Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Πολλά μπράβο στα ηρωικά αδελφια μας που τρυπωσαν στο βρωμογηπεδο του Πανόπουλου.
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1514
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
GOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL VIEIRINHA!!!
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
ΓΚΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1514
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
ΓΚΟΛ Ίβιτς 0-2
στο γήπεδο έχει ΠΑΟΚτσήδες. Πώτς γκένεν ατό;
στο γήπεδο έχει ΠΑΟΚτσήδες. Πώτς γκένεν ατό;
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
άντε γεια ρε ξανθούλα...
άντε ήττα για βάζελο αύριο η Χ και Χ για τον κ@λογαυρο
άντε ήττα για βάζελο αύριο η Χ και Χ για τον κ@λογαυρο
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Πώς βρέθηκαν εκεί οι δικοί μας; Στο ημίχρονο έφυγα για Παλατάκι
Όλα καλά να πάνε μόνο μέχρι τότε...
Όλα καλά να πάνε μόνο μέχρι τότε...
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Υπαρχει χειροτερο πραγμα απο το να περιγραφεις αγωνα του μησιτου σου εχθρου και αυτος να κανει περιπατο....Α ρε ελλεινο σκουληκι.......
