόγος είναι απλός. Οι εκπομπές ρύπων στην S400 Hybrid με τον V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων και των 299 ίππων είναι 186 γρ/χλμ την ώρα που ο νέος V6 χωρίς υβριδική τεχνολογία αποδίδει 306 ίππους και εκπέμπει μόλις 177 γρ/χλμ! Επιπλέον έχει μικρότερη γωνία (60, αντί 90) στον V και με άμεσο ψεκασμό τρίτης γενιάς αποδίδει μεγαλύτερη ροπή (37,7 χλγμ, αντί 35,7 χλγμ) από τον ίδιου κυβισμού προκάτοχό του, αλλά καταναλώνει 24%λιγότερο καύσιμο, ήτοι 7,6 λίτρα/100 χλμ!
Και οι δύο κινητήρες έχουν αλουμινένιους στροφάλους, πιστόνια και κυλινδροκεφαλές, ενώ οι εκκεντροφόροι και οι βαλβίδες κατασκευάζονται από ειδικό ενισχυμένο ατσάλι. Τελικά η πίεση (από τους υβριδικούς) και η κρίση (οικονομίας) οδηγούν στην πρόοδο.
- dreamwarrior
- Δημοσιεύσεις: 3136
- Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:04
- Τοποθεσία: Έδεσσα
Re: Cars&Moto
Βασικά θα ήθελα να συμμετάσχω κι εγώ σ' αυτή την ενδιαφέρουσα συζήτηση!
Θα ήθελα να ρωτήσω ποιος από εδώ μέσα είναι φαν των δικύκλων.Εγώ είμαι λάτρης αυτών και κάτοχος μίας Θεάς Suzuki V-Strom DL 650 .
Παρακαλώ τις γνώμες σας επάνω στις μοτοσυκλέτες!!
Θα ήθελα να ρωτήσω ποιος από εδώ μέσα είναι φαν των δικύκλων.Εγώ είμαι λάτρης αυτών και κάτοχος μίας Θεάς Suzuki V-Strom DL 650 .
Παρακαλώ τις γνώμες σας επάνω στις μοτοσυκλέτες!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 102907
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Οι δικές μου γνώσεις περί των μηχανών και δη των Suzuki και δη των τύπου ψευδοεντούρο (όπως τις λέγαμε τότε) σταματάνε στο 1983, όταν παρουσιαστηκε η πρώτη με Full Floater ανάρτηση, DR 250S.
Μάλλον έχει σημειωθεί κάποια πρόοδος από τότε...
Μάλλον έχει σημειωθεί κάποια πρόοδος από τότε...
- dreamwarrior
- Δημοσιεύσεις: 3136
- Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:04
- Τοποθεσία: Έδεσσα
Re: Cars&Moto
Μάλλον πρέπει να έρθεις στην πραγματικότητα αδερφέ μου!!!!
Οι σημερινές μηχανές δεν έχουν καμία σχέση με τότε...........έχουν αλλάξει τα πράγματα!!!!!!
Οι σημερινές μηχανές δεν έχουν καμία σχέση με τότε...........έχουν αλλάξει τα πράγματα!!!!!!
Re: Cars&Moto
Μια χαρά μηχανάκι έχεις. Προχθές γύρισαν 3 φιλαράκια μου από Σλοβενία και οι τρεις με V-Strom είχαν ανέβει.dreamwarrior έγραψε:Βασικά θα ήθελα να συμμετάσχω κι εγώ σ' αυτή την ενδιαφέρουσα συζήτηση!
Θα ήθελα να ρωτήσω ποιος από εδώ μέσα είναι φαν των δικύκλων.Εγώ είμαι λάτρης αυτών και κάτοχος μίας Θεάς Suzuki V-Strom DL 650 .
Παρακαλώ τις γνώμες σας επάνω στις μοτοσυκλέτες!!
Ό,τι θες να μάθεις για μηχανάκια θα ρωτάς εμένα.
Μπορεί να μην ξέρω τα πάντα, ξέρω όμως άλλους που ξέρουν κι άλλα κλπ κλπ κλπ
Πάρτε ένα βιντεάκι από το φετινό Isle Of Man.
Ίσως ο πιο επικίνδυνος αγώνας μοτοσυκλέτας.
[youtube]Mms-Oi2YyAw&feature[/youtube]
- dreamwarrior
- Δημοσιεύσεις: 3136
- Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:04
- Τοποθεσία: Έδεσσα
- fireblade4
- Δημοσιεύσεις: 301
- Εγγραφή: Τρί 18 Δεκ 2007, 13:01
- Τοποθεσία: Αλεξανδρουπολη-Σερρες
Re: Cars&Moto
Από αρκετά έως πάρα πολύ.dreamwarrior έγραψε:Μηχανάκι η μοτοσυκλέτα μου;;;
είσαι σίγουρος ότι γνωρίζεις από το αντικείμενο;;;;
Blade, ποιο RR έχεις;
Υ.Γ. Όλα μηχανάκια είναι ονειροπολεμιστή. Άμα την θες και το V-Strom, ok, Θεά είναι. Λίγο τροφαντή βέβαια, αλλά Θεά.
- fireblade4
- Δημοσιεύσεις: 301
- Εγγραφή: Τρί 18 Δεκ 2007, 13:01
- Τοποθεσία: Αλεξανδρουπολη-Σερρες
Re: Cars&Moto
Τώρα το πρόσεξα το άβαταρ. Σε ελεύθερη είσαι ή σε κανένα TD;
Έμπαινα κι εγώ μέχρι πέρυσι, μέχρι που σταμάτησα να μπαίνω στα δέρματα.
Αν αδυνατήσω πριν πουλήσω το R6 μου, θα .... ξαναμπώ.
Έμπαινα κι εγώ μέχρι πέρυσι, μέχρι που σταμάτησα να μπαίνω στα δέρματα.
Αν αδυνατήσω πριν πουλήσω το R6 μου, θα .... ξαναμπώ.
- fireblade4
- Δημοσιεύσεις: 301
- Εγγραφή: Τρί 18 Δεκ 2007, 13:01
- Τοποθεσία: Αλεξανδρουπολη-Σερρες
Re: Cars&Moto
σε ελευθερη παντα και καθημερινη,track day δεν πολυγουσταρω,πολυς κοσμος πολλες τουμπες.
το ειχα διαβασει σε προηγουμενο ποστ οτι ψιλοεκοψες απο πιστα και εγω εχω καιρο να μπω απο φθινοπωρο.
το ειχα διαβασει σε προηγουμενο ποστ οτι ψιλοεκοψες απο πιστα και εγω εχω καιρο να μπω απο φθινοπωρο.