Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
ναι παιδια τελος με τα εισιτηρια..............σκοπος ειναι το τριποντο και οχι αν θα παρουμε εισιτηρια.
Η ΟΜΑΔΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ...........ΕΛΠΙΖΩ ΓΚΑΡΣΙΑ-ΒΙΤΟΛΟ-ΙΒΙΤΣ-ΜΟΥΣΛΙ-ΑΝΤΕΛΙΝΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΤΣΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΙΝ ΝΙΚΗ...............ο πο'ι' απο πλευρας ξανθης ειναι πολυ επικυνδινος παικτης και γενικα με τον αρη η ξανθη ηταν πολυ καλη.....το παιχνιδι δεν ειναι καθολου ευκολο.
ΜΕ ΠΙΣΤΗ-ΤΥΧΗ-ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ
Η ΟΜΑΔΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ...........ΕΛΠΙΖΩ ΓΚΑΡΣΙΑ-ΒΙΤΟΛΟ-ΙΒΙΤΣ-ΜΟΥΣΛΙ-ΑΝΤΕΛΙΝΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΤΣΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΙΝ ΝΙΚΗ...............ο πο'ι' απο πλευρας ξανθης ειναι πολυ επικυνδινος παικτης και γενικα με τον αρη η ξανθη ηταν πολυ καλη.....το παιχνιδι δεν ειναι καθολου ευκολο.
ΜΕ ΠΙΣΤΗ-ΤΥΧΗ-ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Νομιζω οτι πολυ ασχοληθηκαμε με την γελοια ανακοινωση της Σκοντα βιαμαρ.
Ειναι τοσο προφανης ο στοχος να στρεψει απο πανω του τις ευθυνες ο Πανοπουλος μιας που ειναι υπολογος κ σε μας (ευνοητο) κ στην τοπικη κοινωνια του (για τυχον στραβα) κ στο Βουγια ("δεν ξερω αν εχει το δικαιωμα ο πανοπουλος να μην βγαλει εισητηρια" δηλωσε) κ στα αφεντικα του αν δεν κοψει βαθμους, που παιζει το τελευταιο του χαρτι μπας κ τα κανει πουτ@ν@ τον λυπηθουν κ τον σωσουν. Θυμιζει την τακτικη σκουλικιων στο θεμα με τα εισητηρια "δεν εχουμε να σας δωσουμε 4000 στην θ1 αλλα αφου δεν κλεινετε το μισο σας γηπεδο για ανταλλαγμα 700 εισητηρια στο χαριλαου ας ορισουμε εδρα το καυτατζογλειο με μισα-μισα εισητηρια". Οτι ναναι δηλαδη, ανεφαρμοστα ετσι κι αλλιως απο το νομο, αλλα οτι πρεπει για λαικη καταναλωση στα προβατα!
Τωρα ο Πανοπουλας ζητα να αναλαβει ο Βουγιας ευθυνη για μετακινησεις! Ναι, αλλη δουλεια δεν εχει ο εκαστοτε υπουργος. Οποτε ξεροντας οτι αυτα που λεει δε γινονται μας βαζει σε νεο κυκλο αντιπαραθεσεων, κ πιθανον και φαγωματος με τα ρουχα μας (ηδη εδω γραφτηκε γιατι δεν παιρνει τα εισητηρια η ΠΑΕ..)
Επειδη για το 99,9% του λαου του ΠΑΟΚ αυτο που προεχει ειναι πως θα παρουμε το 2πλο που θα μας φερει ενα βημα παραπερα στ'ονειρο που ζουμε, και οχι αν θα κανει μονοημερη στην ξανθη παση θυσια ακομα και σε βαρος των συμφεροντων της αγαπημενης του ομαδας καλο ειναι να τα κοψουμε εδω ολα αυτα.Προτου την Κυριακη λεμε "Την πατησαμε σαν αγραματοι, παιξαμε το παιχνιδι του σκυλου του Κοκκαλη κ βαλαμε σε δευτερη μοιρα το ματς" καλο θα ηταν να το ληξουμε οσο νωριτερα γινεται. Ολοι θελουμε να ειμαστε εκει, πολλοι θα το κανουμε ετσι κι αλλιως ευχομαι εντελως ειρηνικα στις ΔΕΔΟΜΕΝΕΣ προκλησεις που θα υπαρχουν. Οσοι πανε με σκοπο να εκμεταλλευτουν την αναμπουμπουλα ας κατσουν σπιτια τους κ ας μη βαλουν αδερφια σε κινδυνο. Γιατι παλι αθωοι θα την πληρωσουν. Και γιατι ειναι δεδομενο οτι κοσμος μας μαζικα δεν θα μπει.
Ειναι τοσο προφανης ο στοχος να στρεψει απο πανω του τις ευθυνες ο Πανοπουλος μιας που ειναι υπολογος κ σε μας (ευνοητο) κ στην τοπικη κοινωνια του (για τυχον στραβα) κ στο Βουγια ("δεν ξερω αν εχει το δικαιωμα ο πανοπουλος να μην βγαλει εισητηρια" δηλωσε) κ στα αφεντικα του αν δεν κοψει βαθμους, που παιζει το τελευταιο του χαρτι μπας κ τα κανει πουτ@ν@ τον λυπηθουν κ τον σωσουν. Θυμιζει την τακτικη σκουλικιων στο θεμα με τα εισητηρια "δεν εχουμε να σας δωσουμε 4000 στην θ1 αλλα αφου δεν κλεινετε το μισο σας γηπεδο για ανταλλαγμα 700 εισητηρια στο χαριλαου ας ορισουμε εδρα το καυτατζογλειο με μισα-μισα εισητηρια". Οτι ναναι δηλαδη, ανεφαρμοστα ετσι κι αλλιως απο το νομο, αλλα οτι πρεπει για λαικη καταναλωση στα προβατα!
Τωρα ο Πανοπουλας ζητα να αναλαβει ο Βουγιας ευθυνη για μετακινησεις! Ναι, αλλη δουλεια δεν εχει ο εκαστοτε υπουργος. Οποτε ξεροντας οτι αυτα που λεει δε γινονται μας βαζει σε νεο κυκλο αντιπαραθεσεων, κ πιθανον και φαγωματος με τα ρουχα μας (ηδη εδω γραφτηκε γιατι δεν παιρνει τα εισητηρια η ΠΑΕ..)
Επειδη για το 99,9% του λαου του ΠΑΟΚ αυτο που προεχει ειναι πως θα παρουμε το 2πλο που θα μας φερει ενα βημα παραπερα στ'ονειρο που ζουμε, και οχι αν θα κανει μονοημερη στην ξανθη παση θυσια ακομα και σε βαρος των συμφεροντων της αγαπημενης του ομαδας καλο ειναι να τα κοψουμε εδω ολα αυτα.Προτου την Κυριακη λεμε "Την πατησαμε σαν αγραματοι, παιξαμε το παιχνιδι του σκυλου του Κοκκαλη κ βαλαμε σε δευτερη μοιρα το ματς" καλο θα ηταν να το ληξουμε οσο νωριτερα γινεται. Ολοι θελουμε να ειμαστε εκει, πολλοι θα το κανουμε ετσι κι αλλιως ευχομαι εντελως ειρηνικα στις ΔΕΔΟΜΕΝΕΣ προκλησεις που θα υπαρχουν. Οσοι πανε με σκοπο να εκμεταλλευτουν την αναμπουμπουλα ας κατσουν σπιτια τους κ ας μη βαλουν αδερφια σε κινδυνο. Γιατι παλι αθωοι θα την πληρωσουν. Και γιατι ειναι δεδομενο οτι κοσμος μας μαζικα δεν θα μπει.
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
(Το οτι η ανακοινωση της Σκοντα ειναι καθαρη προβοκατσια κ σταχτη στα ματια φαινεται απο την ευκολια με την οποια ο πανοπουλος δεχεται να γινει το κρισημο ματς για την ομαδα του στην...Τουμπα! Αν η ανακοινωση σταματουσε στα 1200 εισητηρια στα Πηγαδια θα επειθε καποιους. Τωρα δεν πειθει κανεναν με εγκεφαλο. Ειναι πασιφανες οτι παλευει να διωξει το βαρος που μαζευτηκε πανω του στην πλευρα μας και στον βουγια)
Η ΠΑΕ μετα τα δειγματα του πανοπουλου τη δευτερα στη συσκεψη το πηρε το μηνυμα. θελω να πιστευω οτι δεν θα μπει στη λογικη ανταπαντησης και θα φροντισει να ασχοληθει, οχι με τις εντυπωσεις, αλλα με την ουσια που δεν ειναι αλλη απο το ματς καθαυτο. Μιλαμε για εισητηρια κ εχει περασει σε δευτερη μοιρα ενας αλλος παραγοντας που παιζει μεγαλο ρολο στην εκβαση ενος ματς. Η διαιτησια..κ μην απαταστε, την Κυριακη θα θυμηθουμε Νεες Σμυρνες αν δοθει η ευκαιρια. Ελπιζω η ΠΑΕ να εχει 100% πλεον στραμμενη την προσοχη στο ματς. δεν εχει καμμια δουλεια να βγαλει οδηγιες προς ναυτιλομενους οπως στο Καυτατζογλειο. Αλλη περιπτωση τοτε, εντελως διαφορετικη. Αν πρεπει να ειπωθει κατι επισημα αυτο ειναι απο μερους των συνδεσμων που οφειλουν να ζυγισουν τα υπερ κ τα κατα ωστε να μην εχουμε αλλου ειδους αγωνες απο την Κυριακη το πρωι!! Δικαστικους.
Η ΠΑΕ μετα τα δειγματα του πανοπουλου τη δευτερα στη συσκεψη το πηρε το μηνυμα. θελω να πιστευω οτι δεν θα μπει στη λογικη ανταπαντησης και θα φροντισει να ασχοληθει, οχι με τις εντυπωσεις, αλλα με την ουσια που δεν ειναι αλλη απο το ματς καθαυτο. Μιλαμε για εισητηρια κ εχει περασει σε δευτερη μοιρα ενας αλλος παραγοντας που παιζει μεγαλο ρολο στην εκβαση ενος ματς. Η διαιτησια..κ μην απαταστε, την Κυριακη θα θυμηθουμε Νεες Σμυρνες αν δοθει η ευκαιρια. Ελπιζω η ΠΑΕ να εχει 100% πλεον στραμμενη την προσοχη στο ματς. δεν εχει καμμια δουλεια να βγαλει οδηγιες προς ναυτιλομενους οπως στο Καυτατζογλειο. Αλλη περιπτωση τοτε, εντελως διαφορετικη. Αν πρεπει να ειπωθει κατι επισημα αυτο ειναι απο μερους των συνδεσμων που οφειλουν να ζυγισουν τα υπερ κ τα κατα ωστε να μην εχουμε αλλου ειδους αγωνες απο την Κυριακη το πρωι!! Δικαστικους.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Besuch την Πέμ 25 Φεβ 2010, 00:45, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Δεν μπορεί να γίνει το ματς στην Τούμπα και αυτό το ξέρει καλύτερα από όλους ο Πανόπουλος οπότε τα μεγάλα λόγια για τις εντυπώσεις δε μας αρκούν. Αυτό, πάντως, που με κάνει εντύπωση, είναι πως το δελτίο τύπου της Ξάνθης είναι το πρώτο πραγματικά «έξυπνο». Μετά από τις δέκα ανακοινώσεις κατά τη διάρκεια αγώνα, την τελευταία με το αχ κουνελάκι κουνελάκι για τη Λάρισα, προσπαθεί να κάνει πάσα τις ευθύνες.Σόρι αλλά δεν πρέπει να πάρουμε...
Ο κίνδυνος είναι μεγάλος και οφείλουμε να προστατεύσουμε την ομάδα μας
Ο κίνδυνος είναι μεγάλος και οφείλουμε να προστατεύσουμε την ομάδα μας
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Ο ολοφάνερα προβοκατόρικος χειρισμός του θέματος της μετακίνησης των οπαδών μας από την Ξάνθη, θα πρέπει να "ξυπνήσει" τον επίσημο ΠΑΟΚ. Συγκεκριμένα εννοώ ότι πρέπει να επισημάνει ότι η μη έκδοση ειτηρίων από την Ξάνθη είναι ενέργεια ξεκάθαρα παράνομη, όπως επισημαίνεται τεκμηριωμένα στην πρώτη σελίδα του ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ κι επίσης να υπενθυμίσει σε όλους ότι υπάρχει και κάτι που λέγεται Σύνταγμα...
-
ydrohoos77
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Τετ 20 Μάιος 2009, 22:38
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ SITE ...ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΈΙΑ!!
ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ....ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ "ΚΥΡΙΟΥ" ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ!!!
1. ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ "AUTO SKODA", "LE CHALET HOTEL ΠΗΓΑΔΙΑ" ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ...
2.ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΟΚΤΣΙΔΙΚΑ SITES, BLOGS, FORUMS ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΡΕΑΣΟΥΜΕ.
3. ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΜΠΑΡΚΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ KAI MH SITES (IN.GR, CONTRA.GR, COSMOS.GR, NOVASPORTS.GR, ZOUGLA.GR, TROKTIKO.BLOGSPOT.GR, K.A)
4. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΧΙΛΙΑΔΩΝ EMAIL ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΣΤΑ SITES TOY "ΚΥΡΙΟΥ" ΧΡΗΣΤΟΥ !!
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΑΛΤΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ....EYXΑΡΙΣΤΩ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ....ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ "ΚΥΡΙΟΥ" ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ!!!
1. ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ "AUTO SKODA", "LE CHALET HOTEL ΠΗΓΑΔΙΑ" ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ...
2.ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΟΚΤΣΙΔΙΚΑ SITES, BLOGS, FORUMS ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΡΕΑΣΟΥΜΕ.
3. ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΜΠΑΡΚΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ KAI MH SITES (IN.GR, CONTRA.GR, COSMOS.GR, NOVASPORTS.GR, ZOUGLA.GR, TROKTIKO.BLOGSPOT.GR, K.A)
4. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΧΙΛΙΑΔΩΝ EMAIL ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΠΑΡΓΚΟ ΣΤΑ SITES TOY "ΚΥΡΙΟΥ" ΧΡΗΣΤΟΥ !!
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΑΛΤΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ....EYXΑΡΙΣΤΩ
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Καλημέρα αδερφέ και καλωσήλθες.
Θα γίνω λίγο κακός, και θα σε παρακαλέσω να μη γράφεις με κεφαλαία. Αν θέλεις, δες λίγο και τους κανόνες του forum εδώ.
Καλωσήλθες και πάλι.
Θα γίνω λίγο κακός, και θα σε παρακαλέσω να μη γράφεις με κεφαλαία. Αν θέλεις, δες λίγο και τους κανόνες του forum εδώ.
Καλωσήλθες και πάλι.
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Από δω και πέρα προσοχή στη διαιτησία.Σε τέτοια παιχνίδια.Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα...που λέει κι ο Ρουβάς !
-
PaokPtolemaidaG4
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Λοιποοοοοον, φτανει με τα εισητιρια εγω δεν ασχολουμαι με τις παπαριες του πανοπουλου γιατι απλα η ομαδα ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΞΑΝΘΗ. Ειλικρινα πιστευω οτι σε αυτο το ματς θα φανει κατα ποσο ειμαστε ετοιμοι για τιτλο.
Μετα απο θριαμβο σε μεγαλο ντερμπυ κατα μεγαλο ποσοστο καθε ομαδα παρασυρεται και λογω επαρσης τρωει φαπα... αν και με σαντος αυτο εχει γινει ελαχιστες φορες, πρεπει να ειναι σε φουλ τρελα οι παικτες σε ολους τους αγωνες που εμειναν και κανεις δε θα μιλησει αν δεν το παρουμε.
Και η διεκδικηση ισον τιτλος για φετος. Το τριετες τηρηθηκε κατα γραμμα.
Ειλικρινα δε μπορω να σκεφτω πως η φετινη τραγικη ξανθη μπορει να μας κοψει βαθμους. Το μπαλακι πεφτει στον Ιβιτς και στον Βιερινια πιστευω. Οι υπολοιποι θα ειναι οκ. Αν ο ιβιτς ειναι καλα σημαινει οτι το γκολ θα γινει ειτε απο αυτος, ειτε απο τρελη καθετη σε ζλαταν η βιερινια...
Μετα απο θριαμβο σε μεγαλο ντερμπυ κατα μεγαλο ποσοστο καθε ομαδα παρασυρεται και λογω επαρσης τρωει φαπα... αν και με σαντος αυτο εχει γινει ελαχιστες φορες, πρεπει να ειναι σε φουλ τρελα οι παικτες σε ολους τους αγωνες που εμειναν και κανεις δε θα μιλησει αν δεν το παρουμε.
Και η διεκδικηση ισον τιτλος για φετος. Το τριετες τηρηθηκε κατα γραμμα.
Ειλικρινα δε μπορω να σκεφτω πως η φετινη τραγικη ξανθη μπορει να μας κοψει βαθμους. Το μπαλακι πεφτει στον Ιβιτς και στον Βιερινια πιστευω. Οι υπολοιποι θα ειναι οκ. Αν ο ιβιτς ειναι καλα σημαινει οτι το γκολ θα γινει ειτε απο αυτος, ειτε απο τρελη καθετη σε ζλαταν η βιερινια...
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Sto 94' οπως πέρυσι να τσούζει
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/eImfZobYYcg&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/eImfZobYYcg&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/eImfZobYYcg&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/eImfZobYYcg&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
kos έγραψε:εαν παμε 1000 ατομα θα πεσει ξυλο και δεν θα μπει κανεις
εαν παμε 3000 ατομα θα πεσει ξυλο και θα μπουν ορισμενοι
εαν παμε 5000 ατομα θα πεσει ξυλο και θα μπουν ολοι
εαν παμε 8000 ατομα θα μπουν ολοι και δεν θα ανοιξει μυτη.
οσοι παμε, απο οπου και αν παμε, να βαλουμε κασκολ στα αυτοκινητα. να γεμισει η εγνατια με κασκολ. να μετρανε αυτοκινητα και να τους πιανει πανικος. να τους αναγκασουμε να καταλαβουν οτι δεν μπορουν να μας σταματησουν. να το καταλαβουν πριν καν φτασουμε στην πολη. ενα μπλοκο απο την συντονιστικη στον νεστο θα ηταν μια καλη ιδεα. να μαζευτουμε ολοι εκει και να ξεκινησει το ασπρομαυρο τσουναμι για τα πηγαδια.
απο εκει και περα ομως οποιαδηποτε φθορα στην πολη και στις περιουσιες των ανθρωπων της ξανθης ειναι αλητεια και οποιος το κανει ειναι αλητης. ειτε αυτος ειναι γαυρος ειτε ειναι Παοκτσης.
αλητεια επισης ειναι να τρως και να πινεις και να μην πληρωνεις. και δυστηχως ειναι αρκετοι αυτοι που μας ξεφτιλιζουν σε πολεις και σε μαγαζια ασπρομαυρα.
1926 σε όλα μέχρι τελείας. Πάμε, νικάμε, φεύγουμε. Ούτε καφριλίκια στην πόλη, ούτε τίποτα.
Καμμία σχέση το ένα με τ άλλο. Αυτο που εβαλες απ τον ΚΑΠ, μιλαει για την περιπτωση που δε σφραγιστουν απ την εφορια εισιτηρια για οικονομικους λογους.... Δεν εχει σχεση με το αν κυκλοφορησουν εισιτηρια και πόσα...Alessandro έγραψε:πως είναι δυνατόν ρε μάγκες να μην τυπώνουν εισητήρια και να επιτρέπεται η είσοδος στα διαρκείας?
Αφού το λέει καθαρά στον ΚΑΠ
αρθρο 26 (οικονομική διαχείρηση - οργανωση και επιστασία αγώνων πρωταθλημάτων) σελίδα 52 (σύμφωνα με την αρίθμηση του reader) σελίδα 49 (σύμφωνα με την αρίθμηση του εγγράφου) παράγραφος 2.γ.
Αναφέρει:
Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο η γηπεδούχος ομάδα δεν σφραγίσει τα εισιτήρια του αγώνα από τη Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (δηλαδή εφορία), ο αγώνας θα διεξάγεται κεκλεισμένων των θυρών, απαγορευμένης της εισόδου θεατών στο γήπεδο.
Στην περίπτωση αυτή, είσοδο θα δικαιούνται 30 εκπρόσωποι κάθε ομάδας. Η είσοδος θα γίνεται με ονομαστική κατάσταση των ομάδων η οποία θα υποβάλλεται στη Διοργανώτρια για έλεγχο και θα παραδίνεται στο υπεύθυνο της οικονομικής επιστασίας ο οποίος έχει και την ευθύνη εισόδου των προαναφερόμενων εκπροσώπων.
Σωστος και ο πανοραμιτης. Ουτε επεισοδια, ουτε τιποτα. Παμε οπως παντα να χαρουμε ακομα ενα ματς. Κοσμος αναλογος της Καβαλας αναμενεται γι ακομα μια γιορτη...diniko80 έγραψε:σημερα απεργουν οι δημοσιογραφοι...στειλτε το στη ΠΑΕ καποιος.....ΞΥΠΝΑ ΡΕ ρε ή ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΞΑΝΘΗ Ή ΤΟ ΜΑΤΣ ΑΛΛΟΥ
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΞΑΝΘΗ-ΞΥΠΝΑΤΕ
ΤΠΤ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΕΠΕΙΣΟΔΕΙΑ-ΜΗ ΛΕΤΕ ΟΣΟΙ ΔΕ ΞΕΡΕΤΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ-ΟΛΟΙ ΞΑΝΘΗ -ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΕΞΩ ΗΣΥΧΑ ΚΑΙ ΨΡΑΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΜΕ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗ-ΠΑΝΟΠΟΥΛΕ ΦΕΡΣΟΥ ΣΑΝ ΑΝΤΡΑΣ ΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΑΠΕΤΥΧΕΣ
Δε θελουμε ουτε εισιτηρια απ την ΠΑΕ, ουτε τιποτα. Βγαλεις δε βγαλεις στα εκδοτηρια Πανοπουλε, εμεις θα ρθουμε. Το αν θα μπουμε εξαρταται απο σας.... Σκεφτειτε το...
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Ιδανικη μου φαινεται η περιπτωση του να μη γινουν επεισοδια αμα παει τοσος πολυς κοσμος...
Ρισκαρεις ομως να πας και αμα γινουν επεισοδια να τιμωρηθει η ομαδα????
Μην ξεχναμε οτι σε μερικες αγωνιστικες παιζουμε και με αεκ...
Μακαρι να πανε οσοι μπορουν και να μη γινει τιποτα...Αλλα ρε γαμωτο το φοβαμαι...
Και δε φοβαμαι το δικο μας λαο...Φοβαμαι μη μας προκαλεσουν..Γιατι πλεον αυτη η κωλομαδα-ξανθουλα- δεν ξερουμε ποιανου συμφεροντα μπορει να εξυπηρετησει...
Αυτο που μονο θελουμε παντως ειναι το διπλο...Ειναι πολυ δυσκολο το ματς...Μην το υποτιμησει κανεις γιατι η ξανθουλα παιζει την παραμονη της στην κατηγορια...Αντε ΠΑΟΚΑΡΑ....

Ρισκαρεις ομως να πας και αμα γινουν επεισοδια να τιμωρηθει η ομαδα????
Μην ξεχναμε οτι σε μερικες αγωνιστικες παιζουμε και με αεκ...
Μακαρι να πανε οσοι μπορουν και να μη γινει τιποτα...Αλλα ρε γαμωτο το φοβαμαι...
Και δε φοβαμαι το δικο μας λαο...Φοβαμαι μη μας προκαλεσουν..Γιατι πλεον αυτη η κωλομαδα-ξανθουλα- δεν ξερουμε ποιανου συμφεροντα μπορει να εξυπηρετησει...
Αυτο που μονο θελουμε παντως ειναι το διπλο...Ειναι πολυ δυσκολο το ματς...Μην το υποτιμησει κανεις γιατι η ξανθουλα παιζει την παραμονη της στην κατηγορια...Αντε ΠΑΟΚΑΡΑ....
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
ματς σωτηριας για την ξανθουλα και τους λιγοστους οπαδους της...νεος προπονητης που παντα φερνει νεο αερα...για εμας(λαος και ομαδα) ειναι σημαντικη η διαχειρηση του ματς με το βαζελο και πρεπει να δειξουμε σοβαροτητα και πειθαρχια...ο καλος ΠΑΟΚ δεν κινδυνευει σε καμια περιπτωση...
Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΗ Β ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ....

Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΗ Β ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ....
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
έτσι ακριβώς. άντε γιατί πολύ ασχολούμαστε μ'αυτούς.
η γελοία ανακοίνωση αποτελεί προσβολή για τον ΠΑΟΚ.
ο γελοίος μίστερ σκόντα συνεχίζει να προκαλεί.
Σεβόμαστε την πόλη της Ξάνθης και ολόκληρη τη Θράκη, αλλά όχι τη σκόντα. άκου σκόντα!
Γ@μήστε τους και ρίξτε τους!
η γελοία ανακοίνωση αποτελεί προσβολή για τον ΠΑΟΚ.
ο γελοίος μίστερ σκόντα συνεχίζει να προκαλεί.
Σεβόμαστε την πόλη της Ξάνθης και ολόκληρη τη Θράκη, αλλά όχι τη σκόντα. άκου σκόντα!
Γ@μήστε τους και ρίξτε τους!
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Καλημέρα σε όλες και όλους
Αδελφέ Συνταγματάρχη (είναι απίστευτο...το πως η Ελληνική λέξη σε πάει συνειρμικά αλλού, ενώ το κολονέλ...στο αντίπαλο στρατόπεδο) Αουρ (άναρχο φως)-Ελ (εναρμονισμένο φως)-Ιανέ (διπλή εκροή φωτός από μέσα προς τα έξω και από έξω προς τα μέσα)
Οχι δεν έχω να προτείνω κάτι αφενός γιατί δεν ήμουν παρών στα προηγούμενα μπλόκα, αφετέρου διότι δεν έχω χρόνο να το ψάξω δικονομικώς
μου δίδεις όμως την ευκαιρία...να πω μερικά τσιτάτα...περί παντός επιστητού και thanks για αυτό
Ο αδελφός Outsider όπως και κάποιοι άλλοι, δείξανε κάποιες ατραπούς
Ενα αξιοπρεπές δικηγορικό γραφείο όμως...σίγουρα θα έβρισκε χίλια μύρια όσον αφορά τα πατήματά μας...μιάς και όλη η ιστορία μπάζει από χίλιες πλευρές
Είναι κυριολεκτικά για γέλια και για κλάματα...το μεμονωμένο, το μαζικό, το οργανωμένο, το ανοργάνωτο...τα διακριτικά μας...και τα παράσημα χαζομάρας τους
Επειδή είπαμε ότι η βλακεία είναι αήττητη...είναι δεδομένο ότι οι τύποι...προσπαθούν να μας παρασύρουν στο επίπεδο της βλακείας τους...προκειμένου να μας κατανικήσουν
Μην πέφτουμε λοιπόν σε αυτό το επίπεδο...το επίπεδο του δρόμου και της τρούμπας
Αντίθετα οφείλουμε κατά την γνώμη μου πάντα την προσωπική (εάν θέλουμε να είμαστε και να φαινόμαστε σοβαροί και σεβαστοί από όλους)...να τους απαντήσουμε....με αυτό που τρέμουν
το Νόμιμο τρόπο
...αλλά ουδείς ασχολείται....βλέποντας τον δικαστικό Γολγοθά
αυτή είναι και η επιτυχία του συστήματος
να βλέπει ο νιώθων ''αδικημένος''...τον νόμιμο τρόπο...το παίχνιον με τους όρους αυτούς....ως κάτι το μακρινό, το ογκώδες, το χρονοβόρο
προτιμώντας...την άμεση ''εκτόνωση'' στον δρόμο...οπότε και ανώδυνα για τον εκάστοτε Λόρδο (οι κατεξοχήν παρακρατικοί...είναι συνήθως οι ''νομοτύπως'' ''κρατικοί'')
όχι μόνο ανώδυνα...αλλά και δίνοντας του το δικαίωμα...να τον χώσει και μέσα
λάθος...μέγα λάθος αυτό...διότι υπάρχει και ο δρόμος προς τον Γολγοθά....στον οποίο εκείνοι θα έχουν το νέφτι inside
η διατύπωση λοιπόν των αγωγών-μυνήσεων και τα ρέστα κάλλιστα...μπορεί να γίνει ακόμα και από έναν μέτριο δικηγόρο
οπότε καλό θα ήταν να προσανατολιστεί η ΠΑΕ ή οι Σύνδεσμοι ή απλοί ιδιώτες προς κάτι τέτοιο, παρά σε πανώ, ανακοινώσεις, ρομαντικές-συμβολικές πράξεις....που δεν θα ιδρώσει ούτε το αυτάκι των έτσι
πολύ περισσότερο δε...σε δυναμικές πράξεις...που θα βάλουν βούτυρο στο ψωμί τους, προκειμένου να αμαυρώσουν δια άλλης οδού...το δίκαιο μας
δεν έχετε διδαχθεί από την ιστορία...?....αναρωτιέμαι
δεν ξέρετε...πως η κάθε παρεξουσία...δημιουργεί ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΆ...ώστε εν θερμώ...να οδηγούνται οι μάζες για κουρά και οι ηγέτες της στην πυρά, προς όφελός της (της παραεξουσίας) ?
Μην τσιμπάτε λοιπόν...στην από άγνοια ή στην ηθελημένη δημιουργία Ανακλαστικών από την ... απέναντι πλευρά !
Διδαχθείτε από τα πολύτιμα μαθήματα της παγκοσμίου ιστορίας
Σήμερις...λοιπόν...η μνημειώδης βλακεία της παρεξουσίας...έχει δημιουργήσει ΘΕΡΜΑ ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΆ....στον κόσμο μας, με αποτέλεσμα να υπάρχει... θυμός, οργή, αισθήματα ''εκδίκησης'' και τα ρέστα...που ως γνωστόν οδηγούν στην dark side
Εχει πετύχει τον Στόχο της...έστω και μερικώς
γι' αυτό λέμε και ξαναλέμε...cool, επί ματαίω
Υπάρχει και ο άλλος ο τρόπος...και όταν είναι ψυχρός αυτός...τσούζει πιό πολύ
Μπορεί το κράτος να είναι μπανανία...αλλά δεν είναι μπανάνες όλοι του οι θεσμοί και όλοι του οι λειτουργοί...και όλοι του οι πολίτες.
Προσωπικά έχω εμπιστοσύνη στην Ελληνική δικαιοσύνη, άσε που πρέπει να στηριχθεί ο θεσμός για να μην γίνουμε χάος. Ας λένε ότι θέλουν οι υπόλοιποι. Δεν λέω ότι είναι τέλεια...αλλοίμονο, αλλά πάντως αν έχει μείνει κάτι κάπως όρθιο...είναι αυτό.
Προφανώς...κάποιοι αδελφοί μπερδεύουν...την ατιμωρησία και για την ακρίβεια το να μην φτάνουν ποτέ στα δικαστήρια χοντροκοπιές και εγκλήματα...με την απονομή δικαιοσύνης
άλλο το ένα...άλλο το άλλο
Εκτός αυτού...υπάρχει πάντα και η λύση της προσφυγής σε διεθνές δικαστήριο...αν και αυτό είναι το ύστατο μέσο, μιάς και όσες φορές βάλαμε...τους ''φράγκους'' να μας λύσουν εσωτερικά ζητήματα, αυτό απέβηκε μοιραίο για εμάς.
Πιστεύω ότι πολλοί θα έχουν παρατηρήσει, ότι όχι μόνο εδώ αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο...σαρώνουν καλώς ή κακώς
οι μετριότητες και οι βλάκες. Τι να πρωτοπούμε....θάμνος, βλακοζί, μπουρδοσκόνι...πάρε τον ένα και χτύπα τον άλλο. Οι κόνδρες είναι του τύπου...''ο ηλίθιος και ο πανηλίθιος'' και γαμώ τα movies. Κοίτα...και τις λοιπές δημοκρατικέθ δυνάμεις...α πα πα πα...γελάει όλος ο κόσμος...αλλά παρόλα αυτά τους δίδει το κουκί του.
Οπότε...από την άλλη...γιατί κράζει ?
...στα πλαίσια και αυτό της ''παγκόσμιας σχιζοφρένειας''...λέμε και λαίμαι και λέμαι και λαίμε
Είναι δεδομένο ότι οι όντως σοβαροί άνθρωποι...λειτουργούν μακρυά από κάθε κέντρο και παράκεντρο εξουσίας, μιάς και έχουν κατανοήσει ότι η τελευταία είναι μόνο για τους αιμοδιψείς παράφρονες ή τους μετριοβλάκες (βλ. και το εκπληκτικό πόνημα του Ευάγγελου Λεμπέση - Ἡ Τεράστια Κοινωνικὴ Σημασία τῶν Βλακῶν ἐν τῷ Συγχρόνῳ Βίῳ'....του 1941 παρακαλώ)
Στο πλαίσιο αυτό...οι παντελώς εκτός τόπου και πραγματικότητας άσχετοι Δούκες του χέσινγκτον...βγάλανε άσχετες αποφάσεις...βασισμένες στον αέρα...ποντάροντας στην προσωπική τους αντίληψη περί χουλιγκανισμού, όπως και στην δεδομένη αγαθομουνίαση των οπαδών
των οπαδών...που θα πούν και δυστυχώς λένε (κάποιοι) ''ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΠΟΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ''...και τα ρέστα
Μα αδελφοί μας αγαπητοί....Αυτό ακριβώς επιδιώκουν
το να παρατήσει ο οπαδός....την ΝΟΜΙΜΗ ΑΜΥΝΑ του...καταφεύγοντας στο δρόμο...στο επίπεδο βλακείας που είναι αήττητοι δηλαδή (στο επίπεδο δρόμου-τρούμπας)...ώστε η κατάσταση να εκτονωθεί δια της βίας...φυσικά εις βάρος του οπαδού
Παραίτηση από τα νόμιμα...αυτός είναι ο σκοπός τους
αυτοί οι απαράδεκτοι το λοιπώνε...πήρανε μιά τελείως απαράδεκτη απόφαση (μεμονωμένα...αλλά οργανωμένα...χωρίς διακριτικά ή με παντιέρες...να τρελλαίνεσαι από την μετριότητά τους)...και αυτό μπορεί ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΤΟ ''ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ'' ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΣ
και όχι μόνο
και μόνο ο ντόρος που θα γίνει...μέχρι την δικάσιμο...που πιθανότατα όντως να αργήσει (αλλά δεδομένα θα μας δικαίωσει λόγω του διάτρητου των αποφάσεων και της καταφανούς αντισυνταγματικότητας τους)...θα τους κάνει να ΤΡΕΞΟΥΝ...για συμβιβασμούς και τα ρέστα
γιατί μόνο...με το PUBLICITY...που μεταφράζεται σε πολιτικό κόστος καταλαβαίνουν
επαναλαμβάνω
Παρόλα αυτά μερίδα πάλι αδελφών...δεν το καταλαβαίνει...ότι πέφτει θύμα της πολιτικής τους...όταν λέει ''έλα μωρά ποιά δικαιοσύνη...όλοι στο δρόμο''
Κανένα δίκαιο δεν θα βρει στο δρόμο. Απολύτως...ειδικά αν έχει την στάμπα του ''χουλιγκάνου''...και τα κωλομμε άλλο που δεν θέλουν παρά βούτηρο στο ψωμί τους...να παίξουν και τίποτις άλλο πέρα από financial κρίση......μιάς και μας τελείωσε η κρίση της γρίππης...και ο κόσμος καταλαβαίνει ότι τον δουλεύουν ψιλό γαζί με τις ''κρίσεις''
οκ...ρομαντικό και όμορφο να μαζευτούμε 10.000 κόσμος...έξω από το γήπεδο ειρηνικά και τα λοιπά
μαζί σας
ποιός μου εγγυάται όμως ότι έχουμε την ωριμότητα να περιφρουρήσουμε κάτι τέτοιο ?
ποιός μου εγγυάται ότι δεν θα βρεθούν 5, 10, 500 μπαχαλάκηδες να αμαυρώσουν την όλη φάση ?
ΚΑΝΕΙΣ
και το πιθανότερο είναι να κάνουν την εμφάνισή τους οι μπαχαλάκηδες...αμαυρώνοντας τα πάντα...όπως κάνουν άλλωστε σε όλες...τις ''διαδηλώσεις'' του δρόμου...προφανώς δρώντας προβοκατόρικα ως σύχρονοι δοσίλογοι-κουκουλοφόροι...δεκανίκι κάθε λογής αφανούς τρωκτικού που βρίσκεται πίσω από αυτούς
εις βάρος βέβαια...του κόσμου...που θέλει κάτι καλύτερο γενικώς και ειδικώς
Είμαι σίγουρος ότι ο έτσι...έδωσε συνέντευξη σε οπαδική εφημερίδα...με απίστευτη άγνοια κιδνύνου (προφανώς κάποιος μυστικοσύμβουλος θα του πε...ότι είναι απλά μιά εφημερίδα αδέσμευτη, αντικειμενική χαχαχα)
άγνοια...κατάστασης
άγνοια...γενικότερα
πρέπει να είσαι και πολύ...ακομβίωτος λέμε...για να πας να δώσεις παραμονή μάτς Ξάνθης-Πάοκ...και μετά από όσα έχουν γίνει....συνέντευξη στον Κρομμύδα
Δεν είναι αυτό δείγμα πρωτοφανούς Αγνοιας ?...να σπέρνεις τέτοιες ''θύελλες''
Είναι
Ε λοιπόν...με τέτοιους έχουμε να κάνουμε...και όχι με τίποτις έμμισθους ''εξολοθρευτές'' του ΠΑΟΚ ή τίποτις έξυπνους...ούτε καν εξυπνάκηδες
με μετριότητες έχουμε να κάνουμε...και τίποτες
για αυτό και πρέπει αφού σκάσουμε στα γέλια...με τις δηλώσεις τους...όπως και με την κουτοπόνηρη και μισοκακόμοιρη με διεστραμμένο βλάχικο (με την έννοια την αργκώ) χιούμορ...ανακοίνωση του ντακότα
μετά όμως...
...οφείλουμε να αντιδράσουμε...εκεί που τους πονά και που τους σφάζει
όχι τρέλλα...στην τρέλλα...ούτε κουτοπονηράδα στην κουτοπονηράδα
αφού είναι Τρώες-Χοίροι...εμείς ως Οδυσσείς...θα τους βάλουμε δούρειο ίππο...
το καταλαβαίνετε ?
παρόλα αυτά όμως
...και όπως είπα και παλιότερα
εκεί που είχε γνώση ο αγνοών...επενέβη...τελείως φασιστικά
προκειμένου να ''απελευθερώσει'' τα καλόπαιδα του φίλου του βολευτή του τσίριζα...που πετάγανε μπόμπες-ιδιοκατασκευή...σε πρόσφατα μπάχαλα στον βορρά
εκεί ήξερε...πολύ καλά
όπως και γενικώς...άμα γινότανε μπλόκο σε τίποτις πακιστανολαμπουρνέζους..θα έκαναν επέμβαση οι ''υπερευαίσθητοι και αντιρατσιστές'' δούκες-λόρδοι-κόμητες-βαρώνοι των γκρέμλινς...
όμως...επειδή γίνεται στον κόσμο του ΠΑΟΚ....τα πράγματα αλλάζουν. Ο επιλεκτικός ''αντιρατσισμός''...είναι ο χειρότερος φασισμός. Τελεία και παύλα.
για τέτοιους μιλάμε...οπότε πρέπει να τους απαντήσουμε μόνο με τον τρόπο που θα τα βάλει νέφτι στο χαλαρό τους...
moican4
bro...έχεις δίκιο...
Αδελφέ teratie
Ναι...
αλλά μακρυά από εμένα bro...χαρακτηρισμοί Σνόουμπολ...ή Ναπολεόν
'' Μυρίζω τη νίκη
Τα άκρα μας είναι κουρασμένα και φορημένα
Τα όνειρά μας δεν θα σπάσουν
Και οι καρδιές μας δεν θα σχιστούν ''
...άσε που δεν μου αρέ τα γουρούνια
και ειδικά τα αγγλικά κτήνη
Αδελφέ interad
το τρίτο πληθυντικό είναι γραμματικώς αλλά και πνευματικώς...το μόνο ενδεδειγμένο...όταν υπάρχει εναντιότητα στις απόψεις
παρόλα αυτά...πάντα προηγείται το bro...όχι ως προσδιορισμός απλός...αλλά ουσία
που δεν πρέπει ποτέ να προσπερνάς
μήπως...δεν υπάρχει γαβροποίηση...έστω μερικώς, σε μερικούς, μερικές στιγμές ?
δεν οφείλουμε...όσοι το βλέπουμε...να το ''καυτηριάσουμε'' στο γλυκό ή στο πιό άγριο ?
εγώ πιστεύω ναι
για το αν κάνουμε ή όχι...δικαστική προσφυγή...και το αν σου προκαλεί γέλωτα ή κλάμα...βλ. παραπάνω
απορώ...γιατί μένεις ακόμα Ελλάδα
ο τελευταίος που θέλει να ''γαμήσει'' (sic) και δη την ''ψυχή''...είμαι εγώ bro...να σαι σίγουρος για αυτό
αντίθετα...δεν θα έλεγα όχι...για μερικά quickies...στα μυαλά μερικών
μεγάλος ο πειρασμός ενίοτε
(πάντα με την καλή έννοια...που λέγει και ο Ψίνακας)
Αδελφέ Hide
Διαφωνώ...για την συγχώνευση και την κατάργηση της διάκρισης των εξουσιών. Ναι μεν μπορεί μερικώς να υπάρχουν τέτοια φαινόμενα...αλλά επ΄ουδενί δεν χαρακτηρίζουν το λειτούργημα της δικαιοσύνης.
Αδελφέ ydrohoos77 περί marketing reaction
+++++
Οχι άλλο ντακότα
όχι άλλο μπουγάτσα με κουνουπίδι
όχι άλλο τενεκέ ξεγάνωτο ή γανωμένο
ps-...εγώ προτείνω το ματς να γίνει στο Μαρακανά του Ρίο...
να χωρέσουμε όλοι
Αδελφέ Συνταγματάρχη (είναι απίστευτο...το πως η Ελληνική λέξη σε πάει συνειρμικά αλλού, ενώ το κολονέλ...στο αντίπαλο στρατόπεδο) Αουρ (άναρχο φως)-Ελ (εναρμονισμένο φως)-Ιανέ (διπλή εκροή φωτός από μέσα προς τα έξω και από έξω προς τα μέσα)
Οχι δεν έχω να προτείνω κάτι αφενός γιατί δεν ήμουν παρών στα προηγούμενα μπλόκα, αφετέρου διότι δεν έχω χρόνο να το ψάξω δικονομικώς
μου δίδεις όμως την ευκαιρία...να πω μερικά τσιτάτα...περί παντός επιστητού και thanks για αυτό
Ο αδελφός Outsider όπως και κάποιοι άλλοι, δείξανε κάποιες ατραπούς
Ενα αξιοπρεπές δικηγορικό γραφείο όμως...σίγουρα θα έβρισκε χίλια μύρια όσον αφορά τα πατήματά μας...μιάς και όλη η ιστορία μπάζει από χίλιες πλευρές
Είναι κυριολεκτικά για γέλια και για κλάματα...το μεμονωμένο, το μαζικό, το οργανωμένο, το ανοργάνωτο...τα διακριτικά μας...και τα παράσημα χαζομάρας τους
Επειδή είπαμε ότι η βλακεία είναι αήττητη...είναι δεδομένο ότι οι τύποι...προσπαθούν να μας παρασύρουν στο επίπεδο της βλακείας τους...προκειμένου να μας κατανικήσουν
Μην πέφτουμε λοιπόν σε αυτό το επίπεδο...το επίπεδο του δρόμου και της τρούμπας
Αντίθετα οφείλουμε κατά την γνώμη μου πάντα την προσωπική (εάν θέλουμε να είμαστε και να φαινόμαστε σοβαροί και σεβαστοί από όλους)...να τους απαντήσουμε....με αυτό που τρέμουν
το Νόμιμο τρόπο
...αλλά ουδείς ασχολείται....βλέποντας τον δικαστικό Γολγοθά
αυτή είναι και η επιτυχία του συστήματος
να βλέπει ο νιώθων ''αδικημένος''...τον νόμιμο τρόπο...το παίχνιον με τους όρους αυτούς....ως κάτι το μακρινό, το ογκώδες, το χρονοβόρο
προτιμώντας...την άμεση ''εκτόνωση'' στον δρόμο...οπότε και ανώδυνα για τον εκάστοτε Λόρδο (οι κατεξοχήν παρακρατικοί...είναι συνήθως οι ''νομοτύπως'' ''κρατικοί'')
όχι μόνο ανώδυνα...αλλά και δίνοντας του το δικαίωμα...να τον χώσει και μέσα
λάθος...μέγα λάθος αυτό...διότι υπάρχει και ο δρόμος προς τον Γολγοθά....στον οποίο εκείνοι θα έχουν το νέφτι inside
η διατύπωση λοιπόν των αγωγών-μυνήσεων και τα ρέστα κάλλιστα...μπορεί να γίνει ακόμα και από έναν μέτριο δικηγόρο
οπότε καλό θα ήταν να προσανατολιστεί η ΠΑΕ ή οι Σύνδεσμοι ή απλοί ιδιώτες προς κάτι τέτοιο, παρά σε πανώ, ανακοινώσεις, ρομαντικές-συμβολικές πράξεις....που δεν θα ιδρώσει ούτε το αυτάκι των έτσι
πολύ περισσότερο δε...σε δυναμικές πράξεις...που θα βάλουν βούτυρο στο ψωμί τους, προκειμένου να αμαυρώσουν δια άλλης οδού...το δίκαιο μας
δεν έχετε διδαχθεί από την ιστορία...?....αναρωτιέμαι
δεν ξέρετε...πως η κάθε παρεξουσία...δημιουργεί ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΆ...ώστε εν θερμώ...να οδηγούνται οι μάζες για κουρά και οι ηγέτες της στην πυρά, προς όφελός της (της παραεξουσίας) ?
Μην τσιμπάτε λοιπόν...στην από άγνοια ή στην ηθελημένη δημιουργία Ανακλαστικών από την ... απέναντι πλευρά !
Διδαχθείτε από τα πολύτιμα μαθήματα της παγκοσμίου ιστορίας
Σήμερις...λοιπόν...η μνημειώδης βλακεία της παρεξουσίας...έχει δημιουργήσει ΘΕΡΜΑ ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΆ....στον κόσμο μας, με αποτέλεσμα να υπάρχει... θυμός, οργή, αισθήματα ''εκδίκησης'' και τα ρέστα...που ως γνωστόν οδηγούν στην dark side
Εχει πετύχει τον Στόχο της...έστω και μερικώς
γι' αυτό λέμε και ξαναλέμε...cool, επί ματαίω
Υπάρχει και ο άλλος ο τρόπος...και όταν είναι ψυχρός αυτός...τσούζει πιό πολύ
Μπορεί το κράτος να είναι μπανανία...αλλά δεν είναι μπανάνες όλοι του οι θεσμοί και όλοι του οι λειτουργοί...και όλοι του οι πολίτες.
Προσωπικά έχω εμπιστοσύνη στην Ελληνική δικαιοσύνη, άσε που πρέπει να στηριχθεί ο θεσμός για να μην γίνουμε χάος. Ας λένε ότι θέλουν οι υπόλοιποι. Δεν λέω ότι είναι τέλεια...αλλοίμονο, αλλά πάντως αν έχει μείνει κάτι κάπως όρθιο...είναι αυτό.
Προφανώς...κάποιοι αδελφοί μπερδεύουν...την ατιμωρησία και για την ακρίβεια το να μην φτάνουν ποτέ στα δικαστήρια χοντροκοπιές και εγκλήματα...με την απονομή δικαιοσύνης
άλλο το ένα...άλλο το άλλο
Εκτός αυτού...υπάρχει πάντα και η λύση της προσφυγής σε διεθνές δικαστήριο...αν και αυτό είναι το ύστατο μέσο, μιάς και όσες φορές βάλαμε...τους ''φράγκους'' να μας λύσουν εσωτερικά ζητήματα, αυτό απέβηκε μοιραίο για εμάς.
Πιστεύω ότι πολλοί θα έχουν παρατηρήσει, ότι όχι μόνο εδώ αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο...σαρώνουν καλώς ή κακώς
Οπότε...από την άλλη...γιατί κράζει ?
...στα πλαίσια και αυτό της ''παγκόσμιας σχιζοφρένειας''...λέμε και λαίμαι και λέμαι και λαίμε
Είναι δεδομένο ότι οι όντως σοβαροί άνθρωποι...λειτουργούν μακρυά από κάθε κέντρο και παράκεντρο εξουσίας, μιάς και έχουν κατανοήσει ότι η τελευταία είναι μόνο για τους αιμοδιψείς παράφρονες ή τους μετριοβλάκες (βλ. και το εκπληκτικό πόνημα του Ευάγγελου Λεμπέση - Ἡ Τεράστια Κοινωνικὴ Σημασία τῶν Βλακῶν ἐν τῷ Συγχρόνῳ Βίῳ'....του 1941 παρακαλώ)
Στο πλαίσιο αυτό...οι παντελώς εκτός τόπου και πραγματικότητας άσχετοι Δούκες του χέσινγκτον...βγάλανε άσχετες αποφάσεις...βασισμένες στον αέρα...ποντάροντας στην προσωπική τους αντίληψη περί χουλιγκανισμού, όπως και στην δεδομένη αγαθομουνίαση των οπαδών
των οπαδών...που θα πούν και δυστυχώς λένε (κάποιοι) ''ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΠΟΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ''...και τα ρέστα
Μα αδελφοί μας αγαπητοί....Αυτό ακριβώς επιδιώκουν
το να παρατήσει ο οπαδός....την ΝΟΜΙΜΗ ΑΜΥΝΑ του...καταφεύγοντας στο δρόμο...στο επίπεδο βλακείας που είναι αήττητοι δηλαδή (στο επίπεδο δρόμου-τρούμπας)...ώστε η κατάσταση να εκτονωθεί δια της βίας...φυσικά εις βάρος του οπαδού
Παραίτηση από τα νόμιμα...αυτός είναι ο σκοπός τους
αυτοί οι απαράδεκτοι το λοιπώνε...πήρανε μιά τελείως απαράδεκτη απόφαση (μεμονωμένα...αλλά οργανωμένα...χωρίς διακριτικά ή με παντιέρες...να τρελλαίνεσαι από την μετριότητά τους)...και αυτό μπορεί ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΤΟ ''ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ'' ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΣ
και όχι μόνο
και μόνο ο ντόρος που θα γίνει...μέχρι την δικάσιμο...που πιθανότατα όντως να αργήσει (αλλά δεδομένα θα μας δικαίωσει λόγω του διάτρητου των αποφάσεων και της καταφανούς αντισυνταγματικότητας τους)...θα τους κάνει να ΤΡΕΞΟΥΝ...για συμβιβασμούς και τα ρέστα
γιατί μόνο...με το PUBLICITY...που μεταφράζεται σε πολιτικό κόστος καταλαβαίνουν
επαναλαμβάνω
Παρόλα αυτά μερίδα πάλι αδελφών...δεν το καταλαβαίνει...ότι πέφτει θύμα της πολιτικής τους...όταν λέει ''έλα μωρά ποιά δικαιοσύνη...όλοι στο δρόμο''
Κανένα δίκαιο δεν θα βρει στο δρόμο. Απολύτως...ειδικά αν έχει την στάμπα του ''χουλιγκάνου''...και τα κωλομμε άλλο που δεν θέλουν παρά βούτηρο στο ψωμί τους...να παίξουν και τίποτις άλλο πέρα από financial κρίση......μιάς και μας τελείωσε η κρίση της γρίππης...και ο κόσμος καταλαβαίνει ότι τον δουλεύουν ψιλό γαζί με τις ''κρίσεις''
οκ...ρομαντικό και όμορφο να μαζευτούμε 10.000 κόσμος...έξω από το γήπεδο ειρηνικά και τα λοιπά
μαζί σας
ποιός μου εγγυάται όμως ότι έχουμε την ωριμότητα να περιφρουρήσουμε κάτι τέτοιο ?
ποιός μου εγγυάται ότι δεν θα βρεθούν 5, 10, 500 μπαχαλάκηδες να αμαυρώσουν την όλη φάση ?
ΚΑΝΕΙΣ
και το πιθανότερο είναι να κάνουν την εμφάνισή τους οι μπαχαλάκηδες...αμαυρώνοντας τα πάντα...όπως κάνουν άλλωστε σε όλες...τις ''διαδηλώσεις'' του δρόμου...προφανώς δρώντας προβοκατόρικα ως σύχρονοι δοσίλογοι-κουκουλοφόροι...δεκανίκι κάθε λογής αφανούς τρωκτικού που βρίσκεται πίσω από αυτούς
εις βάρος βέβαια...του κόσμου...που θέλει κάτι καλύτερο γενικώς και ειδικώς
Είμαι σίγουρος ότι ο έτσι...έδωσε συνέντευξη σε οπαδική εφημερίδα...με απίστευτη άγνοια κιδνύνου (προφανώς κάποιος μυστικοσύμβουλος θα του πε...ότι είναι απλά μιά εφημερίδα αδέσμευτη, αντικειμενική χαχαχα)
άγνοια...κατάστασης
άγνοια...γενικότερα
πρέπει να είσαι και πολύ...ακομβίωτος λέμε...για να πας να δώσεις παραμονή μάτς Ξάνθης-Πάοκ...και μετά από όσα έχουν γίνει....συνέντευξη στον Κρομμύδα
Δεν είναι αυτό δείγμα πρωτοφανούς Αγνοιας ?...να σπέρνεις τέτοιες ''θύελλες''
Είναι
Ε λοιπόν...με τέτοιους έχουμε να κάνουμε...και όχι με τίποτις έμμισθους ''εξολοθρευτές'' του ΠΑΟΚ ή τίποτις έξυπνους...ούτε καν εξυπνάκηδες
με μετριότητες έχουμε να κάνουμε...και τίποτες
για αυτό και πρέπει αφού σκάσουμε στα γέλια...με τις δηλώσεις τους...όπως και με την κουτοπόνηρη και μισοκακόμοιρη με διεστραμμένο βλάχικο (με την έννοια την αργκώ) χιούμορ...ανακοίνωση του ντακότα
μετά όμως...
...οφείλουμε να αντιδράσουμε...εκεί που τους πονά και που τους σφάζει
όχι τρέλλα...στην τρέλλα...ούτε κουτοπονηράδα στην κουτοπονηράδα
αφού είναι Τρώες-Χοίροι...εμείς ως Οδυσσείς...θα τους βάλουμε δούρειο ίππο...
το καταλαβαίνετε ?
παρόλα αυτά όμως
...και όπως είπα και παλιότερα
εκεί που είχε γνώση ο αγνοών...επενέβη...τελείως φασιστικά
προκειμένου να ''απελευθερώσει'' τα καλόπαιδα του φίλου του βολευτή του τσίριζα...που πετάγανε μπόμπες-ιδιοκατασκευή...σε πρόσφατα μπάχαλα στον βορρά
εκεί ήξερε...πολύ καλά
όπως και γενικώς...άμα γινότανε μπλόκο σε τίποτις πακιστανολαμπουρνέζους..θα έκαναν επέμβαση οι ''υπερευαίσθητοι και αντιρατσιστές'' δούκες-λόρδοι-κόμητες-βαρώνοι των γκρέμλινς...
όμως...επειδή γίνεται στον κόσμο του ΠΑΟΚ....τα πράγματα αλλάζουν. Ο επιλεκτικός ''αντιρατσισμός''...είναι ο χειρότερος φασισμός. Τελεία και παύλα.
για τέτοιους μιλάμε...οπότε πρέπει να τους απαντήσουμε μόνο με τον τρόπο που θα τα βάλει νέφτι στο χαλαρό τους...
moican4
bro...έχεις δίκιο...
Αδελφέ teratie
Ναι...
αλλά μακρυά από εμένα bro...χαρακτηρισμοί Σνόουμπολ...ή Ναπολεόν
'' Μυρίζω τη νίκη
Τα άκρα μας είναι κουρασμένα και φορημένα
Τα όνειρά μας δεν θα σπάσουν
Και οι καρδιές μας δεν θα σχιστούν ''
...άσε που δεν μου αρέ τα γουρούνια
και ειδικά τα αγγλικά κτήνη
Αδελφέ interad
το τρίτο πληθυντικό είναι γραμματικώς αλλά και πνευματικώς...το μόνο ενδεδειγμένο...όταν υπάρχει εναντιότητα στις απόψεις
παρόλα αυτά...πάντα προηγείται το bro...όχι ως προσδιορισμός απλός...αλλά ουσία
που δεν πρέπει ποτέ να προσπερνάς
μήπως...δεν υπάρχει γαβροποίηση...έστω μερικώς, σε μερικούς, μερικές στιγμές ?
δεν οφείλουμε...όσοι το βλέπουμε...να το ''καυτηριάσουμε'' στο γλυκό ή στο πιό άγριο ?
εγώ πιστεύω ναι
για το αν κάνουμε ή όχι...δικαστική προσφυγή...και το αν σου προκαλεί γέλωτα ή κλάμα...βλ. παραπάνω
απορώ...γιατί μένεις ακόμα Ελλάδα
ο τελευταίος που θέλει να ''γαμήσει'' (sic) και δη την ''ψυχή''...είμαι εγώ bro...να σαι σίγουρος για αυτό
αντίθετα...δεν θα έλεγα όχι...για μερικά quickies...στα μυαλά μερικών
μεγάλος ο πειρασμός ενίοτε
Αδελφέ Hide
Διαφωνώ...για την συγχώνευση και την κατάργηση της διάκρισης των εξουσιών. Ναι μεν μπορεί μερικώς να υπάρχουν τέτοια φαινόμενα...αλλά επ΄ουδενί δεν χαρακτηρίζουν το λειτούργημα της δικαιοσύνης.
Αδελφέ ydrohoos77 περί marketing reaction
+++++
Οχι άλλο ντακότα
όχι άλλο μπουγάτσα με κουνουπίδι
όχι άλλο τενεκέ ξεγάνωτο ή γανωμένο
ps-...εγώ προτείνω το ματς να γίνει στο Μαρακανά του Ρίο...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Pepermint την Πέμ 25 Φεβ 2010, 11:01, έχει επεξεργασθεί 8 φορές συνολικά.