Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (μέρος δεύτερο ΛΑΙΜΑΙ)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (προσωρινό)

Δημοσίευση από sidpanos »

Πριν μάλωναν...τι ήθελες να κάνω? :lol:
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (προσωρινό)

Δημοσίευση από Fantomas »

Σήμερα Δερμιτσάκης με βοηθό τον Φερέιρα!
Αύριο και επίσημα ο Φερέιρα με δανικό παίχτη πακέτο!!!
Μεθαύριο Κεχαγιά!!!
Και μετά το Μουντιάλ σου έχω και Τόπα! ;)
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (προσωρινό)

Δημοσίευση από trel@menos »

sidpanos έγραψε:ρε μήπως το περίμεναν να οριστικοποιηθεί για να τον χτυπήσουμε?????????

μακαρι μακαρι μακαρι
μακαρι μακαρι μακαρι θες να πεις. αν και χλωμο το βλεπω. ο τοπαλιδης ως τι θα ερθει, ως μεταφραστης για τους γερμανοφωνους;
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (προσωρινό)

Δημοσίευση από niko70 »

Φαντομά, Δερμιτζάκη τον λένε τον άνθρωπο...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (προσωρινό)

Δημοσίευση από moican4 »

Και να σας πω και κατι αλλο..? Εγω σας λεω οτι ο ΠΑΟΚ ειχε επαφη με τον Λινεν, Και αυτος τους λεει " αναλαμβανω ,αλλα θελω ενα δεξι μπακ ,ενα αριστερο ,ενα χαφ και ενα επιθετικο"..
Εν ολιγοις τι κανεις .? Ακυρωνεις τον Λινο, τον Γκαρσια η Βιτολο, τον Σναουτσερ η τον Αραμπατζη και τον Μουσλι και πας να παρεις αλλους παικτες ενω σε αυτους εχεις κανει ανανεωσεις ( με μειωση στα μισα παρακαλω στον Γκαρσια για 2 χρονια.)..Εδω καποιοι ειναι ακομα απληρωτοι..
Ποιος θα παρει την αποφαση να του πει "ελα" και να διαλυσει αυτη την ομαδα..? Και να ξαναχρεωθουμε και να γινει η ομαδα μπαχαλο..
Η ομαδα εψαχνε εναν προπονητη που να ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ με τα δικα της πιστευω..!! Και τον βρηκε..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Τετ 26 Μάιος 2010, 22:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (προσωρινό)

Δημοσίευση από Fantomas »

niko70 έγραψε:Φαντομά, Δερμιτζάκη τον λένε τον άνθρωπο...
Α θα είναι και από τζάκι φένετε.... :lol:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (προσωρινό)

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ΑΝ ειχαμε χρονο ..πιστευω παντως θα πηγαιναμε για καλο ονομα.....τωρα οι ημερομηνιες ειναι κοντα..
Άβαταρ μέλους
GiGi
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Πέμ 17 Απρ 2008, 15:40
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη(Μαρτίου),Χαλκιδικη(Παλιούρι)
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (προσωρινό)

Δημοσίευση από GiGi »

ο ζεσουαλντο εμεινε ελευθερος απο την Πορτο.
http://economico.sapo.pt/noticias/jesua ... 90700.html



A SAD do FC Porto acaba de anunciar em comunicado que rescindiu o contrato com o treinador por mútuo acordo.

"A Futebol Clube do Porto - Futebol, SAD vem comunicar que rescindiu, por mútuo acordo, o contrato de trabalho que liga a sociedade ao treinador da sua equipa principal de futebol, Jesualdo Ferreira", informa a SAD portista em comunicado.

O documento revela ainda que "esta rescisão produz efeitos a partir da presente data".

Jesualdo Ferreira já tem o PAOK interessado nos seus serviços.

Pinto da Costa e Antero Henrique, director-geral e responsável pelo futebol do clube, devem agora partir para a formalização do contrato com o novo técnico. André Villas-Boas tem sido anunciado como futuro treinador principal do clube, mas o próprio técnico da Académica garante que não foi contactado pelo FC Porto.

O nome do próximo treinador dos dragões deve ser anunciado nos próximos dias.
Άβαταρ μέλους
fanis
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ 27 Σεπ 2009, 21:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (προσωρινό)

Δημοσίευση από fanis »

Moican αδερφε απ οσο ξερω ο αραμπατζης δεν υπολογιζεται, και γενικα το δεξι μπακ ειναι η θεση που ποναει πιο πολυ απ ολες ο ΠΑΟΚ...
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (προσωρινό)

Δημοσίευση από Fantomas »

Αύριο ;) :lol:
[youtube]XWOEgBXvsLM[/youtube]
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (προσωρινό)

Δημοσίευση από trel@menos »

πιστευω ενας εκ των αραμπα-σναουτσνερ θα μεινει για μπακ απ του μανιατη (ισως εχει ηδη κλεισει). οποτε ειμαστε καλυμενοι στο δεξι μπακ. τα συμβολαια τους δεν ξερω ποτε ληγουν.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (προσωρινό)

Δημοσίευση από MANIAKOS »

κανα βιντεο του ζαρντελ δε θα βαλεις φαντομα>? :opaokara:
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (προσωρινό)

Δημοσίευση από niko70 »

trel@menos έγραψε:πιστευω ενας εκ των αραμπα-σναουτσνερ θα μεινει για μπακ απ του μανιατη (ισως εχει ηδη κλεισει). οποτε ειμαστε καλυμενοι στο δεξι μπακ. τα συμβολαια τους δεν ξερω ποτε ληγουν.
Νομίζω Μανιάτης-Γκουστάβο δεξιά, Λίνο-Μίρο αριστερά
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (προσωρινό)

Δημοσίευση από Fantomas »

MANIAKOS έγραψε:κανα βιντεο του ζαρντελ δε θα βαλεις φαντομα>? :opaokara:
Θα τον φέρει ο Conceicao αυτόν :lol: αφου δεν θέλετε Σαλπιγγιδη ;)
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2010 (προσωρινό)

Δημοσίευση από moican4 »

Για κανεναν παικτη πλεον μην υπολογιζετε τιποτα..Ειλικρινα..Οσο για τον Μανιατη , αν γινει η μεταγραφη του ,εγω θα διαγραφω οριστικα απο το σαιτ. ....1 εκ ευρω ζηταει ο νιονιος...Τοσα μας περισευανε ε.? :lol: :lol: :lol:

Δεξι μπακ θα παρουμε αλλα οχι αυτον...

ΥΓ,. Φαντομα, για αργεντινικο με τον Βερον ειναι πολυ καλη παρεα... :lol: :lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”