Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Ο ΠΑΟΚ μια χαρα μπορει να αναλαβει την ευθυνη.......Αυτο ζητουσε εξαρχης,1200 εισιτηρια για τους οπαδους του.........Δεν καταλαβαινω γιατι η ΠΑΕ θα ειχε προβλημα με αυτη τη λυση.....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Makis4444 την Τετ 24 Φεβ 2010, 20:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Δε σας προβληματίζει ο χρόνος που έβγαλε την ανακοίνωση ο κολοτούμπας???
Γιατί δεν έλεγε τα ίδια ΧΤΕΣ?
Τι άλλαξε από χτες?
Να πα να γ@μηθεί τώρα. Χτες ήταν η σύσκεψη διαφώνησε.
Ας γίνει ΝΕΑ και ας μας εξηγήσει τους λόγους που άλλαξε στάση. Το οφείλει πρώτα πρώτα στους κατόχους διαρκείας της Ξάνθης.
Εμείς δεν είμαστε γαύροι πανόπουλε να κάνουμε φιέστες στο καραισκάκη και να δίνουμε τα εισητήρια στις βέροιες και στις καστοριές.
Τα εισητήρια η ΠΑΕ αν τα πάρει, να τα δώσει η ίδια με ονοματεπώνυμα όμως!!!Οχι όπου να ναι....... Θέλει προσοχή μη γκρεμιστούν με μιάς όλα. Εξυπνη διαχείριση του πράγματος.
ΠΑΟΚ ρε νιαμού!!!
Γιατί δεν έλεγε τα ίδια ΧΤΕΣ?
Τι άλλαξε από χτες?
Να πα να γ@μηθεί τώρα. Χτες ήταν η σύσκεψη διαφώνησε.
Ας γίνει ΝΕΑ και ας μας εξηγήσει τους λόγους που άλλαξε στάση. Το οφείλει πρώτα πρώτα στους κατόχους διαρκείας της Ξάνθης.
Εμείς δεν είμαστε γαύροι πανόπουλε να κάνουμε φιέστες στο καραισκάκη και να δίνουμε τα εισητήρια στις βέροιες και στις καστοριές.
Τα εισητήρια η ΠΑΕ αν τα πάρει, να τα δώσει η ίδια με ονοματεπώνυμα όμως!!!Οχι όπου να ναι....... Θέλει προσοχή μη γκρεμιστούν με μιάς όλα. Εξυπνη διαχείριση του πράγματος.
ΠΑΟΚ ρε νιαμού!!!
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Συμφωνώ απόλυτα...pilotos έγραψε: Τα εισητήρια η ΠΑΕ αν τα πάρει, να τα δώσει η ίδια με ονοματεπώνυμα όμως!!!Οχι όπου να ναι....... Θέλει προσοχή μη γκρεμιστούν με μιάς όλα. Εξυπνη διαχείριση του πράγματος.
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Πόσο πιο γελοίος ρε Πανόπουλε??
Είτε στο σαλέ, είτε στη Τούμπα, είτε και στο καραϊσκάκη αν γουστάρεις θα ρθούμε να σε καρναβαλίσουμε.

Είτε στο σαλέ, είτε στη Τούμπα, είτε και στο καραϊσκάκη αν γουστάρεις θα ρθούμε να σε καρναβαλίσουμε.

- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Ο...κύριος δίπλα στο Μέγα Φλωρινώτη, ποιός είναι; Για πολύ χαϊβάνι μου κάνει.... 
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Γεια σου ρε Πανοπουλε, Ρέιντζερ.
Αν ζουσε ο Αντι Γουόρχολ θα σε εβαζε να καθαριζεις τις τουαλετες στο Φάκτορι.
ΥΓ: Μονο να κανει ο Νταλαρας συναυλια για την Κυπρο πριν το ματς δεν προτεινες ρε "Περιεργε".
Αν ζουσε ο Αντι Γουόρχολ θα σε εβαζε να καθαριζεις τις τουαλετες στο Φάκτορι.
ΥΓ: Μονο να κανει ο Νταλαρας συναυλια για την Κυπρο πριν το ματς δεν προτεινες ρε "Περιεργε".
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hideguti την Τετ 24 Φεβ 2010, 20:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- georgedoulk
- Δημοσιεύσεις: 411
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Ρε μη μασατε! Δεν καταλαβαίνετε οτι ο Πανόπουλος καταφευγει στα καραγκιοζηλικια για να σωθει?
Προσπαθει να δυναμιτίσει το κλιμα και να αποπροσανατολήσει τη φιλαθλη κοινή γνωμη απο το αγωνιστικό μερος.
Να αρχίσει ο κόσμος, οι εφημερίδες, τα κανάλια να ασχολούνται με το παρασκήνιο του ματς.
Τους ΠΑΟΚτσήδες που παλι δημιουργούν πρόβλημα (νομίζετε θα κατσει κανείς να ασχοληθεί με το ποιος εχει δίκιο?), τη Superligue που ΑΔΙΚΕΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΞΑΝΘΗ (γκρίνια τύπου εμείς ειμαστε σοβαρό-μικρο-αδυναμο-καταφρονεμενο-πλην τιμιο σωματειο), την πολιτεία που "περναει κριση θεσμών" και δεν σεβεται την προσπαθεια να αναμορφωθει(!) το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Ξερει ο ΠΟΥΣΤΗΣ οτι μεσα στον αγωνιστικό χωρο δεν εχει καμια ελπίδα η σκατοομαδούλα του.
Γιαυτό και προσπαθεί να παιχτεί το ματς σε επίπεδο εντυπώσεων.
Ειναι η τακτική ολων των ρουφιανων, ποτε να μην αντιμετωπίζουν τον δυνατό εχθρό στα ισια.
Μην τον πιστεύετε. Δεν του ηρθε ξαφνικά η ορεξη να δωσει εισιτηρια, ουτε να παιξει μες τη Τούμπα. Ρίχνει μελανι σαν τη σουπια και θέλει να κολλήσει τη βρωμια του και σε μας για να φαίνεται ο ιδιος καθαρός.
Με τον τρόπο αυτό εξηπηρετεί και τα αφεντικά του. Ο ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΣΩ-ΚΟ. Ο ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ.
ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!
Μετα απο αυτά ολα καλλιτερα να βγει η ΠΑΕ και να απαγορευσει (ΝΑΙ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ) στους οργανωμενους οποιαδηποτε κινηση. Αυτη ειναι ευκαιρια για το συστημα να σε γυρισει 3 τουλαχιστον χρονια πισω!
Αδερφια κανενας σε αυτό το ματς..
Θα εχει και αλλα ματς. Δεν ειναι αναγκη να πεσουμε στη παγιδα του ΔΟΥΛΟΥ-ΠΕΡΙΕΡΓΟΥ.
Οσοι παρολαυτα πανε ας μεινουν μακρια απο το γηπεδο. Ας κατσουν για καφε στη πόλη. Ας βγουν στην πλατεια για καθιστική διαμαρτυρια.
ΜΗΝ ΤΟΥς ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ.
ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Προσπαθει να δυναμιτίσει το κλιμα και να αποπροσανατολήσει τη φιλαθλη κοινή γνωμη απο το αγωνιστικό μερος.
Να αρχίσει ο κόσμος, οι εφημερίδες, τα κανάλια να ασχολούνται με το παρασκήνιο του ματς.
Τους ΠΑΟΚτσήδες που παλι δημιουργούν πρόβλημα (νομίζετε θα κατσει κανείς να ασχοληθεί με το ποιος εχει δίκιο?), τη Superligue που ΑΔΙΚΕΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΞΑΝΘΗ (γκρίνια τύπου εμείς ειμαστε σοβαρό-μικρο-αδυναμο-καταφρονεμενο-πλην τιμιο σωματειο), την πολιτεία που "περναει κριση θεσμών" και δεν σεβεται την προσπαθεια να αναμορφωθει(!) το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Ξερει ο ΠΟΥΣΤΗΣ οτι μεσα στον αγωνιστικό χωρο δεν εχει καμια ελπίδα η σκατοομαδούλα του.
Γιαυτό και προσπαθεί να παιχτεί το ματς σε επίπεδο εντυπώσεων.
Ειναι η τακτική ολων των ρουφιανων, ποτε να μην αντιμετωπίζουν τον δυνατό εχθρό στα ισια.
Μην τον πιστεύετε. Δεν του ηρθε ξαφνικά η ορεξη να δωσει εισιτηρια, ουτε να παιξει μες τη Τούμπα. Ρίχνει μελανι σαν τη σουπια και θέλει να κολλήσει τη βρωμια του και σε μας για να φαίνεται ο ιδιος καθαρός.
Με τον τρόπο αυτό εξηπηρετεί και τα αφεντικά του. Ο ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΣΩ-ΚΟ. Ο ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ.
ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!
Μετα απο αυτά ολα καλλιτερα να βγει η ΠΑΕ και να απαγορευσει (ΝΑΙ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ) στους οργανωμενους οποιαδηποτε κινηση. Αυτη ειναι ευκαιρια για το συστημα να σε γυρισει 3 τουλαχιστον χρονια πισω!
Αδερφια κανενας σε αυτό το ματς..
Θα εχει και αλλα ματς. Δεν ειναι αναγκη να πεσουμε στη παγιδα του ΔΟΥΛΟΥ-ΠΕΡΙΕΡΓΟΥ.
Οσοι παρολαυτα πανε ας μεινουν μακρια απο το γηπεδο. Ας κατσουν για καφε στη πόλη. Ας βγουν στην πλατεια για καθιστική διαμαρτυρια.
ΜΗΝ ΤΟΥς ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ.
ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Ειναι προφανες οτι προκειται για παγιδα...Για μαγκια δεν θα το ελεγα γιατι πρεπει να εχεις @rxidi@ ..Απο τζαμπα μαγκες χορτασαμε...Καθονται ολοι σαν μλακες και παρακολουθουν εναν καρταγκιοζη να βγαζει ανακοινωσεις πουλωντας πνευμα και ειρωνεια...Εκει ειναι η παγιδα για μενα..Αν τσιμπησουμε ,θα την πληρωσει η ομαδα και ειναι κριμα...
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
5000 εκδρομείς στην Ξάνθη είναι λίγοι.
10000 είναι καλύτερα.
Τελικό παίζουμε.
Jihad
10000 είναι καλύτερα.
Τελικό παίζουμε.
Jihad
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Πολύ ευχαρίστως, αν είναι νόμιμο και εφικτό. (που δεν είναι ούτε το ένα ούτε το άλλο: φανταστήτε τις αντιδράσεις όσως έχασαν στην Ξάνθη)eorptol έγραψε:http://www.skodaxanthifc.gr/news.php?ID=581
Δελτίο τύπου
μλπαμπλαμπλα ....
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ στις 24.02.2010
Εάν παρόλα αυτά , κανένας από τους τρεις ανωτέρω φορείς δεν αναλάβει την ευθύνη, η ΠΑΕ SKODA ΞΑΝΘΗ δηλώνει ότι προτίθεται να αγωνιστεί στο γήπεδο του ΠΑΟΚ, με την υποχρέωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, η είσοδος να είναι δωρεάν για το φίλαθλο κοινό.
Και ας έρθουν και οι Ξανθιώτες για παρεά και ιδιαίτερα.
Και ας βάλει η ΠΑΕ από ένα-δυο κουτιά σε κάθε θύρα "Προς οικονομική Αρωγή του Σωματείου" και ας αφήνει όποιος θέλει το 10ερώ του. (ίσως να έβρισκε εφαρμογή στην 1η προπόνηση το καλοκαίρι; )
200 χιλιάρικα ο ΠΑΟΚ; Τα τρία μας ο πανόπουλος και βουρ για την Serie B.
Αλλά .... νάχαμε να λέγαμε.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Ξυπνάτε! Επικοινωνιακά τρικ την ημέρα που όλη Ελλάδα απεργεί, δελτίο τύπου την ημέρα που δημοσιογράφοι δε γράφουν και εφημερήδες αύριο δε θα κυκλοφορήσουν. Την Παρασκευή θα έχει ξεχαστεί από όλους εκτός από εμάς που καιγόμαστε να βρεθούμε στο πλευρό της ομάδας. Δε χρειάζονται καλές σχέσεις με λαμόγια, πόσο μάλλον με λαμόγια που πέφοτυν στη Β'. Ήδη έχουμε πολλές πόρτες ανοιχτές, ας μην ανοίγουμε κερκόπορτες.
Τι θες μου^οΠανόπουλε? Την Τούμπα ως έδρα? Ούτε στα πιο τρελά σου όνειρα.. Άκου, λέει, με υποχρέσωη της ΠΑΕ ΠΑΟΚ να έχει είσοδο δωρεάν. Σώπα ρε μάγκα? Να σε βάλουμε μήπως και διαχειριστή στην τσέπη μας? Νταβά στον κώ^ο μας, μήπως? Αν θες έδρα την Τούμπα, εμείς αποφασίζουμε στο σπίτι μας. Αν δε θες, θα έρθουμε εμείς να επισκεφτούμε το ωραίο σου γήπεδο απ'έξω, και όπου μας βγάλει. Μετά εσύ, βάλτα με τους συντοπίτες σου.
Πάντως, όχι να το παινευτώ, αλλά ούτε μάντης να'μουνα!
Τι θες μου^οΠανόπουλε? Την Τούμπα ως έδρα? Ούτε στα πιο τρελά σου όνειρα.. Άκου, λέει, με υποχρέσωη της ΠΑΕ ΠΑΟΚ να έχει είσοδο δωρεάν. Σώπα ρε μάγκα? Να σε βάλουμε μήπως και διαχειριστή στην τσέπη μας? Νταβά στον κώ^ο μας, μήπως? Αν θες έδρα την Τούμπα, εμείς αποφασίζουμε στο σπίτι μας. Αν δε θες, θα έρθουμε εμείς να επισκεφτούμε το ωραίο σου γήπεδο απ'έξω, και όπου μας βγάλει. Μετά εσύ, βάλτα με τους συντοπίτες σου.
Πάντως, όχι να το παινευτώ, αλλά ούτε μάντης να'μουνα!
Καλά ρε μου^οσκυ^οΠανόπουλε, στην πουτάνα πουτανιά δεν κάνουνε, ακόμα δε στο έμαθε ο νταβατζής σου?yiannisPAOKitalia έγραψε:Μετά και τις δηλώσεις Βούγια και μου^οΠανόπουλου, η καλύτερη κίνηση που μπορεί να κάνει, είναι να μην παραλάβει εισιτήρια, ακόμη και αν της τα παραχωρήσει η Ξάνθη. Η κατάσταση έχει στραβώσει, ο Πανόπουλος έριξε λάδι στη φωτιά, όταν ΕλΑσ και Βούγιας κάνουν πάσο, και όπως τα έκανε θα τα λουστεί.
Τι είπε? Δε δίνει εισιτήρια? Μόνο διαρκέιας θα μπούνε? Θαυμάσια. Μαζική μετακίνηση και αποκλεισμός του δρόμου που οδηγεί στα Πηγάδια. Να περάσουν μόνο οι αποστολές, ώστε να διεξαχθεί το παιχνίδι, και κανείς άλλος. Ή μάλλον, να περνάνε όλοι, εκτός από αυτούς που έχουν διαρκείας. Κερκίδα κάνουμε και απ'έξω, σιγά το Μπερναμπέου.. Άντε γιατί πολύ μαγκιά την είδε ο καραγκιόζης!!
Στη Β' ρε κομπλεξάρες, στα τάρταρα και ακόμη παρα πέρα!
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Σημασια εχει μονο το τριποντο , απο κει και περα αν τυχον δωσει η ξανθη εισητηρια καλως αν οχι τοτε μια χαρα ειναι και οι καφετεριες , το πολυ πολυ αν θελει και μπορει η ΠΑΕ ας βαλει κανα δυο γιγαντοθονες στην Τουμπα να μαζευτουμε εκει να δουμε ολοι μαζι ομορφα κ ωραια το ματσακι , ανακοινωσεις , φασαριες , ντου κτλ καλυτερα να τ αφησουμε για αλλους , πρεπει κ εμεις ως οπαδοι να σταθουμε στο υψος των περιστασεων να βοηθησουμε την ομαδα και οχι να προκαλεσουμε προβλημα με την συμπεριφορα μας.
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Περίεργα πράγματα. Νομίζω ότι έχουν δίκιο όσοι που μιλάνε για προβοκάτσια της Ξάνθης
Αδέρφια μακριά από Ξάνθη και κάθε είδους μανούρα.
Παγίδα alert!
Αδέρφια μακριά από Ξάνθη και κάθε είδους μανούρα.
Παγίδα alert!
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Κι εγώ αυτό λέω. Χωρίς φιλάθλους μπορούμε να κερδίσουμε. Χωρίς φιλάθλους εντός έδρας λόγω τιμωρίας πάλι μποορούμε να κερδίσουμε αλλά χάνει έσοδα η ΠΑΕ. Όλοι στο μπάσκετ άμα λάχει.
Δε θέλει τα λεφτά μας; Ας πάρει τα @@ μας.
Δε θέλει τα λεφτά μας; Ας πάρει τα @@ μας.