Συζήτηση πολιτισμένη

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από city_boy »

my name is rizos..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος city_boy την Πέμ 27 Μάιος 2010, 15:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11022
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από gash04 »

Η συζήτηση έχει να κάνει με τις ανακοινώσεις συντονιστικής επιτροπής και συζητάτε ένα σωρό άσχετα θέματα.

Αν θέλετε επανέλθετε στο θέμα ειδάλλως αλλάξτε κανάλι.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από gika »

Έχουμε κάνει αυτό κι αυτό.
Θέλουμε αυτό κι αυτό.
Ελπίζουμε η διοίκηση να κάνει το σωστό (σύμφωνα με μας)
Αν δεν το κάνει αυτή θα φταίει για ότι ακολουθήσει.
ΟΥΓΚ.

Και ασχολούμαστε κι όλας.

Μιλάνε και απειλούνε στα ψυχρά την καλύτερη διοίκηση στα νεώτερα χρόνια του ΠΑΟΚ, και θα τους σεβαστούμε γιατί είναι τι..;

Έλα μωρέ ΠΑΟΚ είσαι... ;)
Άβαταρ μέλους
bakunin4
Δημοσιεύσεις: 373
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:08

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από bakunin4 »

κυριε Μοντ βλεπω επιλεκτικη συμπεριφορα στο σβησιμο ποστ για οφ τοπικ εγω απαντησα στον γκικα και σβηστηκα,ο γκικας δεν σβηστηκε ομως.Ενω του απαντησα στις κατηγοριες του αναλυτικα και με επιχειρηματα.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από sidpanos »

τι θελετε ρε?
να το κλειδώσουμε?

βρήκατε βήμα απο το ΠΑΟΚμανια,να σέβεστε και τους κανόνες...
Εγώ θέλω πισω τον κοντό,άλλος δεν τον θέλει...τι να κάνουμε...

ΚΑΙ επειδή οι απόψεις δύσκολα αλλάζουν,ηρεμία απο όλους..
Άβαταρ μέλους
bakunin4
Δημοσιεύσεις: 373
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:08

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από bakunin4 »

ρε φιλε δεν εβρισα,ουτε ειρωνια πουλησα.Απαντησα στο ποστ του γκικα με επιχειρηματα και χωρις κανενα στοιχιο προκλητηκοτητας.Του εξηγησα την κατασταση με την περιφρουρηση.Πες μου πιο σημειο πειραξε τοσο πολυ και γιατι το δικο μου ειναι οφ τοπικ και οχι του γκικα.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από gika »

Συγγνώμη, αλλά δεν συζητάμε αν θέλουμε τον κοντό.

Αυτά στη μεταγραφολογία.

Το πρόβλημα των μεν είναι το ότι η ανακοίνωση, απειλεί την διοίκηση.

Αυτό είναι το "παράπονο"/ πρόβλημα που έχουμε.

Κατά τ' άλλα η όποια γνώμη για τον επαγγελματία ποδοσφαιριστή είναι δεκτή.

Αν και σύμφωνα με τους κανόνες του φόρουμ, κείμενα που θύγουν την αξιοπρέπεια και έχουν σκοπό να προσβάλουν ανθρώπους (μέλη ή μη), απαγορεύονται και οι "δράστες" τιμωρούνται.

Τουλάχιστον αφήστε έξω από τα κείμενα τις βρισιές!!!!

Ο άλλος έβριζε τη μάνα του παίκτη... Τι να λέμε τώρα...
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από marley 4 »

ρε γκικα χαλαρωσε λιγο δουλεια του συνδεσμιτη δεν ειναι η περιφρουρηση ουτε η διοικηση πως μπορεις να κατηγορεις ολους εμας που ειμαστε μελη συνδεσμων; να κλεισουν μηπως και του εξωτερικου; να γινει η τουμπα θεατρακι και χωρις βιντεακια τι θα απογινετε μερικοι μερικοι; απο την αλλη βεβαια ΠΑΟΚΟΜΕΤΡΑ δεν υπαρχουν εμας ομως που μας αποκαλειτε πρεζακια και δεν ξερω γω τι αλλο πως το χαρακτηριζεις; στα εκτος ποιοι πηγαινουν πληρωνωντας παραπανω λεφτα απο την πλειοψηφια των ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΙΚΩΝ; αυτα γιατι δεν τα λετε δεν ξερετε οτι η διοικηση μιλαει με τα πρεζακια σε καθημερινη βαση για πολλα και διαφορα δεν ξερεις οτι τον σαντος ΜΟΝΟ οι συνδεσμοι δεν τον βρισαν πολλα δεν ξερεςι φιλε μου ΨΑΞΕ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΟΚ ΕΧΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ;
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11022
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από gash04 »

Λίγο πολιτισμός απο όλους δεν βλάπτει.

Χαρακτηρισμοί είτε σε συνδέσμους είτε σε φιλάθλους είτε σε οπαδούς είτε μεταξύ χρηστών= ban απο εδώ και πέρα.

Για λίγο ηρεμία.

Στο θέμα μας.


Μπορείτε να μου εξηγήσετε με αυτή την ανακοίνωση τι πετυχαίνεται λέγοντας

Ζαγοράκη διαμαρτυρόμαστε για τον δσ γιατί θα φέρει την διχόνοια αν τον φέρεις για αυτό πρέπει να υποχωρήσεις γιατί αλλιώς θα τα διαλύσουμε όλα?
Άβαταρ μέλους
bakunin4
Δημοσιεύσεις: 373
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:08

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από bakunin4 »

gash,sidpanos και gikas εγω δεν αναφερθηκα στον κοντο στο ποστ μου και προλα αυτα σβηστηκα.Ζηταω εξηγησεις και με γραφεται.Ενω τα ψεματα για την περιφρουρηση τα αφησατε.ΑΠλα νομιζω δικαιουμαι μια εξηγηση.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από gika »

Αυτοί που είναι στους συνδέσμους αδερφέ έχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις. Δεν μίλησα για πρεζάκια.

Όπως πολύ σωστά λες, οι σύνδεσμοι μιλάνε με την διοίκηση. Γιατί δεν έμειναν απλά στο να πουν τις ενστάσεις τους για το θέμα σαλπιγγίδη στον εκπρόσωπο της ΠΑΕ που θα τους συναντήσει, και έβγαλαν ανακοίνωση που βάζει το μαχαίρι στο λαιμό του Ζαγοράκη, ε;

Όπως έχουν όμως το δικαίωμα να συνομιλούν με την διοίκηση, η διοίκηση τους έχει ζητήσει να βοηθούν στην περιφρούρηση κτλ. Ε όταν αυτό γίνεται αποτυχημένα και όταν η ΠΑΕ πληρώνει τόσα πρόστιμα ενώ οι ΣΦ οφείλουν να προστατεύουν την ομάδα, δεν μπορείς να βγάζεις τέτοιες ανακοινώσεις!!!

Μαγκιά σας που πηγαίνεται στα εκτός πιο πολύ από μας. Αλλά αυτή είναι η έννοια και των ΣΦ ε; Να δραστηριοποιούνται πιο πολύ από τους άλλους για την ομάδα. Μαγκιά σας! Όσο για τα λεφτά στα εκτός έδρας χέστηκα. Καλύτερα να τα δίνατε στην ΑΜΚ... Αλλά και πάλι μπράβο που φωνάζεται ΠΑΟΚ παντού.

Αλλά αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να απειλήτε την διοίκηση;;;
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από sidpanos »

bakunin ξεκίνησα να διαβάζω απο την σελίδα 2..αναφέρομαι σε όλους απο κει...οχι μόνο σε σένα...
το τι είδα μαζεμένο δεν λέγεται...

υγ..πάλι στον κοντό πάμε χειμώνα καλοκαίρι...
τεσπα...μαλακία της παε που μέχρι τώρα δεν τον ανακοίνωσε τώρα...
φειγ βολάν κ αηδίες...μόνο εγωισμό βλέπω εγώ απο 300 άτομα
ολόκληρο το γήπεδο πλην αυτών,όταν φωνάζουν κατά,τους γιουχάρει..

κλείνοντας για άλλη μια φορα...αφού θεωρούν οτι διαφωνούν,του χρόνου,να κατέβουν στις εκλογές..Να ορίσουν αρχηγό και να διεκδηκήσουν αυτό που θεωρούν σωστή προεδρία...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11022
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από gash04 »

Προσωπικά δεν έχω σβήσει κανένα ποστ κανενός.
Αν το χει κάνει άλλος δεν γνωρίζω.

Κάποτε ναι το έκανα όμως μπας και μιλήσουμε πολιτισμένα κάποια στιγμή.
Τελικά μετά απο τόσο καιρό συμβαίνουν τα ίδια ξανά υπέροχα γιατί μας είχε λείψει αυτή η ένταση όταν δεν έχουμε με τι άλλο να ασχοληθούμε.

Επίσης έχω ακούσει τα χειρότερα περί χούντας αν σβήνω ποστ και αν δεν σβήνω που είναι οι αντμίνς.

Ο σεβασμός κερδίζεται με τα λεγόμενα σας και την συμπεριφορά μεταξύ σας όταν μιλάτε.

Σας παρακαλώ για άλλη μια φορά να μιλάτε όμορφα και πολιτισμένα χωρίς ειρωνείες κλπ.
Όλοι με τα ασπρόμαυρα χρώματα αν θυμάστε είμαστε.
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από plato6 »

gash04 έγραψε:Λίγο πολιτισμός απο όλους δεν βλάπτει.

Χαρακτηρισμοί είτε σε συνδέσμους είτε σε φιλάθλους είτε σε οπαδούς είτε μεταξύ χρηστών= ban απο εδώ και πέρα.

Για λίγο ηρεμία.

Στο θέμα μας.


Μπορείτε να μου εξηγήσετε με αυτή την ανακοίνωση τι πετυχαίνεται λέγοντας

Ζαγοράκη διαμαρτυρόμαστε για τον δσ γιατί θα φέρει την διχόνοια αν τον φέρεις για αυτό πρέπει να υποχωρήσεις γιατί αλλιώς θα τα διαλύσουμε όλα?
gash πρέπει να βγει ο Ζαγοράκης και να τους πει παιδάκια εγώ σας χαιρετάω. ελάτε αφού θέλετε να κουμάντο ποιος θα έρθει στην ομάδα και ποιος όχι πάρτε την ΠΑΕ και φέρτε όποιον θέλετε.εγώ θέλω να σας κάνω ομάδα και εσείς έχετε τον νταλκά σας ...ορίστε πάρτε τα κλειδιά και ξεκινήστε την δουλειά όπως εσείς ξέρετε..αλλά θέλω να τους πει κιόλας εσείς που βγάλατε την ανακοίνωση αυτήν τον Αγγελίδη τον Γκαγκαλούδη τον Γεωργιάδη και πολλούς άλλους δεν τους χειροκροτούσατε όταν έπαιζαν στην ομάδα? τώρα ξυπνήσατε? αν ξυπνήσατε τώρα και δεν με εμπιστεύεστε εγώ σας κουνώ το μαντήλι. γεια σας.

θα το χαρώ πολύ προσωπικά να γίνει αυτό. για να καταλάβουν κάποιοι ποιον άνθρωπο έχουμε επάνο και θέλουμε να παρέμβουμε και στο έργο του. και μην μου αρχίσετε τώρα εμείς βάζουμε λεφτά και άλλα τέτοια. είμαστε υποχρεωμένοι να βάζουμε τα λεφτά για τον σύλλογο που αγαπάμε.

καληνύχτα τους.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από moican4 »

νομιζω το θεμα το ξεφτιλισαμε..Απο μια ανακοινωση καναμε αναλυση που ουτε ξερουμε που μας βγαζει..
Προσωπικα, οποιος θελει ας παρει διαρκειας η οχι, οποιος θελει να μην χειροκροτησει, Σιγα τα ωα..Ο καθενας κρινεται απο τις πραξεις του,'
Και καποιοι αλλοι θα βρεθουν να χειροκροτησουν και καποιοι αλλοι να αγορασουν τα διαρκειας..Αν μη τι αλλο εχουμε τεραστιο Λαο..Τι καθομαστε τωρα και χαλιομαστε..?
οχι εκαναν καλα ,οχι εκαναν ασχημα..Ο ΠΑΟΚ εχει διοικηση ,αυτη αποφασιζει και τελος..Δεκτες ολες οι αποψεις αλλα αλλοι αποφασιζουν ευτυχως η δυστυχως...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Πέμ 27 Μάιος 2010, 16:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”