Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Το μονο που με προβληματιζει ειναι οτι η σκοντα εχει εμπειρους παιχτες σε ολες τις γραμμες κατι που σημαινει οτι δεν θα φοβηθουν το ματς θα παιξουν δυνατα και θα προσπαθησουν για την ισοπαλια ενα γρηγορο γκολ δηλαδη μεχρι τη ληξη του πρωτου ημιχρονου θα μας βοηθησει να παρουμε το ματς ευκολα μακρια απο αποβολες προσοχη στα μαρκαρισματα και ολα καλα θα πανε.
Υ.Γ Δεν μπορει αυτη η ομαδα να μας σταματησει το σαββατο το βραδυ θα ειμαστε πρωτοι και ελπιζω να μην ξανακοιταξουμε πισω ΠΑΟΚ γερα πρωταθλημα ξανα.
Υ.Γ Δεν μπορει αυτη η ομαδα να μας σταματησει το σαββατο το βραδυ θα ειμαστε πρωτοι και ελπιζω να μην ξανακοιταξουμε πισω ΠΑΟΚ γερα πρωταθλημα ξανα.
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
kos έγραψε:εαν παμε 1000 ατομα θα πεσει ξυλο και δεν θα μπει κανεις
εαν παμε 3000 ατομα θα πεσει ξυλο και θα μπουν ορισμενοι
εαν παμε 5000 ατομα θα πεσει ξυλο και θα μπουν ολοι
εαν παμε 8000 ατομα θα μπουν ολοι και δεν θα ανοιξει μυτη.
οσοι παμε, απο οπου και αν παμε, να βαλουμε κασκολ στα αυτοκινητα. να γεμισει η εγνατια με κασκολ. να μετρανε αυτοκινητα και να τους πιανει πανικος. να τους αναγκασουμε να καταλαβουν οτι δεν μπορουν να μας σταματησουν. να το καταλαβουν πριν καν φτασουμε στην πολη. ενα μπλοκο απο την συντονιστικη στον νεστο θα ηταν μια καλη ιδεα. να μαζευτουμε ολοι εκει και να ξεκινησει το ασπρομαυρο τσουναμι για τα πηγαδια.
απο εκει και περα ομως οποιαδηποτε φθορα στην πολη και στις περιουσιες των ανθρωπων της ξανθης ειναι αλητεια και οποιος το κανει ειναι αλητης. ειτε αυτος ειναι γαυρος ειτε ειναι Παοκτσης.
αλητεια επισης ειναι να τρως και να πινεις και να μην πληρωνεις. και δυστηχως ειναι αρκετοι αυτοι που μας ξεφτιλιζουν σε πολεις και σε μαγαζια ασπρομαυρα.
μαζι σου αδερφε συμφωνω απολυτα
ολοι ξανθη σαββατο και αφηστε τα περι τιμωριας
κασκολ στα αμαξια οπως στην καβαλα
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Οι πληροφορίες περί μαζικής μετακίνησης οπαδών του ΠΑΟΚ στην Ξάνθη για τον αγώνα του Σαββάτου ανάμεσα στις δύο ομάδες θορύβησαν την Πολιτεία. Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη με ανακοίνωσή του επαναλαμβάνει πως υπάρχει σε ισχύ απόφαση για απαγόρευση μετακίνησης οπαδών.
«Από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη ανακοινώνεται ότι, η κοινή απόφαση με τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, για την απαγόρευση μετακίνησης των οπαδών των ομάδων, καθώς και της χορήγησης εισιτηρίων σε φιλοξενούμενες ομάδες ισχύει στην ολότητά της. Διευκρινίζεται ότι, πρόκειται για ένα αναγκαίο μέτρο που έχει ληφθεί προσωρινά, μέχρι το τέλος της αγωνιστικής περιόδου, και προφανώς δεν αφορά σε μεμονωμένες μετακινήσεις πολιτών, χωρίς διακριτικά ομάδων, από και προς οποιοδήποτε σημείο της χώρας».
@ιμορροειδης=χιτλ€ρ (χωρις μουστακι)
«Από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη ανακοινώνεται ότι, η κοινή απόφαση με τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, για την απαγόρευση μετακίνησης των οπαδών των ομάδων, καθώς και της χορήγησης εισιτηρίων σε φιλοξενούμενες ομάδες ισχύει στην ολότητά της. Διευκρινίζεται ότι, πρόκειται για ένα αναγκαίο μέτρο που έχει ληφθεί προσωρινά, μέχρι το τέλος της αγωνιστικής περιόδου, και προφανώς δεν αφορά σε μεμονωμένες μετακινήσεις πολιτών, χωρίς διακριτικά ομάδων, από και προς οποιοδήποτε σημείο της χώρας».
@ιμορροειδης=χιτλ€ρ (χωρις μουστακι)
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
επειδή ξέρω πόσο μ@λ@κ@ς είναι ο "κύριος" Πανόπουλος, έχω κάνει την καβάτζα μου από το καλαοκαίρι
έχω εισητήριο διαρκείας για την Ξάνθη
ζω 10 χρόνια εδώ και τα τελευταία παίρνω διαρκείας ΚΥΡΙΩΣ για να δω την ΠΑΟΚάρα μου
τελευταία γούσταρα τα μπινελίκια που 'ριξα στα σκουλίκια, που ήταν και κοντά εκεί που καθόμουν
εννοείται ότι όποτε με βολεύει κατεβαίνω Τούμπα
γιατί σας τα λέω τώρα αυτά: το Σάββατο ίσως να είμαι ο πρώτος ή ο μοναδικός που θα μπω στο γηπεδάκι κανονικά και με το νόμο με το κασκολάκι μου ή ότι άλλο διακριτικό γουστάρω (ο κόσμος της Ξάνθης δεν τρελαίνεται με κάτι τέτοια, γιατί οι περισσότεροι πρώτα υποστηρίζουν μια μεγάλη ομάδα και μετά της πόλης τους και μάλιστα οι περισσότεροι είναι ΠΑΟΚΙΑ)
χαρά μου θα ήταν να δω κάτι παρόμοιο κι από άλλους, έτσι να του μπούμε στο ρουθούνι του παλιομαλάκα
έχω εισητήριο διαρκείας για την Ξάνθη
ζω 10 χρόνια εδώ και τα τελευταία παίρνω διαρκείας ΚΥΡΙΩΣ για να δω την ΠΑΟΚάρα μου
τελευταία γούσταρα τα μπινελίκια που 'ριξα στα σκουλίκια, που ήταν και κοντά εκεί που καθόμουν
εννοείται ότι όποτε με βολεύει κατεβαίνω Τούμπα
γιατί σας τα λέω τώρα αυτά: το Σάββατο ίσως να είμαι ο πρώτος ή ο μοναδικός που θα μπω στο γηπεδάκι κανονικά και με το νόμο με το κασκολάκι μου ή ότι άλλο διακριτικό γουστάρω (ο κόσμος της Ξάνθης δεν τρελαίνεται με κάτι τέτοια, γιατί οι περισσότεροι πρώτα υποστηρίζουν μια μεγάλη ομάδα και μετά της πόλης τους και μάλιστα οι περισσότεροι είναι ΠΑΟΚΙΑ)
χαρά μου θα ήταν να δω κάτι παρόμοιο κι από άλλους, έτσι να του μπούμε στο ρουθούνι του παλιομαλάκα
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
θα παμε και θα τους δειχνουμε τα διαρκειας απο τουμπα και αν γουσταρουν ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ 
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
http://www.paokfc.gr/swift.jsp?CMRCode= ... N&extLang=
Σε συνέχεια του εγγράφου που μας εστάλη την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010, από το Δ.Σ. της ΠΑΕ Skoda Ξάνθης, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ θέλει να επισημάνει τα εξής:
1. Θεωρούμε ότι η πρόταση της ΠΑΕ Skoda Ξάνθης για τη διάθεση 1.200 δωρεάν εισιτηρίων προς την ΠΑΕ ΠΑΟΚ είναι ανέφικτη να υλοποιηθεί με δεδομένο ότι έχει τεθεί σε ισχύ η κοινή απόφαση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη με τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, για την απαγόρευση μετακίνησης των οπαδών των ομάδων, καθώς και της χορήγησης εισιτηρίων σε φιλοξενούμενες ομάδες.
2. Ανέφικτη ως προς την εφαρμογή της, βάσει του ΚΑΠ, είναι και η δεύτερη πρόταση της ΠΑΕ Skoda Ξάνθης για την αλλαγή έδρας διεξαγωγής του αγώνα.
3. Η θέση μας αναφορικά με την παρουσία φιλάθλων της ομάδας μας στον αγώνα της 24ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Superleague εκφράστηκε επισήμως στη σύσκεψη για τα μέτρα τάξης που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010 και δεν είναι άλλη από την ελεύθερη διάθεση εισιτηρίων από τα εκδοτήρια του γηπέδου των Πηγαδίων σε μεμονωμένους και χωρίς να φέρουν διακριτικά φιλάθλους οι οποίοι θα επιθυμούν να παρακολουθήσουν τον ποδοσφαιρικό αγώνα μεταξύ των δύο σωματείων. Κάτι το οποίο συμβαίνει κατά κόρον μέχρι σήμερα, ακόμα και μετά την εφαρμογή της υπουργικής απόφασης.
ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Σε συνέχεια του εγγράφου που μας εστάλη την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010, από το Δ.Σ. της ΠΑΕ Skoda Ξάνθης, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ θέλει να επισημάνει τα εξής:
1. Θεωρούμε ότι η πρόταση της ΠΑΕ Skoda Ξάνθης για τη διάθεση 1.200 δωρεάν εισιτηρίων προς την ΠΑΕ ΠΑΟΚ είναι ανέφικτη να υλοποιηθεί με δεδομένο ότι έχει τεθεί σε ισχύ η κοινή απόφαση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη με τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, για την απαγόρευση μετακίνησης των οπαδών των ομάδων, καθώς και της χορήγησης εισιτηρίων σε φιλοξενούμενες ομάδες.
2. Ανέφικτη ως προς την εφαρμογή της, βάσει του ΚΑΠ, είναι και η δεύτερη πρόταση της ΠΑΕ Skoda Ξάνθης για την αλλαγή έδρας διεξαγωγής του αγώνα.
3. Η θέση μας αναφορικά με την παρουσία φιλάθλων της ομάδας μας στον αγώνα της 24ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Superleague εκφράστηκε επισήμως στη σύσκεψη για τα μέτρα τάξης που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010 και δεν είναι άλλη από την ελεύθερη διάθεση εισιτηρίων από τα εκδοτήρια του γηπέδου των Πηγαδίων σε μεμονωμένους και χωρίς να φέρουν διακριτικά φιλάθλους οι οποίοι θα επιθυμούν να παρακολουθήσουν τον ποδοσφαιρικό αγώνα μεταξύ των δύο σωματείων. Κάτι το οποίο συμβαίνει κατά κόρον μέχρι σήμερα, ακόμα και μετά την εφαρμογή της υπουργικής απόφασης.
ΠΑΕ ΠΑΟΚ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Θεωρώ ότι είοναι πολύ πονηρή και ύπουλη η ανακοίνωση του κ. Πανόπουλου. Δεν περίμενα βέβαια και τίποτε καλύτερο! Το θέμα είναι να μην τσιμπήσουμε εμείς.
Προσωπικά θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγος να πάμε στην Ξάνθη, γιατί κάτι θα σκαρφιστούν οι μαφιόζοι που κουμαντάρουν το Ελληνικό ποδόσφαιρο για να μας τιμωρήσουν. Όσοι πάνε πρέπει να είναι υποδείγματα φιλάθλων, κάτι για το οποίο αμφιβάλλω, αν κρίνω από τις ΑΝΟΗΣΙΕΣ που έκαναν - κάποιο ελάχιστοι έστω - μέσα στο γήπεδο, στον αγώνα με τον Πανθηναϊκό (κόρνερ στη Θ4).
Επαναλαμβάνω ότι θα έπρεπε οι οργανωμένοι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ να βάλουν έναν δικηγόρο και να ξεμπροστιάσει το νόμο του Χρυσοχοΐδη, ο οποίος είναι διάτρητος, όχι μόνο στα Ελληνικά Δικαστήρια, αλλά ΚΑΙ στα Ευρωπαϊκά.
Προσωπικά θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγος να πάμε στην Ξάνθη, γιατί κάτι θα σκαρφιστούν οι μαφιόζοι που κουμαντάρουν το Ελληνικό ποδόσφαιρο για να μας τιμωρήσουν. Όσοι πάνε πρέπει να είναι υποδείγματα φιλάθλων, κάτι για το οποίο αμφιβάλλω, αν κρίνω από τις ΑΝΟΗΣΙΕΣ που έκαναν - κάποιο ελάχιστοι έστω - μέσα στο γήπεδο, στον αγώνα με τον Πανθηναϊκό (κόρνερ στη Θ4).
Επαναλαμβάνω ότι θα έπρεπε οι οργανωμένοι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ να βάλουν έναν δικηγόρο και να ξεμπροστιάσει το νόμο του Χρυσοχοΐδη, ο οποίος είναι διάτρητος, όχι μόνο στα Ελληνικά Δικαστήρια, αλλά ΚΑΙ στα Ευρωπαϊκά.
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Φοβερά δύσκολο, απαιτητικό και πονηρό ματς.
Δεδομένο: Είμαστε τουλάχιστον μία κλάση ανώτεροι από την Ξανθούλα. Αν πιάσουμε μία πραγματικά καλή απόδοση, θα φύγουμε από εκεί με το τρίποντο και μάλιστα εύκολα. Αρκεί να παίξουμε σοβαρά και όπως ξέρουμε και μπορούμε. Η κλασική μας εκτός έδρας συνταγή που μας ευνοεί περισσότερο και από τα εντός έδρας παιχνίδια: σφιχτά από το κέντρο και πίσω και μπροστά η διαφορά ποιότητας των παικτών μας από τους αντιπάλους θα μας δώσει 4-5 φάσεις από τις οποίες 1 ή 2 θα γίνουν γκολ.
ΟΜΩΣ: Η Ξανθούλα θέλει πάση θυσία βαθμούς για να σωθεί. Έχει νέο προπονητή που παραδοσιακά φέρνει βελτίωση ψυχολογίας. Έχει παίκτες που θα πάνε το ματς στο ξύλο και τη δύναμη γι' αυτό θέλει προσοχή με τις κάρτες και τα νεύρα (κάτι Παπαδημητρίου και τέτοιοι θα βαρέσουν στάνταρ στο ψαχνό). Έχει και έναν-δυο παίκτες που αν είναι στη μέρα τους μπορούν να σου δημιουργήσουν προβλήματα στην αντεπίθεση. Έχει αυτόν τον αντιπαθέστατο και πάντα πρασκηνιακά πανούργο πρόεδρο που μπορεί να σου πάρει το ματς μέσα από τα χέρια (προσοχή με τα κοράκια, ίσως χρειαστεί να τα κερδίσουμε και αυτά το Σάββατο)
Γι' αυτό προσοχή μεγάλη! Οι μανούρες νομίζω δεν θα βοηθήσουν κανέναν. Ήδη συζητάμε μόνο για τα γύρω-γύρω και όχι για το ματς καθεαυτό (θα μου πεις καλά κάνουμε γιατί μας κάνουν πόλεμο με τα εισιτήρια και όλα αυτά. Δεκτόν, αλλά μην αποπροσανατολιστούμε και τελείως...)
ΥΓ: Πόσο θέλω να κερδίσουμε αυτό το ματς και να πέσει και η Ξανθιά!!! Πραγματικά θα στεναχωρεθώ πολύ αν δεν πάρουμε αυτό το ματς απέναντι σε αυτήν την κακή ομάδα. ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!
Δεδομένο: Είμαστε τουλάχιστον μία κλάση ανώτεροι από την Ξανθούλα. Αν πιάσουμε μία πραγματικά καλή απόδοση, θα φύγουμε από εκεί με το τρίποντο και μάλιστα εύκολα. Αρκεί να παίξουμε σοβαρά και όπως ξέρουμε και μπορούμε. Η κλασική μας εκτός έδρας συνταγή που μας ευνοεί περισσότερο και από τα εντός έδρας παιχνίδια: σφιχτά από το κέντρο και πίσω και μπροστά η διαφορά ποιότητας των παικτών μας από τους αντιπάλους θα μας δώσει 4-5 φάσεις από τις οποίες 1 ή 2 θα γίνουν γκολ.
ΟΜΩΣ: Η Ξανθούλα θέλει πάση θυσία βαθμούς για να σωθεί. Έχει νέο προπονητή που παραδοσιακά φέρνει βελτίωση ψυχολογίας. Έχει παίκτες που θα πάνε το ματς στο ξύλο και τη δύναμη γι' αυτό θέλει προσοχή με τις κάρτες και τα νεύρα (κάτι Παπαδημητρίου και τέτοιοι θα βαρέσουν στάνταρ στο ψαχνό). Έχει και έναν-δυο παίκτες που αν είναι στη μέρα τους μπορούν να σου δημιουργήσουν προβλήματα στην αντεπίθεση. Έχει αυτόν τον αντιπαθέστατο και πάντα πρασκηνιακά πανούργο πρόεδρο που μπορεί να σου πάρει το ματς μέσα από τα χέρια (προσοχή με τα κοράκια, ίσως χρειαστεί να τα κερδίσουμε και αυτά το Σάββατο)
Γι' αυτό προσοχή μεγάλη! Οι μανούρες νομίζω δεν θα βοηθήσουν κανέναν. Ήδη συζητάμε μόνο για τα γύρω-γύρω και όχι για το ματς καθεαυτό (θα μου πεις καλά κάνουμε γιατί μας κάνουν πόλεμο με τα εισιτήρια και όλα αυτά. Δεκτόν, αλλά μην αποπροσανατολιστούμε και τελείως...)
ΥΓ: Πόσο θέλω να κερδίσουμε αυτό το ματς και να πέσει και η Ξανθιά!!! Πραγματικά θα στεναχωρεθώ πολύ αν δεν πάρουμε αυτό το ματς απέναντι σε αυτήν την κακή ομάδα. ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Αυτή η νίκη έκανε την πόλη του ΠΑΟΚ να κινείται σε διαστημικούς ρυθμούς και στις τάξεις των οπαδών μας έχει σημάνει γενικός ξεσηκωμός. Το κάθε ματς από εδώ και πέρα είναι τελικός και έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί. Επόμενος αντίπαλος είναι η Ξάνθη και το διπλό είναι το μόνο φυσιολογικό αποτέλεσμα. Δεν ξέρουμε και δεν μας απασχολεί τι θα σκαρφιστεί η ΠΑΕ Ξάνθη και η δημοκρατική αστυνομία της ελλάδας για να μην πάμε στο γήπεδο. Εμείς ξέρουμε ότι θα είμαστε κατά χιλιάδες στην πόλη, έτοιμοι να παρασύρουμε κάθε χακί και μπλέ σκουπίδι που θα βρεθεί στο δρόμο μας. Ζούμε ιστορικές μέρες και όσοι δεν το έχουν αντιληφθεί χάνουνε μοναδικές εμπειρίες. Τα καλύτερα έρχονται.
ΘΥΡΑ 4
Το χθεσινό βράδυ επιβεβαιώθηκαν αυτοί που πιστεύουν σ' αυτήν την ομάδα. Χθες οι ασπρόμαυροι μουτζαχεντίν πήρανε στο χορτάρι, ο,τι δικαιωματικά τους ανήκει και τους το κλέβουν εδώ και δεκαετίες : Τον ποδοσφαιρικό τους εγωισμό. Οι εκπτώσεις τέλειωσαν στην Ερμού και τα πράσινα υπερκαταναλωτικά σκουπίδια που λατρεύουν τις βόλτες με τα κότερα αποφάσισαν να ψωνιστούν στον Ναό. Τους είχαμε προειδοποιήσει και αφού δεν άκουσαν, τώρα ψάχνουν να βρούνε ποιός ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ "φοράει" τσουρέκια στο πίσω μέρος του. Πληρώσανε φτηνά, αγοράσανε ακόμα φτηνότερα οπαδικά όργια χθες το βράδυ. Ευχόμαστε στους δούλους κ τους.. ευρωδούλους ντεμεκ (που δεν θα ξεχάσουμε ΠΟΤΕ), καλή επιστροφή στα Αθηναικά πολυκαταστήματα.Επόμενη στάση εξπρές η αγορά αυτοκινήτων στην Θράκη...
ΚΟΡΔΕΛΙΟ
Από δω και πέρα ένα είναι το αποτέλεσμα.. ΜΟΝΟ ΝΙΚΕΣ παντού και στο τέλος θα δείτε ποιος θα είναι ο πρωταθλητής! Όσο για τους γνωστούς ανίκανους προστάτες του πολίτη το μήνυμα το πήρανε χτες και δεν μπορούν με τίποτα πλέον ειδικά μετά από αυτήν την νίκη να μας στερήσουν το δικαίωμα να ταξιδεύουμε για να'μαστε στο πλευρό του ΠΑΟΚ μας για να τον δούμε ψηλά ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ! Ερχόμαστε..
ΝΕΑΠΟΛΗ
----------------------------------------
15000 είναι λίγοι.
20000 είναι καλύτερα.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ
ΘΥΡΑ 4
Το χθεσινό βράδυ επιβεβαιώθηκαν αυτοί που πιστεύουν σ' αυτήν την ομάδα. Χθες οι ασπρόμαυροι μουτζαχεντίν πήρανε στο χορτάρι, ο,τι δικαιωματικά τους ανήκει και τους το κλέβουν εδώ και δεκαετίες : Τον ποδοσφαιρικό τους εγωισμό. Οι εκπτώσεις τέλειωσαν στην Ερμού και τα πράσινα υπερκαταναλωτικά σκουπίδια που λατρεύουν τις βόλτες με τα κότερα αποφάσισαν να ψωνιστούν στον Ναό. Τους είχαμε προειδοποιήσει και αφού δεν άκουσαν, τώρα ψάχνουν να βρούνε ποιός ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ "φοράει" τσουρέκια στο πίσω μέρος του. Πληρώσανε φτηνά, αγοράσανε ακόμα φτηνότερα οπαδικά όργια χθες το βράδυ. Ευχόμαστε στους δούλους κ τους.. ευρωδούλους ντεμεκ (που δεν θα ξεχάσουμε ΠΟΤΕ), καλή επιστροφή στα Αθηναικά πολυκαταστήματα.Επόμενη στάση εξπρές η αγορά αυτοκινήτων στην Θράκη...
ΚΟΡΔΕΛΙΟ
Από δω και πέρα ένα είναι το αποτέλεσμα.. ΜΟΝΟ ΝΙΚΕΣ παντού και στο τέλος θα δείτε ποιος θα είναι ο πρωταθλητής! Όσο για τους γνωστούς ανίκανους προστάτες του πολίτη το μήνυμα το πήρανε χτες και δεν μπορούν με τίποτα πλέον ειδικά μετά από αυτήν την νίκη να μας στερήσουν το δικαίωμα να ταξιδεύουμε για να'μαστε στο πλευρό του ΠΑΟΚ μας για να τον δούμε ψηλά ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ! Ερχόμαστε..
ΝΕΑΠΟΛΗ
----------------------------------------
15000 είναι λίγοι.
20000 είναι καλύτερα.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
To κακό με όλα αυτά είναι ότι ασχολούμαστε ΜΟΝΟ με τη μετακίνηση των φιλάθλων μας και καθόλου με το αγωνιστικό κομμάτι. Το ματς είναι δύσκολο και θέλει προσοχή. Υπάρχει κίνδυνος αποπροσανατολισμού και ημών και των παικτών. Το ζητούμενο πρώτα από όλα είναι το διπλό στην Ξάνθη. Να το θυμόμαστε.
Ελπίζω τουλάχιστον οι παίκτες να το έχουν καταλάβει και να αντιμετωπίσουν την όλη κατάσταση με σοβαρότητα.
Τώρα για τους φιλάθλους μας, ανησυχώ πολύ. Ελπίζω να μην έχουμε παρατράγουδα..
Ελπίζω τουλάχιστον οι παίκτες να το έχουν καταλάβει και να αντιμετωπίσουν την όλη κατάσταση με σοβαρότητα.
Τώρα για τους φιλάθλους μας, ανησυχώ πολύ. Ελπίζω να μην έχουμε παρατράγουδα..
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
τριτσωνη εχω...παμε πληρεις με ολα τα οπλα μας να ριξουμε αλλη μια ομαδα με προεδρο ντροπη για το ελληνικο ποδοσφαιρο...
Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΡΙΞΤΕ ΤΟΥΣ
Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΡΙΞΤΕ ΤΟΥΣ
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Εμας αδελφε η μετακινηση μας απασχολει.
Το αγωνιστικο ειναι θεμα Σαντος και παικτων.
Ειναι επαγγελματιες και ξερουν τι πρεπει να κανουν για να φτασουν στο ποθητο αποτελεσμα.
Ριξτε τους εκει που αξιζουν να ειναι...
Το αγωνιστικο ειναι θεμα Σαντος και παικτων.
Ειναι επαγγελματιες και ξερουν τι πρεπει να κανουν για να φτασουν στο ποθητο αποτελεσμα.
Ριξτε τους εκει που αξιζουν να ειναι...
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Περί ευθυνών
1.Φταίει ο Χρυσοχοίδης?
2.Φταίει ο Βούγιας?
3.Φταίει ο Πανόπουλος?
4.Φταίει ο Ζαγοράκης?
5.Φταίει ο οπαδός ΠΑΟΚ?
6.Φταίει η αστυνομία?
Σκεφτείτε το καλά το τι φταίει γιατί μετά δεν θα υπάρχει απόδοση ευθυνών απο καμία πλευρά ότι και αν συμβεί.
Συνεπώς και η όποια συζήτηση γίνει την Δευτέρα ανεξάρτητα απο το αποτέλεσμα δεν θα έχει καμία σημασία.
1.Φταίει ο Χρυσοχοίδης?
2.Φταίει ο Βούγιας?
3.Φταίει ο Πανόπουλος?
4.Φταίει ο Ζαγοράκης?
5.Φταίει ο οπαδός ΠΑΟΚ?
6.Φταίει η αστυνομία?
Σκεφτείτε το καλά το τι φταίει γιατί μετά δεν θα υπάρχει απόδοση ευθυνών απο καμία πλευρά ότι και αν συμβεί.
Συνεπώς και η όποια συζήτηση γίνει την Δευτέρα ανεξάρτητα απο το αποτέλεσμα δεν θα έχει καμία σημασία.