Το gazzetta.gr έγραψε ότι:
«Κοιτάζει» Βερόν η Κέρκυρα
Στην μεταγραφική «λίστα» της Κέρκυρας βρίσκεται ο Ματίας Βερόν, αφού ο Αργεντινός μέσος του ΠΑΟΚ δεν υπολογιζόταν μέχρι πρότινος στον μακεδονικό σύλλογο, η αλλαγή στην τεχνική ηγεσία του «Δικεφάλου» όμως ίσως του δώσει μία δεύτερη ευκαιρία.
Στραμμένη την προσοχή τους σε όσα συμβαίνουν σχετικά με την έλευση νέου προπονητή στον ΠΑΟΚ, έχουν οι άνθρωποι της Κέρκυρας, αφού στην «λίστα» του νησιώτικου συλλόγου βρίσκεται ο Ματίας Βερόν.
Ο Αργεντινός αναμενόταν να έμενε ελεύθερος από τον ΠΑΟΚ το προηγούμενο χρονικό διάστημα, όμως μετά τη φυγή του Φερνάντο Σάντος από τη Θεσσαλονίκη και την τεχνική ηγεσία του «Δικέφαλου» το θέμα του έχει «παγώσει» και δεν είναι απίθανο να πάρει δεύτερη ευκαιρία από τον επόμενο τεχνικό του μακεδονικού συλλόγου.
Με δεδομένο, πάντως, ότι υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να μείνει τελικά ελεύθερος, η Κέρκυρα έχει κάνει ήδη μια πρώτη επαφή και ο Βερόν κάθε άλλο παρά αρνητικός ήταν να συνεχίσει την καριέρα του στους «Φαίακες».
22. Ricardo Matias Verón
Re: 22. Ricardo Matias Verón
Re: 22. Ricardo Matias Verón
Ένας από τους παίκτες που συνεργάστηκαν με τον Μάριο Μπερέτα στη Σιένα είναι και ο Αργεντινός μέσος του ΠΑΟΚ, Ρικάρντο Ματίας Βερόν. Ο 29χρονος παίκτης βρέθηκε στην ομάδα της Τοσκάνης για έξι μήνες, απ' όπου ήρθε στη Θεσσαλονίκη.
Δεν κατάφερε στην ιταλική ομάδα να πάρει χρόνο συμμετοχής, όμως, είναι σε θέση να μιλήσει για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Ιταλού κόουτς, ο οποίος είναι προ των πυλών της Τούμπας (αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ).
Το olaPAOK.gr επικοινώνησε με τον Βερόν και μεταφέρει τις απόψεις του για τον Μάριο Μπερέτα, αλλά και για το μέλλον του ίδιου στον "Δικέφαλο", καθώς είναι γνωστό ότι οι διοικούντες τον ΠΑΟΚ αναζητούν τρόπο να απαλλαγούν το συμβόλαιό του:
Ρικάρντο, πώς θα έκρινες τον Μπερέτα ως προπονητή;
"Είναι αρκετά καλός προπονητής και δουλεύει σκληρά. Δεν είναι τυχαίο πως έχει καταφέρει να βγάλει σε πέρας δύσκολες αποστολές που του έχουν ανατεθεί".
Ποιο είναι το σύστημα που προτιμάει;
"Όταν ήμουν στη Σιένα προτιμούσε το 4-4-1-1. Έδινε έμφαση στο κέντρο και έπαιζε με έναν καθαρό επιθετικό".
Στα αποδυτήρια πως ήταν;
"Ήταν πολύ ήρεμος και απλός. Μιλούσε συχνά με τους παίκτες και τους παρότρυνε. Εξάλλου, δεν είχε και πολύ μεγάλη διαφορά ηλικίας με εμάς".
Εσύ τι σχέσεις είχες μαζί του;
"Αν και δεν κατάφερα να αγωνιστώ σε κανένα παιχνίδι, είχα καλές σχέσεις μαζί του. Δεν υπήρχε πρόβλημα. Απλά υπήρχαν άλλοι παίκτες πιο μπροστά από μένα και έπαιζαν αυτοί".
Πιστεύεις πως θα ταιριάξει στον ΠΑΟΚ;
"Σίγουρα το πιστεύω. Είναι έξυπνος προπονητής και έχει αποκτήσει αρκετή εμπειρία. Ξέρει να προσαρμόζεται στις ομάδες που πηγαίνει και μπαίνει γρήγορα στο κλίμα της ομάδας. Δεν πιστεύω πως θα έχει πρόβλημα προσαρμογής στον ΠΑΟΚ και στο ελληνικό πρωτάθλημα, αν και δεν έχει εργαστεί εκτός Ιταλίας".
Για το μέλλον σου στον ΠΑΟΚ μπορούμε να πούμε κάτι;
"Ακόμη δεν ξέρω τίποτα. Μιλάω με άλλες ομάδες (σ.σ. δεν ήθελε να αποκαλύψει ποιες) και αξιολογώ τις προτάσεις. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να φύγω. Εξάλλου, πέρυσι δεν είχα πολύ χρόνο συμμετοχής".
http://olapaok.gr/podosfairo/Proponitis ... 81121.html
Δεν κατάφερε στην ιταλική ομάδα να πάρει χρόνο συμμετοχής, όμως, είναι σε θέση να μιλήσει για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Ιταλού κόουτς, ο οποίος είναι προ των πυλών της Τούμπας (αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ).
Το olaPAOK.gr επικοινώνησε με τον Βερόν και μεταφέρει τις απόψεις του για τον Μάριο Μπερέτα, αλλά και για το μέλλον του ίδιου στον "Δικέφαλο", καθώς είναι γνωστό ότι οι διοικούντες τον ΠΑΟΚ αναζητούν τρόπο να απαλλαγούν το συμβόλαιό του:
Ρικάρντο, πώς θα έκρινες τον Μπερέτα ως προπονητή;
"Είναι αρκετά καλός προπονητής και δουλεύει σκληρά. Δεν είναι τυχαίο πως έχει καταφέρει να βγάλει σε πέρας δύσκολες αποστολές που του έχουν ανατεθεί".
Ποιο είναι το σύστημα που προτιμάει;
"Όταν ήμουν στη Σιένα προτιμούσε το 4-4-1-1. Έδινε έμφαση στο κέντρο και έπαιζε με έναν καθαρό επιθετικό".
Στα αποδυτήρια πως ήταν;
"Ήταν πολύ ήρεμος και απλός. Μιλούσε συχνά με τους παίκτες και τους παρότρυνε. Εξάλλου, δεν είχε και πολύ μεγάλη διαφορά ηλικίας με εμάς".
Εσύ τι σχέσεις είχες μαζί του;
"Αν και δεν κατάφερα να αγωνιστώ σε κανένα παιχνίδι, είχα καλές σχέσεις μαζί του. Δεν υπήρχε πρόβλημα. Απλά υπήρχαν άλλοι παίκτες πιο μπροστά από μένα και έπαιζαν αυτοί".
Πιστεύεις πως θα ταιριάξει στον ΠΑΟΚ;
"Σίγουρα το πιστεύω. Είναι έξυπνος προπονητής και έχει αποκτήσει αρκετή εμπειρία. Ξέρει να προσαρμόζεται στις ομάδες που πηγαίνει και μπαίνει γρήγορα στο κλίμα της ομάδας. Δεν πιστεύω πως θα έχει πρόβλημα προσαρμογής στον ΠΑΟΚ και στο ελληνικό πρωτάθλημα, αν και δεν έχει εργαστεί εκτός Ιταλίας".
Για το μέλλον σου στον ΠΑΟΚ μπορούμε να πούμε κάτι;
"Ακόμη δεν ξέρω τίποτα. Μιλάω με άλλες ομάδες (σ.σ. δεν ήθελε να αποκαλύψει ποιες) και αξιολογώ τις προτάσεις. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να φύγω. Εξάλλου, πέρυσι δεν είχα πολύ χρόνο συμμετοχής".
http://olapaok.gr/podosfairo/Proponitis ... 81121.html
Re: 22. Ricardo Matias Verón
Ολα για εσενα γινονται πουλεν
...........Μονο με εσενα εχει συνεργαστει ο καινουργιος......
Re: 22. Ricardo Matias Verón
τα ευχαριστα νεα της ημερας....Platon έγραψε: Για το μέλλον σου στον ΠΑΟΚ μπορούμε να πούμε κάτι;
"Ακόμη δεν ξέρω τίποτα. Μιλάω με άλλες ομάδες (σ.σ. δεν ήθελε να αποκαλύψει ποιες) και αξιολογώ τις προτάσεις. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να φύγω. Εξάλλου, πέρυσι δεν είχα πολύ χρόνο συμμετοχής".
http://olapaok.gr/podosfairo/Proponitis ... 81121.html
Re: 22. Ricardo Matias Verón
ο βερον θα παει οπου εχει αργεντινικο...Απο ομαδα μεχρι το master chef του Mega...!!!

Re: 22. Ricardo Matias Verón
Άντε αγοράκι μου καλό αφού βλέπεις ότι δεν σε υπολόγιζε τότε μην περιμένεις να σε υπολογίζει και τώρα.Platon έγραψε:Ένας από τους παίκτες που συνεργάστηκαν με τον Μάριο Μπερέτα στη Σιένα είναι και ο Αργεντινός μέσος του ΠΑΟΚ, Ρικάρντο Ματίας Βερόν. Ο 29χρονος παίκτης βρέθηκε στην ομάδα της Τοσκάνης για έξι μήνες, απ' όπου ήρθε στη Θεσσαλονίκη.
Εσύ τι σχέσεις είχες μαζί του;
"Αν και δεν κατάφερα να αγωνιστώ σε κανένα παιχνίδι, είχα καλές σχέσεις μαζί του. Δεν υπήρχε πρόβλημα. Απλά υπήρχαν άλλοι παίκτες πιο μπροστά από μένα και έπαιζαν αυτοί".
Για το μέλλον σου στον ΠΑΟΚ μπορούμε να πούμε κάτι;
"Ακόμη δεν ξέρω τίποτα. Μιλάω με άλλες ομάδες (σ.σ. δεν ήθελε να αποκαλύψει ποιες) και αξιολογώ τις προτάσεις. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να φύγω. Εξάλλου, πέρυσι δεν είχα πολύ χρόνο συμμετοχής".
http://olapaok.gr/podosfairo/Proponitis ... 81121.html
Άντε με το καλό βρες μια ομαδούλα να παίξεις και εσύ την μπαλίτσα σου περνάνε και τα χρόνια βλέπεις όχι τίποτα άλλο....
Τόσες σου βρήκαμε και όλες δεν σου κάνανε βρες μια εσύ και τζους να σε θυμόμαστε σαν φίλο....
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: 22. Ricardo Matias Verón
ωχ ωχ ωχ...συνεργασίες βλέπω...εκεί που πήραν απόφαση για αποκλεισμό απο την ομάδα σαν μέτρο πίεσης...
Re: 22. Ricardo Matias Verón
Παιδια, περισσοτερο σεβασμο στον Βερον. Μεχρι περισυ τον αποθεωναμε, και μεσα σε λιγους μηνες τα ξεχασαμε ολα και τον χλεβαζουμε με τοσο αθλιο τροπο?
Ολοι διαφωνουμε για τη σταση του το Δεκεμβριο, αλλα αυτο δε σημαινει οτι μπορουμε να διαγραψουμε με μιας, οσα εχει συνεισφερει στο να γινει ο ΠΑΟΚ παλι δυνατος.
Ολοι διαφωνουμε για τη σταση του το Δεκεμβριο, αλλα αυτο δε σημαινει οτι μπορουμε να διαγραψουμε με μιας, οσα εχει συνεισφερει στο να γινει ο ΠΑΟΚ παλι δυνατος.
Re: 22. Ricardo Matias Verón
συμφωνώ απόλυτα Φανατικέ! Για κάποιους λόγους που ξέρει ο Σάντος δεν έπαιζε ο Βερόν , και αυτοί δεν ήταν σίγουρα αγωνιστικοί γιατι ο άνθρωπος είναι παιχταράς. Τώρα αν είναι να φύγει , ας πάει στην ευχή της Παναγίας, αλλά όχι και τέτοια απαξίωση...
Re: 22. Ricardo Matias Verón
fanatikos έγραψε:Παιδια, περισσοτερο σεβασμο στον Βερον. Μεχρι περισυ τον αποθεωναμε, και μεσα σε λιγους μηνες τα ξεχασαμε ολα και τον χλεβαζουμε με τοσο αθλιο τροπο?
Ολοι διαφωνουμε για τη σταση του το Δεκεμβριο, αλλα αυτο δε σημαινει οτι μπορουμε να διαγραψουμε με μιας, οσα εχει συνεισφερει στο να γινει ο ΠΑΟΚ παλι δυνατος.
Έχεις δίκιο.
Και όντως δεν θα είναι παράξενο να τον δούμε να αγωνίζεται ξανά με τα χρώματα μας.
Μάλιστα άκουσα κάπου ότι ο ίδιος δεν θέλει μεταγραφή και πιστεύει πως θα σώσει την παρτίδα με τον νέο προπονητή.
Μακάρι να έχει την θέληση και να τα καταφέρει.
Re: 22. Ricardo Matias Verón
Είναι πολλά 6 ίσως και 7 χαφ που δεν μπορούν να παίξουν πουθενά αλλού πέρα απ' τον άξονα....
Re: 22. Ricardo Matias Verón
Στα εργομετρικά είχε χτυπήσει κόκκινο ρε παιδιά .. Τις καλές εμφανίσεις λέτε να μην τις ξεχάσουμε, αυτά όμως που λέγονταν για τη φυσικά του κατάσταση να τα ξεχάσουμε;
Από πέρυσι του είχαν πει ότι δεν υπολογίζεται και αυτός προτίμησε να είναι μεταξύ εξέδρας και πάγκου παρά να πάει σε κάποια άλλη ομάδα από αυτές που τον ήθελαν τότε, για καλό δικό του πρώτα απ' όλα, αφού είναι 28 και χωρίς παιχνίδια στα πόδια του για 1,5 χρόνο ουσιαστικά πλέον θα θεωρείται παλαίμαχος!
Από πέρυσι του είχαν πει ότι δεν υπολογίζεται και αυτός προτίμησε να είναι μεταξύ εξέδρας και πάγκου παρά να πάει σε κάποια άλλη ομάδα από αυτές που τον ήθελαν τότε, για καλό δικό του πρώτα απ' όλα, αφού είναι 28 και χωρίς παιχνίδια στα πόδια του για 1,5 χρόνο ουσιαστικά πλέον θα θεωρείται παλαίμαχος!
Re: 22. Ricardo Matias Verón
Ο Veron ήταν φοβερός όταν ήρθε ιδίως με τη μετριότητα που είχε τότε η ομάδα μακράν ο καλύτερος παίχτης αλλά περάσαν πολλά χρόνια και πολλά σουβλάκια χωρίς μπάλα από τότε και το μόνο που μπορεί να κάνει τώρα είναι δίαιτα.
Όσο για τις πολλές αγάπες σε παίχτες που έπαιξαν 1 και 1.5 χρονιά στον ΠΑΟΚ νομίζω ότι είναι υπερβολικές δεν λέω ότι είναι εχθρός αλλά είναι ένας καλός παίχτης που πέρασε και αν είχε μυαλό θα μπορούσε να είχε προσφέρει περισόττερα γιατί το είχε το τόπι και αυτό με στεναχωρεί αλλά πιο πολύ με στεναχωρεί ότι αν έφευγε πέρσι με τα λεφτά του θα μπορούσαμε να είχαμε πάρει έναν άλλο παίχτη που θα είχε προσφέρει (π.χ Εστογιάνοφ ή Τζιμπούρ) αλλά δεν πείραμε.

Όσο για τις πολλές αγάπες σε παίχτες που έπαιξαν 1 και 1.5 χρονιά στον ΠΑΟΚ νομίζω ότι είναι υπερβολικές δεν λέω ότι είναι εχθρός αλλά είναι ένας καλός παίχτης που πέρασε και αν είχε μυαλό θα μπορούσε να είχε προσφέρει περισόττερα γιατί το είχε το τόπι και αυτό με στεναχωρεί αλλά πιο πολύ με στεναχωρεί ότι αν έφευγε πέρσι με τα λεφτά του θα μπορούσαμε να είχαμε πάρει έναν άλλο παίχτη που θα είχε προσφέρει (π.χ Εστογιάνοφ ή Τζιμπούρ) αλλά δεν πείραμε.