Ψιχαλίζει, ψιχαλίζει και η σκοντα τα τσιμπ@κια συνεχίζει...paok87 έγραψε:http://www.meteo.gr/cf.asp?city_id=41">http://www.meteo.gr/cf.asp?city_id=41
Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Έτσι είναι αδερφέ, συμφωνώ με όλο το ποσταρισμα σου.Sera4 έγραψε: 7 τελικοι μενουν αδερφια...7 τελικοι...ας επικεντρωθουμε σε αυτο...
Γεια σου πρόεδρε, έτσι σε γουστάρω, δυναμικό, με ξεκάθαρες απόψεις και με τα κακάλα για να βάζεις τα πράγματα στη θέση τους. Μπράβο στους συνδεσμίτες για την απόφαση τους, απόψε είμαι ένας πολύ περήφανος και αισιόδοξος Παοκτσής.
Μας έμειναν δυο μέρες καιρό για να φτιάξουμε κλίμα που θα ωθήσει την ομάδα μας να γυρίσει με το διπλό από την Ξανθη. Ας σταματήσουν οι κουβέντες για τον πανόπουλο, θα μας βρει μπροστά του όταν έρθει η ώρα. 7 x 3 και ίσως (ξανά)ζήσουμε το μεγαλύτερο όνειρο μας!
ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΑΔΕΡΦΙΑ???
Σβήστε το topic και ανοίξτε καινούριο!
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
κάποιο πιο επίσημο site για την συνάντηση Ζαγοράκη - Οργανωμένων έχουμε?
άπαξ και δεν έχει βγει τίποτα στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ, ή σε ιστοσελίδες συνδέσμων
δεν πιστεύω τίποτα.
άπαξ και δεν έχει βγει τίποτα στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ, ή σε ιστοσελίδες συνδέσμων
δεν πιστεύω τίποτα.
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
έχουμε μια εβδομάδα σχεδόν που συζητάμε αν θα πάρουμε εισητήρια ή όχι, και σαν να μην έφτανε αυτό, μας προέκυψε σήμερα θέμα απ'το σπορτόνιο πού θα γίνει το νέο γήπεδο. Ο Πανόπουλος τρίβει τα χέρια του.
Με το παιχνίδι πρέπει να ασχοληθούμε παιδιά, είναι πολύ πονηρό 
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Και μονο το γεγονός ότι ασχολούμαστε μια βδομάδα τώρα με την μετακίνηση οπαδών στην Ξανθη είναι επιτυχία του Πανοπουλου!
Δυστυχώς αυτή είναι η Ελλάδα σήμερα.Ο καθένας κάνει ότι του γουστάρει (εφόσον μπορεί και τον παίρνει βεβαια).Ένας τρόπος μονο υπάρχει για να μπει φρένο στην όλη κατάσταση.
Στις μέρες μας , έχουμε τη δυνατότητα να στέλνουμε μηνύματα και πληροφορίες σε όλο τον κόσμο με τρομερές ταχύτητες.Γι αυτό λοιπόν μπείτε στο site της UEFA και αρχίστε τα μηνύματα.Απαιτήστε ερευνα και τιμωρία σε όλους τους υπευθυνους γι αυτή την κατάντια.
Μπείτε στα site μεγάλων Αγγλικών , Γερμανικών , Γαλλικών , Ισπανικών , Ιταλικών , σκανδιναβικών και λοιπών ευρωπαϊκών εφημερίδων και πείτε τους ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΟΥΝ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΕ GROUPS (οι πιο πολλοί έτσι έρχονται διακοπές εδώ κάτω...σε groups)
Με λίγα λόγια δημιουργήστε ντόρο , έτσι ώστε κάποιος να γυρίσει το κεφάλι του και τα ματια του προς τη χωρα μας....
Η μονη απάντηση είναι η έκθεση τους σε αρχές ανώτερες από αυτούς!!!!Εκεί που δεν μπορεί να εισχωρήσει δάκτυλος δικός τους!!!!Τα ελληνικά δικαστήρια λίγο η πολύ είναι δικά τους.....Τα ευρωπαϊκά και διεθνή ΟΧΙ!!!!!
Κι από κει και πέρα , όσο ζω ελπίζω
Δυστυχώς αυτή είναι η Ελλάδα σήμερα.Ο καθένας κάνει ότι του γουστάρει (εφόσον μπορεί και τον παίρνει βεβαια).Ένας τρόπος μονο υπάρχει για να μπει φρένο στην όλη κατάσταση.
Στις μέρες μας , έχουμε τη δυνατότητα να στέλνουμε μηνύματα και πληροφορίες σε όλο τον κόσμο με τρομερές ταχύτητες.Γι αυτό λοιπόν μπείτε στο site της UEFA και αρχίστε τα μηνύματα.Απαιτήστε ερευνα και τιμωρία σε όλους τους υπευθυνους γι αυτή την κατάντια.
Μπείτε στα site μεγάλων Αγγλικών , Γερμανικών , Γαλλικών , Ισπανικών , Ιταλικών , σκανδιναβικών και λοιπών ευρωπαϊκών εφημερίδων και πείτε τους ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΟΥΝ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΕ GROUPS (οι πιο πολλοί έτσι έρχονται διακοπές εδώ κάτω...σε groups)
Με λίγα λόγια δημιουργήστε ντόρο , έτσι ώστε κάποιος να γυρίσει το κεφάλι του και τα ματια του προς τη χωρα μας....
Η μονη απάντηση είναι η έκθεση τους σε αρχές ανώτερες από αυτούς!!!!Εκεί που δεν μπορεί να εισχωρήσει δάκτυλος δικός τους!!!!Τα ελληνικά δικαστήρια λίγο η πολύ είναι δικά τους.....Τα ευρωπαϊκά και διεθνή ΟΧΙ!!!!!
Κι από κει και πέρα , όσο ζω ελπίζω
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
PARASANDALOS έγραψε:Ο Χαλκιάς κάτω από τα δοκάρια, με τον Αραμπατζή δεξιά και τον Λίνο αριστερά. Κεντρικό αμυντικό δίδυμο οι Μαλεζάς και Κοντρέρας. Τα δύο αμυντικά χαφ θα είναι οι Γκαρσία και Βιτόλο. Στο χώρο του κέντρου θα αγωνιστούν οι Βιερίνια, Σορλέν και Ίβιτς, ενώ στην κορυφή της επίθεσης ο Μουσλίμοβιτς
παλι με το σορλεν ..ειναι σαν να μην εχουμε αριστερο εχτρεμ.... ενω επαναρχεται ο βιτολο![]()
![]()
ο Αραμπατζής δεν είναι τιμωρημένος???
http://www.superleaguegreece.net/announ ... 0-1120.htm
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Καμία σχέση με το προήγουμενο ματς αυτό πρέπει να το καθαρίσουμε απ το πρώτο ημίχρονο και πιστεύω αυτό θα κάνουν τα παλικάρια μας.Έστω και με τον Σορλέν χαφ
Αμάν πια μ΄αυτές τις βροχές στη κωλοξάνθη...
Αμάν πια μ΄αυτές τις βροχές στη κωλοξάνθη...
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Θα παμε να το δουμε στο παλατακι το ματς να δουμε κ το μπασκετ μετα μια χαρα θα ειναι ας σταματησουμε να ασχολουμαστε με τον προεδρο της σκοντα...αρκετα του δωσαμε αξια.
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Η μεγαλυτερη μαγκια ειναι η αυτοσυγκρατηση!!!!Αυτο που κανουν τα παλικαρια της συντονιστικης,φετος,ειναι απιστευτο και ειναι ενας απο τους βασικους λογους που η ομαδα(και κυριως η διοικηση)ασχολειται μονο με το αγωνιστικο μερος,με αποτελεσμα να διεκδικουμε το πρωταθλημα!!!
ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΠΡΑΒΟ γιατι ξερω ποσο δυσκολο ηταν για σας να ανακοινωσετε κατι τετοιο!!!
Το μυαλο μας,πλεον,ΜΟΝΟ στη νικη!!!ΦΟΡΤΣΑ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!
ΥΓ.Ολοι στο Παλατακι να δουμε το ματς εκει!!!!
ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΠΡΑΒΟ γιατι ξερω ποσο δυσκολο ηταν για σας να ανακοινωσετε κατι τετοιο!!!
Το μυαλο μας,πλεον,ΜΟΝΟ στη νικη!!!ΦΟΡΤΣΑ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!
ΥΓ.Ολοι στο Παλατακι να δουμε το ματς εκει!!!!
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Να σε θυμίσω κάτι που ξεχνάς ( με ).novito έγραψε:Να τιμωρηθεις για ποιο λογο??? Με ποια προφαση?? Γιατι χρειαζεται κι αυτη για τα ματια του κοσμου... Για τη δημοκρατια που πιστευουν μερικοι.... Εμεις θα παμε στη Ξανθη, μιας και δε προλαβαμε τα καρναβαλια... Ο τουρισμος δεν απαγορευεται... ακομα τουλαχιστον....
Τεσπα, γνωμες ειναι αυτες κι ο καθενας θα κανει οτι καταλαβαινει...
Είναι χρόνια τώρα που υπάρχει νομοθεσία για αντί εθνικά συνθήματα. Παράδειγμα το Βου- Βούλγαροι που ακούγεται στα γήπεδα του ΠΟΚ... Είδες ΕΣΥ και όλοι μας να διακόπτουν το παιχνίδι να περνει η ομάδα μας το ροζ φίλο και να παίρνει ο η ομάδα του ΠΟΚ -3 βαθμούς; Το έχεις δει να γίνεται; Οχι. Για τι μιλάμε για άρθρα και αν μπορούν να μας τιμωρήσουν. Σε κάθε νομοθεσία υπάρχει πάντα η κουβέντα... Ναι μεν αλλά. Το γνωστό παράθυρο γι αυτούς. Να πω ότι η Ελλάδα εφαρμόζει τους νομούς; Αν από ποιον; Ξεχνατε οι παλιότεροι όταν έπεφτε ο Εθνικος Πειρεως, σε μια νύχτα η αείμνηστη Μελινα Μερκουρι παρέμβει και αυξήθηκαν οι ομάδες της Α ´ Εθνικής ώστε να μην πέσει ο Εθνικος. Παραδείγματα εκατοντάδες έχω να δώσω. Δεν είναι η στιγμή. Ο καθένας εκφράζει την γνώμη του σωστά. Η γνώμη μας όμως άθελα μας μπορεί να κάνει ζημιά gash. Είσαι μια δυνατή φωνή με δυνατά επιχειρήματα. Το θέμα όμως είναι να το δούμε σφαιρικά για το καλό πάντα του ΠΑΟΚ μας.
Απλά δεν τους πιστεύω ότι δεν θα βρουν τροπο για τιμωρία.
Υ. Σ. Ο Παπανδρεου μίλησε σε Αυστραλιανη εκπομπή και είπε το εξής τρομερό... Πρέπει πρώτα να φτιάξουμε το όνομα μας, γιατί κανείς δεν μας πιστεύει. Όταν ο ίδιος ο πρωθυπουργός της ελλαδος λέει κάτι τέτοιο. Τι να σκεφτώ εγώ ο ΠΑΟΚτσής ότι η αθλητική Αθήνα θα με αφήσει, όταν μπαίνω σφήνα για το πρωτάθλημα;
Ο ΠΑΟΚ δεν είχε τον λαό του στο Καραϊσκάκη και ο ΠΑΟΚ πέρασε και το χαρήκαμε όλοι μας και να που ο ΠΑΟΚ συνεχίζει χωρίς προβλήματα.
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Alea jacta est (ο κυβος ερριφθη), που ειπε και ο Καισαρας.
Το ματς ειναι πιο επικινδυνο απο οτι πιστευουμε. Κινδυνευουν να πεσουν και θα τα δωσουν ολα. Για να προτιμαει Σορλεν απο Κριστιανο μαλλον το φοβαται το ματς ο Φερναντο. Εκτος και θελει να παιξει πιο χαλαρα το πρωτο ημιχρονο να δει πως τα παμε και φορτσαρει στο δευτερο, κατι που κανουμε κατα κορον φετος. Θα ειναι μεγαλο κινητρο να πατησουμε εστω και στιγμιαια κορυφη τετοια εποχη. Απο την προηγουμενη χιλιετια εχει να γινει αυτο
Ασε που σε αυτην την αγωνιστικη εχουν και οι αλλοι 2 δυσκολα παιχνιδια, ειχαν παιχνιδι και μεσοβδομαδα, μπορει να σκασει καποιο δωρακι...
Το ματς ειναι πιο επικινδυνο απο οτι πιστευουμε. Κινδυνευουν να πεσουν και θα τα δωσουν ολα. Για να προτιμαει Σορλεν απο Κριστιανο μαλλον το φοβαται το ματς ο Φερναντο. Εκτος και θελει να παιξει πιο χαλαρα το πρωτο ημιχρονο να δει πως τα παμε και φορτσαρει στο δευτερο, κατι που κανουμε κατα κορον φετος. Θα ειναι μεγαλο κινητρο να πατησουμε εστω και στιγμιαια κορυφη τετοια εποχη. Απο την προηγουμενη χιλιετια εχει να γινει αυτο
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Σεμνά και ταπειτά με εμφάνιση όπως αυτή στα Γιάννινα, σε παρόμοιο βούρκο και συνθήκες πάμε γερά για το διπλό..
Ενα ματς όπως όλα τα άλλα με τη νίκη να δίνει 3 βαθμούς και τον ΠΑΟΚ να θέλει να τους κατακτήσει όπως πέρυσι!
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/4oQFQnXTBq0&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/4oQFQnXTBq0&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Ενα ματς όπως όλα τα άλλα με τη νίκη να δίνει 3 βαθμούς και τον ΠΑΟΚ να θέλει να τους κατακτήσει όπως πέρυσι!
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/4oQFQnXTBq0&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/4oQFQnXTBq0&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Απο την στιγμή που ο αρχηγός λέει ''κανείς στην Ξάνθη'' οφείλουμε να το σεβαστούμε.
Σίγουρα θα έχει τους λόγους τους για να το λέει και δεν είναι καθόλου τυχαίο.
Ας κοιτάξουμε τώρα τον αγώνα και μόνον αυτόν είναι άλλος ένας τελικός για την ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΑΣ.
Συγχαρητήρια στο γειτονικό site για την πρόταση γιγαντοοθόνης στο παλατάκι που θα δείξει τον αγώνα με την Σκούντα και μετά θα ξεκινήσει το μπασκετάκι μας καθότι εισακούστηκε και είναι σημαντικό κέρδος για την ΚΑΕ.
Όλοι Παλατάκι λοιπόν.
Όσο για τους αγώνες κατά του νέου νόμου υπάρχει η πορεία που θα ξεκινήσει στην Καμάρα και θα καταλήξει στην Τούμπα το άλλο Σάββατο και εκεί δεν πρέπει να λείπει κανένας.
Ειρηνική πορεία μέχρι το γήπεδο και μετά όλοι στον ιερό ναό Τούμπας για τον τελικό με Πάνθραξ.
27000 το πρόστιμο για τα ελάχιστα αχρείαστα που έπεσαν με Παναθηναικό προς γνώση και συμμόρφωση.
Θέλω να δω Φιλομένο ρε πούστη μου στα επόμενα παιχνίδια τι θα γίνει με αυτόν?
Αν και θεωρώ ότι θα ξεκινήσει απο Πάνθραξ.
Πιθανά συστήματα για 11άδα έχουμε για Ξάνθη?
Σίγουρα θα έχει τους λόγους τους για να το λέει και δεν είναι καθόλου τυχαίο.
Ας κοιτάξουμε τώρα τον αγώνα και μόνον αυτόν είναι άλλος ένας τελικός για την ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΑΣ.
Συγχαρητήρια στο γειτονικό site για την πρόταση γιγαντοοθόνης στο παλατάκι που θα δείξει τον αγώνα με την Σκούντα και μετά θα ξεκινήσει το μπασκετάκι μας καθότι εισακούστηκε και είναι σημαντικό κέρδος για την ΚΑΕ.
Όλοι Παλατάκι λοιπόν.
Όσο για τους αγώνες κατά του νέου νόμου υπάρχει η πορεία που θα ξεκινήσει στην Καμάρα και θα καταλήξει στην Τούμπα το άλλο Σάββατο και εκεί δεν πρέπει να λείπει κανένας.
Ειρηνική πορεία μέχρι το γήπεδο και μετά όλοι στον ιερό ναό Τούμπας για τον τελικό με Πάνθραξ.
27000 το πρόστιμο για τα ελάχιστα αχρείαστα που έπεσαν με Παναθηναικό προς γνώση και συμμόρφωση.
Θέλω να δω Φιλομένο ρε πούστη μου στα επόμενα παιχνίδια τι θα γίνει με αυτόν?
Αν και θεωρώ ότι θα ξεκινήσει απο Πάνθραξ.
Πιθανά συστήματα για 11άδα έχουμε για Ξάνθη?
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
ετσι ακριβως φρι...
Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ
υγ οσοι γουσταρανε εκδρομουλα ας την κανουνε προς το παλατακι

Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ
υγ οσοι γουσταρανε εκδρομουλα ας την κανουνε προς το παλατακι