μιας και ευρεως αρχισε να αναπαραγεται η φημη(gash04 έγραψε:Ολοι θεωρούν βέβαιο πως ο Οτο Ρεχάγκελ θα αποχωρήσει από το τιμόνι της Εθνικής μετά το Μουντιάλ και αναζητείται ο αντικαταστάτης του. Για τον ιταλικό Τύπο ο Φερνάντο Σάντος είναι ο βασικός υποψήφιος για να αναλάβει την Εθνική μας και πως για το λόγο αυτό αποχώρησε από τον πάγκο του ΠΑΟΚ.
«Ο συγγραφέας του θαύματος της Πορτογαλίας, Ότο Ρεχάγκελ, είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι θα αποσυρθεί από την προπονητική, έτσι και από τον πάγκο της Ελλάδας. Στην κούρσα της διαδοχής του έχει μπει για τα καλά ο Πορτογάλος προπονητής, Φερνάντο Σάντος, ο οποίος είναι ελεύθερος, μετά τη λήξη του συμβολαίου του με τον ΠΑΟΚ το καλοκαίρι», αναφέρει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα της ιστοσελίδας Calcionews24.com
ευχομαι ΟΛΟΨΥΧΑ να μην κανει τετοια ΜΑΛΑΚΙΑ ο ΣΑΝΤΟΣ.γιατι,αν ισχυει,κατ'εμε θα'ναι,περα απο τρυπημα του συστηματος κατα της ομαδας την πλεον ..... κομβικη στιγμη(τη στιγμη δλδ που το πρωταθλημα αρχισε να πλησιαζει στην τουμπα),και ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ για τον ιδιο το ΣΑΝΤΟΣ!πως ρε φερναντο θα συνεργαστεις με "ανθρωπους" που περυσι σου εστειλαν τον κουκουλακη να σε διαμελισει με τον απογονο του στολου και να σε στειλουν νταηλικι εκτος κυπελλου και φετος μολις τη χαμπαριασαν οτι οντως σαν ομαδα δεν ξεφουσκωνεις ανακαλυψαν το μπασταρδοσπαθα να σου κοψει το βηχα?παντοτε θεωρουσα το μεγιστο πλεονεκτμα του ΣΑΝΤΟΣ οτι δεν προσεγγιζε τα της ομαδας σαν .... ΠΑΟΚτσακι απο κουνια.επαγγελματιας ειναι,οχι οπαδος,και τουτο το γεγονος συνεβαλλε τα μεγιστα να ξεκολλησουμε απο τα αγωνιστικα σκατα που μας ειχαν πνιξει εδω και χρονια.αλλα για μενα θα τεθει με μια ενδεχομενη συνεργασια με την ΕΠΟ θεμα ηθικο.ετσι το βλεπω.δε γινεται να μη σου επιτρεπουν να ορθοποδησεις με τον ΠΑΟΚ,ή μαλλον να σε αφηνουν να διεκδικεις οχι ομως περαν του σημειου που απειλεις πραγματικα,αλλα για την εθνικη να σε θεωρουν την πλεον αξιοπιστη διαδοχη λυση,τη στιγμη μαλιστα που προπονητης της χρονιας μετα διθυραμβων πλασαρεται αναισχυντα ο νιοπλιας!!πλεοναζει υποκρισια μια τετοια "επιλογη" ....