Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από tigon4 »

παιδια ο συνχαλκιδικιωτης φιλος κυριακος εχει δικαιο και επικαιρο παραδειγμα η τιμωρια του εργοτελη για τα επισοδεια των γαυρων στην κρητη το σαββατο και ο λογος ηταν οτι ο επισημος οσφπ δεν ειχε παρει εισιτηρια.....
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από mpafos4 »

OK..Θελετε να μου πειτε οτι δεν μας εχουν στοχοποιησει,απλα οι σεριφηδες της Θεσσαλονικης,της Λιβαδειας,των Ιωαννινων και της Ξανθης λειτουργουν μεμονομενα....


Φιλε,kass,το ζητημα ειναι να εχουμε αγχος ΜΟΝΟ για το εντος γηπεδου!Γι'αυτο λεω οσα λεω.

ΥΓ.Συγνωμη αν γινομαι κουραστικος αλλα φοβαμαι πολυ το ενδεχομενο να βγαλουμε μονοι μας τα ματια μας!!!


ΥΓ2.Η ομαδα μπορει να τιμωρηθει ακομα και εαν δεν εχει παρει εισιτηρια!Μονο εαν δεν εχει κανεις μας διακριτικα δεν φερει καμμια ευθυνη η ομαδα!
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από giapas »

kass4 έγραψε: Το πρώτο και η έκβαση του είναι καθαρά δουλειά της ομάδας και του προπονητή της και δεν καταλαβαίνω γιατί συνδέεται με τόσο άμεσο τρόπο με τον αν θα ταξιδέψουν ή όχι οπαδοί μας στην Ξάνθη, με την έννοια ότι κάτι τέτοιο μπορεί να επηρεάσει δυσμενώς το αποτέλεσμα.
Κατά τη γνώμη μου αποπροσανατολίζεται εκτός από το κόσμο ΚΑΙ η ομάδα (ιδίως διοίκηση)...
kass4 έγραψε: Παίρνοντας σαν υπόθεση τα χειρότερα, δηλαδή επεισόδια στην πόλη, στην γέφυρα ή ...έξω από την Καβάλα εξηγείστε γιατί αυτός θα είναι λόγος οι παίχτες μας να παίξουν άσχημα και όχι το αντίθετο, δηλαδή να πεισμώσουν και να αποδώσουν το καλύτερο.
Λογικά δε θα επηρεαστεί κανείς. ΑΠΛΑ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΙΣΚΑΡΩ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ 1 SECOND ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΜΠΑΛΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ
kass4 έγραψε: Επίσης ζήτημα τιμωρίας δεν μπαίνει καθώς δεν υπάρχει αντικειμενική ευθύνη της ΠΑΕ. Ξαναλέω πως πήρα σαν υπόθεση το χειρότερο σενάριο, που βεβαίως θα κάνουμε ότι μπορούμε ώστε να το αποτρέψουμε.
Να τη βράσω την "αντικειμενική" ευθύνη και τη πιθανή ΜΗ τιμωρία της έδρας μου , άμα με κάνουν ΡΟΜΠΑ για άλλη μια φορά στα μμε και μου φορτώσουν ακόμα και το προπατορικό αμάρτημα
kass4 έγραψε: Θυμίζω πως αυτός ο χαρακτήρας και η διαφορετικότητα της δεν χτίστηκαν ούτε μόνο χάρη στις σημαντικές νίκες που πέτυχε στην ιστορία της, ούτε χάρη στους λιγοστούς της τίτλους. Χτίστηκε κυρίως χάρη στην Αντίσταση της,διαχρονική και μόνιμη, απέναντι στο εκάστοτε σάπιο ποδοσφαιρικό καθεστώς.
Sorry φίλε ,αλλά εγώ έγινα ΠΑΟΚτης επειδή ό πατέρας μου μου έδειχνε φωτο του Κούδα και μου διηγιόταν για εκείνη τη δεκαετία κ όλα αυτά που μου έκλεψαν - όχι για την Αντίσταση και της εκδρομές και τις πορείες. Όλα αυτά που περιγράφεις τα ΣΕΒΟΜΑΙ 100%, αλλά δεν είναι η Ιστορία μας ... είναι απλά το κερασάκι στη τούρτα, ή έξτρα δύναμη της ομάδας. Οι εκδρομές κ τα τσουνάμι που θα πνίξουν το Πανόπουλο είναι η ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΓΩ. Γιαυτό και ΟΛΟΙ οι οπαδοί , ΟΛΩΝ των ομάδων ισχυρίζονται ακριβώς τα ίδια.Τα ίδια θα έλεγαν κ οι γαύροι κ οι αρειανοί κ οι βάζελοι. Και θα είχαν δίκιο γιατί κ εκείνοι θα τα πίστευαν. Ολα αυτά πολύ μικρή σχέση έχουν με ΠΑΟΚ ... Όταν λές ο ΠΑΟΚ πάνω απ'ολα , πρώτα πολλά εννοείς ο ΠΑΟΚ πάνω από μένα και τη κα#%λα που έχω για την ομάδα.


kass4 έγραψε: Μέχρι να τελειώσουν όλα σας λέω πως το άγχος μου για το τι θα συμβεί έξω από το γήπεδο θα είναι μεγαλύτερο για το τι θα συμβεί μέσα σ' αυτό. Είμαι όμως σίγουρος ότι οι οπαδοί μας όπως και οι σύνδεσμοι είναι πια αρκετά ώριμοι ώστε να μην προκαλέσουν, αλλά ούτε και να τσιμπήσουν στις σχεδόν βέβαιες προκλήσεις.
Εδώ είσαι 100%. Όλων το άγχος εκεί θα είναι .... αντί στο αν ο Ιβιτς θα βγάλει καμια ασσιστ... Μόνο και μόνο αυτό με ξενερώνει. Οσο για του συνδέσμους...ντάξει , κάνανα βήματα αλλα... 99 ψυχραιμοι + 1 λακαμας = ΤΑΝΑΠΟΥ




Πλάκα πλάκα ολοι μας , με τη διαφορετικότητά μας και με το σθένος που υποστηρίζουμε την άποψή μας , κάνουμε για Δικηγόροι.... Μήπως να ανοίγαμε κανένα γραφείο να κονομάγαμε????


ΑΙΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από mpafos4 »

Εαν εχεις κασκολ του πουστ@γαυρου πιστευω πως θα μπεις πιο ευκολα!!


ΥΓ.Το παλαιστινιακο θεωρειται διακριτικο του ΠΑΟΚ???? :opaokara: :opaokara:
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από kos »

ακουω διαφορα για παγιδες και δεν μπορω να κρατηθω.
δεν θελω να κανω κηρυγμα για τον τεραστιο λαο του ΠΑΟΚ κτλ κτλ αλλα σε αυτη την φαση που βρισκομαστε 7 ματς πριν το τελος και με πραγματικες ελπιδες για τον τιτλο, δεν υπαρχει παγιδα για να πιασει αυτο το θηραμα.

ποιος ειναι αυτος που εχει τα @ρχιδια για να κοψει την πορεια μας προς τον τιτλο και με ποιον τροπο θα το κανει?
θα τιμωρησει την τουμπα? δεν θα τολμουσαν ακομη και εαν ειχαν το δικαιωμα. δεν υπαρχει περιπτωση τιμωριας της τουμπας απο την στιγμη που δεν παιρνει ο ΠΑΟΚ εισητηρια. και εαν καποιος εχει αντιθετη αποψη εδω ειμαστε ας ερθει να μας μετρησει. να δουμε ποιος θα κερδισει και ποιος θα χασει.

παντως απο εδω και περα για τον ΠΑΟΚ στην θρακη πρεπει να υπαρχει μια ομαδα, και αυτη δυστηχως δεν ειναι η κατα τα αλλα ομορφη ξανθη. υπαρχει μονο ο πανθρακικος. δωστε δανεικους στην κομοτηνη, ανεβαστε και δυναμωστε τον πανθρακικο. και που θα παει, θα ερθει η ωρα του πανοπουλου. αυτο ειναι το κακο με τον Παοκτση. δεν ξεχνα χιλια χρονια να περασου.

ολοι στο λε σαλε για το ματς. εχει συνεδριακο κεντρο με μεγαλες οθονες, πληρες μπαρ, μπουφε κτλ κτλ. αν βοηθησει ο καιρος κανουμε και μια κερκιδα για να μας ακουν τα αετοπουλα απο το γηπεδο.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Rizla »

Ριξτε την πουστοομαδα του πουτσογλεντοπουλου εκει που της αξιζει...




Σαβουρογαμηστε τους
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

mpafos4 έγραψε:Η ομαδα μπορει να τιμωρηθει ακομα και εαν δεν εχει παρει εισιτηρια!Μονο εαν δεν εχει κανεις μας διακριτικα δεν φερει καμμια ευθυνη η ομαδα!
Αδελφέ η ΠΑΕ δεν φέρει καμία ευθύνη για οτιδήποτε αμα δεν έχει πάρει επίσημα εισητήρια.
Ενα παράδειγμα με τον ΠΑΟΚ είναι στο παιχνίδι με την Τρίπολη εκεί, όταν και "Η ΠΑΕ ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ (τιμωρείτε) για την συμπεριφορά των φιλάθλων της ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ." Το ίδιο θα συμβεί και σε αυτόν τον αγώνα, αφού υπάρχει ήδη δεδικασμένη απόφαση περι του ίδιου θέματος...
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Rizla »

Δεν υπαρχει λογος να γινουν επεισοδεια...Ας προκαλεσουν οσο θελουν...Εμεις θα παμε θα ριξουμε 2 γκολακια,θα προσθεσουμε 3 πονταλακια στο σακουλι και θα γυρισουμε στη πολη μας περιμενοντας τον επομενο αγωνα με τον πανθρακικο...



Σκοτωστε τους πεθαμενους...
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από lefis »

mpafos4 έγραψε:Η ομαδα μπορει να τιμωρηθει ακομα και εαν δεν εχει παρει εισιτηρια!Μονο εαν δεν εχει κανεις μας διακριτικα δεν φερει καμμια ευθυνη η ομαδα!
νομίζω πως καλύτερη απάντηση από αυτή που δίνει η λίγκα δεν γίνεται...



Κλήσεις σε απολογία – 23η αγωνιστική
23/2/2010 - 17:30

Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή κάλεσε σε απολογία την Πέμπτη 25/02/2010 και ώρα 13:30 τις παρακάτω ΠΑΕ στο πλαίσιο των συναντήσεων για την 23η Αγωνιστική. Αναλυτικά :
.....
Γ) ΠΑΕ Εργοτέλης : Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά φιλάθλων «που έφεραν διακριτικά της ομάδας του Ολυμπιακού» στον αγώνα ΠΑΕ Εργοτέλης – ΠΑΕ Ολυμπιακός καθώς « την ευθύνη για τη συμπεριφορά των οπαδών φέρει η εγκαλουμένη λόγω μη διαθέσεως εισιτηρίων του αγώνα στη φιλοξενούμενη ομάδα.»
Επί παραβάσει των άρθρων 1 επ, 5, 14 και 17 του Π.Κ. της ΕΠΟ.

http://www.superleaguegreece.net/news/2 ... 0-1730.htm

εννοείται ότι όποιος πάει εκεί φέρει δεν φέρει διακριτικά δεν πρέπει να δημιουργήσει επεισόδια για τον απλούστατο λόγο ότι δεν μας φταίει κανένας ξανθιώτης και βάζει σε κίνδυνο την ίδια του της ελευθερία...
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από mpafos4 »

Eλπιζω πως δεν θα χρειαστει να δικαιωθει καποιος!Απλα,μολις ακουσα,στο ραδιο πως στην Ξανθη θα βρεθουν αστυνομικες δυναμεις απο Δραμα,Καβαλα,Κομοτνη και Αλεξανδρουπολη...
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Rizla »

+καμποσα...για τον λεφις
Επειδη δεν θα τιμωρηθει η ομαδα δεν σημαινει οτι πρεπει να τα κανουμε ταναπου με ανθρωπους που δεν μας φταινε σε τιποτα...
Η αστυνομια θα κανει την δουλεια της...δλδ τιποτα...
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από DimisK »

giapas έγραψε: Πλάκα πλάκα ολοι μας , με τη διαφορετικότητά μας και με το σθένος που υποστηρίζουμε την άποψή μας , κάνουμε για Δικηγόροι.... Μήπως να ανοίγαμε κανένα γραφείο να κονομάγαμε????
ΑΙΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!

...και να δίνουμε τα έσοδα στην ΠΑΕ!! :lol: :lol:

Πες το ψέματα.... 8-)

Πολύ σωστές οι απόψεις σου αδελφέ. Συμφωνώ απόλυτα....Εύγε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DimisK την Πέμ 25 Φεβ 2010, 16:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

ΟΚ λοιπόν επειδή είστε πολύ ανήσυχοι ας πάρουμε ξανά το χειρότερο σενάριο.
Αυτό των επεισοδίων.

Υπάρχουν λοιπόν 5000 που είναι λίγοι μακάρι να γίνουν 10000 οπαδοί που θέλουν να κάνουν μια εκδρομή να δουν τον ΠΑΟΚ.
Ας πούμε λοιπόν ότι θα γίνουν επεισόδια.
Με ποιο δικαίωμα η Σούπερ Λιγκ ή η Πολιτεία θα τιμωρήσει την ομάδα μας όταν οι όσοι φτάσουν στην πανέμορφη ηλιόλουστη Ξάνθη δεν θα έχουν κατορθώσει καν να φτάσουν στο γήπεδο μιας και θα έχει φροντίσει ο στρατός η αστυνομία η Μοσάντ η CIA το FBI η NSA να μην πάμε πουθενά?

Επαναλαμβάνω.

Με ποιο δικαίωμα και με ποιον νόμο θα τιμωρηθεί η έδρα μας?

Παίρνουμε τώρα το σενάριο ότι βγάζουν νέο νόμο και αποφασίζουν να τιμωρηθεί η έδρα έτσι ξαφνικά που λέει ο Πάριος.
Και παίζουμε με Πανθρακικό κεκλεισμένων.

Βάση του προηγούμενου σεναρίου λοιπόν τότε είναι που θα έχουμε πραγματικό πόλεμο κλείνοντας δρόμους και καίγοντας τα πάντα γιατί η πρόκληση δεν θα έχει προηγούμενο πλεον.

Τι νομίζετε ότι είναι οι οπαδοί του ΠΑΟΚ εγκληματίες?
Χούλιγκανς που τους αρέσει να τα σπάνε?
Τρομοκράτες?
Κλέφτες?
Βιαστές?
Δολοφόνοι?

Τι είναι αυτά που λέτε?Τα πιστεύετε ή τα ακούσατε απο τα ΜΜΕ?
Αν τα ακούσατε απο τους τελευταίους σας δικαιολογώ.

Άντε πάλι μπας και μάθουμε τίποτα σήμερα.

Πάμε πάλι στα σενάρια που μας αρέσουν.

Αν σε περίπτωση μείνουμε σταρχιδιστές και πούμε έλα μωρές ΠΑΟΚ είσαι στα τέτοια σου και τι έγινε.

Τότε να μην ζητάτε ούτε πρωταθλήματα ούτε κύπελλα ούτε τίποτα απο την ζωή σας κύριοι.

Να κάθεστε να σας σφάζουν να βάζουν διαιτητές Κάκους και να σας κάνουν ότι θέλουν.
Ο χώρος είναι βρωμερός και ή θα καθαρίσει απο κάποιους ή αλλάξτε ομάδα να μην σας πονάνε αυτά που σας κάνουν.

Όταν θα σας πουν ότι πρέπει να παίξετε και κεκλεισμένων των θυρών έτσι γιατί μας σκάει τότε να καθίσετε.

Αν σας πούνε κιόλας το παιχνίδι θα ξεκινήσει απο 0-5 να πούμε ναι ναι ναι να ξεκινήσει αυτό είναι σωστό.

Τέλος η αστυνομία να προσέχει γιατί στο παιχνίδι παρά κάτω (στο 2και 40 απλώς κοιτάει το ξήλωμα ενος γηπέδου) ήταν αμέτοχη και άφησε το παιχνίδι να εξελιχτεί και τα ΜΜΕ λέγανε τις συνθέσεις των ομάδων και όχι το τι συνέβη εκεί μέσα.
Υπήρξε τραυματισμός φιλάθλου σοβαρός που έμεινε στο νοσοκομείο και έφαγε εγχείρηση μετά απο χτύπημα στο κεφάλι κύριοι!
Και θα πρέπει να κάνει και άλλες εγχειρήσεις κύριοι!!
Αυτοί οι φίλαθλοι είναι που κυκλοφορούν ανενόχλητα σε όλα τα γήπεδα της Ελλάδας με προστασία της Αστυνομίας και της υπηρεσίας προστασίας του Πολίτη και ανοίγουν και μπλόκα αγροτών για να περάσουν και κάποιες ομάδες όπως η Ξάνθη ανοίγει και τα πόδια της για να περάσει και αγωνιστικά το αφεντικό, ακούς Πανόπουλε?

Δείτε τους απολαύστε τους να καίνε και να ρημάζουν και πείτε εσείς τους ΠΑΟΚτσήδες χούλιγκανς μετά και ότι θα τα κάψουν και θα τα σπάσουν και ένα σωρό άλλα.

Σαν ΠΑΟΚ δεν μας ενδιαφέρουν μόνο τα πρωταθλήματα και αυτό μας κάνει διαφορετικούς απο τους άλλους.
Και απο την Λάρισα το χάσαμε κάποτε πάλι διεκδικητές ήμασταν και τότε.

Ο ΠΑΟΚ θέλει την ΙΣΟΝΟΜΙΑ και αυτός είναι Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΠΑΝΤΟΥ!
ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΥΡΙΟΙ!!!
ΔΕΝ ΣΤΗΝΕΙ ΚΩΛΟ!


Δείτε τους κύριοι πρώτα δείτε τους και ακούστε τους καλά!


[youtube]eji_k7-BHXU&feature=related[/youtube]


Και αυτή είναι η διαφορά μας με τους άλλους όπως στο παρακάτω βίντεο πολύ λίγες μέρες νωρίτερα και στο ίδιο γήπεδο.
Τίποτα δεν κάηκε τίποτα δεν έσπασε κανενός το κεφάλι δεν άνοιξε.

[youtube]ayifhVG-PhI&feature=related[/youtube]


Παρ όλα αυτά έχει ενοχοποιηθεί ο ΠΑΟΚτσής σαν χούλιγκαν σαν τέρας και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.
Και τα λέτε και εσείς ωρέ?

Ορίστε λοιπόν αν θέλουν


Και με ποιο δικαίωμα οι άλλοι ταξιδεύουν και καίνε, καίνε και ρημάζουν παρακαλώ και με ποιο δικαίωμα δεν αφήνουν τον φίλαθλο ΠΑΟΚτσή να πάει να δει μπαλίτσα?
ΟΥΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΜΩΡΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΜΠΑΛΙΤΣΑ και μου λέτε ότι να ναι?

Ο νέος νόμος μήπως θα πρέπει να είναι οι ΠΑΟΚτσήδες στην φυλακή και οι αντίπαλες ομάδες να βλέπουν τα παιχνίδια τους απο την Τούμπα??



υ/γ
Και αν θέλουν ας τους σταματήσουν αυτή την φορά.
Η ευθύνη 101% δική τους είναι.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ και σύσσωμο το Δ/Σ προέτρεψε κανένας οπαδός μας να μην πάει.
Ο Βούγιας και ο Χρυσοχοίδης πήραν ξεκάθαρη θέση και λένε Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ να κάνει το καθήκον της που ούτε καν ξέρουν ποιο είναι το καθήκον της αστυνομίας που ούτε καν ξέρουν ότι προστασία του πολίτη είναι του κάθε πολίτη ακόμα και αν αυτός λέγεται οπαδός του ΠΑΟΚ αν έχουμε όμως επεισόδια το σενάριο που όλοι μας φοβόμαστε και ΔΕΝ θέλουμε και έχουμε και κανένα νεκρό με τις αποφάσεις τους αυτές τότε να δούμε που θα κρυφτούν με τις αποφάσεις τους αυτές (δις).
Και ο Πανόπουλος αντί να κοιτάει πως να ρίχνει λάδι στην φωτιά για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα του αφεντικού του να γνωρίζει ότι είναι συνυπεύθυνος με τους προαναφερθέντες πλεον για ότι συμβεί.
Θα μπορούσε να έδινε 1000 εισιτήρια με ίδια τιμή όπως έδωσε στις υπόλοιπες ομάδες και να τελείωνε το παραμύθι.
Δεν το έπραξε όμως και πλεον είναι ξεκάθαρο το γιατί.
Άιντε να σας δούμε τώρα πόσο ενδιαφέρεστε για το ποδόσφαιρο και για την επιστροφή του κόσμου στα γήπεδα κύριοι της Σούπερ Λιγκ.


5000 είναι λίγοι
10000 είναι καλύτερα
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Να διευκρινίσω ότι η Ξάνθη είναι μια όμορφη Θρακική και όχι Μακεδονική πόλη.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

Απο το Σάββατο θα ανήκει στην Μακεδονία επειδή είναι πανέμορφη :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”