Με τις δηλώσεις αυτές και με αυτά που είπε σήμερα στη συνέντευξη τύπου μετά τον αγώναKolokotronis_4 έγραψε:http://www.metrosport.gr/o-fernanto-santos-apoklistika-sto-athlitiko-metropolis
Ο Φερνάντο Σάντος μίλησε αποκλειστικά στο «Αθλητικό Metropoliς» και στον Χρήστο Παυλίδη για τον φετινό ΠΑΟΚ. Μεταξύ των άλλων ο Πορτογάλος τεχνικός του Δικεφάλου ανέφερε:
- «Σίγουρα είμαστε ευχαριστημένοι που είμαστε μέσα στους στόχους του πλάνου.
- «Το τριετές πλάνο το έχουμε κερδίσει, κανείς δεν μπορεί να πει το αντίθετο.».
"Ο ΠΑΟΚ γενικότερα τον τελευταίο καιρό έχει φθάσει σε υψηλά σημεία απόδοσης χωρίς μεγάλες διακυμάνσεις στην απόδοση του. Αυτό πρέπει να διατηρήσουμε μέχρι το τέλος"
Ο υπάλληλος της ΠΑΕ κάνει την αυτοκριτική. Επειδή προσωπικά των θεωρώ σοβαρό άνθρωπο πιστεύω ότι είναι αυστηρός, αλλά δίκαιος στην αυτοκριτική του.
Τελικά ο ίδιος θεωρεί ότι έχει πετύχει στη δουλειά που του ανατέθηκε μέχρι τώρα.
Περιμένουμε πλέον τη διοίκηση της ΠΑΕ να τοποθετηθεί επί του θέματος.