Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
- DaFFy_NaSH
- Δημοσιεύσεις: 656
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
- Τοποθεσία: N. Σερρών
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ξαδερφος του ντεταρι που είχε ο γαυρος πριν 1.000.000 χρονια..
Δεκάρι εννοεί το παιδί...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Αν το συνδυάσουμε με τον διακαή πόθο του Προέδρου παραπάνωniko70 έγραψε:ο dekari, ποιός είναι ??
προτείνω τον πιο γνωστό Καρλίτο (μετά τον ΑντσελότιPlaton έγραψε:...ένα δεκάρι (πχ τον Καρλίτο)
)[youtube]UHyNRWLdL5A[/youtube]
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
stephanos έγραψε:Αν το συνδυάσουμε με τον διακαή πόθο του Προέδρου παραπάνωniko70 έγραψε:ο dekari, ποιός είναι ??προτείνω τον πιο γνωστό ΚαρλίτοPlaton έγραψε:...ένα δεκάρι (πχ τον Καρλίτο)
Ρε μπόμπιρες!!!!
Δεν έχετε ούτε ιερό ούτε αίσιο τελικά!!!! Συγκρίνετε ο τεράστιος Καρλίτο, ο από πάνω, με τον άλλο τον Καρλίτο τον πετροδόλλαρο????
Αίσχος και ντροπή!!!
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
τώρα που τον απέλυσε και το wwe ειναι οτι πρέπει για να προπονεί τον Παυλάρα θα τον βλέπει με αυτό το μαλί ο Παυλάρας και θα τον σπάει στο ξύλοnikos123 έγραψε:http://www.youtube.com/watch?v=7Rot2_15pZI&feature=related
εγω προτινω αυτον τον καρλιτο
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
μην παρουμε τον αγγελο στο τελος προπονητη και τον κουρεψει γουλι

-
Fila8los86
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 00:49
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
εγω θελω να δω να παιζουν οι μικροι μας αλλαγες οταν νικαμε ανετα.
σαλπι, μανιατης, αντονιο, 10αρι, (μακαρι τζαβελα...)
σαβινι μπουλο, σναουτσνερ μπουλο, βερον μπουλο.
σαλπι, μανιατης, αντονιο, 10αρι, (μακαρι τζαβελα...)
σαβινι μπουλο, σναουτσνερ μπουλο, βερον μπουλο.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ο Τζαβέλας ανακοινώθηκε από Άιντραχτ για μερικούς που δεν το ξέρουν ακόμη.Ξεχάστε τον.

- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/imVLuBkj9Dg&hl=el_GR&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/imVLuBkj9Dg&hl=el_GR&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
αιωνια αδυναμια!

αιωνια αδυναμια!
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
δεν εχω ψευδαισθησεις,το ξερω νικ!σε κανενα 5 χρονο ομως μπορει και να μην ειναι τοσο απιαστο ονειρο.κι αν δε γινεται να παρουμε το μαρκο τωρα,μπορουμε τουλαχιστον τον μεγα,σε ηλικια και αξια,ιντζαγκι??
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Εργοτέλης
Προς διαζύγιο με Ογκουνσότο
Μένει ελεύθερος. Εμένα μου αρέσει. Έχει κάνει κάποιες φοβερές εμφανίσεις. 27 ετών.
Σας αρέσει?
Προς διαζύγιο με Ογκουνσότο
Μένει ελεύθερος. Εμένα μου αρέσει. Έχει κάνει κάποιες φοβερές εμφανίσεις. 27 ετών.
Σας αρέσει?
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra