Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν
Εσένα τόπικ-μίασμα δε σε είχα ανοίξει ποτέ...αλλά μια και που υπάρχεις...
Να φύγουν όλοι γιατί δε κάνει κανείς τους να παίζει στον ΠΑΟΚ...
Να φύγουν όλοι γιατί δε κάνει κανείς τους να παίζει στον ΠΑΟΚ...
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν
Ο εκνευρισμός σου που ακριβώς οφείλεται κι έχεις πάρει τα πάντα σβάρνα?
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν
αυτό το τόπικ αν ήταν μόνο στο χέρι μου,θα το διαολόστελνα...
αλλά ο σατανάς έχει δουλειά τέτοια ώρα,οπότε.....
αλλά ο σατανάς έχει δουλειά τέτοια ώρα,οπότε.....
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν
Διαβασε σε παρακαλώ εδώ...http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic ... &start=510free4 έγραψε:Ο εκνευρισμός σου που ακριβώς οφείλεται κι έχεις πάρει τα πάντα σβάρνα?
και την υπογραφή μου...
-
Fila8los86
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 00:49
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
...το διαβασα και αυτο...εδώ φάγαμε στη μάπα τον ντάνι, τόσα χρόνια. Ο Κρέσιτς είναι κλάσεις ανώτερος.
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
na kratisoume..
halkia kresic kai enan 3o
maleza, cirillo, codreras,lino, (arabatzi),
vitolo, garcia, fotaki, sorlin, ivic,
vierinha, koutsianikouli,
filomeno, musli(pulen
),papazoglou
snauzner, moon, savini, veron, edinho ekso...kairos na mpoun ellines neoi stin omada me mikra simvolaia..kai na vgei kana neo taledaki..allwste autoi oi paiktes ligo epaizan kai kalitera sti thesi tous na dinoun ligo freskada ta niata twn akadimiwn..
halkia kresic kai enan 3o
maleza, cirillo, codreras,lino, (arabatzi),
vitolo, garcia, fotaki, sorlin, ivic,
vierinha, koutsianikouli,
filomeno, musli(pulen
snauzner, moon, savini, veron, edinho ekso...kairos na mpoun ellines neoi stin omada me mikra simvolaia..kai na vgei kana neo taledaki..allwste autoi oi paiktes ligo epaizan kai kalitera sti thesi tous na dinoun ligo freskada ta niata twn akadimiwn..
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
Noμιζω οι αποδεσμευσεις ισως ηδη επρεπε να ξεκινησουν και χωρις προπονητη...Βερον ειδικα που ναι και δυσκολος....
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
G10RG0$ έγραψε:na kratisoume..
halkia kresic kai enan 3o
maleza, cirillo, codreras,lino, (arabatzi),
vitolo, garcia, fotaki, sorlin, ivic,
vierinha, koutsianikouli,
filomeno, musli(pulen),papazoglou
snauzner, moon, savini, veron, edinho ekso...kairos na mpoun ellines neoi stin omada me mikra simvolaia..kai na vgei kana neo taledaki..allwste autoi oi paiktes ligo epaizan kai kalitera sti thesi tous na dinoun ligo freskada ta niata twn akadimiwn..
ελληνικά μόνο αδερφέ
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
Μουρίνιο:"Προτιμώ τους τριαντάρηδες"
Σε δηλώσεις που έκανε για το τι παίκτες προτιμά να έχει σε μια ομάδα, ο Μουρίνιο τόνισε πως είναι καλύτερα να έχει έτοιμους και έμπειρους ποδοσφαιριστές, παρά νέους που δεν ξέρεις αν θα βγάλουν τα λεφτά τους.
"Λάμπαρτ και Τζέραρντ είναι εξαιρετικοί παίκτες που κάνουν τα πάντα στο γήπεδο. Θα ήθελα να είχα μερικούς τριαντάρηδες, που βρίσκονται στα τελειώματα της καριέρας τους. Αυτό γιατί είναι ποδοσφαιριστές σταθεροί σε απόδοση, που ξέρεις τι θα σου δώσουν".
http://www.sport24.gr/html/ent/007/ent.364007.asp
κάπου ήθελα να το ποστάρω...
Σε δηλώσεις που έκανε για το τι παίκτες προτιμά να έχει σε μια ομάδα, ο Μουρίνιο τόνισε πως είναι καλύτερα να έχει έτοιμους και έμπειρους ποδοσφαιριστές, παρά νέους που δεν ξέρεις αν θα βγάλουν τα λεφτά τους.
"Λάμπαρτ και Τζέραρντ είναι εξαιρετικοί παίκτες που κάνουν τα πάντα στο γήπεδο. Θα ήθελα να είχα μερικούς τριαντάρηδες, που βρίσκονται στα τελειώματα της καριέρας τους. Αυτό γιατί είναι ποδοσφαιριστές σταθεροί σε απόδοση, που ξέρεις τι θα σου δώσουν".
http://www.sport24.gr/html/ent/007/ent.364007.asp
κάπου ήθελα να το ποστάρω...
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
Τι 30, τι 40 , τι 50!
Αν έλεγε ότι προτιμά τις 30άρες ίσως να το έσωζε λιγάκι!

Εμείς πάλι προτιμάμε να έχουμε στην ομάδα μας πιτσιρίκια, στο στυλ της Μπάρτσα!
Αν έλεγε ότι προτιμά τις 30άρες ίσως να το έσωζε λιγάκι!
Εμείς πάλι προτιμάμε να έχουμε στην ομάδα μας πιτσιρίκια, στο στυλ της Μπάρτσα!
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
Ποιοι εμείς; Η ομάδα φέτος είχε κορμό 30ρηδων ξεκάθαρα ..free4 έγραψε: Εμείς πάλι προτιμάμε να έχουμε στην ομάδα μας πιτσιρίκια, στο στυλ της Μπάρτσα!
Οι βασικοί μας 12άδα με βάση τα λεπτά συμμετοχές:Χαλκιάς 36, Κοντρέρας 31.5, Λίνο 33, Τσιρίλο 33, Μαλεζάς 25, Αραμπατζής 26, Γκαρσία 33, Βιτόλο 27, Ίβιτς 33, Σορλέν 31, Βιεϊρίνια 24, Ζλάταν 29
Βλέπεις ότι οι μοναδικοί μακριά από τα 30 ήταν ο Μαλεζάς που είναι 25 και ο Βιτόλο που είναι 27 ..
Γιατί ο Αραμπατζής μπορεί να είναι 26 αλλά δεν πιάνεται οπότε άστον.
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
Από έλληνες, Μπαλάφας και Αραμπατζής. Αν και μου είναι πολύ συμπαθείς, νομίζω πήραν αρκετές ευκαιρίες και έδειξαν ότι δεν μπορούν παραπάνω. Από ξένους, Βερόν, που μόνος του πέταξε λευκή πετσέτα και Σαβίνι που δεν είναι για το επίπεδο του ΠΑΟΚ. Περιμένω να δω περισσότερο Αμπουμπακάρι, Φωτάκη και Κουτσιανικούλη, που φέτος θα πρέπει να πάρουν περισσότερες ευκαιρίες. Και ελπίζω...
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
δεν εχουμε θεμα εμεις οι παιχτες μας περνουν 2η εφηβια...Yiankos έγραψε:Ποιοι εμείς; Η ομάδα φέτος είχε κορμό 30ρηδων ξεκάθαρα ..free4 έγραψε: Εμείς πάλι προτιμάμε να έχουμε στην ομάδα μας πιτσιρίκια, στο στυλ της Μπάρτσα!
Οι βασικοί μας 12άδα με βάση τα λεπτά συμμετοχές:Χαλκιάς 36, Κοντρέρας 31.5, Λίνο 33, Τσιρίλο 33, Μαλεζάς 25, Αραμπατζής 26, Γκαρσία 33, Βιτόλο 27, Ίβιτς 33, Σορλέν 31, Βιεϊρίνια 24, Ζλάταν 29
Βλέπεις ότι οι μοναδικοί μακριά από τα 30 ήταν ο Μαλεζάς που είναι 25 και ο Βιτόλο που είναι 27 ..
Γιατί ο Αραμπατζής μπορεί να είναι 26 αλλά δεν πιάνεται οπότε άστον.
Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?
Μία μικρή διόρθωση, είναι 4 στους 12: Βιεϊρίνια, Μαλεζάς, Αραμπατζής, Βιτόλο.Yiankos έγραψε:Ποιοι εμείς; Η ομάδα φέτος είχε κορμό 30ρηδων ξεκάθαρα ..free4 έγραψε: Εμείς πάλι προτιμάμε να έχουμε στην ομάδα μας πιτσιρίκια, στο στυλ της Μπάρτσα!
Οι βασικοί μας 12άδα με βάση τα λεπτά συμμετοχές:Χαλκιάς 36, Κοντρέρας 31.5, Λίνο 33, Τσιρίλο 33, Μαλεζάς 25, Αραμπατζής 26, Γκαρσία 33, Βιτόλο 27, Ίβιτς 33, Σορλέν 31, Βιεϊρίνια 24, Ζλάταν 29
Βλέπεις ότι οι μοναδικοί μακριά από τα 30 ήταν ο Μαλεζάς που είναι 25 και ο Βιτόλο που είναι 27 ..
Γιατί ο Αραμπατζής μπορεί να είναι 26 αλλά δεν πιάνεται οπότε άστον.
Δράττομαι της ευκαιρίας να αναφέρω δύο παραδείγματα ομάδων που στηρίζονται σε 30ρηδες και που αποδεικνύουν ότι όταν ψάχνεις άμεσα αποτελέσματα, προτιμάς την εμπειρία.
Μίλαν. Οι βασικοί της (και οι ηλικίες τους) με βάση τα λεπτά συμμετοχής:
Andrea Pirlo 31, Thiago Silva 25, Ronaldinho 30, Massimo Ambrosini 33, Clarence Seedorf 34, Marco Borriello 27,
Dida 36, Ignazio Abate 23, Alessandro Nesta 34, Pato 20, Luca Antonini 27, Gianluca Zambrotta 33.
5 στους 12 είναι κάτω από 29, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας (29,4 η Μίλαν και 30,1 ο ΠΑΟΚ) πέφτει λόγω... Πάτο.
Στην νταμπλούχο Ιταλίας και πρωταθλήτρια Ευρώπης Ίντερ αντίστοιχα:
Júlio César 30, Javier Zanetti 36, Maicon 28, Diego Milito 30, Lúcio 32, Samuel Eto'o 29, Wálter Samuel 32,
Esteban Cambiasso 29, Dejan Stankovic 31, Wesley Sneijder 26, Thiago Motta 27, Mario Balotelli 19.
Μέσος όρος 29,1 στην δωδεκάδα παικτών λόγω Μπαλοτέλι, ενώ μόνο 4 στους 12 είναι κάτω από την ηλικία του Μούσλι.
Μία παρατήρηση ακόμη για την Ίντερ που τιμά το όνομά της (Internazionale=διεθνής). Ο μοναδικός Ιταλός που βρίσκει συχνά θέση στην ενδεκάδα είναι ο Μπαλοτέλι. Όλοι οι υπόλοιποι είναι ξένοι... Λέτε να έχουν πρόβλημα με την φημολογούμενη οδηγία της ΟΥΕΦΑ;