Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από diniko80 »

πολυ εγω ρε εκει στις δυτικες...η νεαπολη εφυγε? εφυγε λεω εγω...
αρα εμεινε απο ιστορικους το κορδελιο και απο δυνατους ο λεμμυ και η πολιχνη τελευταιο καιρο....να ασχοληθω με ανακοινωση που δεν γραφει θ4 ή μπελλος και να λεει οτι κατεχει τη μοναδικη και υπερτατη αληθεια, δεν θα το κανω....
οσο για αυτους που λενε τι θα γινει αν φυγει ο ζαγορακης θα πω οτι ναι μεν δεν ειναι θεος αλλα καταφερε πολλα....και τον στηριζουμε ΚΑΘΟΛΙΚΑ...αυτα για εναν cityboy ή shityboy δεν θυμαμαι ακριβως
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος diniko80 την Πέμ 27 Μάιος 2010, 17:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από niko70 »

bakunin4 έγραψε:αν καποιοι ειναι Νταβαδες εσυ εισαι φυτο.
αν σε πειραζει ο αντιλογος με επιχειρηματα προβλημα σου.
Νεόκοπε, σου είπα τα "επιχειρήματά" σου με έχουν ρίξει Κ.Ο....δε σου αρκεί αυτό ??
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από sidpanos »

emeissaspsirizoume4 αρχικά ποιός μπορεί να πει με βεβαιότητα οτι οι δυτ.συνοικίες ξέρουν τα γεγονότα όπως έγιναν?
το λέω μιας και το έθιξες

εγώ μίλησα για την κρίση των γεγονότων..

γιατί άλλος θα περάσει με κόκκινο το φανάρι,θα τρακάρει και θα ζητήσει συγνώμη...
και άλλος θα περάσει με κόκκινο το φανάρι,θα τρακάρει και θα πλακώσει τους οδηγούς απο τα άλλα αυτοκίνητα...
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από sidpanos »

diniko80 έγραψε:πολυ εγω ρε εκει στις δυτικες...η νεαπολη εφυγε?
ναι εδώ και καιρό...
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από city_boy »

diniko80 έγραψε:πολυ εγω ρε εκει στις δυτικες...η νεαπολη εφυγε? εφυγε λεω εγω...
αρα εμεινε απο ιστορικους το κορδελιο και απο δυνατους ο λεμμυ και η πολιχνη τελευταιο καιρο....να ασχοληθω με ανακοινωση που δεν γραφει θ4 ή μπελλος και να λεει οτι κατεχει τη μοναδικη και υπερτατη αληθεια, δεν θα το κανω....
οσο για αυτους που λενε τι θα γινει αν φυγει ο ζαγορακης θα πω οτι ναι μεν δεν ειναι θεος αλλα καταφερε πολλα....και τον στηριζουμε ΚΑΘΟΛΙΚΑ...αυτα για εναν cityboy ή shityboy δεν θυμαμαι ακριβως

ρε τον τρελο.ωραια ατακα.τωρα τι σε ετσουξε ακριβως δεν καταλαβα.
Άβαταρ μέλους
emeissaspsirizoume4
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:00

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από emeissaspsirizoume4 »

diniko80 έγραψε:πολυ εγω ρε εκει στις δυτικες...η νεαπολη εφυγε? εφυγε λεω εγω...
αρα εμεινε απο ιστορικους το κορδελιο και απο δυνατους ο λεμμυ και η πολιχνη τελευταιο καιρο....να ασχοληθω με ανακοινωση που δεν γραφει θ4 ή μπελλος και να λεει οτι κατεχει τη μοναδικη και υπερτατη αληθεια, δεν θα το κανω....
οσο για αυτους που λενε τι θα γινει αν φυγει ο ζαγορακης θα πω οτι ναι μεν δεν ειναι θεος αλλα καταφερε πολλα....και τον στηριζουμε ΚΑΘΟΛΙΚΑ...αυτα για εναν cityboy ή shityboy δεν θυμαμαι ακριβως
το κορδελιο δεν ειναι απλα ιστορικος ειναι και πολυ δυνατος εαν δεν το ξερεις και ειναι και η ηλιουπολη και το καλοχωρι
παρε και την αποψη της νεαπολης σε ανακοινωση που εβγαλε πριν λιγους μηνες
http://img541.imageshack.us/img541/9656/anakoinosh.jpg
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bakunin4
Δημοσιεύσεις: 373
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:08

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από bakunin4 »

niko70 έγραψε:
bakunin4 έγραψε:αν καποιοι ειναι Νταβαδες εσυ εισαι φυτο.
αν σε πειραζει ο αντιλογος με επιχειρηματα προβλημα σου.
Νεόκοπε, σου είπα τα "επιχειρήματά" σου με έχουν ρίξει Κ.Ο....δε σου αρκεί αυτό ??
παρομοιος παλιοκοπε.
Άβαταρ μέλους
emeissaspsirizoume4
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:00

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από emeissaspsirizoume4 »

sidpanos έγραψε:emeissaspsirizoume4 αρχικά ποιός μπορεί να πει με βεβαιότητα οτι οι δυτ.συνοικίες ξέρουν τα γεγονότα όπως έγιναν?
το λέω μιας και το έθιξες
τι εννοεις βεβαιοτητα? θελεις βιντεο και ηχογραφημενες συνομιλιες?
στο ξαναλεω ξερουνε γιατι αυτοι ειτανε μεσα τα γεγονοτα
αρχικα αμα θελεις στο βεβαιωνω εγω :D
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από diniko80 »

city_boy έγραψε:
diniko80 έγραψε:πολυ εγω ρε εκει στις δυτικες...η νεαπολη εφυγε? εφυγε λεω εγω...
αρα εμεινε απο ιστορικους το κορδελιο και απο δυνατους ο λεμμυ και η πολιχνη τελευταιο καιρο....να ασχοληθω με ανακοινωση που δεν γραφει θ4 ή μπελλος και να λεει οτι κατεχει τη μοναδικη και υπερτατη αληθεια, δεν θα το κανω....
οσο για αυτους που λενε τι θα γινει αν φυγει ο ζαγορακης θα πω οτι ναι μεν δεν ειναι θεος αλλα καταφερε πολλα....και τον στηριζουμε ΚΑΘΟΛΙΚΑ...αυτα για εναν cityboy ή shityboy δεν θυμαμαι ακριβως

ρε τον τρελο.ωραια ατακα.τωρα τι σε ετσουξε ακριβως δεν καταλαβα.
σ'αρεσε ε? εχω κι αλλες ...εβαλα ποτακι μολις.... :lol: :lol:

και σε 5-6 εβδομαδες :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από sidpanos »

πρώτα απ'ολα ηρεμία...δεν χρειάζονται χαρακτηρισμοί όπως δεν χρειάζονται και μπαν...
συζήτηση κάνουμε..
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από city_boy »

diniko80 έγραψε:
city_boy έγραψε:
diniko80 έγραψε:πολυ εγω ρε εκει στις δυτικες...η νεαπολη εφυγε? εφυγε λεω εγω...
αρα εμεινε απο ιστορικους το κορδελιο και απο δυνατους ο λεμμυ και η πολιχνη τελευταιο καιρο....να ασχοληθω με ανακοινωση που δεν γραφει θ4 ή μπελλος και να λεει οτι κατεχει τη μοναδικη και υπερτατη αληθεια, δεν θα το κανω....
οσο για αυτους που λενε τι θα γινει αν φυγει ο ζαγορακης θα πω οτι ναι μεν δεν ειναι θεος αλλα καταφερε πολλα....και τον στηριζουμε ΚΑΘΟΛΙΚΑ...αυτα για εναν cityboy ή shityboy δεν θυμαμαι ακριβως

ρε τον τρελο.ωραια ατακα.τωρα τι σε ετσουξε ακριβως δεν καταλαβα.
σ'αρεσε ε? εχω κι αλλες ...εβαλα ποτακι μολις.... :lol: :lol:

και σε 5-6 εβδομαδες :opaokara: :opaokara: :opaokara:
ακομα δεν καταλαβα που ενοχληθηκες.

σχετικα με το μπαν.επειδη εχω φαει μπαν χωρις να βρισω θα ηθελα να μην ξαναγινει.αποψεις λεμε συζητηση κανουμε..
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gika »

Και ο Ζαγοράκης ήταν μέσα στα πράγματα φίλε... Πολύ περισσότερο από τον κάθε συνδεσμίτη... Και για να τον φέρνει ή δεν ειναι ΠΑΟΚ ή ξέρει παραπάνω από σένα..!! :pano:
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από sidpanos »

emeissaspsirizoume4 έγραψε:
sidpanos έγραψε:emeissaspsirizoume4 αρχικά ποιός μπορεί να πει με βεβαιότητα οτι οι δυτ.συνοικίες ξέρουν τα γεγονότα όπως έγιναν?
το λέω μιας και το έθιξες
τι εννοεις βεβαιοτητα? θελεις βιντεο και ηχογραφημενες συνομιλιες?
στο ξαναλεω ξερουνε γιατι αυτοι ειτανε μεσα τα γεγονοτα
αρχικα αμα θελεις στο βεβαιωνω εγω :D
αυτό σου λέω...
και ποιος μου λέει οτι μπορείς να κρίνεις σωστά όσα γίναν?
επίσης ποιός μου λέει οτι έμαθες όλες τις πτυχές της υπόθεσης?

πχ συνομιλίες γου με σαλπι κτλ κτλ?
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από teod1980 »

Tι έγινε ρε μάγκες; 2 ωρίτσες κοιμήθηκα και τόσα ποσταρίσματα δεν ξανάδα...για αυτό φτιάχτηκε ο νέος σερβερ; για να βρίζουμε ο ενας τον άλλο;
με τις υγειες μας...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gash04 »

Λέτε ότι φέρατε τον Ζαγοράκη.

Μήπως παρακαλούσατε/με να έρθει ο Ζαγοράκης?
Λέω μήπως?

Τώρα μήπως παρακαλάτε να φύγει ο Ζαγοράκης επειδή τρέφεστε και με την αυταπάτη ότι τον φέρατε?

Και ας δεχτώ ότι τον φέρατε.
Αυτό τι σημαίνει?

Ότι πρέπει να πικράνουμε και να διώξουμε αυτόν που μας έφερε σε αυτό το σημείο?

Γιατί σε αυτή την περίπτωση να είστε σίγουροι ότι θα αποχωρήσει μεγαλύτερη μερίδα φιλάθλων απο την Τούμπα απο ότι 200 άτομα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”