Συζήτηση πολιτισμένη
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
Gika δεν μπορεις να απαιτεις ρουφιανια και δωσιμο σε οποιον εκανε τα επισοδεια και ουτε το γεγονος οτι εγιναν (ανεξαρτητος ποιος φταιει ,αν και αναλυθηκε παραπανω αρκετα) δικαιολογει συλληψεις αθωων,αυτοι που θες να χαρακτηρισω στην πλειοψηφεια ειναι διπλα σου-μου στην κερκιδα και πιστεψε με ειναι μια πολυ μικρη μειοψηφια που παει καπου μονο για τα επισοδεια(αν υπαρχει και αυτη) ,ολοι σχεδον οσοι πηγαν εκει βαζουν πανω απ ολα τον ΠΑΟΚ ,οπως σου ανελυσα υπαρχει μια κατασταση και πραγματικοτητα που δεν σε παιρνει να πας με τον σταυρο στο χερι.Να μιλησουν οι ΣΦ να πουνε τι δηλαδη ? αυτος και αυτος ειναι,να δωσει αδερφο που παει παντου για να ικανοποιησει τον καθωσπρεπισμο ορισμενων και την κοινη γνωμη ?
Θες να χαρακτηρισω ? οχι δεν θα το κανω,θα δεχτω οτι υπαρχει υπερβολη και λαθος σε καποια σημεια αλλα να χαρακτηρισω αυτον που ειναι διπλα μου σε ολα τα ματς δεν θα το κανω.
Οταν καταλαβεις οτι φταιχτες κτλ ειναι για λαικη καταναλωση θα μιλησουμε πιο σοβαρα,το μεριδιο που αναλογει θα το δεχτω αλλα τον τιτλο του φταιχτη δεν τον δεχομαι.ποιος ειναι φταιχτης δλδ ? 10 ατομα ? ποιος κρυφτηκε και ποτε ?
κανεναν δεν αφησαν να την πληρωσει ,εντελως ασχετα και υπουλα συνελφθησαν οι δικοι μας.
Τεσπα ανακυκλωνουμε την κουβεντα και δεν το εχω αναγκη φιλε.Εχουν ειπωθει αυτα.
Αυτα και τελος/
Θες να χαρακτηρισω ? οχι δεν θα το κανω,θα δεχτω οτι υπαρχει υπερβολη και λαθος σε καποια σημεια αλλα να χαρακτηρισω αυτον που ειναι διπλα μου σε ολα τα ματς δεν θα το κανω.
Οταν καταλαβεις οτι φταιχτες κτλ ειναι για λαικη καταναλωση θα μιλησουμε πιο σοβαρα,το μεριδιο που αναλογει θα το δεχτω αλλα τον τιτλο του φταιχτη δεν τον δεχομαι.ποιος ειναι φταιχτης δλδ ? 10 ατομα ? ποιος κρυφτηκε και ποτε ?
κανεναν δεν αφησαν να την πληρωσει ,εντελως ασχετα και υπουλα συνελφθησαν οι δικοι μας.
Τεσπα ανακυκλωνουμε την κουβεντα και δεν το εχω αναγκη φιλε.Εχουν ειπωθει αυτα.
Αυτα και τελος/
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
Α και για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.
Τα υβριστικά σχόλια θα σβηστούν κάποια στιγμή απο όλες τις πλευρές.
Εγώ τα θεωρώ οικογενειακό καυγαδάκι πάντως.
Δώστε μόνο χρόνο γιατί τα μυαλά μου πονάνε απο χρόνο και απο τόσα σβησίματα στο παρελθόν μετά απο τις τόσες αλλαγές στον σέρβερ και τα τόσα κατεστραμμένα ποστ.
Υπάρχουν ολόκληρα τόπικ κατεστραμμένα επίσης που θα φύγουν σούμπιτο.
Μην ρωτάτε πάλι μετά ότι μειώθηκαν τα ποστ σας ή σας τα σβήνουμε επίτηδες.
Τα υβριστικά σχόλια θα σβηστούν κάποια στιγμή απο όλες τις πλευρές.
Εγώ τα θεωρώ οικογενειακό καυγαδάκι πάντως.
Δώστε μόνο χρόνο γιατί τα μυαλά μου πονάνε απο χρόνο και απο τόσα σβησίματα στο παρελθόν μετά απο τις τόσες αλλαγές στον σέρβερ και τα τόσα κατεστραμμένα ποστ.
Υπάρχουν ολόκληρα τόπικ κατεστραμμένα επίσης που θα φύγουν σούμπιτο.
Μην ρωτάτε πάλι μετά ότι μειώθηκαν τα ποστ σας ή σας τα σβήνουμε επίτηδες.
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3846
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
[quote="gika"]Είχα πει ότι καλά να πάθουνε (όχι ακριβώς έτσι αλλά αυτό εννοούσα) αυτοί που συνελήφθηκαν κτλ. Μάλλον λάθος μου. Αν όντως δεν φταίνε ζητάω ένα συγγνώμη από τους 7 που τους "καταδίκασα"...
Έχω όμως και μία ερώτηση:
Το ότι γίναν επεισόδια είναι γνωστό. Για έξω από το γήπεδο λέω. Μεταξύ ΠΑΟΚτσήδων και ΑΕΚτσήδων. Ζημιές έγιναν. Άρα κάποιοι τα κάνανε όλα αυτά. Αν δεχτούμε ότι αυτοί 7 που συνελήφθηκαν ήταν άσχετοι με τα επεισόδια. Πως χαρακτηρίζετε τους πραγματικούς φταίχτες που κρύφτηκαν και άφησαν συνοπαδούς τους να την πληρώσουν; Οι σύνδεσμοι που ήταν εκεί, πιαθανόν να ξέρουν ποιος φταίει και ποιος όχι. Γιατί δεν μιλάνε και αφήνουν αθώα ΠΑΟΚτσάκια να τιμωρούνται;
Η ανακοίνωση μιλάει για την ανωνυμία του Ίντερνετ και που ο καθένας λέει ότι θέλει. Η ανωνυμία που προσφέρει το πλήθος σε μερικούς για να ξεσπάνε βλάπτοντας τον συνάνθρωπο τους, δεν τους ενδιαφέρει; Γιατί τις εκδρομές μας τις χαρακτηρίζει η μαζικότητα. Και πολλά φυντάνια πιθανόν να κρύβονται μέσα σε αυτή την κατάσταση...
Μπράβο σύντροφε, τα λες πολύ ωραία
Υπάρχουν συνοπαδοί μας, οι οποιοι παίρνοντας αφορμή από την άδικη και εν μέρει αηθή επίθεση κατά των συνδέσμιων του ΠΑΟΚ, θέλουν να δικαιολογήσουν εξάρσεις βίας.
Κακώς.
Οι σύνδεσμοι είναι ένα κομμάτι της οπαδικής ζωής και έχουν δικαίωμα ύπαρξης και γνώμης και διαφορετικής γνώμης φυσικά. Κάθε κρατική κατασταλτική προσέγγιση, ως προς την λειτουργία των συνδέσμων είναι φασιστική και ευτυχώς πρακτικά ανεφάρμοστη.
Αλλα...
Φαντάζομαι συμφωνούμε ότι η βία, όταν κανεις δε βρίσκεται σε αυτοάμυνα (δεν περιλαμβάνεται σε αυτήν η εκδικητική βία!!!
) είναι απαράδεκτη....αν δεν συμφωνούμε σε αυτό τότε δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσετε να διαβάζετε αυτό το κείμενο....
Αν για την ατομική βία, μέσα και έξω από τα γήπεδα ο μοναδικός υπεύθυνος καταστολής, πέρα από το ίδιο το μυαλό του καθενός, είναι η αστυνομία...
Η οπαδική βία απαιτεί διαφορετική προσέγγιση. Δεν είναι δυνατόν η αστυνομία να παρακολουθεί κάθε συγκέντρωση ατόμων, εκτος αν θέλετε να γυρίσουμε στην προ 1974 εποχή. Από την άλλη σε λίγο μέχρι και σε αγώνα golf θα παίζουμε ξύλο. Εδώ έχουν ηθικοπλαστική ευθύνη οι σύνδεσμοι. Το σύνθημα μας να είναι, τρέχουμε για την Παοκάρα, και όχι για να εξυπηρετήσουν κάποιοι τα ένστικτα τους, συμπαρασύροντας και τους υπολοιπους. Απαιτείται λοιπόν αυτοκάθαρση.
Με ευχές για μια συζήτηση με επιχειρήματα σας αποχαιρετώ
....πάω για ύπνο γιατί ήμουν νυχτερινός

Έχω όμως και μία ερώτηση:
Το ότι γίναν επεισόδια είναι γνωστό. Για έξω από το γήπεδο λέω. Μεταξύ ΠΑΟΚτσήδων και ΑΕΚτσήδων. Ζημιές έγιναν. Άρα κάποιοι τα κάνανε όλα αυτά. Αν δεχτούμε ότι αυτοί 7 που συνελήφθηκαν ήταν άσχετοι με τα επεισόδια. Πως χαρακτηρίζετε τους πραγματικούς φταίχτες που κρύφτηκαν και άφησαν συνοπαδούς τους να την πληρώσουν; Οι σύνδεσμοι που ήταν εκεί, πιαθανόν να ξέρουν ποιος φταίει και ποιος όχι. Γιατί δεν μιλάνε και αφήνουν αθώα ΠΑΟΚτσάκια να τιμωρούνται;
Η ανακοίνωση μιλάει για την ανωνυμία του Ίντερνετ και που ο καθένας λέει ότι θέλει. Η ανωνυμία που προσφέρει το πλήθος σε μερικούς για να ξεσπάνε βλάπτοντας τον συνάνθρωπο τους, δεν τους ενδιαφέρει; Γιατί τις εκδρομές μας τις χαρακτηρίζει η μαζικότητα. Και πολλά φυντάνια πιθανόν να κρύβονται μέσα σε αυτή την κατάσταση...
Μπράβο σύντροφε, τα λες πολύ ωραία
Υπάρχουν συνοπαδοί μας, οι οποιοι παίρνοντας αφορμή από την άδικη και εν μέρει αηθή επίθεση κατά των συνδέσμιων του ΠΑΟΚ, θέλουν να δικαιολογήσουν εξάρσεις βίας.
Κακώς.
Οι σύνδεσμοι είναι ένα κομμάτι της οπαδικής ζωής και έχουν δικαίωμα ύπαρξης και γνώμης και διαφορετικής γνώμης φυσικά. Κάθε κρατική κατασταλτική προσέγγιση, ως προς την λειτουργία των συνδέσμων είναι φασιστική και ευτυχώς πρακτικά ανεφάρμοστη.
Αλλα...
Φαντάζομαι συμφωνούμε ότι η βία, όταν κανεις δε βρίσκεται σε αυτοάμυνα (δεν περιλαμβάνεται σε αυτήν η εκδικητική βία!!!
Αν για την ατομική βία, μέσα και έξω από τα γήπεδα ο μοναδικός υπεύθυνος καταστολής, πέρα από το ίδιο το μυαλό του καθενός, είναι η αστυνομία...
Η οπαδική βία απαιτεί διαφορετική προσέγγιση. Δεν είναι δυνατόν η αστυνομία να παρακολουθεί κάθε συγκέντρωση ατόμων, εκτος αν θέλετε να γυρίσουμε στην προ 1974 εποχή. Από την άλλη σε λίγο μέχρι και σε αγώνα golf θα παίζουμε ξύλο. Εδώ έχουν ηθικοπλαστική ευθύνη οι σύνδεσμοι. Το σύνθημα μας να είναι, τρέχουμε για την Παοκάρα, και όχι για να εξυπηρετήσουν κάποιοι τα ένστικτα τους, συμπαρασύροντας και τους υπολοιπους. Απαιτείται λοιπόν αυτοκάθαρση.
Με ευχές για μια συζήτηση με επιχειρήματα σας αποχαιρετώ
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
Δε μιλαω αποκλειστικα για εσενα ρε Γκας...........Σε ολους αναφερομαι.........Φυσικα και δεχονται κριτικη οι συνδεσμοι απο κοντα.........Αυτο ηθελα να τονισω και μονο.........Αυτο που ειπες για το αν θα φας ξυλο σε περιπτωση που διαφωνησεις μαζι τους δημιουργει λανθασμενες εντυπωσεις σε οσους δεν εχουν καμια σχεση με συνδεσμους.........gash04 έγραψε:Συνήθως μιλάω αδερφέ Μακ με κάποιους απο αυτούς απο κοντά.
Δεν τους βλέπω σαν κάτι άλλο αλλά σαν γκαρντάσια της πρώτης γραμμής.
υγ
Πάντως υπάρχει και ο Ζορρό που δεν κρύβεται πίσω απο κάποιο άβαταρ.
Όσο για μένα είναι πολύ εύκολο κανείς να βρει τα στοιχεία μου όπως και όλων των υπόλοιπων παιδιών της admin team.
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
bakunin4 έγραψε:Gika δεν μπορεις να απαιτεις ρουφιανια και δωσιμο σε οποιον εκανε τα επισοδεια και ουτε το γεγονος οτι εγιναν (ανεξαρτητος ποιος φταιει ,αν και αναλυθηκε παραπανω αρκετα) δικαιολογει συλληψεις αθωων,αυτοι που θες να χαρακτηρισω στην πλειοψηφεια ειναι διπλα σου-μου στην κερκιδα και πιστεψε με ειναι μια πολυ μικρη μειοψηφια που παει καπου μονο για τα επισοδεια(αν υπαρχει και αυτη) ,ολοι σχεδον οσοι πηγαν εκει βαζουν πανω απ ολα τον ΠΑΟΚ ,οπως σου ανελυσα υπαρχει μια κατασταση και πραγματικοτητα που δεν σε παιρνει να πας με τον σταυρο στο χερι.Να μιλησουν οι ΣΦ να πουνε τι δηλαδη ? αυτος και αυτος ειναι,να δωσει αδερφο που παει παντου για να ικανοποιησει τον καθωσπρεπισμο ορισμενων και την κοινη γνωμη ?
Θες να χαρακτηρισω ? οχι δεν θα το κανω,θα δεχτω οτι υπαρχει υπερβολη και λαθος σε καποια σημεια αλλα να χαρακτηρισω αυτον που ειναι διπλα μου σε ολα τα ματς δεν θα το κανω.
Οταν καταλαβεις οτι φταιχτες κτλ ειναι για λαικη καταναλωση θα μιλησουμε πιο σοβαρα,το μεριδιο που αναλογει θα το δεχτω αλλα τον τιτλο του φταιχτη δεν τον δεχομαι.ποιος ειναι φταιχτης δλδ ? 10 ατομα ? ποιος κρυφτηκε και ποτε ?
κανεναν δεν αφησαν να την πληρωσει ,εντελως ασχετα και υπουλα συνελφθησαν οι δικοι μας.
Τεσπα ανακυκλωνουμε την κουβεντα και δεν το εχω αναγκη φιλε.Εχουν ειπωθει αυτα.
Αυτα και τελος/
Δεν θέλω να ρουφιανέψουν κάποιον για να ικανοποιήσουν τον κόσμο που θέλει να δει κεφάλια να πέφτουν.
Απλά όπως λες καταδικάστηκαν κάποιοι αθώοι. Αυτός που είχε τα @@ να κάνει τα επεισόδια, ας έχει τα @@ να αναλάβει τις ευθύνες του. Περηφάνια Αντίσταση Όνειρο Κατάκτηση λέγαμε... Περηφάνια... Θεωρείς περήφανο αυτόν που έκανε τα επεισόδιο αλλά έκατσε να βλέπει να συλλαμβάνουν και να καταδικάζουν αθώους; Αυτόν που συμπεριφέρεται έτσι, να βάζει αδέλφια του να πληρώνουν για τα λάθη του, τον θεωρείς ΠΑΟΚτσή; Και στην προκειμένη περίπτωση το μόνο παράπονο που έχω από τους ΣΦ είναι ότι κάνουν πλάτες σε τέτοια άτομα... Και δεν εννοώ ότι πρέπει να τον "δώσουν"...
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
anger4a έγραψε:
Ειδική αναφορά πρέπει να κάνουμε στους συνταξιούχους και πνευματικά ανάπηρους που κυκλοφορούνε ολημερίς και ολονυχτίς στις ανοιχτές γραμμές των αθλητικών ραδιοφωνικών εκπομπών της Θεσσαλονίκης. Η ημιμάθεια, η ασχετοσύνη, η άγνοια και η ευκολία με την οποία τσουβαλιάζουνε κόσμο έχει καταντήσει εκνευριστική και δεν πρόκειται να το αφήσουμε έτσι. Τελευταία έχουν βρει συμπαραστάτες και στο ίντερνετ όπου διάφοροι τύποι, πίσω από την ανωνυμία και την ασφάλεια που τους παρέχει η οθόνη του υπολογιστή τους τολμάνε να αποδώσουν ψευδείς και υβριστικούς χαρακτηρισμούς για τους οργανωμένους οπαδούς του ΠΑΟΚ. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι αυτοί οι άσχετοι των ραδιοφώνων και του ίντερνετ δημιουργούνε και καλλιεργούνε κλίμα και τους παίρνουν σοβαρά, την ώρα που θα έπρεπε να αγνοούνται παντελώς.
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2898
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
gika έγραψε:bakunin4 έγραψε:Gika δεν μπορεις να απαιτεις ρουφιανια και δωσιμο σε οποιον εκανε τα επισοδεια και ουτε το γεγονος οτι εγιναν (ανεξαρτητος ποιος φταιει ,αν και αναλυθηκε παραπανω αρκετα) δικαιολογει συλληψεις αθωων,αυτοι που θες να χαρακτηρισω στην πλειοψηφεια ειναι διπλα σου-μου στην κερκιδα και πιστεψε με ειναι μια πολυ μικρη μειοψηφια που παει καπου μονο για τα επισοδεια(αν υπαρχει και αυτη) ,ολοι σχεδον οσοι πηγαν εκει βαζουν πανω απ ολα τον ΠΑΟΚ ,οπως σου ανελυσα υπαρχει μια κατασταση και πραγματικοτητα που δεν σε παιρνει να πας με τον σταυρο στο χερι.Να μιλησουν οι ΣΦ να πουνε τι δηλαδη ? αυτος και αυτος ειναι,να δωσει αδερφο που παει παντου για να ικανοποιησει τον καθωσπρεπισμο ορισμενων και την κοινη γνωμη ?
Θες να χαρακτηρισω ? οχι δεν θα το κανω,θα δεχτω οτι υπαρχει υπερβολη και λαθος σε καποια σημεια αλλα να χαρακτηρισω αυτον που ειναι διπλα μου σε ολα τα ματς δεν θα το κανω.
Οταν καταλαβεις οτι φταιχτες κτλ ειναι για λαικη καταναλωση θα μιλησουμε πιο σοβαρα,το μεριδιο που αναλογει θα το δεχτω αλλα τον τιτλο του φταιχτη δεν τον δεχομαι.ποιος ειναι φταιχτης δλδ ? 10 ατομα ? ποιος κρυφτηκε και ποτε ?
κανεναν δεν αφησαν να την πληρωσει ,εντελως ασχετα και υπουλα συνελφθησαν οι δικοι μας.
Τεσπα ανακυκλωνουμε την κουβεντα και δεν το εχω αναγκη φιλε.Εχουν ειπωθει αυτα.
Αυτα και τελος/
Δεν θέλω να ρουφιανέψουν κάποιον για να ικανοποιήσουν τον κόσμο που θέλει να δει κεφάλια να πέφτουν.
Απλά όπως λες καταδικάστηκαν κάποιοι αθώοι. Αυτός που είχε τα @@ να κάνει τα επεισόδια, ας έχει τα @@ να αναλάβει τις ευθύνες του. Περηφάνια Αντίσταση Όνειρο Κατάκτηση λέγαμε... Περηφάνια... Θεωρείς περήφανο αυτόν που έκανε τα επεισόδιο αλλά έκατσε να βλέπει να συλλαμβάνουν και να καταδικάζουν αθώους; Αυτόν που συμπεριφέρεται έτσι, να βάζει αδέλφια του να πληρώνουν για τα λάθη του, τον θεωρείς ΠΑΟΚτσή; Και στην προκειμένη περίπτωση το μόνο παράπονο που έχω από τους ΣΦ είναι ότι κάνουν πλάτες σε τέτοια άτομα... Και δεν εννοώ ότι πρέπει να τον "δώσουν"...
re gika καθομαι τοσες μερες κ παρακολουθω τι γραφεις ... πραγματικα δεν πρεπει να εισαι πανω απο 13 χρονων .... σε παρακαλω σταματα να λες οτι σου κατεβει.. κατανταει κουραστικο
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
Το κακό είναι ότι κάποια άτομα έχουν άποψη για ότι γίνεται στον ΠΑΟΚ...αφού δεν το κατέχεις ρε φίλε το οπαδικό μην μιλάς...δεν είναι κακό!
Υ.Γ. Κάποιοι νομίζουν ότι οι σύνδεσμοι δεν μπορείς να τους πεις τίποτα ο εγωισμός του πάνω απ'όλα κτλπ...ή δεν έχουν πάει ποτέ σε σύνδεσμο ή δεν έχουν ιδέα και ότι λέει ο πρώτος λέει και ο τελευταίος...δηλαδή πρόβατο!
Υ.Γ. Κάποιοι νομίζουν ότι οι σύνδεσμοι δεν μπορείς να τους πεις τίποτα ο εγωισμός του πάνω απ'όλα κτλπ...ή δεν έχουν πάει ποτέ σε σύνδεσμο ή δεν έχουν ιδέα και ότι λέει ο πρώτος λέει και ο τελευταίος...δηλαδή πρόβατο!
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
Σταματηστε,ρε παιδια,τους χαρακτηρισμους......δεν βλεπετε οτι δεν οδηγουν πουθενα παρα μονο στην διατηρηση μιας αντιπαραθεσης που δεν οδηγει ΠΟΥΘΕΝΑ?.......Ελεος πια....φτανει.....
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
παντως παρατηρω μια ιδιαιτερη κωλοτουμπα
πανε πια οι χαρακτηρισμοι φυλακη-τσογλανια-μπερδεμενοι-πρεζακιδες κτλ κτλ κτλ στην κεντρικη..που πηγαν οι παλαι ποτε wanna be δικαστες?
θετικο.γιατι αν νομιζετε οτι καποιοι θα μαχονται για να ελευθερωσουν παιδια που συννελαβε η αστυνομια σε σουπερ μαρκετ της λαμιας την στιγμη που αγοραζαν νερο (τι σας λεω και σας τωρα) την στιγμη που στην θεσσαλονικη θα βγαινει το πορισμα και ολο αυτο θα περναει ετσι στο ντουκου ειστε γελασμενοι.αντε γιατι ολα εχουν και τα ορια τους.
πανε πια οι χαρακτηρισμοι φυλακη-τσογλανια-μπερδεμενοι-πρεζακιδες κτλ κτλ κτλ στην κεντρικη..που πηγαν οι παλαι ποτε wanna be δικαστες?
θετικο.γιατι αν νομιζετε οτι καποιοι θα μαχονται για να ελευθερωσουν παιδια που συννελαβε η αστυνομια σε σουπερ μαρκετ της λαμιας την στιγμη που αγοραζαν νερο (τι σας λεω και σας τωρα) την στιγμη που στην θεσσαλονικη θα βγαινει το πορισμα και ολο αυτο θα περναει ετσι στο ντουκου ειστε γελασμενοι.αντε γιατι ολα εχουν και τα ορια τους.
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
Η ανακοινωση των Σ.Φ τα ειπε ολα...
Σε συνοικιες και στους δρομους γεννηθηκε ενας λαος
οσα χρονια και αν περασουν θα σακολουθει πιστος
ΠΑΟΚ ολε γαμ@ τους δικεφαλε
ολους τρελα σας πουλαμε
και θα σας γ@μησουμε
Με βια και τρομοκρατια με ντου σολα τα γπεδα
μουνοπ@ν@ την ιστορια την γραφουμε απο παλια
ΠΑΟΚ ολε γ@μα τους δικεφαλε
ολους τρελα σας πουλαμε
και θα σας γ@μησουμε
Σε συνοικιες και στους δρομους γεννηθηκε ενας λαος
οσα χρονια και αν περασουν θα σακολουθει πιστος
ΠΑΟΚ ολε γαμ@ τους δικεφαλε
ολους τρελα σας πουλαμε
και θα σας γ@μησουμε
Με βια και τρομοκρατια με ντου σολα τα γπεδα
μουνοπ@ν@ την ιστορια την γραφουμε απο παλια
ΠΑΟΚ ολε γ@μα τους δικεφαλε
ολους τρελα σας πουλαμε
και θα σας γ@μησουμε
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
"Με βια και τρομοκρατια με ντου σολα τα γπεδα"
και οταν σε ξεσκισουν στις τιμωριες στα προστιμα θα βγαινουμε ολοι και θα κλαιμε για τον μεγαλο ΠΑΟΚ που ειναι πλεον στην β εθνικη.....απο του χρονου τα προστιμα θα ειναι χοντρα καμμια σχεση με τα φετινα και φυσικα
σε μας θα γραφουν τα παντα ως συνηθως.....
και οταν σε ξεσκισουν στις τιμωριες στα προστιμα θα βγαινουμε ολοι και θα κλαιμε για τον μεγαλο ΠΑΟΚ που ειναι πλεον στην β εθνικη.....απο του χρονου τα προστιμα θα ειναι χοντρα καμμια σχεση με τα φετινα και φυσικα
σε μας θα γραφουν τα παντα ως συνηθως.....
Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα
Αλλά ΠΑΟΚ είσαι...
(που είναι εκείνο το ωραίο εμότικον με το χεράκι)
ΕΝΤΙΤ: Το βρήκα...
(που είναι εκείνο το ωραίο εμότικον με το χεράκι)
ΕΝΤΙΤ: Το βρήκα...
