Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από giapas »

Τη Κυριακή θα υπάρχει ισοβαθμία???? Από που το βγάζεις αυτό το συμπέρασμα ????? Γιατί χαντακώνεις τόσο την Ατρομητάρα?????? :cry:
Άβαταρ μέλους
mauros hmer
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 10:02

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από mauros hmer »

Ροβεσπιέρος, Μαρά, Πανόπουλος, Λένιν, Το Τρίτο Πόδι του Εντίνιο, Μπάτσοι (γουρούνια-δολοφόνοι), ΕΑΜ, ΕΛΑΣ και Ελας, Θύρα 4, Λαικά Δικαστήρια, Λαικοί τραγουδιστές, Λαική αγορά, Γκάρσια Τσε Γκουεβάρα, Πόι, Στάλιν, Μακαρέζος και Μάκαρος.
ΝΑ γιατί λατρεύω τα οπαδικά σάιτ....


ΥΓ. Ρε ρίζλα ασημί, λυπήσου και μας που κόψαμε (λέμε τώρα) και άλλαξε το άβαταρ σου...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

Λευτεριά στην Παλεστίνη :opaokara:
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από giapas »

Επειδή δεν έχω παρακολουθήσει τίποτα από Ξάνθη φέτος , υπάρχει κάποιος παίκτης να αξίζει ????

Μόνο το Πόι ξέρω γιατί νομίζω μας είχε δροσίσει πριν λίγα χρόνια ( αν δε κάνω λάθος τη χρονιά που γύρισε ο Ζαγορ )
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από paoki_sweden »

I think the have a good goalkeeper also my brother. He performed very good against us in toumba for some years ago I think.

Xalkias

Miro, Contreras, Malezas, Lino

Fotakis, Pablo, Vitolo, Vierinha

Ivic

Zlatan

:opaokara:
Effrem1
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:41
Τοποθεσία: Τριανδρια

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Effrem1 »

Εχει καποιεσ καλες μοναδες φιλε οπως ο Αγγλος επιθετικος Nathan Elington ο οποιος ευτυχως ταλαιπωρειται απο ιωση,ο μεσος Marcelinho,κλασσικα ο Κιντανα που μπορει να κανει τη ζημια αλλα και ο τερματοφυλακας τους ο Γκσπουρνινγκ ο οποιος -αποψη μου- μπορει να νικηθει μονο σε πρωτο χρονο αλλα δεν εχει καλη εξοδο!!Μοναδες αυτα σαν ομαδα ομως δεμενη λιγα πραγματα..
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από kos »

στινγκα, ποι οτι καλυτερο διαθετει η ξανθη.
τεραστιο ρηγμα στην δεξια αμυντικη πλευρα της.
ο παπαδημητριου ειναι μετριος ενω ο τραγικος βαλας που βγαινει δεξια για να τον βοηθησει εχει δεχτει δυο κοκκινες στην κοντρα. ισως πρεπει να παει εκει ο βιερινια.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

ΤΙΜΩΡΙΑ 27.000€ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ
ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΡΓΟΤΕΛΗ 8.000€
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΟΣΦΠ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ!

0-0 τελικό σκορ πρόβλεψη
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Sera4 »

ακριβως οπως τα λεει ο κος ειναι...στινγκα και ποι ο,τι καλυτερο εχει η ομαδα μαζι με τον τερματα...ο μαρσελινιο θα πεσει πανω στο σναουτσερ λινο με βοηθειες θα πιασει τον που λογικα...απο εκει και περα ειναι τραγικοι αμυντικα κυριως στο κεντρο αμυνας και δεξια ο τζαγγυ αριστερα ειναι καλουτσικος...πιστευω λογω κεντρου θα εχουμε την κυκλοφορια θα τους κλεισουμε και τα πραγματα θα παρουν το δρομο τους...


Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ :pano:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από novito »

Με μια προπόνηση στο γήπεδο της Τούμπας ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ομάδας για τον εκτός έδρας αγώνα με την Skoda Ξάνθη. Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν ο Lucio Filomeno και ο Mirko Savini.

Μετά το τέλος της προπόνησης ο Fernando Santos ανακοίνωσε την αποστολή της ομάδας η οποία αποτελείται από τους:

Χαλκιά, Kresic, Κουτσιανικούλη, Μαλεζά, Φωτάκη, Cirillo, Contreras, Cristiano, Edinho, Garcia, Ivic, Moon, Muslimovic, Lino, Sorlin, Sznaucner, Vieirinha, Vitolo.

http://www.paokfc.gr/swift.jsp?CMRCode= ... 4&extLang=
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Photis »

gash04 έγραψε: 0-0 τελικό σκορ πρόβλεψη
Ακούγεσαι!!!

:pano:
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από giapas »

Ανεξάρτητα από το ποιοί παίκτες την Ξάνθης είναι καλοί , θυμάμαι τα ματσακια μαζί τους μια ζωή να είναι ψιλοαμφίρροπα. Δεν έχω αριθμούς μπροστά μου , αλλά αυτήν την αίσθηση έχω..

Πάντως η νίκη θα συντηρήσει το όνειρο για μια εβδομάδα ακόμα ... θα μας έχει στη τσίτα και θα στείλει και πολύ λαό στα τρελάδικα με αυτή τη ΠΑΟΚΑΡΑ ...


Αλλά και να μη τα καταφέρεις ... ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ ρε γαμώτο και συνεχίζεις
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από novito »

Όντως. Τα τελευταια χρονια στο γκολ κρινονται, αλλα κι αυτο δε μας χαλα... Νίκη να ναι ... :nairepaok:

edit:
Να και η προϊστορια: http://www.novasports.gr/soccer/ANation ... 77407&mm=1

27.8.95
Σκόντα Ξάνθη - ΠΑΟΚ 2-2
Α' Εθνική 1995-96

11.1.97
Σκόντα Ξάνθη - ΠΑΟΚ 1-1
Α' Εθνική 1996-97

1.2.98
Σκόντα Ξάνθη - ΠΑΟΚ 2-2
Α' Εθνική 1998-99

25.10.98
Σκόντα Ξάνθη - ΠΑΟΚ 0-1
Α' Εθνική 1998-99

17.4.00
Σκόντα Ξάνθη - ΠΑΟΚ 1-2
Α' Εθνική 2000-01

3.12.00
Σκόντα Ξάνθη - ΠΑΟΚ 0-2
Κύπελλο Ελλάδος 2000-01

7.3.01
Σκόντα Ξάνθη - ΠΑΟΚ 1-2
Α' Εθνική 2000-01

25.11.01
Σκόντα Ξάνθη - ΠΑΟΚ 1-0
Α' Εθνική 2001-02

1.9.02
Σκόντα Ξάνθη - ΠΑΟΚ 1-1
Α' Εθνική 2002-03

21.2.04
Σκόντα Ξάνθη - ΠΑΟΚ 0-0
Α' Εθνική 2004-05

28.11.04
Σκόντα Ξάνθη - ΠΑΟΚ 0-2
Α' Εθνική 2004-05

27.8.05
Σκόντα Ξάνθη - ΠΑΟΚ 1-0
Α' Εθνική 2005-06

26.11.06
Σκόντα Ξάνθη - ΠΑΟΚ 1-0
Σούπερ Λιγκ 2006-07

1.9.07
Σκόντα Ξάνθη - ΠΑΟΚ 1-0
Σούπερ Λιγκ 2007-08

12.4.09
Σκόντα Ξάνθη - ΠΑΟΚ 1-2
Σούπερ Λιγκ 2009-10

(με εντονο μαυρο οι νικες και με κοκκινο οι ηττες)
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Kαθε παιχνιδι και τελικος,δεν κερδισαμε τον βαζελο ετσι για πλακα...

ΠΑΟΚ γ@μ@ την ξανθη την πουτ@ν@
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από giapas »

Θέλω το ίδιο σκορ με το 1998 ...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”