Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν

Δημοσίευση από free4 »

χαχαχα έλεος ρε συ!!! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν

Δημοσίευση από teod1980 »

Εσένα τόπικ-μίασμα δε σε είχα ανοίξει ποτέ...αλλά μια και που υπάρχεις...
Να φύγουν όλοι γιατί δε κάνει κανείς τους να παίζει στον ΠΑΟΚ...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν

Δημοσίευση από free4 »

Ο εκνευρισμός σου που ακριβώς οφείλεται κι έχεις πάρει τα πάντα σβάρνα?
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν

Δημοσίευση από sidpanos »

αυτό το τόπικ αν ήταν μόνο στο χέρι μου,θα το διαολόστελνα...

αλλά ο σατανάς έχει δουλειά τέτοια ώρα,οπότε..... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν

Δημοσίευση από teod1980 »

free4 έγραψε:Ο εκνευρισμός σου που ακριβώς οφείλεται κι έχεις πάρει τα πάντα σβάρνα?
Διαβασε σε παρακαλώ εδώ...http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic ... &start=510
και την υπογραφή μου...
Fila8los86
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 00:49

Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?

Δημοσίευση από Fila8los86 »

εδώ φάγαμε στη μάπα τον ντάνι, τόσα χρόνια. Ο Κρέσιτς είναι κλάσεις ανώτερος.
...το διαβασα και αυτο... :lol: χαχα
G10RG0$
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Πέμ 15 Μάιος 2008, 13:31

Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?

Δημοσίευση από G10RG0$ »

na kratisoume..
halkia kresic kai enan 3o
maleza, cirillo, codreras,lino, (arabatzi),
vitolo, garcia, fotaki, sorlin, ivic,
vierinha, koutsianikouli,
filomeno, musli(pulen :P ),papazoglou

snauzner, moon, savini, veron, edinho ekso...kairos na mpoun ellines neoi stin omada me mikra simvolaia..kai na vgei kana neo taledaki..allwste autoi oi paiktes ligo epaizan kai kalitera sti thesi tous na dinoun ligo freskada ta niata twn akadimiwn..
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Noμιζω οι αποδεσμευσεις ισως ηδη επρεπε να ξεκινησουν και χωρις προπονητη...Βερον ειδικα που ναι και δυσκολος....
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?

Δημοσίευση από sidpanos »

G10RG0$ έγραψε:na kratisoume..
halkia kresic kai enan 3o
maleza, cirillo, codreras,lino, (arabatzi),
vitolo, garcia, fotaki, sorlin, ivic,
vierinha, koutsianikouli,
filomeno, musli(pulen :P ),papazoglou

snauzner, moon, savini, veron, edinho ekso...kairos na mpoun ellines neoi stin omada me mikra simvolaia..kai na vgei kana neo taledaki..allwste autoi oi paiktes ligo epaizan kai kalitera sti thesi tous na dinoun ligo freskada ta niata twn akadimiwn..

ελληνικά μόνο αδερφέ
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11251
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?

Δημοσίευση από palok »

Μουρίνιο:"Προτιμώ τους τριαντάρηδες"

Σε δηλώσεις που έκανε για το τι παίκτες προτιμά να έχει σε μια ομάδα, ο Μουρίνιο τόνισε πως είναι καλύτερα να έχει έτοιμους και έμπειρους ποδοσφαιριστές, παρά νέους που δεν ξέρεις αν θα βγάλουν τα λεφτά τους.

"Λάμπαρτ και Τζέραρντ είναι εξαιρετικοί παίκτες που κάνουν τα πάντα στο γήπεδο. Θα ήθελα να είχα μερικούς τριαντάρηδες, που βρίσκονται στα τελειώματα της καριέρας τους. Αυτό γιατί είναι ποδοσφαιριστές σταθεροί σε απόδοση, που ξέρεις τι θα σου δώσουν".
http://www.sport24.gr/html/ent/007/ent.364007.asp


κάπου ήθελα να το ποστάρω...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?

Δημοσίευση από free4 »

Τι 30, τι 40 , τι 50! :lol: :lol: :lol: :lol:
Αν έλεγε ότι προτιμά τις 30άρες ίσως να το έσωζε λιγάκι! :shock: :shock: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Εμείς πάλι προτιμάμε να έχουμε στην ομάδα μας πιτσιρίκια, στο στυλ της Μπάρτσα!
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?

Δημοσίευση από Yiankos »

free4 έγραψε: Εμείς πάλι προτιμάμε να έχουμε στην ομάδα μας πιτσιρίκια, στο στυλ της Μπάρτσα!
Ποιοι εμείς; Η ομάδα φέτος είχε κορμό 30ρηδων ξεκάθαρα ..
Οι βασικοί μας 12άδα με βάση τα λεπτά συμμετοχές:Χαλκιάς 36, Κοντρέρας 31.5, Λίνο 33, Τσιρίλο 33, Μαλεζάς 25, Αραμπατζής 26, Γκαρσία 33, Βιτόλο 27, Ίβιτς 33, Σορλέν 31, Βιεϊρίνια 24, Ζλάταν 29

Βλέπεις ότι οι μοναδικοί μακριά από τα 30 ήταν ο Μαλεζάς που είναι 25 και ο Βιτόλο που είναι 27 ..
Γιατί ο Αραμπατζής μπορεί να είναι 26 αλλά δεν πιάνεται οπότε άστον.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?

Δημοσίευση από niko70 »

Από έλληνες, Μπαλάφας και Αραμπατζής. Αν και μου είναι πολύ συμπαθείς, νομίζω πήραν αρκετές ευκαιρίες και έδειξαν ότι δεν μπορούν παραπάνω. Από ξένους, Βερόν, που μόνος του πέταξε λευκή πετσέτα και Σαβίνι που δεν είναι για το επίπεδο του ΠΑΟΚ. Περιμένω να δω περισσότερο Αμπουμπακάρι, Φωτάκη και Κουτσιανικούλη, που φέτος θα πρέπει να πάρουν περισσότερες ευκαιρίες. Και ελπίζω...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?

Δημοσίευση από Sera4 »

Yiankos έγραψε:
free4 έγραψε: Εμείς πάλι προτιμάμε να έχουμε στην ομάδα μας πιτσιρίκια, στο στυλ της Μπάρτσα!
Ποιοι εμείς; Η ομάδα φέτος είχε κορμό 30ρηδων ξεκάθαρα ..
Οι βασικοί μας 12άδα με βάση τα λεπτά συμμετοχές:Χαλκιάς 36, Κοντρέρας 31.5, Λίνο 33, Τσιρίλο 33, Μαλεζάς 25, Αραμπατζής 26, Γκαρσία 33, Βιτόλο 27, Ίβιτς 33, Σορλέν 31, Βιεϊρίνια 24, Ζλάταν 29

Βλέπεις ότι οι μοναδικοί μακριά από τα 30 ήταν ο Μαλεζάς που είναι 25 και ο Βιτόλο που είναι 27 ..
Γιατί ο Αραμπατζής μπορεί να είναι 26 αλλά δεν πιάνεται οπότε άστον.
δεν εχουμε θεμα εμεις οι παιχτες μας περνουν 2η εφηβια... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Ποιοί παίχτες πιστεύετε ότι πρέπει να φύγουν?

Δημοσίευση από stephanos »

Yiankos έγραψε:
free4 έγραψε: Εμείς πάλι προτιμάμε να έχουμε στην ομάδα μας πιτσιρίκια, στο στυλ της Μπάρτσα!
Ποιοι εμείς; Η ομάδα φέτος είχε κορμό 30ρηδων ξεκάθαρα ..
Οι βασικοί μας 12άδα με βάση τα λεπτά συμμετοχές:Χαλκιάς 36, Κοντρέρας 31.5, Λίνο 33, Τσιρίλο 33, Μαλεζάς 25, Αραμπατζής 26, Γκαρσία 33, Βιτόλο 27, Ίβιτς 33, Σορλέν 31, Βιεϊρίνια 24, Ζλάταν 29

Βλέπεις ότι οι μοναδικοί μακριά από τα 30 ήταν ο Μαλεζάς που είναι 25 και ο Βιτόλο που είναι 27 ..
Γιατί ο Αραμπατζής μπορεί να είναι 26 αλλά δεν πιάνεται οπότε άστον.
Μία μικρή διόρθωση, είναι 4 στους 12: Βιεϊρίνια, Μαλεζάς, Αραμπατζής, Βιτόλο.

Δράττομαι της ευκαιρίας να αναφέρω δύο παραδείγματα ομάδων που στηρίζονται σε 30ρηδες και που αποδεικνύουν ότι όταν ψάχνεις άμεσα αποτελέσματα, προτιμάς την εμπειρία.

Μίλαν. Οι βασικοί της (και οι ηλικίες τους) με βάση τα λεπτά συμμετοχής:
Andrea Pirlo 31, Thiago Silva 25, Ronaldinho 30, Massimo Ambrosini 33, Clarence Seedorf 34, Marco Borriello 27,
Dida 36, Ignazio Abate 23, Alessandro Nesta 34, Pato 20, Luca Antonini 27, Gianluca Zambrotta 33.
5 στους 12 είναι κάτω από 29, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας (29,4 η Μίλαν και 30,1 ο ΠΑΟΚ) πέφτει λόγω... Πάτο.

Στην νταμπλούχο Ιταλίας και πρωταθλήτρια Ευρώπης Ίντερ αντίστοιχα:
Júlio César 30, Javier Zanetti 36, Maicon 28, Diego Milito 30, Lúcio 32, Samuel Eto'o 29, Wálter Samuel 32,
Esteban Cambiasso 29, Dejan Stankovic 31, Wesley Sneijder 26, Thiago Motta 27, Mario Balotelli 19.
Μέσος όρος 29,1 στην δωδεκάδα παικτών λόγω Μπαλοτέλι, ενώ μόνο 4 στους 12 είναι κάτω από την ηλικία του Μούσλι.
Μία παρατήρηση ακόμη για την Ίντερ που τιμά το όνομά της (Internazionale=διεθνής). Ο μοναδικός Ιταλός που βρίσκει συχνά θέση στην ενδεκάδα είναι ο Μπαλοτέλι. Όλοι οι υπόλοιποι είναι ξένοι... Λέτε να έχουν πρόβλημα με την φημολογούμενη οδηγία της ΟΥΕΦΑ; :twisted:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”