22. Ricardo Matias Verón

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8105
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από teod1980 »

Το gazzetta.gr έγραψε ότι:
«Κοιτάζει» Βερόν η Κέρκυρα

Στην μεταγραφική «λίστα» της Κέρκυρας βρίσκεται ο Ματίας Βερόν, αφού ο Αργεντινός μέσος του ΠΑΟΚ δεν υπολογιζόταν μέχρι πρότινος στον μακεδονικό σύλλογο, η αλλαγή στην τεχνική ηγεσία του «Δικεφάλου» όμως ίσως του δώσει μία δεύτερη ευκαιρία.

Στραμμένη την προσοχή τους σε όσα συμβαίνουν σχετικά με την έλευση νέου προπονητή στον ΠΑΟΚ, έχουν οι άνθρωποι της Κέρκυρας, αφού στην «λίστα» του νησιώτικου συλλόγου βρίσκεται ο Ματίας Βερόν.

Ο Αργεντινός αναμενόταν να έμενε ελεύθερος από τον ΠΑΟΚ το προηγούμενο χρονικό διάστημα, όμως μετά τη φυγή του Φερνάντο Σάντος από τη Θεσσαλονίκη και την τεχνική ηγεσία του «Δικέφαλου» το θέμα του έχει «παγώσει» και δεν είναι απίθανο να πάρει δεύτερη ευκαιρία από τον επόμενο τεχνικό του μακεδονικού συλλόγου.

Με δεδομένο, πάντως, ότι υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να μείνει τελικά ελεύθερος, η Κέρκυρα έχει κάνει ήδη μια πρώτη επαφή και ο Βερόν κάθε άλλο παρά αρνητικός ήταν να συνεχίσει την καριέρα του στους «Φαίακες».

Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από Platon »

Ένας από τους παίκτες που συνεργάστηκαν με τον Μάριο Μπερέτα στη Σιένα είναι και ο Αργεντινός μέσος του ΠΑΟΚ, Ρικάρντο Ματίας Βερόν. Ο 29χρονος παίκτης βρέθηκε στην ομάδα της Τοσκάνης για έξι μήνες, απ' όπου ήρθε στη Θεσσαλονίκη.

Δεν κατάφερε στην ιταλική ομάδα να πάρει χρόνο συμμετοχής, όμως, είναι σε θέση να μιλήσει για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Ιταλού κόουτς, ο οποίος είναι προ των πυλών της Τούμπας (αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ).

Το olaPAOK.gr επικοινώνησε με τον Βερόν και μεταφέρει τις απόψεις του για τον Μάριο Μπερέτα, αλλά και για το μέλλον του ίδιου στον "Δικέφαλο", καθώς είναι γνωστό ότι οι διοικούντες τον ΠΑΟΚ αναζητούν τρόπο να απαλλαγούν το συμβόλαιό του:

Ρικάρντο, πώς θα έκρινες τον Μπερέτα ως προπονητή;

"Είναι αρκετά καλός προπονητής και δουλεύει σκληρά. Δεν είναι τυχαίο πως έχει καταφέρει να βγάλει σε πέρας δύσκολες αποστολές που του έχουν ανατεθεί".

Ποιο είναι το σύστημα που προτιμάει;

"Όταν ήμουν στη Σιένα προτιμούσε το 4-4-1-1. Έδινε έμφαση στο κέντρο και έπαιζε με έναν καθαρό επιθετικό".

Στα αποδυτήρια πως ήταν;

"Ήταν πολύ ήρεμος και απλός. Μιλούσε συχνά με τους παίκτες και τους παρότρυνε. Εξάλλου, δεν είχε και πολύ μεγάλη διαφορά ηλικίας με εμάς".

Εσύ τι σχέσεις είχες μαζί του;

"Αν και δεν κατάφερα να αγωνιστώ σε κανένα παιχνίδι, είχα καλές σχέσεις μαζί του. Δεν υπήρχε πρόβλημα. Απλά υπήρχαν άλλοι παίκτες πιο μπροστά από μένα και έπαιζαν αυτοί".

Πιστεύεις πως θα ταιριάξει στον ΠΑΟΚ;

"Σίγουρα το πιστεύω. Είναι έξυπνος προπονητής και έχει αποκτήσει αρκετή εμπειρία. Ξέρει να προσαρμόζεται στις ομάδες που πηγαίνει και μπαίνει γρήγορα στο κλίμα της ομάδας. Δεν πιστεύω πως θα έχει πρόβλημα προσαρμογής στον ΠΑΟΚ και στο ελληνικό πρωτάθλημα, αν και δεν έχει εργαστεί εκτός Ιταλίας".

Για το μέλλον σου στον ΠΑΟΚ μπορούμε να πούμε κάτι;

"Ακόμη δεν ξέρω τίποτα. Μιλάω με άλλες ομάδες (σ.σ. δεν ήθελε να αποκαλύψει ποιες) και αξιολογώ τις προτάσεις. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να φύγω. Εξάλλου, πέρυσι δεν είχα πολύ χρόνο συμμετοχής".


http://olapaok.gr/podosfairo/Proponitis ... 81121.html
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9120
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από Photis »

Στο καλό βετεράνε...

:pano:
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από Makis4444 »

Ολα για εσενα γινονται πουλεν :lol: ...........Μονο με εσενα εχει συνεργαστει ο καινουργιος......
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από Sera4 »

Platon έγραψε: Για το μέλλον σου στον ΠΑΟΚ μπορούμε να πούμε κάτι;

"Ακόμη δεν ξέρω τίποτα. Μιλάω με άλλες ομάδες (σ.σ. δεν ήθελε να αποκαλύψει ποιες) και αξιολογώ τις προτάσεις. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να φύγω. Εξάλλου, πέρυσι δεν είχα πολύ χρόνο συμμετοχής".


http://olapaok.gr/podosfairo/Proponitis ... 81121.html
τα ευχαριστα νεα της ημερας.... :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από moican4 »

ο βερον θα παει οπου εχει αργεντινικο...Απο ομαδα μεχρι το master chef του Mega...!!! :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από gash04 »

Platon έγραψε:Ένας από τους παίκτες που συνεργάστηκαν με τον Μάριο Μπερέτα στη Σιένα είναι και ο Αργεντινός μέσος του ΠΑΟΚ, Ρικάρντο Ματίας Βερόν. Ο 29χρονος παίκτης βρέθηκε στην ομάδα της Τοσκάνης για έξι μήνες, απ' όπου ήρθε στη Θεσσαλονίκη.



Εσύ τι σχέσεις είχες μαζί του;

"Αν και δεν κατάφερα να αγωνιστώ σε κανένα παιχνίδι, είχα καλές σχέσεις μαζί του. Δεν υπήρχε πρόβλημα. Απλά υπήρχαν άλλοι παίκτες πιο μπροστά από μένα και έπαιζαν αυτοί".



Για το μέλλον σου στον ΠΑΟΚ μπορούμε να πούμε κάτι;

"Ακόμη δεν ξέρω τίποτα. Μιλάω με άλλες ομάδες (σ.σ. δεν ήθελε να αποκαλύψει ποιες) και αξιολογώ τις προτάσεις. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να φύγω. Εξάλλου, πέρυσι δεν είχα πολύ χρόνο συμμετοχής".


http://olapaok.gr/podosfairo/Proponitis ... 81121.html
Άντε αγοράκι μου καλό αφού βλέπεις ότι δεν σε υπολόγιζε τότε μην περιμένεις να σε υπολογίζει και τώρα.
Άντε με το καλό βρες μια ομαδούλα να παίξεις και εσύ την μπαλίτσα σου περνάνε και τα χρόνια βλέπεις όχι τίποτα άλλο....
Τόσες σου βρήκαμε και όλες δεν σου κάνανε βρες μια εσύ και τζους να σε θυμόμαστε σαν φίλο....
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από sidpanos »

ωχ ωχ ωχ...συνεργασίες βλέπω...εκεί που πήραν απόφαση για αποκλεισμό απο την ομάδα σαν μέτρο πίεσης...
fanatikos
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από fanatikos »

Παιδια, περισσοτερο σεβασμο στον Βερον. Μεχρι περισυ τον αποθεωναμε, και μεσα σε λιγους μηνες τα ξεχασαμε ολα και τον χλεβαζουμε με τοσο αθλιο τροπο?

Ολοι διαφωνουμε για τη σταση του το Δεκεμβριο, αλλα αυτο δε σημαινει οτι μπορουμε να διαγραψουμε με μιας, οσα εχει συνεισφερει στο να γινει ο ΠΑΟΚ παλι δυνατος.
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4060
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από Χωρικός »

συμφωνώ απόλυτα Φανατικέ! Για κάποιους λόγους που ξέρει ο Σάντος δεν έπαιζε ο Βερόν , και αυτοί δεν ήταν σίγουρα αγωνιστικοί γιατι ο άνθρωπος είναι παιχταράς. Τώρα αν είναι να φύγει , ας πάει στην ευχή της Παναγίας, αλλά όχι και τέτοια απαξίωση...
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από interad »

συμφωνώ και με τους 2


έ ρε και να βγάλει μάτια με το Μπερέτα :shock:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από gash04 »

fanatikos έγραψε:Παιδια, περισσοτερο σεβασμο στον Βερον. Μεχρι περισυ τον αποθεωναμε, και μεσα σε λιγους μηνες τα ξεχασαμε ολα και τον χλεβαζουμε με τοσο αθλιο τροπο?

Ολοι διαφωνουμε για τη σταση του το Δεκεμβριο, αλλα αυτο δε σημαινει οτι μπορουμε να διαγραψουμε με μιας, οσα εχει συνεισφερει στο να γινει ο ΠΑΟΚ παλι δυνατος.

Έχεις δίκιο.
Και όντως δεν θα είναι παράξενο να τον δούμε να αγωνίζεται ξανά με τα χρώματα μας.
Μάλιστα άκουσα κάπου ότι ο ίδιος δεν θέλει μεταγραφή και πιστεύει πως θα σώσει την παρτίδα με τον νέο προπονητή.
Μακάρι να έχει την θέληση και να τα καταφέρει.
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από Bono »

Είναι πολλά 6 ίσως και 7 χαφ που δεν μπορούν να παίξουν πουθενά αλλού πέρα απ' τον άξονα....
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από Yiankos »

Στα εργομετρικά είχε χτυπήσει κόκκινο ρε παιδιά .. Τις καλές εμφανίσεις λέτε να μην τις ξεχάσουμε, αυτά όμως που λέγονταν για τη φυσικά του κατάσταση να τα ξεχάσουμε;
Από πέρυσι του είχαν πει ότι δεν υπολογίζεται και αυτός προτίμησε να είναι μεταξύ εξέδρας και πάγκου παρά να πάει σε κάποια άλλη ομάδα από αυτές που τον ήθελαν τότε, για καλό δικό του πρώτα απ' όλα, αφού είναι 28 και χωρίς παιχνίδια στα πόδια του για 1,5 χρόνο ουσιαστικά πλέον θα θεωρείται παλαίμαχος!
Άβαταρ μέλους
Peja 4
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Πέμ 28 Φεβ 2008, 16:50
Τοποθεσία: Athina - Patisia

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από Peja 4 »

Ο Veron ήταν φοβερός όταν ήρθε ιδίως με τη μετριότητα που είχε τότε η ομάδα μακράν ο καλύτερος παίχτης αλλά περάσαν πολλά χρόνια και πολλά σουβλάκια χωρίς μπάλα από τότε και το μόνο που μπορεί να κάνει τώρα είναι δίαιτα.

Όσο για τις πολλές αγάπες σε παίχτες που έπαιξαν 1 και 1.5 χρονιά στον ΠΑΟΚ νομίζω ότι είναι υπερβολικές δεν λέω ότι είναι εχθρός αλλά είναι ένας καλός παίχτης που πέρασε και αν είχε μυαλό θα μπορούσε να είχε προσφέρει περισόττερα γιατί το είχε το τόπι και αυτό με στεναχωρεί αλλά πιο πολύ με στεναχωρεί ότι αν έφευγε πέρσι με τα λεφτά του θα μπορούσαμε να είχαμε πάρει έναν άλλο παίχτη που θα είχε προσφέρει (π.χ Εστογιάνοφ ή Τζιμπούρ) αλλά δεν πείραμε.

:nairepaok:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”