Συζήτηση πολιτισμένη

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Άβαταρ μέλους
emeissaspsirizoume4
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:00

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από emeissaspsirizoume4 »

mpafos4 έγραψε:δεν σε βλεπω να δειχνεις την ιδια ευαισθησια οταν καποιοι ξεφτιλιζουν τον ΑΝΘΡΩΠΟ Σαλπιγγιδη και την οικογενεια του...Οσο για το αν πρεπει να παει καποιος να τους το πει απο κοντα.....που ξερεις οτι δεν το εχει κανει?
αδερφε αναφερθηκα στου χαρακτηρισμους κατα των συνδεσμων των δυτικων συνοικιων
οι δυτικες οτι εχουνε να πουνε για τον δ.σ. το λενε με ανακοινωσεις και με αρθρα απο στα σαιτ τους επωνυμα (ειναι στεγαμενοι σε γραφεια εχουνε συμβουλιο κτλ)
φυσικα και δεν ξερω ποιοι απο αυτους που χαρακτηριζουνε εδω η και σε αλλα σαιτ το εχουνε κανει και απο κοντα οπως λες
το να πηγανε καποιοι σε καποιο σφ ωστε να κουβεντιασουνε επι του θεματος δεν το αποκλειω και ειναι και λογικοτατο
και για αυτο υπαρχουνε οι συνδεσμοι ωστε να βρισκονται αδερφια ΠΑΟΚτσηδες και να ανταλλασουνε αποψεις και να συζητανε θεματα του ΠΑΟΚ
ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΑ ΠΗΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΑΙ ΑΔΕΡΦΕ ΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΩ
Άβαταρ μέλους
bakunin4
Δημοσιεύσεις: 373
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:08

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από bakunin4 »

moican4 έγραψε:Ωραια τα λες φιλε, αλλα πιο πανω τον βριζεις αυτον την μανα του...Εν ολιγοις αυτοακυρωνεσαι..Τι κοσμια, τι το παραμικρο.Πλακα κανουμε...Τα μπουκαλια ,τα προστιμα ολα αυτα σε αλλο γηπεδο εγιναν φετος..?
Γενικα φιλε ΣΕΒΑΣΜΟΣ σε ολους, ειτε ειναι συνδεσμοι ειτε οχι..ΠΑΟΚ δεν ειναι (μονο) οι συνδεσμοι...
o κοντος ειναι παικτης αλλης ομαδας και εχω καθε δικαιομα να τον βριζω αδερφε.ΠΑΟΚση δεν εβρισα.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από moican4 »

α, ετσι..Παικτης της ομαδας ειναι που εχει υπογραψει και θα ανακοινωθει ειναι και το ξερουν απαντες καιρο...Τωρα παικτης αλλης ομαδας και τα λοιπα ειναι για λαικη καταναλωση...Χαζος κανενας δεν ειναι ....Αυτα..
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από giapas »

Βαkuri ... το post σου τα λέει όλα.

Ειδικά το σημείο με τις βρισιές για μανάδες κ γιους είναι κορυφή.
Ειδικά το σημείο που λες ότι αφού είναι παίκτης άλλης ομάδας , δικαιολογείσαι είναι ακόμα πιο κορυφή.
Άβαταρ μέλους
bakunin4
Δημοσιεύσεις: 373
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:08

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από bakunin4 »

οτι δεν ανακοινωνεται δεν το θεωρω δεδομενο ποτε,πιστευω εχω αυτο το δικαιωμα αφελειας.

ευχαριστω γιαπας.
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από city_boy »

σορρυ που κουραζω με ανουσια κυπελλα του συλλογου μας αλλα επειδη καποιοι σε αποκλειστικοτητα εχετε καταλαβει την εννοια ο ΠΑ(θλητικος)Ο(μιλος)Κ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ σας περιμενω ολους Λαμια.Ολους ομως.Γιατι εως αυτην την ωρα μονο εγωιστες συνδεσμιτες.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από mpafos4 »

Δεν το καταλαβα αυτο.......το νεο ΠΑΟΚομετρο ειναι ο χιλιομετρητης.....Εαν ειναι ετσι,πηγαινε και ρωτα τον μπαρμπα-Νικο,τη γνωμη του για το Σαλπιγγιδη........δεν νομιζω να υπαρχει ανθρωπος που να εχει κανει περισσοτερα χιλιομετρα απο αυτον!!!!!!!

Α.....εχω και γω ΠΑΟΚομετρο.........την τελευταια ΑΜΚ!!!!!!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από gika »

Μη μιλήσουμε και για τα "τσακαλάκια" με μπλούζες συνδέσμων των δυτικών συνοικιών που μπαίνουν τζαμπέ. Ή καλύτερα τους βάζουν οι δικοί τους.

Θυμάται κάποιος πόσα δώσαμε σε πρόστιμα φέτος;;;

Ξέρετε πόσα παραπάνω θα δίναμε αν δεν βάζανε πλέγμα στα πλέι οφ;;

Ας φροντίσουν όοοοολα αυτά οι σύνδεσμοι και μετά ας πούνε και τη γνώμη τους...

Γιατί αυτά που τους έχουν ζητηθεί (πάταξη επεισοδείων καιτζαμπατζήδων) δεν τα βλέπω να έχουν γίνει...

Αλλά για διοίκηση μια χαρά είναι...
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από city_boy »

ρε τι χιλιομετρα και πρασινα αλογα,ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ δεν λες?ε ωραια ο ΠΑΟΚ μας χρειαζεται στην Λαμια.Θα εισαι?

γκικα ντρεπομαι γι'αυτα που λες αλλα στην τελικη δεν σε δινω και σημασια.
Άβαταρ μέλους
emeissaspsirizoume4
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:00

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από emeissaspsirizoume4 »

εγω παντως μονο συνδεσμιτες βλεπω σε καθε ματς να περιφρουρουνε εξω απο την θυρα4
και καθε φορα βλεπω να παιζουνε ξυλο ειτε με ατομα χωρις εισητηριο ειτε με καποιους που θελουνε να περασουνε μεσα μπουκαλια
και ειδικοτερα πρωτη γραμμη στην περιφρουρηση ειναι παιδια των δυτικων
το να φοραει καποιος μπλουζακι ενος συνδεσμου δεν σημαινει οτι ειναι και μελος του σφ
ο οποιοσδηποτε μπορει να αγορασει μπλουζακι απο οποιον σφ θελει
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από mpafos4 »

Και που ξερεις εσυ οτι δεν θα ειμαι???????????????Ρε,ειστε με τα καλα σας.........τι σας εχει πιασει??ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ!!!!!!Εχω γυρισει την Ελλαδα για τον ΠΑΟΚ αλλα ΠΟΤΕ δεν κατηγορησα αυτους που δεν το κανουν! :evil:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από gika »

όταν αυτοί που κάνουν περιφρούρηση με λένε "φιλαράκι/αδερφέ, βάλε και αυτόν μέσα λίγο" κάνουν ωραία περιφρούρηση.

Και αν δεν με πιστεύεις, μπες στο σίτε της superleague και δες πόσα εισητήρια κόβουμε σε κάθε ματς. Γύρω στις 15.000 ενώ αν ήσουν στην Τούμπα σε εκείνα τα ματς υπήρχαν πάνω από 20.000...

Τι περιφρούρηση είναι αυτή που υπάρχουν τόσοι τζαμπατζήδες δεν μπορώ να καταλάβω...
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από city_boy »

δεν ξερω αν θα εισαι η αν δεν θα εισαι αλλιως δεν θα εβαζα ερωτηματικο θα εβαζα τελεια.Και μακαρι να εισαι στην τελικη.Ξερω οτι το 99,9% του ΠΑΟΚ πανω απολα δεν θα ειναι

γκικα αφου ρε φιλε ξερεις απο περιφρουρηση πανε κανε εσυ γιατι τα παιδια κουραστηκαν να χανουν και την εναρξη στην τελικη.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από gika »

Δεν είναι αυτή η δουλειά μου αδερφέ.

Οι σύνδεσμοι υποτείθεται ότι πρέπει να το κάνουν αυτά. Άμα αδυνατούν να εμποδίσουν ένα σουρωμένο, λες να τους αφήσουμε να παίρνουν διοικητικές αποφάσεις και αποφάσισεις για μεταγραφές;;
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Ανακοινώσεις συντονιστικής συνδέσμων και γενικά νέα

Δημοσίευση από mpafos4 »

city_boy έγραψε:δεν ξερω αν θα εισαι η αν δεν θα εισαι αλλιως δεν θα εβαζα ερωτηματικο θα εβαζα τελεια.Και μακαρι να εισαι στην τελικη.Ξερω οτι το 99,9% του ΠΑΟΚ πανω απολα δεν θα ειναι

γκικα αφου ρε φιλε ξερεις απο περιφρουρηση πανε κανε εσυ γιατι τα παιδια κουραστηκαν να χανουν και την εναρξη στην τελικη.
Eαν θεωρεις τον εαυτο σου περισσοτερο ΠΑΟΚΤΣΗ απο καποιους αλλους επειδη ακολουθεις την ομαδα και αρα μπορεις να βγαζεις ανακοινωσεις και να απειλεις εχω να σου πω πως πιστευω οτι εισαι ΛΑΘΟΣ!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”