22. Ricardo Matias Verón

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από Zorro4 »

Makis4444 ... Το πουλέν σου αν το έσφαζες τώρα, θα έκανες πατσά μούρλια :mrgreen:

Οπως έγραψα και στα ΜΜΕ της κεντρικής ...
Όταν κάνεις μπάνιο με τους συμπαίκτες σου φορώντας πετσέτα, για να μη φαίνεται η κοιλιά σου... ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ. :lol:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από gika »

Δυστυχώς τέτοιες ειδήσεις διαβάζω εδώ και παραπάνω από ένα χρόνο αλλά ακόμα εδώ είναι...
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από paok kerkyra »

Eλα βερόν στην Κέρκυρα εχει πολύ καλό φαγητό εδω πολύ ωραία εστιατόρια και τα πολύ ωραία παραδοσιακά πιάτα τσι Κέρκυρας παστιτσάδο και σοφρίτο :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΩΧ ... ΤΟ ΣΟΦΡΙΤΟ ΘΑ ΤΟΝ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ... :opaokara:


Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21296
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από navigator11 »

μιας και φραγκα δεν περισσευουν για αργομισθους,καλη συνεχεια κ.βερον.που αν δειξεις την ιδια διαθεση και χαρακτηρα οπως εσχατως,ομολογω οτι δεν τη βλεπω!αλλα αυτο πλεον δεν νομιζω να'ναι δικο μας προβλημα ....
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από teod1980 »

Ελπίζω η λύση να είναι καλή και για εμάς κυρίως αλλά και για τον παίκτη...

Αλλά τουλάχιστυον να βρεθεί και να μην τρώει το παγωτάκι του ακόμα εδώ,τραγουδώντας ''κι όμως είμαι ακόμα εδώ''...

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-Ulm6P9IP-s&hl=el_GR&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/-Ulm6P9IP-s&hl=el_GR&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος teod1980 την Κυρ 30 Μάιος 2010, 14:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από Makis4444 »

Αποκλειεται να τον υπολογιζει ο νεος προπονητης???????Προτιμοτερος ειναι ο Μπαλαφας :? ????????
Άβαταρ μέλους
_sleeper
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: Πέμ 03 Ιούλ 2008, 13:40
Τοποθεσία: fuck

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από _sleeper »

paok kerkyra έγραψε:Eλα βερόν στην Κέρκυρα εχει πολύ καλό φαγητό εδω πολύ ωραία εστιατόρια και τα πολύ ωραία παραδοσιακά πιάτα τσι Κέρκυρας παστιτσάδο και σοφρίτο :opaokara: :opaokara:
με παστιτσάδες στο εστιατόριο του μποτρίνι θα τον πληρώνει ο καλογιάννης. :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από Photis »

Makis4444 έγραψε:Αποκλειεται να τον υπολογιζει ο νεος προπονητης???????Προτιμοτερος ειναι ο Μπαλαφας :? ????????
Κανένας από τους 2 σε έναν ΠΑΟΚ που άλλαξε επίπεδο!

:pano:
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από eleos »

Makis4444 έγραψε:Αποκλειεται να τον υπολογιζει ο νεος προπονητης???????Προτιμοτερος ειναι ο Μπαλαφας :? ????????
Για μένα ΝΑΙ, προτιμότερος είναι ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΤΑΡΑΣ Μπαλάφας...
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από Platon »

paok kerkyra έγραψε:Eλα βερόν στην Κέρκυρα εχει πολύ καλό φαγητό εδω πολύ ωραία εστιατόρια και τα πολύ ωραία παραδοσιακά πιάτα τσι Κέρκυρας παστιτσάδο και σοφρίτο :opaokara: :opaokara:
Κάνε την πρόταση στον Dimisk και να δεις για πότε έρχετε... 8-) :lol: :lol:


Σοβαρά τώρα, μακάρι να πάει στην Κλερκυρα ή όπου αλλού βρει. Γιατί σε εμάς είναι πλέον καμένο χαρτί. Κρίμα γιατί ξέρει ποδόσφαιρο, πολύ περισσότερο από κάποιους άλλους στην ομάδα, αλλά είναι μάλλον τεμπελάκος και λίγο βόδι από ότι φαίνετε...δε νιώθει τίποτε.
Άβαταρ μέλους
totoka
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Δευ 03 Νοέμ 2008, 12:18

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από totoka »

Ο ΒΕΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕΤΡΙΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΤΡΙΑ ΟΜΑΔΑ. ΟΤΑΝ Ο ΠΑΟΚ ΗΤΑΝ ΜΕΤΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ. ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΤΙΣ ΜΠΑΛΕΣ. ΟΠΟΤΕ ΟΥΣΤ!
ΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!!! ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΣΤΑΛΓΟΥΣ ΤΟΥ...


Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από Platon »

Όπως το βλέπει ο καθένας...
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από sidpanos »

δηλαδή όποτε ξαναδούμε ομάδα που να λέει οτι θέλει να απαλλαγεί απο ένα συμβόλαιο,

το μυαλό μας να πηγαίνει στον βερόν? 8-)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 22. Ricardo Matias Verón

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Θα διαφωνήσω στο εξής: Ο Βερόν, όταν ήταν σε μέτρια ομάδα, ξεχώριζε, όπως θα έκανε κάθε καλός παίκτης. Γι' αυτό άλλωστε και έμεινε, ενώ οι περισσότεροι άλλοι (σαρδέλες) έφυγαν.
Στην περυσινή περίοδο που τερματίσαμε δεύτεροι, ο Βερόν ήταν ο MVP στον πρώτο γύρο. Αυτό δεν είναι ίδιον ενός μέτριου παίκτη. Θεωρώ ότι ο παραγκωνισμός του από τον Santos δεν έχει να κάνει με την ποιότητά ως παίκτη, αλλά με την νονοτροπία του.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”