Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
εαν παμε τελικα σε πωληση κοντρερας πιστευω οτι μια καλη λυση ειναι να παρουμε τον νασουτι.
ξερει την ομαδα, ξερει την πολη, ξερει το πρωταθλημα και δεν θα εχει κανενα απολυτως προβλημα προσαρμογης.
θα ειναι μια δευτερη περιπτωση βιτολο απο αυτη την αποψη. και σαν παικτης δεν ειναι και ασχημος. κοντρερας για εμενα δεν ειναι αλλα ειναι μια καλη λυση με χαμηλο ρισκο.
για χρηματα καπου ειχα διαβασει ενα ποσο που ζηταν απο τους εβραιους και ηταν εφικτο να δοθει απο τον ΠΑΟΚ. δεν συγκρατησα ομως το ποσο.
ξερει την ομαδα, ξερει την πολη, ξερει το πρωταθλημα και δεν θα εχει κανενα απολυτως προβλημα προσαρμογης.
θα ειναι μια δευτερη περιπτωση βιτολο απο αυτη την αποψη. και σαν παικτης δεν ειναι και ασχημος. κοντρερας για εμενα δεν ειναι αλλα ειναι μια καλη λυση με χαμηλο ρισκο.
για χρηματα καπου ειχα διαβασει ενα ποσο που ζηταν απο τους εβραιους και ηταν εφικτο να δοθει απο τον ΠΑΟΚ. δεν συγκρατησα ομως το ποσο.
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ο Μπερέτα να μας φέρει τυλιγμένο ένα καθαρό δεκάρι ή ένα δεκαροειδές χαφ, για να το βάλουμε μπροστά από Πάμπλο και Βίκτωρα. Ολόκληρη Ιταλία, δεν μπορούμε να βρούμε κάτι καλό με 5 κατοστάρικα;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
σικαμπαλα σαλπιγγιδη και τίποτε άλλο θα φυσάμε μπροστά
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
3.5 εκατομυρια λεει το spor24 ζητάει η ζαμαλεκ απο την αντερλεχτ για σικαμπαλα οπότε μάλλον όντως εμεις δεν έχουμε καμία πιθανότητα να κινηθούμε για σικαμπαλα
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Κουμορτζι- λουις Χιμενεθ ή Γεστε - Μαρκος Τουλιο Τανακα (σεντ μπακ απο ιαπωνια)-βαλντιβια- Μπουσεγιουρ
p.s. σε καποιες επιλογες σαφως επηρεασμενος απο το μουντιαλ
p.s. σε καποιες επιλογες σαφως επηρεασμενος απο το μουντιαλ
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
αυτον που παιζει δεξι χαφ στην εθ ελλαδος θελω.......πως τον λενε να δεις........
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
- DaFFy_NaSH
- Δημοσιεύσεις: 656
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
- Τοποθεσία: N. Σερρών
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Χαριστέα;;;;MANIAKOS έγραψε:αυτον που παιζει δεξι χαφ στην εθ ελλαδος θελω.......πως τον λενε να δεις........
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
απο τον ηρακλη το μονο που θα θελα μετα το γιαννουθλη εοναι ο kone....ο ιωαννιδης απορω τοση διαφημιση γιατι ..? ξεκινησε απο αρ χαφ και δεν ειχε την ποιοτητα και εγινε μπακ...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
τον επαγγελματια ενοουσε φιλε ειπαμε ουτε ο πιο αμπαλος δεν θα τον ηθελε τον αχριστεαbL@De έγραψε:Χαριστέα;;;;MANIAKOS έγραψε:αυτον που παιζει δεξι χαφ στην εθ ελλαδος θελω.......πως τον λενε να δεις........![]()
![]()
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Τον χαριστεα θα τον ηθελα μαζι με εντινιο για καμια συναυλια μονο......ο ενας στο μπουζουκι και ο αλλος στο τραγουδι....
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
αυτός ο ούτσε της νιγηρίας που παίζει? έχει κανά κονέ ο ουντέζε?
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
MANIAKOS έγραψε:Τον χαριστεα θα τον ηθελα μαζι με εντινιο για καμια συναυλια μονο......ο ενας στο μπουζουκι και ο αλλος στο τραγουδι....
η αληθεια αυτη ειναι.