Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Realcon »

Εκείνον που θα κάνει τον ΠΑΟΚ ακόμη πιο δυνατό από πρόπερσι και φέτος.
Δέν με νοιάζει πως θα λέγεται.
Αν το όνομα του τελειώνει σε ιδης, σε ος, σε ιτς κλπ.
Παίκτης που να βλέπει δίχτυα. Και όχι παίκτης που να βλέπουμε εμείς δίχτυα γι αυτόν.
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Bono »

navigator11 έγραψε:και μολις στην τρυφερη ηλικια των 33-34!ρε παιδια .....
Διαφωνώ πλοηγέ.
Σύμφωνα με πολλές τελευταίες έρευνες έχει μεγαλώσει πολύ ο μέσος όρος ζωής...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από gika »

Realcon έγραψε:Εκείνον που θα κάνει τον ΠΑΟΚ ακόμη πιο δυνατό από πρόπερσι και φέτος.
Δέν με νοιάζει πως θα λέγεται.
Αν το όνομα του τελειώνει σε ιδης, σε ος, σε ιτς κλπ.
Παίκτης που να βλέπει δίχτυα. Και όχι παίκτης που να βλέπουμε εμείς δίχτυα γι αυτόν.
Προτιμώ κάτι σε... -ίνιο...!! :pano:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από moican4 »

Μπαλαφ-ινιο...!!! :mrgreen: Σου κανει.? :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από gika »

Στην ανάγκη ναι... :mrgreen:

Πάντως τίποτα σε Juninho, Ronaldinho, Robinho κτλ τα προτιμώ... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
vouts_charis
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: Τρί 25 Μάιος 2010, 23:37

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από vouts_charis »

Θα λάτρευα τον DECO με την ασπρόμαυρη φανέλα!Μένει ελεύθερος απο την Τσελσι και είχε ακουστεί για Φλουμινένσε(δήλωσε πως αν πάει, θα πάει για να παίξει και όχι για να κλείσει την καριέρα του).

Θα ήταν μία καλή ευκαιρία, ειδικά αν ερχόταν ο Κοστα, όντας γνωστοί από την Πόρτο!

Είναι όμως και μια πολύ καλή ευκαιρία για τον Σέρτζιο να βουλώσει τα στόματα αυτών που τον κατηγόρησαν για τον θέμα Κόστα....

Ήδωμεν.......
Lexus
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Κυρ 02 Αύγ 2009, 15:11

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Lexus »

εμεινε ελευθερος απο την βιγιαρεαλ ο ibagaza αντε πρπει να προλαβουμε να τον κλεισουμε πριν παει αλουυ ;)
SergioConceicao
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 18:07

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από SergioConceicao »

Και εγω θελω τον μεγαλο Ariel Ibagaza χθες οχι σημερα. :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
riegel
Δημοσιεύσεις: 685
Εγγραφή: Τετ 18 Ιουν 2008, 23:19
Τοποθεσία: Athens

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από riegel »

Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ronaldo »

πολυ καλος αυτος
βαρβατο φορ φαινεται
δεν νομιζω να μπορουμε να τον παρουμε ομως
goutsou
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Παρ 28 Μάιος 2010, 20:24

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από goutsou »

Cristian Sapunaru απο Πορτο για δεξι μπακ. Τον θελαμε τον Ιανουαριο, να τον παρουμε τουλαχιστον τωρα
François Clerc Δεξι μπακ Δεν ανανεωσε με τη Λυων. Μαλλον θα ζηταει πολλα, αλλα αν οχι ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ περιπτωση
Albin Ebondo Μια αλλη καλη περιπτωση δεξιου μπακ απο την Τουλουζ κι αυτος ελευθερος
Jonathan De Guzman Κεντρικο/επιθετικο χαφ Ελευθερος απο τη Φεγενορτ 22 χρονων το 10αρι της 10ετιας, αλλα μαλλον ευσεβης ποθος
Δημητρης Σαλπιγγιδης ειτε γουσταρετε ειτε οχι, ειναι η καλυτερη λυση για τον ΠΑΟΚ μπορει να παιξει εξτρεμ και δεξια και αριστερα οπως επισης και μπροστα σαν φορ
Daniel Niculae Επιθετικος, Διεθνης, Ελευθερος απο την Οσερ. Σε περιπτωση που ο Μουσλι "την κανει" ή αν δεν ζητησει πολλα για μισθο, νομιζω οτι ειναι παικτης των 10-15 γκολ και οτι πρεπει για τον ΠΑΟΚ
Κι εναν αριστερο εξτρεμ, μικρο σε ηλικια απο Λατινικη Αμερικη, που εχει αρκετα ταλεντακια και με λιγα σχετικα χρηματα.
Φυσικα και οι τρεις που αφησε ελευθερους η Βιγιαρεαλ (Χαβι Βεντα, Μανις και Ιμπαγκασα) αλλα για ...χθες οχι για τον σημερινο ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
mike
Δημοσιεύσεις: 935
Εγγραφή: Παρ 28 Δεκ 2007, 14:25
Τοποθεσία: Ξάνθη

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από mike »

και με Σαλπιγγίδη μόνο είμαι ευχαριστημένος
είτε θέλετε είτε όχι και μόνο αυτό σαν γεγονός είναι υπέρβαση
Mandalomi_4
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 20:05

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Mandalomi_4 »

Stevan Jovetic...και γ@μω τα δεκάρια,στα ασσίστ δεν πιάνετε και πολύ νέος σε ηλικία...Πέταξε και 2 μπάλακια σε Λιβε και Μπάγερν στο ΤσουΛου!

http://transfermarkt.co.uk/en/stevan-jo ... 46104.html
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από nikos123 »

πολυ φθηνος ειναι αυτος αδερφε...κατι σε πιο ακριβο δεν εχεις??? :opaokara: :opaokara:
Mandalomi_4
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 20:05

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Mandalomi_4 »

Θά'θελα όμως :D :opaokara: :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”