Ο Ινζάγκι μένει ελεύθερος του χρόνου..navigator11 έγραψε:δεν εχω ψευδαισθησεις,το ξερω νικ!σε κανενα 5 χρονο ομως μπορει και να μην ειναι τοσο απιαστο ονειρο.κι αν δε γινεται να παρουμε το μαρκο τωρα,μπορουμε τουλαχιστον τον μεγα,σε ηλικια και αξια,ιντζαγκι??
Ζήση φέρτον να βγάλουμε τρελά γούστα λαίμαι..