Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

Μη λέτε ότι σας κατέβει στο κεφάλι!

Αν δεν ήταν ο περίφημος και μόνιμα μοναδικός ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΛΑΟΣ του ΠΑΟΚ σε αυτή την όμορφη χώρα αλλά παράλληλα και μπουρδέλο κράτος δεν θα έπαιζε ΠΟΤΕ Ο ΚΟΥΔΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ!
Δεν θα είχε γίνει ΠΟΤΕ η μεγάλη ομάδα εκείνη.
Σε εποχές πολύ ποιο δύσκολες αλλά παράλληλα παρόμοιες με τις σημερινές.
Θα έπαιζε ακόμα στον Ολυμπιακό και τώρα θα ήσασταν Ολυμπιακοί και δεν θα μιλούσατε για ΠΑΟΚ.

Σε περίπτωση ποινής έδρας πρέπει η απόφαση να παρθεί εντός ημερών έτσι ώστε η ομάδα που θα τιμωρηθεί να παίξει κεκλεισμένων στον επόμενο αγώνα της και όχι όποτε τους συμφέρει και όποτε αποφασίσουν.
ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΟΚΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ.
Υπάρχει δεδικασμένο επίσης με τον Ολυμπιακό και Άρη που έτσι έγινε και ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΤΙΜΩΡΙΕΣ.
Η ΠΑΕ δεν φέρει καμία ευθύνη ίσα ίσα έδωσε και εντολή κανείς να μην πάει εκεί.

Το αν υπάρχουν οπαδοί με ρετσίνες που τις πετάνε κανένας μας δεν τους θέλει μέσα στο γήπεδο αλλά ακόμα και αυτοί έχουν προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της εποχής και η βελτίωση είναι ορατή και στους τυφλούς.
Αν θέλουν ας κάνουν κι αλλιώς!

Κανείς μας δεν θέλει την ΒΙΑ αλλά επίσης κανείς μας δεν μπορεί να καταπιεί την αδικία ή την ΒΙΑ μόνο σε ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ βλέπε φυλακές για πυρσό και κρατητήρια πέρσι και φέτος.
Τουλάχιστον στην Τούμπα δεν γίνεται το παραμικρό.
Ας ρωτήσουν τους Γιαννιώτες.
Μην τα συγχέεται όλα σε ένα καζάνι.

Όπως τα κάνανε ΣΚΑΤΑ ή να τα καθαρίσουν ή να τα φάνε.

ΚΑΤΩ Ο ΧΟΥΝΤΟΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΠΛΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ

Λευτεριά στην ομάδα της Ξάνθης.

υ.γ
ΛΑΜΟΓΙΑ παραιτηθείτε
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

mpafos4 έγραψε:Ρε,παιδια,γιατι δεν θελετε να καταλαβετε?...τι αρθρα και χαζα...λες και δεν ξερουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ πως με την παραμικρη αφορμη θα μας τιμωρησουν...Το εκαναν οταν δεν πηγαιναμε για ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ...τωρα θα κωλωσουν?

Και μετα χεστηκαν εαν βγουμε στους δρομους,εαν τα καψουμε ολα...εαν...εαν...Την δουλεια τους θα την εχουν κανει!!!Και το χειροτερο.....για ολα θα φταιει ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ(οπως θα λενε)!!!


Τρελαινομαι γιατι το τελευταιο πρωταθλημα το εζησα και ηταν κατι το απιστευτο!!!ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΠΩΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΖΗΣΩ!!!!

Γι'αυτο τρελαινομαι ρε παιδες και συγνωμη για το υφος μου καποιες φορες!

Εαν στην έχουν στημένη θα στην έχουν και φέτος για να μην πάρεις το πρωτάθλημα όπως πέρσι που δεν σε άφησαν να βγείς στο τσούλου.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Rizla »

Για να τα καθαρισουν χλωμο...
Οποτε ΦΑΤΕ ΤΑ... :twisted:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

ΦΑΤΕ ΤΕ ΤΑ Ρε, κι'ας είναι ΣΚΑΤΑ!
Μπουχέσες γ@μώ τη σκόντα τη π@υτάνα!
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από mpafos4 »

novito,πριν λιγο εγραψες πως το γηπεδο θα ειναι μικρη ΤΟΥΜΠΑ...Ο μονος τροπος να γινει αυτο,απο τη στιγμη που δεν εχουμε εισιτηρια ειναι να μπουμε με "ντου"!!

Και ξαναλεω...ο Ζαγορακης μας ζηταει να μην παμε!!!!Ε,κατι θα ξερει παραπανω απο μας...


Και οπως εχεις γραψει και εσυ παμπολες φορες...Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ!!!!

gash,το θεμα ειναι να μην τους δωσω εγω το δικαιωμα...


ΥΓ.Δηλαδη,μ'αυτα που λετε,καναμε μ@λ@κια που δεν πηγαμε Καυτατζογριο και φωναζαμε απο δω μεσα να μην παει κανεις...
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Rizla »

Ιτς νοτ δε σειμ...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

Δεν δώσαμε κανένα δικαίωμα.
Άλλοι το δίνουν αδερφέ.
Όπως και να χει ότι και να πούμε όσο και να διαφωνήσουμε θα περιγράψω την κατάσταση μόνο.

Μη αναστρέψιμη μέχρις στιγμής.
ΝΑΙ βρισκόμαστε σε διένεξη και υπαίτιοι είναι άλλοι.
Ας βρουν την λύση.
Αρμόδιους φορείς δεν έχουμε?
Τι τα έχουμε τα υπουργεία προστασίας του πολίτη την αστυνομία τους διοικητικούς παράγοντες την διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος την ΕΠΟ την κυβέρνηση και όλους αυτούς?
Εμείς έτσι και αλλιώς τα κακά παιδιά τα αντιδραστικά είμαστε.

Αν ψάχναμε και το γιατί θα βρίσκαμε και τους υπαίτιους της όλης κατάστασης και θα τους τιμωρούσαν. ;)

υ.γ
Σχετικά με το Καυτατζόγλειο δεν έγινε μαλακία ορθά φωνάζαμε και ορθά δεν έγινε το παραμικρό.
Θυμήσου όμως τι έγινε αντίστοιχα μετά με τις υπόλοιπες ομάδες?
Όλες κάναν κερκίδα παντού εκτός απο εμάς.
Άρα δεν τηρήθηκε ο νόμος πουθενά εκτός μόνο απο εμάς.
fanatikos
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από fanatikos »

Ρε πατε καλά? Ο γαυρος σε Τριπολη και Ηρακλειο ειχε 3000 κοσμο κι εμεις θα παιξουμε χωρις κοσμο?
Δεν καταλαβαινετε οτι ετσι αλλοιωνεται το πρωταθλημα? Μη σκυβετε το κεφάλι.
Ολοι στην Ξάνθη!
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Μ'αρέσεις, είσαι Παληκάρι!
έτσι πρέπει να σκέφτεται ο κάθε ΠΑΟΚτσής.

ΔΕΝ ΣΚΥΒΩ ΚΕΦΑΛΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ Π@ΥΣΤΗ!
PABLO GARCIA
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τρί 23 Φεβ 2010, 12:58

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από PABLO GARCIA »

Εντάξει τα πάντα είναι διάτρητα και πούστικα στην υπόθεση αυτή...
Απ' τον νόμο που μιλάει για απαγόρευση οργανωμένων εκδρομών και αυτοί απαγορεύουν ακόμα και μεμονωμένους οπαδούς,
Απ' την πρωτοφανή ανάμειξη της αστυνομίας στο αν θα εκδόσει κάποια ΠΑΕ εισητήρια όπως εμφανέστατα έγινε στα Γιάννινα που ουσιαστικά η αστυνομία απαγόρευσε την έκοση εισητηρίων ενώ η ΠΑΕ Πας Γιάννινα ήθελε,
Απ' το κρυφτούλι μεταξύ αστυνομίας και Ξάνθης για το ποιός ευθύνεται για τη μη έκδοση εισητηρίων για το προσεχές ματς,
Απ' το γεγονός (αν και δεν έχω σχέση με νομικά αλλά είμαι σίγουρος) ότι η μη έκδοση εισητηρίων και κατα συνέπεια η άρνηση παροχής υπηρεσιών από μία Α.Ε. είναι νομικά διάτρητη και πόσο μάλλον όταν αυτή γίνεται με κριτήρια το που είσαι γεννημένος,
Απ' το γεγονός ότι όλα αυτά μόνο για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ ισχύουν ενώ όλοι οι υπόλοιποι κάνουν όπου και όπως θέλουν εκδρομές...

Ολα αυτά συνιστούν ένα πρωτοφανές σκάνδαλο καθώς και μία άνευ προηγουμένου στοχοποίηση του ΠΑΟΚ και των οπαδών του και δεν ιδρώνει το αυτί κανενός ως συνήθως σε αυτό τον τόπο που δεν λειτουργεί τίποτα....καθώς και μία υπενθύμιση σε όλους μας ότι όταν κάποιοι υψηλα ιστάμενοι γουστάρουν να κάνουν κάτι, τον απλό κόσμο θα τον έχουν χεσμένο κυριολεκτικά όσο αυτός δεν αντιδρά και αφήνεται στη μοίρα του όπως κάνουμε εμείς τώρα.....

Πάντως ο ΠΑΟΚ την Ξάνθη μπορεί να την κερδίσει και χωρίς τον κόσμο του....για να δούμε ο βάζελος θα μπορέσει να κάνει το ίδιο στον Πανιώνιο ή εκεί θα ισχύσουν πάλι άλλα μέτρα και σταθμά???
Ερχεται και ο γάβρος στο Καύτα την άλλη Κυριακή....για να δούμε ο τραγουδιάρης και οι κωλόγριες τι θα κάνουν...όπως και ο Πίπης να μην ξεχνιόμαστε....
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

επίκαιρο τις τελευταίες μέρες
πανόπουλε τσάκα την τσαπού οε οε!

Εικόνα
Orwell έγραψε:.....Ερχεται και ο γάβρος στο Καύτα την άλλη Κυριακή....για να δούμε (διόρθωση από kolokotronis_4) η τραγουδιάρα και οι κωλόγριες τι θα κάνουν...όπως και ο Πίπης να μην ξεχνιόμαστε....
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από kos »

Συνάντηση Ζαγοράκη- οργανωμένων

Συνάντηση με την συντονιστική επιτροπή των οργανωμένων φιλάθλων είχε σήμερα (25/2) το απόγευμα ο πρόεδρος της ΠΑΕ Θόδωρος Ζαγοράκης. Ο ισχυρός άνδρας του συλλόγου ζήτησε να μην μεταβούν στην Ξάνθη για να μην υπάρξουν δυσάρεστες συνέπειες για την ομάδα.

Ο Θόδωρος Ζαγοράκης δεν έμεινε μόνο στην ανακοίνωση, συναντήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης (25/2) με την συντονιστική επιτροπή των οργανωμένων φιλάθλων με σκοπό να αποτρέψει κάθε πιθανή μετακίνηση εκδρομέων στην πόλη της Ξάνθης. Ο πρόεδρος της ΠΑΕ να μην γίνει καμία μετακίνηση είτε οργανωμένα είτε ακόμα μεμονωμένα για τα Πηγάδια της Ξάνθης γιατί, όπως είπε χαρακτηριστικά: «για να μην υπάρξουν δυσάρεστες συνέπειες για την ομάδα».

Κανείς στην Ξάνθη

Τα μέλη της συντονιστικής συμφώνησαν και το αίτημα του προέδρου της ΠΑΕ θα μεταφερθεί σε όλους τους συνδέσμους, σε όλους τους φιλάθλους. Οι οργανωμένοι αντιλαμβάνονται πως δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για «τσαμπουκάδες» την ώρα που η ομάδα είναι στην μάχη για την διεκδίκηση του Πρωταθλήματος.

http://www.gazzetta.gr/football/super-l ... F%89%CE%BD
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από sidpanos »

άρα κανένας ξάνθη.....

στη νετ....στις 7 το απογευματάκι... :D
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15047
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Sera4 »

ρε αδερφια το θεμα ειναι τελειωμενο οσο και να το παιδευουμε και να γουσταρουμε να παμε...η διαφορα με τους αλλους ειναι οτι εκει ειχαν εκδοτηρια ανοιχτα ενω με εμας δε θα εχουν(ολως περιεργως)...το ξερουμε πως μας κυνηγανε κλπ αλλα δε χρειαζεται να το παιδευουμε αφου δε γινεται τπτ...τα αλλα τα ακουω βερεσε...ετσι και αλλιως τελευταιο εκτος που μπορουμε να ταξιδεψουμε ειναι...τη διαμαρτυρια μας και την αγανακτηση μας θα την εκφρασουμε την αλλη βδομαδα που πρεπει να μαζευτουμε 20000-30000 στην καμαρα πριν το ματσακι...ως τοτε καλυτερα να επικεντρωθουμε στο ματσακι και το πρωταθλημα μη χασουμε το δασος...παντα ημουν της αποψης οτι ο ΠΑΟΚ λειτουργει σαν οργανισμος και αν ενα κομματι λοξοδρομει μπορει να λοξοδρομησει ολος ο οργανισμος...πηραμε μια γευση και απο γιαννενα οπου πιο πολυ ασχολουμασταν πως θα παμε και λεγαμε ελα μωρε το ματσακι και με χ βολευομαστε και με τα αλλα εξωαγωνιστικα κλπ και πως ηρθε η σφαλιαρα...ας κοιταξουμε το ματσακι και εγω θα το θεωρησω μεγαλη μαγκια να ειμαστε 5000 εξω απο το γηπεδο και να φωναζουμε 90 λεπτα να μας ακουν μεσα...


7 τελικοι μενουν αδερφια...7 τελικοι...ας επικεντρωθουμε σε αυτο... :pano:
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από paok87 »

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”