Παράπονα για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

ContrerasPablo έγραψε:
gash04 έγραψε:Ποινές σε μέλη

Maximus 1 εβδομάδα (εκτίει ήδη την ποινή απο την Κυριακή)
Free4 1 ώρα (έληξε)


Μαζί με τους παραπάνω οριστικά διεγράφησαν

2 ερπετά
1 γριά
10 χανούμια

Τα τελευταία αν θέλουν κάτι ας στείλουν email να μας πουν και τους λόγους εγγραφής τους στο παρόν φόρουμ.

* Όσοι έχουν δεχτεί μικρές ποινές φέτος να διευκρινίσω ότι θεωρούνται υπότροποι και σε περίπτωση συνεχόμενου παραπτώματος η ποινή τους θα διπλασιάζεται.

**απο την νέα σαιζόν θα μπορούν να ξανακράζουν ελεύθερα καθότι ο παραπάνω όρος δεν θα έχει ισχύ.

*** Ατυποι νόμοι που καλό είναι να τους γνωρίζεται και αυτούς.
Συζήτηση ή κουβέντα πάνω σε αυτό δεν γίνεται αποδεκτή.
Αποφασίσαμε και διατάξαμε...
επισης ειχατε μπαναρει τον γκικα...μην ξεχασετε εμενα που στην μεγαλυτερη νικη του ΠΑΟΚ(0-1 στον γαυρο)
ημουν μπαναρισμενος υποτιθεται για 15 λεπτα απο τον σιντπανο αλλα αυτο κρατησε πανω απο μια εβδομαδα....
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Υπάρχουν αδυναμίες του συστήματος.
Οι φυλακές μας τους χωράνε όλους. :lol:
Στην περίπτωση σου έγινε για πλάκα και δεν ξεκλείδωνε ο λογαριασμός σου απο τον server με τίποτα :lol:
Τα παράπονα σου στον server :lol:
Και σου είχα πει να μην παίζεις με τα μπαν και τα μπουν.
Σήμερα ο gika βρέθηκε μπαναρισμένος χωρίς κανένας να τον μπανάρει. :lol:

υ.γ
Να θυμίσω Gika ότι η ποινή σου η επόμενη θα είναι μήνας.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gika »

Να ρωτήσω Γκας...

Η ποινή μου είναι προγραμματισμένη ή θα είναι ένας μήνας αν τυχόν κάνω κάτι??
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

Πως το λέγαμε στο πανί στις θύρες 5-6?
Κλειδώστε μας όλους φυλακή, να δούμε ποιος θα γράφει!

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

gika έγραψε:Να ρωτήσω Γκας...

Η ποινή μου είναι προγραμματισμένη ή θα είναι ένας μήνας αν τυχόν κάνω κάτι??
Aν κάνεις κάτι.
Όπως να το συζητάμε για παράδειγμα. :twisted:
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από DimisK »

free4 έγραψε:Πως το λέγαμε στο πανί στις θύρες 5-6?
Κλειδώστε μας όλους φυλακή, να δούμε ποιος θα γράφει!

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

:lol: :lol: :lol: :lol:

ΤΟ ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ!!!
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Νομιζω πως το τοπικ ξεφτιζει και θα ξεφτισει κι αλλο.Καμια μομφη σε κανεναν , απλα κανω μια διαπιστωση.Ειναι φυσικο μετα απο καιρο να επερχεται η τριβη νομιζω.

Παντως ειναι να μη δωσεις εξουσια στον Ελληνα....Α πα πα πα πα πα πα πα πα πα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

Ισαάκ, ένας από εμας!! :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Για ποιο απο όλα τα τόπικ λέτε? :D
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gika »

Isaak the Greek έγραψε: Παντως ειναι να μη δωσεις εξουσια στον Ελληνα....Α πα πα πα πα πα πα πα πα πα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Μου θύμισες το ανέκδοτο με τα παπάκια, του Σερβετά... :opaokara: :opaokara: :opaokara: Όχι παααααλι.... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από DimisK »

gash04 έγραψε:Για ποιο απο όλα τα τόπικ λέτε? :D

Tα μυαλά μας πονάνε....λαίμαι!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106608
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Καλημέρα! Είναι η 6η φορά που ξαναμπαίνω στο φόρουμ, μετά από 5 περπτώσεις που υπήρχε αδυναμία εισόδου. Ας ελπίσω ότι είναι και η τελευταία, γιατί η παρουσία μου εδώ κρίνεται απαραίτητη (για μένα, όχι για το φόρουμ).
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από DimisK »

Τις τελευταίες ημέρες γίναμε μάρτυρες προσώπων που μπήκαν στο φόρουμ με αφορμή τα επεισόδια στη Λαμία και βρίζουν ασυστόλως. Δύο ονόματα μου έρχονται στο μυαλό. Θα παρακαλούσα να επιληφθούν του θέματος οι admin διότι η κατάσταση τείνει να ξεφύγει.
Παιδιά ας προτατέψουμε το φόρουμ μας...
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από city_boy »

ελα οβερ.. :D

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

Επειδή τις τελευταίες μέρες ξαναξεφύγαμε, ας θυμήσουμε μερικά πράγματα για ακόμα μία φορά...

Στο site και στο forum, υπαρχουν ορισμενοι κανόνες, τους οποίους οφείλουμε όλοι να σεβόμαστε. Το τελευταίο διάστημα υπήρχε μια ελαστικότητα και νομίζω είδαμε όλοι τα αποτελέσματα. Καλώς ή κακώς, η κατάσταση αυτή δε γίνεται να συνεχιστεί...

Όσοι δε γνωρίζουν τους κανόνες, ας ρίξουν μια ματιά εδώ!
Τα σημαντικότερα που οφείλουμε όλοι να θυμόμαστε και στα οποία δε θα υπάρχει καμμία ελαστικότητα, είναι:

2.1 Δικαίωμα συμμετοχής στο φόρουμ του Paokmania.gr/Forum έχουν όλοι οι φίλοι του Π.Α.Ο.Κ. και όχι μόνο, και ο χώρος τους παρέχεται από το Paokmania.gr/Forum για την ανάπτυξη απόψεων γύρω από τον Π.Α.Ο.Κ. Οι απόψεις και οι κρίσεις που εκφράζονται εδώ μέσα είναι καθαρά απόψεις των μελών και το Paokmania.gr/Forum δεν υιοθετεί (ή απορρίπτει) καμία εξ' αυτών εφ' όσον κινούνται μέσα στα όρια της ευπρέπειας και της κοσμιότητας και δεν προσβάλλουν με οποιονδήποτε τρόπο τρίτους και την υπόληψη ή την αξιοπρέπεια των άλλων.

3.3 Το Paokmania.gr/Forum σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι αποδέχεται ή ενστερνίζεται κατά οποιονδήποτε τρόπο τις εκφραζόμενες σε αυτούς τους χώρους προσωπικές
ιδέες ή αντιλήψεις.

6.5 Οι συζητήσεις πρέπει να κρατιούνται σε κόσμιο και πολιτισμένο επίπεδο με σεβασμό στις απόψεις όλων και με στόχο την ισότιμη και δημοκρατική διατύπωση ιδεών.

8.1 Το φόρουμ δεν είναι χώρος εκτόνωσης των προσωπικών συναισθημάτων των συμμετεχόντων αλλά χώρος που έχει παραχωρηθεί για την κατάθεση των σκέψεών τους με τρόπο που δεν προσβάλλει καθ’ οιονδήποτε τρόπο την προσωπικότητα και την αξιοπρέπεια οποιωνδήποτε προσώπων είτε αυτά τα πρόσωπα συμμετέχουνε στο Paokmania.gr/Forum είτε όχι.

8.2 Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η «επίθεση» σε άλλα μέλη, moderators ή administrators του Paokmania.gr/Forum. Με τον όρο «επίθεση» εννοείται η «δυσφήμιση», ο χλευασμός, η ειρωνεία, καθώς και οποιαδήποτε προσωπική ή /και φυλετική προσβολή.

8.19 Απαγορεύεται η προσβολή των μελών, των φιλάθλων, των θείων, της ομάδας μας, των παικτών της ή των μελών του forum με την χρήση ειρωνικών, υβριστικών ή μειωτικών χαρακτηρισμών. Η παράβαση από μέλος του κανόνα αυτού θα οδηγεί ακόμα και στην οριστική αποβολή του από το forum.

8.28 Επίσης απαγορεύονται οι "συμβουλές" προς άλλους χρήστες να αλλάξουν ομάδα και παρεμφερείς προτροπές που υπονοούν γενικά ότι δεν είναι (ή δεν θα έπρεπε να είναι) φίλαθλοι του Π.Α.Ο.Κ.

Σε γενικες γραμμες δηλαδη, ας καταλάβουμε επιτέλους ότι ο καθένας μπορεί να διατυπώνει τη γνώμη του, όποια κι αν είναι αυτή, αρκεί να το κάνει με τρόπο που να μην προσβάλλει τους υπόλοιπους. Από δω και πέρα δεν έχει σημασία δε θα επιτρέπονται με τίποτα επιθέσεις σε άλλα μέλη, επειδή έχουν διαφορετική γνώμη... Όποιος το κατάλαβε καλώς, όποιος όχι ας έρθει να του το εξηγήσουμε...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gika »

Πρέπει να αλλάξουν κάποια πράγματα στους όρους όταν βρείτε χρόνο... 8-)

Παντού γράφει Paokmania.gr/Forum, ενώ μετά την αλλαγή σέρβερ έγινε forum.paokmania :mrgreen:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”